Poikuudelle poikuus takaisin?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

juu vai nou

Sontatatalikko poikuudelle heti käteen ja takaisin kitinän tunkiolle!
22
47%
Suksikoot pellolle naimaan puimuria! Ei tuu ikävä.
15
32%
Joo eka. Ja Stadinterskalle banaania kans!
10
21%
 
Ääniä yhteensä: 47

Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12349
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Poikuudelle poikuus takaisin?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tix kirjoitti:
Siis on olemassa tietty porukka jota ihmisten mielipaha enimmäkseen naurattaa ja joka rakastaa sossupokea. Sinänsä G-mies on ollut rikkaus mutta hinta on liian kova.
Ongelma on enemmänkin siinä, että tietty popula täällä vetää pultit aivan_liian_pienistä. Niin suhteellisuudentaju kuin huumorintajukin on hukassa. G-miehen Nussiva Maailma/lutkat-ym.-jutuille voi nauraa tai vaihtoehtoisesti ignoroida ne.

Vähän aikaa sitten Kalliossa kävellessäni ohitin miesjoukon ja yksi niistä väläytti minulle: "Sinä olet kyllä paskaperse." En pahoittanut mieltäni. Nauratti... :)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Tix

Re: Poikuudelle poikuus takaisin?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Homeboy65 kirjoitti:Ongelma on enemmänkin siinä, että tietty popula täällä vetää pultit aivan_liian_pienistä. Niin suhteellisuudentaju kuin huumorintajukin on hukassa. G-miehen Nussiva Maailma/lutkat-ym.-jutuille voi nauraa tai vaihtoehtoisesti ignoroida ne.
En nyt viittaa tuohon perussettiin vaan herran tapaan loukata muiden yksityisyyttä, tehdä feikkinakukuvia ilman lupaa ja lyödä niitä palstalle yms. karhupäistä käytöstä.
Tix

Re: Poikuudelle poikuus takaisin?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Vaola kirjoitti:Siinä mielessä asia on mulle yhdentekevä, ettei Gattaca ole kertaakaan kohdistanut näitä "huomionosoituksiaan" minuun. Mutta aika monta kertaa on jo kokeiltu, että mitä siitä seuraa, jos hänen banninsa purkaa.
Sama juttu. Mulle G-mies on hyvää viihdettä, mutta niiden loukkausten takia en toivo bannin purkua, kun on vain ajan kysymys koska G-pommi taas iskee.
mustanikki

Re: Poikuudelle poikuus takaisin?

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

P/G tässä.

Juopottelen täällä Hesassa Juhanin kämpällä (joka ei halua Kitinää katsoakaan). Varsin liikuttunut olen positiivisista lausunnoista, ymmärtäen hyvin myös minuun vittuuntuneet. Viimeinen bannini oli tiedostaen tai tiedostamatta itsehankittu, huomattuani että käytän ihan liikaa aikaa ja voimia turhaan kitinöintiin. Vaikka vähän aikaa duunasin uusia nikkejä ja kiersin IP-bannia. maalle lähdettyäni banni ei ole surettanut, päinvastoin on surettanut , että niin paljon elämää olen kuluttanut täällä. (pillua saamatta :D )

Silti kiva olla "Controversial" ja hyvä että joitakuita olen tahallisesti tai tahattomasti onnistunut viihdyttämään. Narrikuningas?

Poissuljettua ei ole, että duunaan syksyllä uuden nikin (tietysti IP-bannin kiertäen..) ja heti tunnistetuksi tullen :D Silti arveluttaa se oman elämän käyttö mokomaan.. ja kyllä, OSAA, siis osaa loukkaamistani tapauksista kadun.

(Tämän viestin lähettäjän autettisuuden takaavat P/G-Karhutypot)
Herra Manala

Re: Poikuudelle poikuus takaisin?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Vaola kirjoitti:Mun mielestä kyseisellä tyypillä ei ollut mitään sellaista hyvää tarjottavana, jolla voisi kompensoida aiheuttamaansa mielipahaa.
Kyllä mä tunsin itseni aina vähän paremmaksi ihmiseksi kun lueskelin Gattacan juttuja siitä, miten smegma on pesemättömyyttään kovettunut esinahan alta niin kiviseksi laastiksi, ettei sitä saanut enää juuriharjallakaan irti vehkeestä.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Poikuudelle poikuus takaisin?

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

äänestys vaihtoehdot olisi voinut valita paremminkin.
Vastaa Viestiin