Maanantai prkl.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Tix

Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Tix »

Siitä mihin loma loppuu, siitä arki alkaa. Kun alkais viel tulla uni silmään. Lomarytmit rocks.

Vieläkö on kesää jäljellä?
Mulli75

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !
EKA TPK !

Tuntuu että kesä on jo hiipumaan päin.

Ei olisi pitänyt eilen illalla jäädä uutta konetta testaamaan niin pitkäksi aikaa. Kohta pää kopsahtaa pöytään jos ei tee jotain.
Vihtahousu

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Haumenta. Toka TPK!
Heräsin ennen kelloa ja luulin olevani rallissa/budapestissa/muualla kuin kotona. Kesti hetken aikaa hahmottaa missä mentiin, rankkaa toi lomailu.
aimohaiku

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Huomenta ja haukotus!

Katselin eilen sen Lostin 3. tuotantokauden eka jakson tikipoksilta, mutta mitä ihmettä 2. seasonin aikana mahtoikaan tapahtua? Jäi katsomatta... :)

Heräsin joskus puoli seitsemän jälkeen, nukkumaan mennessä kello oli jo reippaasti yli puolen yön, joten aika lyhyiksi jäivät yöunet. Pomon kanssa palis aamulla ja iltapäivällä asiakastapaaminen, joten lentävä lähtö lomien jälkeen edessä.

Mutta nyt suihkun kautta työpaikalle, illalla sitten ohjelmassa ennalta määrittelemätöntä liikuntaa noin 1-1,5 tuntia.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta vain!
Hyvä maanantaikiukutus pääs jo mainioihin lukemiin, ku pomo ystävällisesti soitti, että mun pitää tehdä tänään pidempi työpäivä. Eikä se mua oikeastaan edes ärsyttäis, jos muuten hommat edes jotenkuten toimis..mutku ei, tän lisäks saan tänne jonku ihan uuden henkilön ja hänen lisäks yhen tuuraajan, joka on ollu tääl noin neljä kertaa aikasemmin.
Superplääh.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
aimohaiku

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

No johan nyt on. Puvun housut olivat kutistuneet pesulassa. Vai olenko minä kasvanut lomalla? Nyt kyllä on dieetin paikka... Vinkkejä?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pikkuriikkisen nuppi sekaisin. Kellon herättäessä aloin siivoamaan apinan raivolla kunnes tajusin että pitäisi töihin suunnata.

Suussa aivan järkyttävä maku vaikka eilen kurlailin vaikka minkälaisilla myrkyillä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Juhuu, saatanallinen sunnuntai meni, mutta onneksi kummilapsoset oli tyytyväisiä lahjuksiinsa..
Pöllämystynyt olo mutta menossa mukana..
Pyyhin Netikettiin..
Pyry-Matias

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Pää jäässä. Miten työaamuina voi olla muuta kerrottavaa kuin kahvi ja väsymys?
ninnithequeen

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miks mä herään nykyään joka aamu niin saamarin äreänä? :evil:
Bliss

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Miks mä herään nykyään joka aamu niin saamarin äreänä? :evil:
30+, Ninni-kulta :wink:
ninnithequeen

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Miks mä herään nykyään joka aamu niin saamarin äreänä? :evil:
30+, Ninni-kulta :wink:
Liittyykö loppupäivänkin äreys tuohon samaan :roll:

Tekis mieli vaan jäädä sänkyyn ja vetää peitto korville, olla siellä koko päivä. Ei vaan oikeen voi...
Elukka

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

H*menta ja Tii-Pii-Kei, motherfuckers.
Tää aamu alkoi kevyellä 2,5 km juoksumarssireippailulla bussipysäkille, kun emäntä tartti auton omiin menoihinsa.
Muuten olen sitä mieltä että :swirl: .
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyry-Matias kirjoitti:Pää jäässä. Miten työaamuina voi olla muuta kerrottavaa kuin kahvi ja väsymys?
Vittu! Kahvi, se puuttuu vielä, kiitos. :swirl: :bunny:
Pyyhin Netikettiin..
safi

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja safi »

Tänä aamuna, kun piti töihin lähteä niin huomasin renkaan olevan typösen tyhjä. Olin taas vaihteeksi ajanut naulaan....jo kolmas kerta vuoden sisään. Alkaa pikku hiljaa vituttaa, kun jatkuvasti saa olla viemässä rengasta paikattavaksi ja on siinä vaihtamisessakin ihan riittävästi duunia. Nyt olen osannut varautua tähän ja autossa on aina mukana hommaan tarvittavat välineet.

Olen muutenkin ihmetellyt auton huonoa ajettuvuutta, mutta syykin selvisi. Eturenkaat kuluneet sisäsyrjiiltä ihan soikeiksi, joten pientä säätöä vissiin kaivataan. Ihmettelinkin jo talvirenkaita pois vaihtaessa, että miksi lähes kaikki nastat olivat kadonneet taivaantuuliin, että oliskohan pitänyt kiinnostua asiasta jo pikkasen aikasemmin. Nyt menee luultavasti vielä muuten ihan hyvät eturenkaat vaihtoon. Huoltoajan sain onneksi jo tälle päivälle eli saavat samalla vaihtaa tuon vararenkaan pois.
Bliss

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Netlog sanoo, että mä olen tyttö :]
Intternetti on aina oikeassa, en mä olekaan sitten niin kovin vanha :D
Googlebot

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Nukuinpa sikeästi, taisi sittenkin kertyä viikonlopusta aika pahasti univelkaa. Vkl-sekoilu sai jälleen myös miettimään ainakin parin sekunnin ajaksi ihmissuhdekiekuroita ja ihmisten välisiä vetovoimajuttuja, kun olin havaitsevani useampiakin ristiin meneviä kiinnostuksia joista jo(i)ssakin saatoin itsekin olla jossain roolissa.

Mutta hei, sehän on vain elämää ja tekee siitä jännittävän.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä haluan kotiin kutomaan! Tänään ei huvita eikä maistu mikään työ, vaikka yritän vaan kivoja juttuja tehdä. Paskaa hommaa kaikki tyynni. Tulis edes ruokatunti pian, niin pääsis vähän Malmin mielenkiintoisiin ostoskeskittymiin (lue: apteekkiin jonottamaan eläkeläisten kanssa).
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Pyry-Matias

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Googlebot kirjoitti:Vkl-sekoilu...useampiakin ristiin meneviä kiinnostuksia joista jo(i)ssakin saatoin itsekin olla jossain roolissa.
Ryhmäseksi kiinnostaa aina. Kerro lisää!
Bliss

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Lolita kirjoitti:Mä haluan kotiin kutomaan!
Meil on sama tauti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Mä haluan kotiin kutomaan!
Meil on sama tauti.
Toiset haluaa olla niin perheenäitiä(ellei sitten huippukäsityöläistä), mikä lieneekin kunnioitettavaa..
Pyyhin Netikettiin..
Bliss

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Niba kirjoitti:
Toiset haluaa olla niin perheenäitiä(ellei sitten huippukäsityöläistä), mikä lieneekin kunnioitettavaa..
Mä olen tehnyt käsitöitä jo pari vuosikymmentä ennen kuin musta tuli äiti :D
Pakkohan sitä ei ole ymmärtää, mutta ei kukaan tähän mennessä ole mua harmistuneena yrittänyt murhata siitä hyvästä, että olen lahjoittanut itse tehdyt villasukat :wink:
Vihtahousu

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bliss kirjoitti:olen lahjoittanut itse tehdyt villasukat :wink:
Toi on muuten yllättävän kiva lahja ja se että on käsin isse tehnyt tuo paaaljon lisäarvoa lahjalle :)

Kumma maanantai, oikeesti viihdyn työpaikalla. Yöllä nukuin heikoisti ja asiat työpaikalla ihan samalla kakka-mallilla kuin ennenkin, mutta ei jaksa lannistaa nyt mikään. Vielä kun sais tänään veivailtua nuo lakiasiat suoriksi, niin sit olis kivaa.
Googlebot

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Pyry-Matias kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Vkl-sekoilu...useampiakin ristiin meneviä kiinnostuksia joista jo(i)ssakin saatoin itsekin olla jossain roolissa.
Ryhmäseksi kiinnostaa aina. Kerro lisää!
Ei kiinnostumiseen aina liity seksi, senkin hölmö! Voihan sitä olla kiinnostunut esim. toisen omaisuudesta.

Voin myös "paljastaa" etten saanut enkä antanut seksiä vkl aikana. Koin tarpeelliseksi toitottaa tätä monta kertaa toisellakin palstalla kun kuulin matkan aikana tarpeeksi monta "No jokos kävitte panemassa?" ja "No onkos sulla jo muna sisällä?" huudahdusta, jos pikkaisen imuttelin tai tanssin häthätää jonkun naisen kanssa. Kuvottavaa, pilasi täydellisesti herkäksi kokemani ainutlaatuisen tunnelman.

Työmotivaatio nollassa (en tiedä liittyykö ylläolevaan), siksipä onkin hyvä ettei ole palavereja.
Pyry-Matias

Re: Maanantai prkl.

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Googlebot kirjoitti:...kun kuulin matkan aikana tarpeeksi monta "No onkos sulla jo muna sisällä?" huudahdusta...
On kamalaa, kun kumppani toteaa tunnin jyystön jälkeen, et: "Se on mun napa!"
Vastaa Viestiin