Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
William Somerset

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Sheetlord kirjoitti:Muuttaminen laihduttaa :) Viikon loppuun mennessä olen "mean lean moving-machine"
Ja nyt kun huomaat hyötyliikunnan ilot, niin jatkossa hylkäät hissienkin käytön, kuljet kaikki alle 10 km matkat apostolin kyydillä riippumatta kantamuksien määrästä, kuljet 40 km työmatkan polkupyörällä, kiihkouksissasi myyt auton ja pakotat muijankin hyötyliikuntaan...
BettyB.

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Missäs se helle on minkä Pekka lupas tälle päivälle?? Tää on kuulema kesän viimeinen kesäpäivä, joten olisin halunnut viettää sitä ulkona auringosta nauttien ja illemmalla viimeisiä kertoja grillaillen. Mutta ei tuolla mikään aurinko paista! Näyttää ennemminkin sumulle! Prkl!

No ei auta kun pyykätä ja siivota ja pakata, huomenna karkaan Lappiin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Niba »

BettyB. kirjoitti:Missäs se helle on minkä Pekka lupas tälle päivälle?? Tää on kuulema kesän viimeinen kesäpäivä, joten olisin halunnut viettää sitä ulkona auringosta nauttien ja illemmalla viimeisiä kertoja grillaillen. Mutta ei tuolla mikään aurinko paista! Näyttää ennemminkin sumulle! Prkl!

No ei auta kun pyykätä ja siivota ja pakata, huomenna karkaan Lappiin.
http://www.kewego.nl/video/iLyROoaftISJ.html
Pyyhin Netikettiin..
Sheetlord

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

William Somerset kirjoitti:Ja nyt kun huomaat hyötyliikunnan ilot, niin jatkossa hylkäät hissienkin käytön...
Kieltämättä käynyt mielessä, että hyötyliikunnan voisi elvyttää - esimerkiksi mainitsemalla "rakkaani, voisit ehkä laihduttaa pari kiloa" jolloin pakoon juokseminen on ERITTÄIN HYÖDYLLISTÄ ;)
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Työpaikan nuori toi mulle just paketillisen vastasyntyneelle sopivia vaippoja sanoen, että sä näitä kuitenki tuut tarviin enemmän ku toi mun joka kasvo jo yli...! Miten ihmeessä tää näinpäin menee...+
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Vaola kirjoitti:Alan kyllä mäkin vähitellen epäillä jotain eSiitosta tässä. Ehkä tästä(kin) pitäisi järjestää äänestys, että kuka tällaisen takana oikein on??? Aasi? Tunnusta!
:oops: Tätäkö ne kuukauden takaiset unet tiesivät..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Raskaus mielessä täälläkin. Puhuin juuri eilen illalla ennen nukahtamista miehelle siitä, miten suurin hohto katosi työstä viime kevään vaikeuksien jälkeen. Mietiskelin mahdollisuuksia olla hetken poissa ammatista ja opiskelun, leppoisaan reikäpäätyöhön kuten keräilijäksi vaihtamisen lisäksi raskaus tuli luonnollisesti puheeksi.

Pakko johtua syksystä, sadonkorjuun aika saa miettimään kaikenlaista kypsymistä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Bliss

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Melnais kirjoitti: Pakko johtua syksystä, sadonkorjuun aika saa miettimään kaikenlaista kypsymistä.
Ja siitä, että vauvat ny vaan on ihania. (mulla taitaa olla pysyvä vauvakuume, vaikka yhden hankalan vauvan kanssa valvoinkin 1,5 vuotta)
Geetzu

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Melnais kirjoitti:Pakko johtua syksystä, sadonkorjuun aika saa miettimään kaikenlaista kypsymistä.
Fiksut naiset rupee haluumaan mahaa kesän jälkeen, ettei tarvitse vauvaa sisällä kanniskella enää seuraavan kesän helteillä... Talvikin sujuu lepposammin ku saa hyvällä omatunnolla syödä suklaata peiton alla ja vaappua rumissa paksuissa korottomissa ällömukavissa popoissa liukkailla kaduilla, miehen kantaessa kauppakasseja ja turvaten vaappu-ankan tasapainoa selästä tukien.

Mua henkkoht jännittää ja vähän tuskastuttaa miten joulu tulee menemään. Kaipaan niin älyttömästi kinkkua ja kaikkia herkkuja ja sit jos oonkin huonossa hapessa tai mikä pahinta, pirun laitoksella, ni mähän missaan kaiken!

Tosi pieni murhe. Mut ku jotain on oltava. Tää on pitkästä aikaa niitä aamuja kun tuntuu ihanalta vaan istuskella rauhassa, tunnustella potkuja peitteiden läpi ja lauleskella (flunssakarheella äänellä) vatsalaiselle, joka piru vieköön jo kuulee kaiken. Kiroilukin on vähentynyt, aika upeeta.

:h:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mullakin on "Vauvakuume"
Vaikka välttämättömät edellytykset puuttuvatkin..
Miten nää tälläset virustaudit oikein leviää?
Pyyhin Netikettiin..
Googlebot

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Geetzu kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Sit näin muistaakseni jotain kummallisia kirjastouniakin.
Oisko siistii synnyttää kirjastos? Hmmh.
Kunhan lapsi ja mukelo ovat hipihiljaa sitten kans.
PerttiMakimaa

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

http://www.youtube.com/watch?v=IOAbvaIVp2c

Ollaan kaikki raskaana yhdessä. Kohta ePurkaudun tälle palstalle. :)
Sheetlord

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Siinä missä Young Deivid kokee miehisyytensä täydellistymisen uneksimalla raskaudesta, minulle vastaava hetki koitti kun leikkasin oman pihan nurmikon eilen ensimmäistä kertaa :)
NuoriDaavid

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sheetlord kirjoitti:Siinä missä Young Deivid kokee miehisyytensä täydellistymisen uneksimalla raskaudesta, minulle vastaava hetki koitti kun leikkasin oman pihan nurmikon eilen ensimmäistä kertaa :)
Ruohonleikkuu on mukavaa. Aloittaminen on aina vaikeaa, mutta käyntiin päästyä se on kivaa.

Näkee tekevänsä jotain oikeaa työtä, joka vaikuttaa johonkin.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja saira »

Sheetlord kirjoitti:Siinä missä Young Deivid kokee miehisyytensä täydellistymisen uneksimalla raskaudesta, minulle vastaava hetki koitti kun leikkasin oman pihan nurmikon eilen ensimmäistä kertaa :)
On muuten mahtava fiilis, vaikka meidänkin piha on vain pieni pläntti!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
PerttiMakimaa

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Sheetlord kirjoitti:Siinä missä Young Deivid kokee miehisyytensä täydellistymisen uneksimalla raskaudesta, minulle vastaava hetki koitti kun leikkasin oman pihan nurmikon eilen ensimmäistä kertaa :)
Trimmeri on miehekäs, ainakin polttomoottorimallit.
Sheetlord

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

NuoriDaavid kirjoitti:Näkee tekevänsä jotain oikeaa työtä, joka vaikuttaa johonkin.
Naulan kantaan. Pienessä kerrostalokämpässä ei oikein voinut "tehdä" mitään ja tietokonetta näpläämällä ei synny mitään konkreettista. Nyt on pihaa, kasvimaa jossa kasvaa ainakin perunaa ja mansikoita, kompostori, lukuisia istutuksia ja mikä parasta - varasto johon voi vetäytyä tekemään Miesten Juttuja (tm) kuten korjailemaan sukellusvarusteita tai lukemaan vanhoja Jalluja.
Viimeksi muokannut Sheetlord, 23.08.2007 11:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geetzu

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Meillä tapellaan kuka pääsee ajamaan siskon perheen isoa pihaa. Häviän aina ja hoidan muksu-avulla haravoinnin, pullistellaan viikko tolkulla haboinemme. Mikähän siinä on, ettei mua päästetä vieläkään noiden laitteiden kanssa lähikontaktiin... Saahan haravallakin pahaa jälkeä!
chevilyn

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Miksi oi miksi täytyy olla kipeä? Ärrrrrrrsyttää :evil:
Geetzu

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Parissa päivässä tähän tottuu ja olon helpottuessa saattaa jopa nauttia, kannustan! :]
ninnithequeen

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ääääääh, mä haluun NÄPERTÄÄ lisää. Täältä on näperrettävä loppu. Siis nukkekoteihin. Rakensin jo toisen roomboxin kaappiin, siitä tulee mummon koti. Rukki ja keinutuoli jo tilauksessa. Itse väkersin jo sängyn johon löysin pitsipäiväpeiton, tein vakallisen miniperunoita ja kanelipullia. Ei vaan keksi enää mitään. Pitäs hakea sinooperista ihan selvästi touhuketta viikonlopuksi...
William Somerset

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

NuoriDaavid kirjoitti:Ruohonleikkuu on mukavaa. Aloittaminen on aina vaikeaa, mutta käyntiin päästyä se on kivaa.
Ja kun lääniä on liikaa, muuttuu fiilikset aika nopeasti tähän suuntaan:

"Taasko se pitää leikata?! Olis tässä nyt muutakin tekemistä kun jynssätä tota helvetin heinää pihalta. Vittu! Ens kesänä asfaltoin koko perkeleen pihan!"

Ja mulla oli tuohon maailman aikaan vielä ajettava leikkuri! No joo. Jotkut tykkää äideistä ja jotkut tyttäristä. Päivä hot topiikista; onneksi mulla ei sentään ole pienintäkään vauvakuumetta pikku-ukon yövalvomisen ansiosta. Taidan mennä sidotuttamaan piuhat vihon viimeiselle umpisolmulle ihan kaiken varalta. Meni eilinen konserttikin omalta osalta vähän penkin alle kun ei vaan jaksanu alkaa irrotelemaan. Mättö oli hyvää, kuuntelijassa vikaa, vikaa, vikaa...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No johan oli ruoat lounaalla. Jänishöystöä! Pupua! Siis jumalauta.
Arvatkaa vaan kaks kertaa söinkö? (Vaik en mä muuten mikään vegetaristi olekaan, mut ihan oikeesti.. Pupua?!? Ei cool juttu, ollenkaan.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Bliss

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

sipsi kirjoitti:No johan oli ruoat lounaalla. Jänishöystöä! Pupua! Siis jumalauta.
Miten se poikkeaa niinq esim. kanasta tai kyljyksistä? Liha kuin liha. Onhan possutkin söpöjä.
Elukka

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Bliss kirjoitti:
Vaola kirjoitti: Joo, mäkin tuossa jo ehdin riemastua olevani raskaana
Helevata, kaikkien muiden levottomien unien lisäksi olen nähnyt HYVIN todentuntuisia unia siitä, että olen raskaana. Onko täällä jotain virtuaalisiittiöitä ilmassa vai häh? :D
No mitä sie luulet, mikäpä tuolla vasemmassa ylänurkassa mahtais olla? :P
Vastaa Viestiin