Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Niba »

palkintona www.kity.net
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jaahassss.. taasko Niba ja mä hengaillaan täällä kaksin. Enää kuus ja puol tuntia töitä. Enää! Miettikää sitä :roll: Sitten kotiin nukkumaan noin neljäksi tunniksi. Puoli yksi ois tavoite lähtee ajeleen etelää kohti äipän kaa. Ekan siivun ajan varmaan mää, ehkä Vaskikellolle asti. Sit heittäydyn takapenkille koisaan, tai ainakin yritän.
Mulli75

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

^Ei kahta ilman kolmatta. Vaskikello on kuollut paikka siitä pitää huolen itse yrittäjä ettei sinne asiakkaita tule enää niin paljon.

Huomenta !

EKA TPK !

Tuntuu kuin vauhti kiihtyisi kellossa kun on taas aamu.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

^ No eikä kiihdy ku hidastuu hidastumistaan vaan!

Ollutkin vähän sit äksöniä tälle yölle, enemmän ku normisti. Häshäkkää häshäkkää. Noh, suht sutjakasti mennytkin sitte varmaan sen ansiosta. Paitsi ny tää vika tunti..

Eikä se Vaskikello ny mikään kuollu mesta ole. Vielä. Mut ehkä sit viimeistään ku se joku major liikekeskus tulee siihen tien toiselle puolelle..
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

2. TPK. Viikon viimeinen työpäivä. Otin huomisen vapaaksi kisareissua varten. Himoksella kauden viimeiset kisat. SM-pisteissä kolmantena ja jännittää niin pirusti, vatsaa vääntää eikä nukkumisestakaan tule mitään. :?
Älä löi! En ole hurrit!
Vihtahousu

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huoment. Kolmas tiipiicei! Nyt sai jo vähän enempi yöllä nukuttua, ehkä tänä yönä sit onnistuu paremmin.
SaintJohnPerse

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Kumman pirteä olo. Heräsin kuudelta ja kävin juoksemassa kolmen vartin lenkin. Pitäisikö tästä ottaa tapa?

Töitä... urheilua eikä yhtään lutkailua..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta!
Mäkin haluan pirteän olon..miten semmosen saa? Eiku niin joo, urheilemalla tietysti, mut se ei nyt ainakaan seuraavaan seittemään tuntiin onnistu. Eli lisää kahvia. Kiitos.
Tulinpas hyvälle tuulelle, ku sain äsken yhen kiertomeilin. Ku on taas tullu mietittyä viime aikoina, et ystävät on kovin vähissä..niin kyllä ne oikeat semmoset sit kuitenki on ja pysyy, vaikka muuttaiski Vantaalle ( :twisted: ) ja perustais perheen.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Kävinpä juuri tuossa kahvilla, siellä viereisen osaston pomo kysyi tämän osaston pomolta että "miten olet tullut toimeen xx:n (työpaikkariesan) kanssa, se kun on sellainen huutopussi"..

Katsoin tämän osaston työnjohtajaa ja sanoin vain siinä että "minä en sano tuohon mitään".
Se mies ei vain osaa käyttäytyä. Kuulin jo aiemmin että se on siirretty juuri toiselta osastolta tänne koska on niin huonotapainen, eikä se kykene täälläkään käyttäytymään. Minusta on tullut sen silmätikku, mutta enää en sitä katsele. Olen kurkkuani myöten täynnä sen naamanvääntelyitä, irtopisteiden keruuta, mesoamista ja muitten häpäisemistä - en siis ole sen ainoa kohde - minua se jo välttelee ja yrittää olla muka neutraali. (Mitä nyt seläntakana puukottaa sen mitä pystyy...)

Onneksi se on tänään poissa, toivottavasti pysyykin. Koska alan olla valmis sanomaan sille suoria sanoja - ihan asiallisesti mutta silti.
Tyyliin "Jos sinut on jo siirretty yhdestä paikasta pois vaikean luonteesi takia, miksi et ota siitä opiksi. Oletko todella niin kovapäinen ettet ymmärrä ettet voi käyttäytyä mollaten muita, vaan loppujen lopuksi häpäiset vain itsesi käyttäytymällä noin"
En vain jaksaisi, enkä viitsisi.. se ei ole sen arvoinen että viitsisin alentua sen tasolle - kusipäät harvoin on, ja parhainta vain ignorata moiset.
NuoriDaavid

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Näin unta, että olin raskaana. Synnytyksen aika lähestyi, jännitin synnytystä. Uni jäi kesken.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Työ valitsee tekijänsä..
Kotoo töihin!
Pitää nyt nostaa kytkintä ja siirtyä metroon..
_________________
Pyyhin Netikettiin..
Geetzu

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti:Näin unta, että olin raskaana. Synnytyksen aika lähestyi, jännitin synnytystä. Uni jäi kesken.
Aamulla tuntui hyvältä herätä vatsan vierestä? Miltä tuntui olla minä?
NuoriDaavid

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetzu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Näin unta, että olin raskaana. Synnytyksen aika lähestyi, jännitin synnytystä. Uni jäi kesken.
Aamulla tuntui hyvältä herätä vatsan vierestä? Miltä tuntui olla minä?
Noo, unessa lähinnä tuleva synnytys pelotti.

Lisäksi synnytysosasto oli iso sali, jossa lähes kaikki olivat naisia, muutama muukin mies oli kuitenkin.

Unessa miesten synnytysmahdollisuus oli uusi juttu, johon vain muutama mies oli uskaltautunut ja minä olin tietysti yksi noista, jotka vaimo oli pakottanut synnyttämää.
PerttiMakimaa

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NuoriDaavid kirjoitti:Näin unta, että olin raskaana. Synnytyksen aika lähestyi, jännitin synnytystä. Uni jäi kesken.
Ei sitten enää iltamässäilyjä tälle kaverille. :)
Geetzu

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti:Unessa miesten synnytysmahdollisuus oli uusi juttu, johon vain muutama mies oli uskaltautunut ja minä olin tietysti yksi noista, jotka vaimo oli pakottanut synnyttämää.
Mun mielestä sä oot jotenkin mussukka jo nykyään. :D
NuoriDaavid

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetzu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Unessa miesten synnytysmahdollisuus oli uusi juttu, johon vain muutama mies oli uskaltautunut ja minä olin tietysti yksi noista, jotka vaimo oli pakottanut synnyttämää.
Mun mielestä sä oot jotenkin mussukka jo nykyään. :D
Eilen illalla vaimo huusi, etten tee mitään kotihommia, vaan makaan vain sohvalla. En tiedä oliko uni jotenkin tuon draaman laukaisema.
Geetzu

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti:Eilen illalla vaimo huusi, etten tee mitään kotihommia, vaan makaan vain sohvalla. En tiedä oliko uni jotenkin tuon draaman laukaisema.
Mullekin huudettiin noin. Vttu. Yritin selittää et oon 39 asteen kuumeessa ja vähän horjun, mutta ei se rauhottanu pms-hirviötäni vaan jouduin tekemään jopa ite iltapalani. Uniin tuli synnytys ja seksileikit vanhojen poliitikkojemme kanssa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Otsikkoon liittyen mister Trump valitsi itselleen väärän oppipojan. Perkeles. Lähen raksaileen.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Joo, mäkin olin viime yönä raskaana..ja sit en yhtäkkiä enää ollukaan, se oli ilmeisesti joku semmonen valeraskaus. Kovasti surullinen olin kyllä sit ku se tuli ilmi.
Sit näin muistaakseni jotain kummallisia kirjastouniakin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Geetzu

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

sipsi kirjoitti:Sit näin muistaakseni jotain kummallisia kirjastouniakin.
Oisko siistii synnyttää kirjastos? Hmmh.
NuoriDaavid

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^^ Oho olemme kollektiivisesti raskaana. Kukas kity-sonni tämän takana on? Martha?
Geetzu

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Vaola kirjoitti:Hassua, mulla on ollut viime aikoina aika paljon semmoisia "haamupotkuja".
Mun oli kerran pakko käydä ultrauttamassa paikkani gynellä ku olin varma et sisääni on päässy jotain järvikaloja tms. On niin sen tuntusia noi haamupotkut. (Gyne tutki ja totes tyhjäks, pisti psykiatrille ku oli niin vähän aikaa keskenmenosta ja jotenkin ne potkut loppu. :p)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Georgina kirjoitti:Otsikkoon liittyen mister Trump valitsi itselleen väärän oppipojan. Perkeles. Lähen raksaileen.
Tää oli vihre kans, koskaan mikään mitään mihinkään otsikkoon saa liittyä? :shock:
Pyyhin Netikettiin..
Sheetlord

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Muuttaminen laihduttaa :) Viikon loppuun mennessä olen "mean lean moving-machine"
Bliss

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vaola kirjoitti: Joo, mäkin tuossa jo ehdin riemastua olevani raskaana
Helevata, kaikkien muiden levottomien unien lisäksi olen nähnyt HYVIN todentuntuisia unia siitä, että olen raskaana. Onko täällä jotain virtuaalisiittiöitä ilmassa vai häh? :D
Vastaa Viestiin