Raastava Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

sekuntia?

1
1
33%
10
1
33%
100
1
33%
 
Ääniä yhteensä: 3

Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Raastava Lauantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Elppis kirjoitti:Tänään soitti yks mies ja kysy miten hän erottaa oravan ja siilin.. Hmm.. mitenköhän?! Urpå.
Ehkä ne olivat tarttuneet toisiinsa kiinni?!! :shock:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Raastava Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

swirl kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Tänään soitti yks mies ja kysy miten hän erottaa oravan ja siilin.. Hmm.. mitenköhän?! Urpå.
Ehkä ne olivat tarttuneet toisiinsa kiinni?!! :shock:
:D *tikahdus*

Hyvää lauantai-iltaa kaikille!
The great club outshines the individual, always and forever.
Elukka

Re: Raastava Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Pirun sinnikäs päänsärky, eikä tullut edes juotua eilen.
(Tai no litkin mä yhden 0,33 siiderin saunan päälle, mutta sitä ei lasketa).
Tänään en kyllä tee 'kele yhtään mitään työksi laskettavaa.
prosessi

Re: Raastava Lauantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

On tuo lapsiparka sittenkin perinyt ainakin yhden ulkoisen piirteen minultakin. Senkin oikea korva on hörökorva. Huokaus.
Bliss

Re: Raastava Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

prosessi kirjoitti:On tuo lapsiparka sittenkin perinyt ainakin yhden ulkoisen piirteen minultakin. Senkin oikea korva on hörökorva. Huokaus.
Vielä ennätät muokata, rusto ei ole kovettunut. Teippiä peliin vaan :wink:
prosessi

Re: Raastava Lauantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Bliss kirjoitti:
prosessi kirjoitti:On tuo lapsiparka sittenkin perinyt ainakin yhden ulkoisen piirteen minultakin. Senkin oikea korva on hörökorva. Huokaus.
Vielä ennätät muokata, rusto ei ole kovettunut. Teippiä peliin vaan :wink:
Jos se on äitiinsä tullut, eivät teipit auta mitään...
Rahkapussi

Re: Raastava Lauantai

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Rakas SA,

olen oikea hujoppi, pituutta peräti 167cm, korkojen kanssa 2-8cm lisää. Ego on tosi pidempi ja paksumpi, noin 200 kiloinen.

Normaalimuotoissa kenkuleissa 40 on hyvä koko, kapeakärkisissä koon on pakko olla 41, jotta kaikki varpaat mahtuisivat mukaan.

Nikkini tulee Ralf Königin sarjakuvista, jossa hauskat homoseksuaalit kutsuvat naaraspuolisia ihmisiä rahkapusseiksi. Suosittelen lämpimästi sinullekkin luettavaksi!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Raastava Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rahkapussi kirjoitti:Rakas SA,

olen oikea hujoppi, pituutta peräti 167cm, korkojen kanssa 2-8cm lisää. Ego on tosi pidempi ja paksumpi, noin 200 kiloinen.

Normaalimuotoissa kenkuleissa 40 on hyvä koko, kapeakärkisissä koon on pakko olla 41, jotta kaikki varpaat mahtuisivat mukaan.

Nikkini tulee Ralf Königin sarjakuvista, jossa hauskat homoseksuaalit kutsuvat naaraspuolisia ihmisiä rahkapusseiksi. Suosittelen lämpimästi sinullekkin luettavaksi!
Kiitos Rahkapussikainen! Monipuolinen mukavainen tyttömäinen!

LUEPAS ja lukekaa kaikki tämänkin päivän postauksia! NYT OIKEASTAAN ymmärrän, miksi minä olen joidenkin mielestä parempi Norattuna!

Nytkin koko ketju täynnänsä krapula-juttuja ja oksentelumietteitä ja siitä suorastaan ylpeillään. Sitten jos ei ole krapulajuttuja on juttuja sisäpiiristä tai sitten lapsista.
EI OLE KUMMA, ettei minun siistit asiani kiinnostakaan! Mutta että oikein pitäisi mennä pois sen vuoksi, ettei juttele paskaa tai vittua ja oksennusta ja krapulasta ja sekasotkuista!

Se olisi oikeusmurha. Jotain järkeä pitää olla ja siksi haluan pitää selvien siistien lapsettomien oikeuksia korkealla!
Ja persoonallisten!

Lapsia vastaan mulla totisesti ei ole mitään. Haluaisin itsekin olla isä ja rakastaa omaani, mutta totean kyllä lapsettomien olevan hieman heikolla tietyssä mielessä...

Antipatia oikeasti kirjoittavien taholle, kuten minun, juontaa juurensa harmitukseen itsestä!
Ja siksi joku kaljanhäyryinen nuori mies haluaa hyväksyä VAIN kaltaisensa joka "sekoilee ja ei saa tai saa ja oksentaa ja kaikki on vitusta ja paskaa" ja tekstinsä on loputonta todellista TYLSYYTTÄ.

Minä varmaan siis mm. Rahkapussin kanssa haluamme vastustaa tyhmyyttä!! Ja mieluimmin upottaa juuri tämän pohjaan! Emme monipuolista persoonallista asiankäsittelyä!!Eikö näin Rahkis? Sanoinko oikein?

SA-majakka :idea:
ei vaan pysty puhumaan sitä paskaa jota muutamat vaatii!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Rahkapussi

Re: Raastava Lauantai

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

^ SA, en ole samaa mieltä. En vastusta tyhmyyttä millään lailla, koska oma tyhmyyteni on oma ongelmani, muiden tyhmyys on muiden ongelma. Mieluummin siteeraan tässä oletettua Sokrateen tokaisua, jossa hän totesi viisauden alun olevan oman tyhmyyden (lue tietämättömyyden) toteaminen.

Minua oikeastaan ällöttää se, että luodaan keinotekoisesti vastakkainasettelua, joka kaikkien terveydenhoitoalan ihmisten sankarin, Sauli Niinistönkin mielestä on ohitse. Se joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa: itsenstä ylentäminen muiden kustannuksella on osoitus pienestä sielusta. Kenties pienestä elimestäkin.

Sen sijaan, että jatkuvasti kuvittelet milloin kenenkin olevan sinun puolellasi tai sinua vastaan, kehittäisit mieluummin mielenkiintoisia keskustelunavauksia, joiden aiheena on jonkin muu juttu kuin sinä ja paranoiasi. Minun on pakko yhtyä niiden kriitikoiden mielipiteeseen, että jatkuva psykodraamasi seuraaminen ei oikeasti ole hirveän kiinnostavaa. Minusta on mukavaa lukea eri virtuaali-immeisten välillä kirpakoitakin postauksia, joiden tarkoitus ei ole liehitellä.

Sinulla on mielenkiintoisia harrastuksia, nautit elämästäsi ja olet sinut itsesi kanssa. Sinulla on varmasti muutakin annettavaa Kitinään kuin oletetut konfliktit milloin kenenkin kanssa. Ota siksi vastaan rakentava kritiikki, jonka tarkoitus ei ole masentaa sinua vaan pikemminkin kannustaa monipuolisempaan ilmaisuun mainiossa keskustelufoorumissamme.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Raastava Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rahkapussi kirjoitti:^ SA, en ole samaa mieltä. En vastusta tyhmyyttä millään lailla, koska oma tyhmyyteni on oma ongelmani, muiden tyhmyys on muiden ongelma. Mieluummin siteeraan tässä oletettua Sokrateen tokaisua, jossa hän totesi viisauden alun olevan oman tyhmyyden (lue tietämättömyyden) toteaminen.

Minua oikeastaan ällöttää se, että luodaan keinotekoisesti vastakkainasettelua, joka kaikkien terveydenhoitoalan ihmisten sankarin, Sauli Niinistönkin mielestä on ohitse. Se joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa: itsenstä ylentäminen muiden kustannuksella on osoitus pienestä sielusta. Kenties pienestä elimestäkin.

Sen sijaan, että jatkuvasti kuvittelet milloin kenenkin olevan sinun puolellasi tai sinua vastaan, kehittäisit mieluummin mielenkiintoisia keskustelunavauksia, joiden aiheena on jonkin muu juttu kuin sinä ja paranoiasi. Minun on pakko yhtyä niiden kriitikoiden mielipiteeseen, että jatkuva psykodraamasi seuraaminen ei oikeasti ole hirveän kiinnostavaa. Minusta on mukavaa lukea eri virtuaali-immeisten välillä kirpakoitakin postauksia, joiden tarkoitus ei ole liehitellä.

Sinulla on mielenkiintoisia harrastuksia, nautit elämästäsi ja olet sinut itsesi kanssa. Sinulla on varmasti muutakin annettavaa Kitinään kuin oletetut konfliktit milloin kenenkin kanssa. Ota siksi vastaan rakentava kritiikki, jonka tarkoitus ei ole masentaa sinua vaan pikemminkin kannustaa monipuolisempaan ilmaisuun mainiossa keskustelufoorumissamme.
Millä tavalla sä oot tyhmä!? Äläpä salaile liikaa! Herttainen kuvasi tosiaan on total väärä niinkuin sanoitkin,mut et olet tyhmä(kin)?? Uskoisinko? heh! En kaikkea tekstistäsi ymmärtänyt heti, mutta syvennyn tuohon tekstiisi kyllä, ja saatan kysyä jotakin, jos en jummarra. Saattaa olla, että olit jopa törkeä, mutten "ehdi nyt olla varma" kun meen hakemaan melkein sukulaista asemalta!

Mut määä kyl vastustan tyhmyyttä! Itsessäni en ainakaan liikaa tyhmyyttä ole huomanna, vaikka aina sitä tietenkin jonkinverran kaikissa on, niinkuin minussakin!
Kiitos kritiikistä. Oli siinä ihan asiaa, sen heti huomasin!Mut säkin ehkä tajuat huumorini täysin väärin? Mut varmistan asian! Jos näin on, niin vähennän huumoriani dramatic! Miellän sinut jotenkin älykkäänä ainakin tähän mennessä, näet?

Suru ja tympee kuitenkin tekstisi ainakin jossain määrin, ei maha mittään!

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Bliss

Re: Raastava Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Koska kuitenkin haluatte tietää:
Poikkean tavoistani, otan kylmän kaljan jääkaapista ja painun kaljan kera saunaan :P
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Raastava Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti: Tänään soitti yks mies ja kysy miten hän erottaa oravan ja siilin.. Hmm.. mitenköhän?! Urpå.
Ei ollu niitä radion pilasoittoja?? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Tix

Re: Raastava Lauantai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bliss kirjoitti:Koska kuitenkin haluatte tietää:
Poikkean tavoistani, otan kylmän kaljan jääkaapista ja painun kaljan kera saunaan :P
Way ahead of you. Toinen kalja menossa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Raastava Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tix kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Koska kuitenkin haluatte tietää:
Poikkean tavoistani, otan kylmän kaljan jääkaapista ja painun kaljan kera saunaan :P
Way ahead of you. Toinen kalja menossa.
Kävin jo saunassa ja nautin tarjottua V.S.O.P konjakkia, älkää kysykö onko V.S.O.P konjakki hyvä konjakkimerkki.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin