SolmioSunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: SolmioSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Enttu kirjoitti:anteeksi että olen olemassa... ei mulla olekaan mitään sanottavaa ...
muilla menee hyvin,nyt kaikki vaan vituttaa :roll:
Mut me Malmin tyypit pidetään yhtä! TOGETHER WE ARE STRONG! :paijaa:
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: SolmioSunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Mietin vaan, kannattaako noin vanhaa enää korjauttaakaan
Uusi 400-500€
Korjaus 50-100€

You do the math.
1108

Re: SolmioSunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Enttu kirjoitti:anteeksi että olen olemassa...
Et saa
bedlam

Re: SolmioSunnuntai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Huhhuh. Testament oli kova, muista bändeistä ei kyllä mitään haisua. Kreatoria vähän aikaa toljotin, mutta ei oikein napannu.

Vieraat läks ja kämppä on kuin hävityksen kauhistus. Suussa maistuu kuolema.
ninnithequeen

Re: SolmioSunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mietin vaan, kannattaako noin vanhaa enää korjauttaakaan
Uusi 400-500€
Korjaus 50-100€

You do the math.
Niin no joo.

Ketuttaa että on käsistään niin onneton äijä. Ei se mitään osaa itte korjata, hyvä että lampun vaihtaa. Ja lähti just taas töihin. :evil:

*ai miten niin taas perseeseen ammuttu karhu*
Pyry-Matias

Re: SolmioSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Aika linjaton modaus Pokerisivut.comin keskustelupalstalla. Jo pitkään on ollut olemassa ketju 'Pokeria pilvessä'. Siellä nämä yhteiskuntamme airueet ja kivijalat kehuskelevat seikkaperäisesti kuinka pikku pössyttely parantaa heidän pokerinpeluutaan.

Pistin ketjuun läpän, et en pidä tota vielä minään, vaan kunnon heroiinilaskuissa voittava pelaaja vastaa "ansaitsee" rispektin. Tunti kului ja viestini modattu pois, mutta ketju sinällään on voimissaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: SolmioSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pyry-Matias kirjoitti:Aika linjaton modaus Pokerisivut.comin keskustelupalstalla. Jo pitkään on ollut olemassa ketju 'Pokeria pilvessä'. Siellä nämä yhteiskuntamme airueet ja kivijalat kehuskelevat seikkaperäisesti kuinka pikku pössyttely parantaa heidän pokerinpeluutaan.

Pistin ketjuun läpän, et en pidä tota vielä minään, vaan kunnon heroiinilaskuissa voittava pelaaja vastaa "ansaitsee" rispektin. Tunti kului ja viestini modattu pois, mutta ketju sinällään on voimissaan.
Ööö... ok. Weird. Mä olen naittanut kohta puolet Kitinää :wink:
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: SolmioSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti:Mä olen naittanut kohta puolet Kitinää :wink:
Kerro lisää? :P
1108

Re: SolmioSunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

bedlam kirjoitti:Kreatoria vähän aikaa toljotin, mutta ei oikein napannu.
Voi jumalauta! Testamentista vitut mutta Kreator on aivan saatanan kovaa kamaa!!!

Sait juuri tyhmyyspisteitä sata.



Ja AIVAN saatanan loistava video. Kreator on legendaarinen ja aliarvostettu.
Pyry-Matias

Re: SolmioSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Suvinen kirjoitti:Mikä mua oikein vaivaa?!!!
Nykyään tulee vedettyä lähes aina isolla kauhalla. Täytyy sanoa, et on toi alkoholi sellainen hermostomyrkky, ettei kahteen seuraavaan päivään mikään olo enää yllätä. Mun ei tod pitäis juoda kuin ne pari, koska mitä iloa niistä sinänsä kivoista baari-illoista on, kun pari päivää ahdistaa miehekkäästi.

Eli alkoholi ainakin mulla lakkauttaa kaiken hyvänolonhormonituotannon, vaikka mitä tekis. Vittu, et vihaan sitä krapularassukkuutta. Ja mitä vanhemmaksi on tullut, sitä selkeämmäksi on tämä kaava käynyt.
Viimeksi muokannut Pyry-Matias, 19.08.2007 15:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1108

Re: SolmioSunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Perkele, np:

Kuva
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: SolmioSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mä olen naittanut kohta puolet Kitinää :wink:
Kerro lisää? :P
No eiku oikeesti. Matches made in Heaven (eli tulitikut tehty taivaassa). :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: SolmioSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mä olen naittanut kohta puolet Kitinää :wink:
Kerro lisää? :P
Aivan! Vaadin saada tietää lisää, yv-lootaani mahtuu vielä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bedlam

Re: SolmioSunnuntai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

1108 kirjoitti:Voi jumalauta! Testamentista vitut mutta Kreator on aivan saatanan kovaa kamaa!!!

Sait juuri tyhmyyspisteitä sata.
Äitis sai tyhmyyspisteitä kun sut synnytti. Tylsältä rääkymiseltä tuo livenä kuulosti, en näitä uusia suomalaisvahvistuksen aikaisia biisejään kyllä tosin tunnekaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: SolmioSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Astianpesukone sano ittensä irti.
Korjaa/korjauta se, harvemmin nuo kokonaan leviää. Ihan oikeasti meinaan.
Pyllymurossa on joku korjaamo..
Jos siitä on ohjelmanvaihtaja rikki, tullee maksua ainakin 150€
Joku korjaaja tarkastaa sen 70€ mut sitte kuitenkin joutuu ainakin sen 150 maksaa, toisaalta uusi(hyvä) ainakin sen 400 eeroa, jopa Valkean Pörssin roskalava myynnissä, ostin viime vuonna 299€ boschin koneen, oisimpa laittanu ees satasen lisää, jälki on semukasta
Viimeksi muokannut Niba, 19.08.2007 16:16. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
isohaara

Re: SolmioSunnuntai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Mission:Perskänni onnistui loistavasti! Muistitallenteet tuhoutuivat n. 5 sekuntia ensimmäisen katselukerran jälkeen, ja päätelleen rullaantuneesta paskanahasta käsissä, kyynärpäissä sekä polvissa, lensin perinteisellä niskapersotteella baarista.
Testaan huomenna auttoiko reissu työmotivaation kasvattamiseen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: SolmioSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

isohaara kirjoitti:Mission:Perskänni onnistui loistavasti! Muistitallenteet tuhoutuivat n. 5 sekuntia ensimmäisen katselukerran jälkeen, ja päätelleen rullaantuneesta paskanahasta käsissä, kyynärpäissä sekä polvissa, lensin perinteisellä niskapersotteella baarista.
Testaan huomenna auttoiko reissu työmotivaation kasvattamiseen.
Sarjassa "Kovat kundit eivät tanssi Korsoossa"?
Pyyhin Netikettiin..
1108

Re: SolmioSunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

isohaara kirjoitti:Muistitallenteet tuhoutuivat n. 5 sekuntia ensimmäisen katselukerran jälkeen, ja päätelleen rullaantuneesta paskanahasta käsissä, kyynärpäissä sekä polvissa, lensin perinteisellä niskapersotteella baarista
MUAH!!!

No kahvitellaan sitten joskus toiste.
ninnithequeen

Re: SolmioSunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tunnin päästä tulis Sininen Laguuni, oijoi, pakko kattoa vissiin. En oo nähny sitä öö...pariin kymmeneen vuoteen?

Makarooniloota valmistuu uunissa, pyykkikone pyörii. Vielä kun jaksais raivata etupihan, puolet kukista koki matkansa pään sen myrskyn takia, ja suorastaan hukkui. Vituttaa niin pihan kova kohtalo, ettei taida saada aikaiseksi heittää rakkaudella kasvattamia taimia roskiin ihan vielä :(
isohaara

Re: SolmioSunnuntai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

1108 kirjoitti: MUAH!!!
20 jekkusalmaria oli hyvä idea!
prosessi

Re: SolmioSunnuntai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Kieleen sattuu. Olen heiluttanut sitä muklulle Elviksen tahtiin melko pitkään totuttaakseni tulevan alfauroksen elämän omituisuuksiin, mutta ei pysty enää vaikka muklulla näyttäisi olevan hauskaa.
SikaMika

Re: SolmioSunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

1108 kirjoitti:
Kreator on aivan saatanan kovaa kamaa!!!

Kreator on legendaarinen ja aliarvostettu.
Pakko kompata. Parhaimmillaan bändi vetää ihan Slayer-tasoista settiä, mukaan mahtuu toki myös silkkaa rypistystä erityisesti varhaistuotannossaan. Enemy of god on paras vanhojen pumppujen uutukainen mitä olen kuullut luultavasti koskaan.


Laivalla olin. Oli vitun hauska reissu, seurueeseemme oli sattunut muitakin puupäisiä perseilijöitä kuin minä, joten meno äityi parhaimmillaan hulvattomaksi. Rahaa paloi aika helvetisti, mutta oli se jokaisen sentin arvoista. Tänään on jostain syystä väsyttänyt kovasti, laivan kaponen sänky on liian pieni nukuttavaksi kahdelle... :wink:
Pyry-Matias

Re: SolmioSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

SikaMika kirjoitti:...laivan kaponen sänky on liian pieni nukuttavaksi kahdelle... :wink:
Annoit persettä vai mitä sä mulle nikkailet?
SikaMika

Re: SolmioSunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Pyry-Matias kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:...laivan kaponen sänky on liian pieni nukuttavaksi kahdelle... :wink:
Annoit persettä vai mitä sä mulle nikkailet?
Älä ala siveyspoliisi ruikuttamaan, tai saat pampusta. Et kuitenkaan sokerileipurin "Pampusta", homo!
Bliss

Re: SolmioSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SikaMika kirjoitti:...laivan kaponen sänky on liian pieni nukuttavaksi kahdelle... :wink:
:shock:
Vastaa Viestiin