Lutkatesti (myös miehille)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Herra Manala

Re: Lutkatesti (myös miehille)

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Niba kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Ymmmh. 70%.
Kyl sun olis b-rappuvaihtoehdotkin pitäny ruksia?
No helvetti niin kyllä olisikin. Olenhan minä meistä kahdesta se, jolla erektio antaa siihen vielä ylipäätänsä edes mahdollisuuden.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lutkatesti (myös miehille)

Viesti Kirjoittaja Niba »

Herra Manala kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Ymmmh. 70%.
Kyl sun olis b-rappuvaihtoehdotkin pitäny ruksia?
No helvetti niin kyllä olisikin. Olenhan minä meistä kahdesta se, jolla erektio antaa siihen vielä ylipäätänsä edes mahdollisuuden.
Joo ei mulla ois sun kanssa seisonutkaan..
Herra Manala kirjoitti: No helvetti niin olisikaan.
Viimeksi muokannut Niba, 23.08.2007 16:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Tix

Re: Lutkatesti (myös miehille)

Viesti Kirjoittaja Tix »

69%. Viimeks 60%. Olen vissiin ollut tosi lutka viimeisen 1,5 vuoden aikana.
NuoriDaavid

Re: Lutkatesti (myös miehille)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tix kirjoitti:69%. Viimeks 60%. Olen vissiin ollut tosi lutka viimeisen 1,5 vuoden aikana.
:shock:

Minä kun luulin sinua siweyden sipuliksi.

Veikkaan, että tämä kysymys räjäytti pankin kohdaltasi:

"Have you ever had sex with a girl - or gone down on her - just because she really liked you, and you felt like you owed her a nice favor? "
Tix

Re: Lutkatesti (myös miehille)

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:Minä kun luulin sinua siweyden sipuliksi.
Enoo. Oon vaan nirso.
Pyry-Matias

Re: Lutkatesti (myös miehille)

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NuoriDaavid kirjoitti:"Have you ever had sex with a girl - or gone down on her - just because she really liked you, and you felt like you owed her a nice favor? "
Säälikyrpää? Totta munassa, jää pian ilman 8)
NuoriDaavid

Re: Lutkatesti (myös miehille)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pyry-Matias kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:"Have you ever had sex with a girl - or gone down on her - just because she really liked you, and you felt like you owed her a nice favor? "
Säälikyrpää? Totta munassa, jää pian ilman 8)
Kumpi? Molemmat?
Pyry-Matias

Re: Lutkatesti (myös miehille)

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NuoriDaavid kirjoitti: Kumpi? Molemmat?
Kaikki, sukulaiset ja kylänmiehet myös. Seksi on iloinen asia.
NuoriDaavid

Re: Lutkatesti (myös miehille)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pyry-Matias kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Kumpi? Molemmat?
Kaikki, sukulaiset ja kylänmiehet myös. Seksi on iloinen asia.
Mutta väärässä paikassa ei pidä nauraa.
Pyry-Matias

Re: Lutkatesti (myös miehille)

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NuoriDaavid kirjoitti:Mutta väärässä paikassa ei pidä nauraa.
Mutta pieraista saa ja pitää. Nainen voi aina töräytettyään kysyä: "Tärähtikö munas?"
Geetzu

Re: Lutkatesti (myös miehille)

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Pyry-Matias kirjoitti:Nainen voi aina töräytettyään kysyä: "Tärähtikö munas?"
Ai saatana et repesin. Tiedän jääväni tänään ilman huipennuksia mutta siis totahan on koitettava. Jos naurulta saan tärähtämään.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lutkatesti (myös miehille)

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

37 %, mikä Jeesukselle sopinee (?).
Paras päivä ikinä.
Geetzu

Re: Lutkatesti (myös miehille)

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Geetzu kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Nainen voi aina töräytettyään kysyä: "Tärähtikö munas?"
Ai saatana et repesin. Tiedän jääväni tänään ilman huipennuksia mutta siis totahan on koitettava. Jos naurulta saan tärähtämään.
Ihme, ettei kukaan huhuten udellut tän tärkeyden perään. Toisinaan ihmettelen millaisessa seurassa aikaani täällä tapankaan. :shock: :shock:

Testasin, ei aiheuttanu juuri mitään kuohuja vaan tavarat lens puolessa minuutissa. Räkätin koko sen ajan ja oikeasti yllätyin purkautumisesta. Ei se sit ollukaan saanu selvää sanoistani (tärisytä munaas - oli kuulema yrittäny), eikä arjen saavuttanut avioseksi juuri kummastunut prutkua. Tätäkin olis pitäny kokeilla villimpinä irtoseksiaikoina.
NuoriDaavid

Re: Lutkatesti (myös miehille)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetzu kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Nainen voi aina töräytettyään kysyä: "Tärähtikö munas?"
Ai saatana et repesin. Tiedän jääväni tänään ilman huipennuksia mutta siis totahan on koitettava. Jos naurulta saan tärähtämään.
Ihme, ettei kukaan huhuten udellut tän tärkeyden perään. Toisinaan ihmettelen millaisessa seurassa aikaani täällä tapankaan. :shock: :shock:

Testasin, ei aiheuttanu juuri mitään kuohuja vaan tavarat lens puolessa minuutissa. Räkätin koko sen ajan ja oikeasti yllätyin purkautumisesta. Ei se sit ollukaan saanu selvää sanoistani (tärisytä munaas - oli kuulema yrittäny), eikä arjen saavuttanut avioseksi juuri kummastunut prutkua. Tätäkin olis pitäny kokeilla villimpinä irtoseksiaikoina.
Niin niin mutta tuliko pillupieru? Eihän tuo oikein muuten toimi.
Geetzu

Re: Lutkatesti (myös miehille)

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti:Niin niin mutta tuliko pillupieru? Eihän tuo oikein muuten toimi.
Mitäää? Voi apua, käsitin jutun siis ihan väärin. Aattelin jotenkin munan täs yhteydes palleiks. Tai jotain. Kato lähetyssaarnaajas prutkasee ni tärisyttäähän se kasseja - tosin veikkaan et itse siitintäkin - ja eihän nyt siinä asennos mitään pillupieruja pääse!

Mun täytyy kokeilla pyllistävämpää asentoo ja pyytää työntöjä tyylillä sisään - kokonaan ulos - sisään - kokonaan ulos saavuttaakseni pilluprutkut. Kaiken se kestää.
Pyry-Matias

Re: Lutkatesti (myös miehille)

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Geetzu kirjoitti:Kaiken se kestää.
Noista pildepieruista, voiko naisella olla niin väljät väylät, et pildepieru syntyy niinku ilman tatin poisottoa. Mä en ole oikein kehdannut näitä ennen kysellä, mut Geetsu on jotenkin tarpeeksi äijä vastaamaan 8) Kertokaa nyt tyhmälle se syntymeganiikkanismi?
Geetzu

Re: Lutkatesti (myös miehille)

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Pyry-Matias kirjoitti:Noista pildepieruista, voiko naisella olla niin väljät väylät, et pildepieru syntyy niinku ilman tatin poisottoa. Mä en ole oikein kehdannut näitä ennen kysellä, mut Geetsu on jotenkin tarpeeksi äijä vastaamaan 8) Kertokaa nyt tyhmälle se syntymeganiikkanismi?
Haha, tottakai voin vastata. En mä tiedä mitään faktoja mut itse oletan, että väljyydestähän se on kiinni (tai siis liian pienestä pippelistä, huom!) tai siitä, ettei lihakset oo ihan geimeissä, siis pimpan lihakset. Joko väsyneet tai treenaamattomat, eli orkuttomat. Sain mä pildepieruja synnytyksen jälkeen parikin kuukautta, niin ja taas saan jos seksi ei ole ihan useampi puoltuntinen viikossa -tasolla...

Pildepieruista pitäis puhua enemmän, kokeilen kahvipöydässä tänään. Mitä se ois englanniks? Meil tulee japski-asiakkaita, voisin kerätä pisteitä avoimuudellani!
Tix

Re: Lutkatesti (myös miehille)

Viesti Kirjoittaja Tix »

Pimppaan menee ilmaa silloin kun penis työnnetään sinne sisään kulmassa jossa vaginan seinämien ja peniksen väliin muodostuu ilmatasku eikä ilma pääse pakenemaan. Synnytyksen jälkeistä herkkyyttä selittänee ennen muuta se, että synnytyksestä toipuva pimpsa ei ole niin elastinen ja joustavasti penistä myötäilevä, jolloin ilmatasku muodostuu helpommin.

Liian pieni penis voinee aiheuttaa ilmiötä siten, että vagina jää avoimeksi jostain kohden liikerataa, haukkaa ilmaa ja "mäntänä" toimiva penis sulkee avoimen kohdan ja pumppaa ilman vaginan perukoille. Sama ilmiö voinee aiheutua apinanraivoisesta meiningistä jossa penis otetaan liian paljon ulospäin ja survaistaan niin nopeasti takaisin, ettei väliin jäävä ilma ei ehdi paeta.

Ilma pimpissä on siis joko miehen tekniikkavika tai liian pieni penis. Saatte itse valita, neidit.
Geetzu

Re: Lutkatesti (myös miehille)

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Huh mikä kiihotus. ND tule nyt puhumaan lääkärikieltä tähän vielä. Ja Manala sanoo jotain mäntäjuttua.
Pyry-Matias

Re: Lutkatesti (myös miehille)

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Tix kirjoitti:Ilma pimpissä on siis joko miehen tekniikkavika tai liian pieni penis. Saatte itse valita, neidit.
Ilmankos en tiennytkään 8) ..ja kiitos, että sinä tiesit 8)
Tix

Re: Lutkatesti (myös miehille)

Viesti Kirjoittaja Tix »

Pyry-Matias kirjoitti:..ja kiitos, että sinä tiesit 8)
Fysiikan perusteoria on jokaisen lukion käyneen syytä tietää.
Geetzu

Re: Lutkatesti (myös miehille)

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sain fysiikasta kiitettävän mutta tiedän toki lutkailleeni.
Pyry-Matias

Re: Lutkatesti (myös miehille)

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Tix kirjoitti:Fysiikan perusteoria on jokaisen lukion käyneen syytä tietää.
Okei, kyssäri oli puoliksi retorinen. Geetsulta on vaan hauska kysellä näistä jutuista, kun harva on yhtä avoin ja hauska 8)
Geetzu

Re: Lutkatesti (myös miehille)

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Pyry-Matias kirjoitti:
Tix kirjoitti:Fysiikan perusteoria on jokaisen lukion käyneen syytä tietää.
Okei, kyssäri oli puoliksi retorinen. Geetsulta on vaan hauska kysellä näistä jutuista, kun harva on yhtä avoin ja hauska 8)
Mua on kiva höylätä nii! Siis viilata linssiin.

Testasin muuten et kuulakärkikynä ei vielä aiheuta pildepierua. :?
Vastaa Viestiin