Tähtihetkeni julkisuuden valokeilassa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: Tähtihetkeni julkisuuden valokeilassa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

William Somerset kirjoitti:Kaikkein oleellisin on tietenkin se, kun silloinen Urheiluruutu näytti minut kannustamassa Helena Takalon sivakointia vuoden 1978 Lahden MM-kisoissa. Muistan elävästi kuinka…
Jumaliste. Mäkin olin siellä :shock:
Mutta en muistaakseni kuitenkaan Urheiluruudussa...
William Somerset

Re: Tähtihetkeni julkisuuden valokeilassa

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Bliss kirjoitti:Jumaliste. Mäkin olin siellä :shock:
Mutta en muistaakseni kuitenkaan Urheiluruudussa...
Niin no. Tiedä vaikka oltais menty samalla kimppakuljetuksella.
Bliss

Re: Tähtihetkeni julkisuuden valokeilassa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

William Somerset kirjoitti: Niin no. Tiedä vaikka oltais menty samalla kimppakuljetuksella.
Jollain penteleen bussilla me sinne matkustettiin kyl.
William Somerset

Re: Tähtihetkeni julkisuuden valokeilassa

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Bliss kirjoitti:Jollain penteleen bussilla me sinne matkustettiin kyl.
No yritinkö edes iskeä? Jo silloin? Pakit oon kuitenkin saanut, kun en mitään muista.
prosessi

Re: Tähtihetkeni julkisuuden valokeilassa

Viesti Kirjoittaja prosessi »

:P Ei hitto, näitä alkaa muistua mieleen koko ajan enemmän. Olin silloin töissä numerotiedustelussa, kun tuli tuo hirvittävä suuntanumerouudistus runsaat kymmenen vuotta sitten. Siitä sitten tehtiin juttu Hesariin, ja kuvaksi tietenkin minut työn touhussa. Että minua kismitti, sillä tuonne tietenkin ensisijaisen tärkeää oli pukeutua mukavasti, ei fiinisti, muuten siitä helvetistä ei olisi selviytynyt. Minulla oli tietenkin tapojeni mukaisesti myös hiukset sekasotkussa, mikä ilmeisesti oli yksi syy miksi juuri minut valittiin kuvattavaksi, periaatteella "näin rankkaa tämä on, että väkisinkin tulee raastettua hiuksia työn lomassa". Hävettää.
Geetzu

Re: Tähtihetkeni julkisuuden valokeilassa

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

deNemours kirjoitti:
Tix kirjoitti:
deNemours kirjoitti:Ei tästä enempää. :P
Siispä ennen-kuvassa 8)
Älähän nyt varmana elele, sain Geetsun miehenkin vakuuttuneeksi tuotteen toimivuudesta ja entinen miss sai mainion joululahjan. En ollut katsomassa sitä sotaa.. :D
Meinannu mennä ohi. Kuule nainen, tököteillä ei niin mitään virkaa, sellut lähti ku rasvaprosentti pieneni! Tunge perse sloggisivulle, en tosin tiedä nykykuntoa (miksi en miksi!!!!1). ;)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tähtihetkeni julkisuuden valokeilassa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hufvudstadbladetissä pitäis olla lähipäivinä kuva musta ja jokunen typerä kommentti. Sanoin vielä että toinen eläinhoitaja (Hanna) hoitaa tän jutun, menin kissahuoneeseen, ja otin pikkusen harmaan pennun syliin.. Luulin olevani yksin; kameran räpsimistä alkoi yhtäkkiä kuulua hulluna kun kissanpentu nuoli mun nenänpäätä (se tekee sitä aina, tosi söpö :h: ). Oli kuulemma paljon paremmat kuvat kun Hannan kissanrieputus (kukaan ei suostunut pysymään paikallaan). Jee.. argh. Oh well, julkisuutta. Nyt kun mä olen ollut lähes joka lehdessä, enköhän mä voi ruveta tekemään jo promotöitä?!
The great club outshines the individual, always and forever.
Geetzu

Re: Tähtihetkeni julkisuuden valokeilassa

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Elppis kirjoitti:Nyt kun mä olen ollut lähes joka lehdessä, enköhän mä voi ruveta tekemään jo promotöitä?!
Kohta voisit tosiaan lopettaa ton ilmaseks jakamisen, lutka! Vähän bisnestä!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tähtihetkeni julkisuuden valokeilassa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Nyt kun mä olen ollut lähes joka lehdessä, enköhän mä voi ruveta tekemään jo promotöitä?!
Voit ilmoittaa ammatiksesi pieneläinhoitajan lisäksi myös PR-työt, juontaminenkin kiinnostais, ja telkkarissakin vois esiintyä. Niin missi-mallitkin aina sanoo.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bliss

Re: Tähtihetkeni julkisuuden valokeilassa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Lolita kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Nyt kun mä olen ollut lähes joka lehdessä, enköhän mä voi ruveta tekemään jo promotöitä?!
Voit ilmoittaa ammatiksesi pieneläinhoitajan lisäksi myös PR-työt, juontaminenkin kiinnostais, ja telkkarissakin vois esiintyä. Niin missi-mallitkin aina sanoo.
Älkää unohtako levyttämistä. Poppareiks ne kaikki muutkin hinkuu 8)
Sheetlord

Re: Tähtihetkeni julkisuuden valokeilassa

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Bliss kirjoitti:Jumaliste. Mäkin olin siellä :shock:
Kuinka WANHOJA te oikein olette? Mä olin vasta ala-asteella tuohon aikaan, ja jotkut hiihtokilpailut kiinnosti vähemmän kuin kilo turvetta.
BettyB.

Re: Tähtihetkeni julkisuuden valokeilassa

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Muistui noista MM-kisoista mieleeni toiset ämäm-kisat Lahdessa, muistaakseni vuonna -89. Olin silloin mukana mm. avajaisohjelmassa, joka televisioitiin 25 maahan. Esitin kanervaa (älkää kysykö lisää, en kuitenkaan Ilkkaa...). Kuuluin myös pieneen joukkoon Italian "kisamaskotteja", olin numero uno. Ylipäätään vanhana Lahtelaisena olen osallistunut lähes kaikkiin Salpausselän kisoihin päästen parinakin vuonna lehteen jollain urpåilulla, jota kisoissa oli tapana harrastaa.
Osallistuin pikkulikkana myös Hippohiihtoihin ja pääsin Etelä-Suomen Sanomiin kuvan kanssa jäätyäni kilpailussa viimeiseksi. Olen myös pällistellyt parissa paikallislehdessä ja osallistunut joihinkin radioskaboihin (voittanut jopa!).
William Somerset

Re: Tähtihetkeni julkisuuden valokeilassa

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Sheetlord kirjoitti:Kuinka WANHOJA te oikein olette? Mä olin vasta ala-asteella tuohon aikaan, ja jotkut hiihtokilpailut kiinnosti vähemmän kuin kilo turvetta.
Eipä nimitellä siellä takarivissä WANHUS!! Mä olen sentään syntyny ihan eri vuosikymmenellä kuin sä (muistaakseni)! Joka tapauksessa - ei sitä voinu kotiinkaan jäädä yksistään kun muut lähti. Todennäköisesti joutuivat tukasta repimään matkaan. Uskoisin, en muista.
Bliss

Re: Tähtihetkeni julkisuuden valokeilassa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sheetlord kirjoitti: Kuinka WANHOJA te oikein olette?
Äläpä SETÄ hypi nenälle :D
Sä olet 60-luvun tuote. Olen ihan eri vuosikymmeneltä :P
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tähtihetkeni julkisuuden valokeilassa

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti: Kuinka WANHOJA te oikein olette?
Äläpä SETÄ hypi nenälle :D
Sä olet 60-luvun tuote. Olen ihan eri vuosikymmeneltä :P
Mikäs vastatuuli täällä vallitsee 60-luvun tuotteita kohtaan, kysyn vain ihan tosissani muina miehinä?
Tässä kyllä menee neljäs vuosikymmen kun taas olemme muodissa!
Pyyhin Netikettiin..
Elukka

Re: Tähtihetkeni julkisuuden valokeilassa

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Bliss kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti: Kuinka WANHOJA te oikein olette?
Äläpä SETÄ hypi nenälle :D
Sä olet 60-luvun tuote. Olen ihan eri vuosikymmeneltä :P
Rockin' 50's? :P
*duck & cover*
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tähtihetkeni julkisuuden valokeilassa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Nyt kun mä olen ollut lähes joka lehdessä, enköhän mä voi ruveta tekemään jo promotöitä?!
Voit ilmoittaa ammatiksesi pieneläinhoitajan lisäksi myös PR-työt, juontaminenkin kiinnostais, ja telkkarissakin vois esiintyä. Niin missi-mallitkin aina sanoo.
Älkää unohtako levyttämistä. Poppareiks ne kaikki muutkin hinkuu 8)
Mä voin kertoa teille että te ETTE halua kuulla kun mä laulan :)

"Jos fixaatte mun pärstän, mä voisin tehdä teille promotöitä". Meniskö läpi? Njäääh..
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tähtihetkeni julkisuuden valokeilassa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Elppis kirjoitti:Mä voin kertoa teille että te ETTE halua kuulla kun mä laulan :)
On jo kuultu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin