Pelastava perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Bliss kirjoitti:Teiltä puuttuu oikea tekniikka :wink: Ne on itseasiassa ihan kakunpala.
Kyllä mie sen tekniikan tiedän - ja mies vielä huusi siellä portaiden yläpäässä ohjeita koko ajan - mutta mulla on korkeanpaikankammo :roll:
Mulli75

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

swirl kirjoitti:mulla on korkeanpaikankammo :roll:
Käy hyppäämässä benjihyppy niin pääset peloistasi, ehkä.
ninnithequeen

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihtahousu kirjoitti:Hyvää Huomenta. Kohta pitäs lähteä ulos, eikä mitään hajua mitä laittas päälle kun melkein kaikki vaatteet ovat likaisia. Kohta menox ja sit mökille viikonlopux.
Kauas tällä kertaa oot veke täältä?

*miten niin ikävä juttuja*
ninnithequeen

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mulli75 kirjoitti:
swirl kirjoitti:mulla on korkeanpaikankammo :roll:
Käy hyppäämässä benjihyppy niin pääset peloistasi, ehkä.
No ei auta! Mä olen hypännyt, ja korkeanpaikankammo senkun lisääntyy vanhemmiten.
Bliss

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vihtahousu kirjoitti:Kohta pitäs lähteä ulos, eikä mitään hajua mitä laittas päälle kun melkein kaikki vaatteet ovat likaisia.
Lähde nakkena, siellä on ihan lämmintä :P
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mulli75 kirjoitti:Käy hyppäämässä benjihyppy niin pääset peloistasi, ehkä.
Olisin muutama vuosi sitten hypännyt, mutta mies kielsi :D Olen kyllä edistynyt tuon fobiani kanssa sen verran, että voin jo seisoa keittiöjakkaralla ilman huimausta ja oksetusta.
Mulli75

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

ninnithequeen kirjoitti: No ei auta! Mä olen hypännyt, ja korkeanpaikankammo senkun lisääntyy vanhemmiten.
Niin minäkin mutta ei mitään korkeanpaikankammoa suuntaan eikä toiseen, tosin itsesuojeluvaisto on lisääntynyt vanhetessa enkä tee ihan mitä vaan niin kuin nuorempana.
ninnithequeen

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mulli75 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: No ei auta! Mä olen hypännyt, ja korkeanpaikankammo senkun lisääntyy vanhemmiten.
Niin minäkin mutta ei mitään korkeanpaikankammoa suuntaan eikä toiseen, tosin itsesuojeluvaisto on lisääntynyt vanhetessa enkä tee ihan mitä vaan niin kuin nuorempana.
Siitä se varmaan johtuu. Ikää kun oli hypätessä n. 17 vuotta.
Sheetlord

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Mulli75 kirjoitti:Käy hyppäämässä benjihyppy niin pääset peloistasi, ehkä.
Ei auta. Hyppäsin kuukausi sitten benjin ja yhä korkeat paikat pelottavat.
ninnithequeen

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sheetlord kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:Käy hyppäämässä benjihyppy niin pääset peloistasi, ehkä.
Ei auta. Hyppäsin kuukausi sitten benjin ja yhä korkeat paikat pelottavat.
Niin siellä ylhäällä kaikki näytti niin pieneltä ettei edes tajunnut kuinka korkealla oli :D
Uskomaton elämys kyllä.

Mutta en mä uskaltaisi sukeltaakaan niinkuin sinä, nuoruudentraumoja siitä ettei tiedä missä suunnassa se pinta olikaan. *puist*
Sheetlord

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

ninnithequeen kirjoitti:nuoruudentraumoja siitä ettei tiedä missä suunnassa se pinta olikaan. *puist*
Usko tai älä, mutta ennen peruskurssille menoa mä pelkäsin tosissani painaa päätä veden alle.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Stadinarska kirjoitti: Mustaenkeli, ihanko sinä vieläkin viihdyt maalla? Mahtavaa!!
Viihdyn ja hyvin viihdynkin.
Täällä tuulee ja satelee vettä. Lähdettävä kipin kapin koirien kanssa pihalle ja sitten töihin iltavuoroon...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
safi

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja safi »

Jumalauta, että vituttaa tuo harjoittelija joka on meikäläisen apuna hommissa. Lähtis jo helvettiin, ettei tarvitsisi proppuja polttaa ihan päivittäin sataa kertaa. Yritän tässä selitellä itselleni, että kun se on kuitenkin nuori tyttö, niin eihän siltä voi mitään vaatia.... ei vaan enää auta. Mä olen korvia myöten täynnä sen neitimäistä asennetta, että oli pakko päästä hetkeksi kotiin. Parempi näin, sillä muuten olisin saattanut toteuttaa mielihaluni ja ripustaa sen niskavilloista naulakkoon hetkeksi.
Joopa joo tää taitaa olla niitä viikonloppuja, jotka haluan aikuisten oikeesti viettää ihan itsekseni ja kerätä voimia tulevaan viikkoon tuon onnettoman rääpäleen kanssa ja kuukausi vielä samaa kärsimystä edessä...huoh.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

safi kirjoitti:Mä olen korvia myöten täynnä sen neitimäistä asennetta
Niin tuttua.
Mulla on kollegana nykyään semmonen ihastuttavan itsekeskeinen pikkuprinsessa. Se kiukuttelee, jos ei saa tahtoaan läpi. Niinku jotku uhmaikäset. Sitäpaitsi se on yks huonoimmista asiakaspalvelijoista, jota oon koskaan nähny..puhumattakaan siitä, että se osais edes alkeellisesti toimia tiimissä.
En tosiaan tajua, miks tollasia otetaan tänne töihin. (Vitun siivousfirma.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

No niih sitte nii, klo soi ennen kuutta että saisin illalla vähän nukahdettua ennen yöksi töihin lähtemistä. Raahauduin toki peiton kanssa sohvalle uutisia katsomaan, mutta kuinka ollakaan heräsin vähän kymmenen jälkeen. Jeppajee. Nyt viimesiä kahveja tässä kippailen ja sitte pitäis imuroida ja lähtee salille ja kauppaan. Ihme keli, sataa ihan kaatamalla välillä ja sitte taas heti perään paistaa arska täysillä. Äitikin tulee vkonlopuksi, jee.
Mulli75

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Sheetlord kirjoitti:Ei auta. Hyppäsin kuukausi sitten benjin ja yhä korkeat paikat pelottavat.
Ainoa hetki jolloin syke nousi oli kun kori alkoi keikkua tuulen mukana ylhäällä. Teki mieli hypätä äkkiä alas, seuraavaksi karjaisin pelosta kun maa lähestyi eikä köysi tuntunut kiristyvän.
Sheetlord kirjoitti:Usko tai älä, mutta ennen peruskurssille menoa mä pelkäsin tosissani painaa päätä veden alle.
Mä sähläsin enemmän altaassa kuin avovedessä. Liivien riisuminen ja pukeminen altaan pohjalla oli yhtä ähinää, nosteen hallinta mitä sattuu ylös alas liikettä. Sukellusparini touhotti Hangossa veden alla sen verran että se huitaisi multa regun pois suusta kesken harjoitusten, kouluttajallakin oli kuulemma kauhunhetket mielessä silloin.
Laitoin regun rauhallisesti suuhun ja näytin OK:ta
safi kirjoitti:Jumalauta, että vituttaa tuo harjoittelija joka on meikäläisen apuna hommissa.
Vituttaa katsoa tuommoisia opastajia joista harjoittelijoilla vain haittaa.
Siinä saa harjoittelijakin jonkinlaisen mielikuvan.
ninnithequeen

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mulli75 kirjoitti:
safi kirjoitti:Jumalauta, että vituttaa tuo harjoittelija joka on meikäläisen apuna hommissa.
Vituttaa katsoa tuommoisia opastajia joista harjoittelijoilla vain haittaa.
Siinä saa harjoittelijakin jonkinlaisen mielikuvan.
No kyllä jostain neiteilystä meinaa hermo mennä. Jos vaikka ei voi lantatalikkoon koskea koska on rakennekynnet? Tai pesukoneeseen?

Ja onhan ne joskus ärsyttäviä, jos eivät alasta mitään ymmärrä.
"Mitä kossukolaan tulee"? Voi reps.
Elukka

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:"Mitä kossukolaan tulee"? Voi reps.
vs. "Eksä 'tun vässykkä osaa edes Pousse-Cafea väsätä?! :kele:"
Sheetlord

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Mulli75 kirjoitti:Ainoa hetki jolloin syke nousi oli kun kori alkoi keikkua tuulen mukana ylhäällä
Mä meinasin sontia housuihini - reippaasta humalatilasta huolimatta. Selkä edellä sitten lopulta uskalsin tulla. Aika neitiä.
Sheetlord kirjoitti:sähläsin ...
Jokainen sählää joskus - myös 25 vuotta vetäneet kouluttajat.
Viimeksi muokannut Sheetlord, 17.08.2007 13:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stinky

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

ninnithequeen kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:
safi kirjoitti:Jumalauta, että vituttaa tuo harjoittelija joka on meikäläisen apuna hommissa.
Vituttaa katsoa tuommoisia opastajia joista harjoittelijoilla vain haittaa.
Siinä saa harjoittelijakin jonkinlaisen mielikuvan.
Ja onhan ne joskus ärsyttäviä, jos eivät alasta mitään ymmärrä.
"Mitä kossukolaan tulee"? Voi reps.
Komppaan Mullia..
Voi kyrsä teidän kanssa! Onhan se ny jumalauta jostain alotettava. Ette tekään ole varmaan tienneet kaikesta kaikkea ekana duunipäivänä tai ekana työharjottelupäivänä yms.
Ei varmaan kandee ryhtyy "opettajaks" jos ei hermo kestä :roll:
Viimeksi muokannut Stinky, 17.08.2007 13:08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mulli75

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

ninnithequeen kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:
safi kirjoitti:Jumalauta, että vituttaa tuo harjoittelija joka on meikäläisen apuna hommissa.
Vituttaa katsoa tuommoisia opastajia joista harjoittelijoilla vain haittaa.
Siinä saa harjoittelijakin jonkinlaisen mielikuvan.
No kyllä jostain neiteilystä meinaa hermo mennä. Jos vaikka ei voi lantatalikkoon koskea koska on rakennekynnet? Tai pesukoneeseen?

Ja onhan ne joskus ärsyttäviä, jos eivät alasta mitään ymmärrä.
"Mitä kossukolaan tulee"? Voi reps.
No mä oisin ottanut tyttöä kädestä kiinni kakkaisilla käsillä, antanut vastuuta tytölle, kyllä se keksii miten se hommansa tekee kun ei kukaan muu tee.
Bhven

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

ninnithequeen kirjoitti:Ja onhan ne joskus ärsyttäviä, jos eivät alasta mitään ymmärrä.
"Mitä kossukolaan tulee"? Voi reps.
Josse tarkoitti mittasuhteita. Tuli mieleen kyttäyskeikka 2 leffa ja giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnn, tonic.
Sheetlord

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Stinky kirjoitti:Ei varmaan kandee ryhtyy "opettajaks" jos ei hermo kestä :roll:
Sen kummemmin Safia puolustelematta tuo perehdyttäjän tehtävä ei läheskään aina ole "valinta" vaan esimiehen käskystä oman työn ohessa tehtävää hommaa. Jos sattuu prässi päälle, niin onhan se ihan hiton stressaavaa tehdä yksin kahden työt - ja yrittää vielä opettaa toista siinä sivussa.
Geetzu

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Jos ei pää kestä ni himaan huilille.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Pelastava perjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Stinky kirjoitti: Onhan se ny jumalauta jostain alotettava. Ette tekään ole varmaan tienneet kaikesta kaikkea ekana duunipäivänä tai ekana työharjottelupäivänä yms.
Ei varmaan kandee ryhtyy "opettajaks" jos ei hermo kestä :roll:
En mä nyt tiedä, oliks tää osotettu just mulle..mutta mä en ollenkaan puhunu siitä, ettei osaa tai ei tiedä. Ei kukaan voikaan tietää kaikkea, ei vaikka oliskin ollut talossa jo pitempään,ja silloin pitää avata suu ja kysyä.
Kyse oli enemmänkin neiteilystä. Siis niinku asenteesta, juu nou.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin