Maanantai prkl.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Googlebot kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Vkl-sekoilu...useampiakin ristiin meneviä kiinnostuksia joista jo(i)ssakin saatoin itsekin olla jossain roolissa.
Ryhmäseksi kiinnostaa aina. Kerro lisää!
Ei kiinnostumiseen aina liity seksi, senkin hölmö! Voihan sitä olla kiinnostunut esim. toisen omaisuudesta. Voin myös "paljastaa" etten saanut enkä antanut seksiä vkl aikana. Koin tarpeelliseksi toitottaa tätä toisellakin palstalla kun kuulin matkan aikana tarpeeksi monta "No jokos kävitte panemassa?" ja "No onkos sulla jo muna sisällä?" huudahdusta, jos pikkaisen imuttelin tai tanssin häthätää jonkun naisen kanssa. Kuvottavaa.

Työmotivaatio nollassa (en tiedä liittyykö ylläolevaan), siksipä onkin hyvä ettei ole palavereja.
Höps, kitinässä kaikki liityy aina saamiseen!
Jos et saa, et ole olemassa ollenkaan..

Mutta villasukkia olen tottunut saamaan lahjaksi!
Mä olen tehnyt käsitöitä jo pari vuosikymmentä ennen kuin musta tuli äiti Very Happy
Pakkohan sitä ei ole ymmärtää, mutta ei kukaan tähän mennessä ole mua harmistuneena yrittänyt murhata siitä hyvästä, että olen lahjoittanut itse tehdyt villasukat Wink
_________________
Pyyhin Netikettiin..
chevilyn

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Aivan kuin maanantaissa itsessään ei olisi tarpeeksi, niin täytyy olla vielä niin kipeä, että monitorin valotkin vilkkuvat silmissä. Ilmeisen huono päivä.
Elukka

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Googlebot kirjoitti: Työmotivaatio nollassa (en tiedä liittyykö ylläolevaan), siksipä onkin hyvä ettei ole palavereja.
Amatööri! :tymä: Palaveeraaminenhan on juurikin se paras tapa vältellä työntekoa.

Mulla taas sujuu työnteko suorastaan hyvin. :napu: Viikonlopun riittävillä yöunilla lienee osuutta asiaan.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja swirl »

Meitsi sitten oksentaa taas. Viime yön nukuin sanko sängyn vieressä - onneksi sille ei tullut käyttöä vaan ehdin aina vessaan. Nyt erehdyin juomaan vähän appelsiinimehua, minkä luulen pian osoittautuvan virheeksi :cry:

Epäonni huonekalujen kanssa jatkuu. Käytiin eilen hakemassa uusi vaatekaappi, jonka kokoaminen oli aikamoinen tuskien taival... Avattuani viimeisen pakkauksen paljastuivat sieltä vääränlaiset ovet. Perkkele. Onneksi lupasivat hakea ovet pois tänään, koska en mielelläni eläisi pienessä kämpässä ison särkyvän paketin kanssa montaa päivää. Uusia ovia saadaan odottaa sitten päiväkaupalla. Jotenkin en ole yhtään yllättynyt.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pientä väsymystä havaittavissa. Sain äsken työmääräyksen, jonka lähettäjä oli Kesseli. Tosin ihan sukunimi, mutta repesin silti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
prosessi

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Muklu sitten tykkää Mungo Jerryn musiikista, tai ainakin oletan niin. Se alkoi sätkiä ja heilua villisti kun laitoin levyn soimaan, mutta onhan tietenkin mahdollista sekin, että se yritti epätoivoisesti päästä karkuun, eivätkä sen supervoimat enää toimi.
Rouva Pupu

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Hyvän vapaadayn pilasi postissa tullut sähkön tasauslasku. Näen punaista ja virheitä. Sama se kai sitten tiskata, tätä päivää ei pelasta edes kivikova kyrpä.
didi

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja didi »

Hemmetin nopeasti on mennyt ensimmäinen työpäivä loman jälkeen.

Edelleen vaivaa hirveä kooma, on se nyt perkele, että nukkuminen on niin kauhian vaikeaa olevinaan. Ensiyönä on pakko saada nukuttua, kun huomenna on 13h:n työpäivä.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Lolita kirjoitti:Mä haluan kotiin kutemaan!
Eikös me kaikki. :roll:
Edith

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Aattelin vaan kertoa, että mulla on kesän vika työpäivä meneillään ja reilun tunnin päästä lähden himaan. Jos hyvin käy, syön huomenna näihin aikoihin toista aamiaistani!
Elukka

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

prosessi kirjoitti:Muklu sitten tykkää Mungo Jerryn musiikista, tai ainakin oletan niin. Se alkoi sätkiä ja heilua villisti kun laitoin levyn soimaan, mutta onhan tietenkin mahdollista sekin, että se yritti epätoivoisesti päästä karkuun, eivätkä sen supervoimat enää toimi.
Veikkaan jälkimmäistä. :P
Vihtahousu

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kävin ihaileen duunikaverin 740 bimmeria, takaveto ja kasikone... eikä osaa ees arvostaa! Hittolainen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vihtahousu kirjoitti:Kävin ihaileen duunikaverin 740 bimmeria, takaveto ja kasikone... eikä osaa ees arvostaa! Hittolainen.
Mistä saksalaisesta roskalavasta lienee nostettu ja ostettu?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vadim kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Mä haluan kotiin kutemaan!
Eikös me kaikki. :roll:
Sinä senkin! Mun piti käydä oikein tarkastamassa, etten varmana kirjoittanut noin. Semmonen hyvin freudilaisen tuntuinen olo tuli.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Lolita kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Mä haluan kotiin kutemaan!
Eikös me kaikki. :roll:
Sinä senkin! Mun piti käydä oikein tarkastamassa, etten varmana kirjoittanut noin. Semmonen hyvin freudilaisen tuntuinen olo tuli.
Ajattelit kutemista, päädyit käsitöihin, vieläpä työpaikalla? HYI! Tuhma tyttö!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Kappas, tulin juuri kirjoittaneeksi 1969. viestini. Taidankin pistää soimaan:

Serge Gainsbourg: 69 - année érotique
SikaMika

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Huh, tänään on väsyttänyt kenties enemmän kuin koskaan ennen. Ainakaan ennen mua ei ole alkanut töissä pyörryttämään silkan väsymyksen seurauksena, ehkä mä olen raskaana...

Pitäisi saada lippu Musen keikalle. Yksi kaveri soitti hädissään tänään ja kyseli olisiko mulla ylimääräisiä lippuja. Ei siis ollut, joten hän oli sitten soittanut Lippupalveluun kysyäkseen milloin peruutuspaikkoja voisi yrittää varailla. Lippuneiti oli kertonut päivämäärän ja kesken puhelun tokaissut yht'äkkiä notta "oho, nyt tulikin juuri kaksi lippua myyntiin"! Nyt kaverilla vaimoineen on sitten liput, mun täytyy saada jostain myös varsinkin kun mut kutsuttiin heille keikan etkoille sapuskoimaan ja ryystämään.

Hauska yhteensattuma on sekin, että viimeksi Musen keikkaillessa täällä olin etkoilla kyseisen (jokseenkin harvoin tapaamani) kaverin tupareissa ennen kuin painelin keikalle. Tuolloin kumpikaan pariskunnasta ei ollut edes kuullut koko bändistä!

Mä menen nyt nukkumaan itseni itkuun...
BettyB.

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

SikaMika kirjoitti:Pitäisi saada lippu Musen keikalle.
Beibs, jos tärppää, ota samalla kaks!! Oon missannut tämänkin jälleen kerran...
Elukka

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Hop. Eiköhän tää työpäivä ala olla täältä tähän.
Nyt siis
1. Qselle
2. ¡Vamos a Kamppi!, viimeinen bussi landelle lähtee 17:50.
:yo:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

SikaMika kirjoitti:Pitäisi saada lippu Musen keikalle.
Herrajjeee!! :shock: Missä? Millon????

Javvvitut, en googleta.
SikaMika

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

irmelianneli kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Pitäisi saada lippu Musen keikalle.
Herrajjeee!! :shock: Missä? Millon????
17.10 Helsingin Jäähallissa.
Rahkapussi

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

SikaMika kirjoitti:Huh, tänään on väsyttänyt kenties enemmän kuin koskaan ennen. Ainakaan ennen mua ei ole alkanut töissä pyörryttämään silkan väsymyksen seurauksena, ehkä mä olen raskaana...
Elä huoli, lentsu on. Mulla samat oireet, kuten näköjään Chevyllakin... :(
Rahkapussi

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Vadim kirjoitti:Kappas, tulin juuri kirjoittaneeksi 1969. viestini. Taidankin pistää soimaan:

Serge Gainsbourg: 69 - année érotique
NiinQu paras syntymävuosi! :cheer: :cheer: :cheer:
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja huima »

Rahkapussi kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Kappas, tulin juuri kirjoittaneeksi 1969. viestini. Taidankin pistää soimaan:

Serge Gainsbourg: 69 - année érotique
NiinQu paras syntymävuosi! :cheer: :cheer: :cheer:
Elääks noin vanhax?
Rahkapussi

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

huima kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Kappas, tulin juuri kirjoittaneeksi 1969. viestini. Taidankin pistää soimaan:

Serge Gainsbourg: 69 - année érotique
NiinQu paras syntymävuosi! :cheer: :cheer: :cheer:
Elääks noin vanhax?
Juu, mutta ottaa paaaaaljoooon rauhallisemmin ja tarvii alfaromeon sijasta beetasalpaajaa.
Vastaa Viestiin