Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
PerttiMakimaa

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

sipsi kirjoitti:No johan oli ruoat lounaalla. Jänishöystöä! Pupua! Siis jumalauta.
Arvatkaa vaan kaks kertaa söinkö? (Vaik en mä muuten mikään vegetaristi olekaan, mut ihan oikeesti.. Pupua?!? Ei cool juttu, ollenkaan.)
Riistahan on paljon parempaa kuin aidattu liha. Jäniksen kanssa pitää vaan olla tarkkana ja hauduttaa miltei loputtoman tuntuisesti, että saa pehmeää.

Kyllä minä pitkäkorvista pidän, mutta tämä on eloonjäämistaistelua. Se on joko pupu tai minä. :)
prosessi

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Bliss kirjoitti:
sipsi kirjoitti:No johan oli ruoat lounaalla. Jänishöystöä! Pupua! Siis jumalauta.
Miten se poikkeaa niinq esim. kanasta tai kyljyksistä?
Maistuu paremmalle kuin nuo, ainakin oikein laitettuna...
Bliss

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

prosessi kirjoitti: Maistuu paremmalle kuin nuo, ainakin oikein laitettuna...
Allekirjoitan täysin. Ihmettelinkin sitä, miksi sitä ei voisi syödä yhtä lailla kuin muutakin lihaa. Siksi että se on pupu. Voi elämä.
Vihtahousu

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Laitoin semi-tosissani asunnonvaihtoilmoituksen vetämään kaupungille. Olis varmaan viksu muuttaa etukäteen Vuosaareen, ennenkuin työpaikka muuttaa sinne ensin. Ainakin sit tietäis pystyiskö siellä asumaan, kun olis vähän tuntumaa enempi, Rastilassahan olen jo asunut.

Vähän nyt rassailee kun tuo tapailemani tyttö on aikasta tunteellinen, ei kuiteskaan melodramaattinen. Tuntuu että sillä on joka päivä uudet fiilikset ja ite sit pitää yrittää mukautua siihen ja yrittää tavoittaa mitä siellä pääkopan sisällä nyt liikkuu.

Muitakin aikuisten ongelmia on taas ihan kivasti, mutta niistä ei viitti tähän avautua tai tästä tulis muuten blogi. Ehkä pääsen tänään avautumaan yhdelle kaverille kaffittelujen merkeissä :)
Elukka

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

William Somerset kirjoitti:"Taasko se pitää leikata?! Olis tässä nyt muutakin tekemistä kun jynssätä tota helvetin heinää pihalta. Vittu! Ens kesänä asfaltoin koko perkeleen pihan!"
Bäää-ääääää... :wink:
Elukka

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Bliss kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Maistuu paremmalle kuin nuo, ainakin oikein laitettuna...
Allekirjoitan täysin. Ihmettelinkin sitä, miksi sitä ei voisi syödä yhtä lailla kuin muutakin lihaa. Siksi että se on pupu. Voi elämä.
Jotkut on. :nuts:
Geetzu

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Bliss kirjoitti:Ihmettelinkin sitä, miksi sitä ei voisi syödä yhtä lailla kuin muutakin lihaa. Siksi että se on pupu. Voi elämä.
Naureskelen aina kun joku tulee sanomaan niin ku noin. Pitää osoittaa kohtelevansa kaikkia elukoita niin ku tasavertasesti, uuh! Mulla on rajani ja häpeilemättä myönnän ne, en oikeestaan ees kehtais sanoa nauttivani kissasta, pupusta, hevosesta, gerbiilistä, koirasta, lampaasta... Vatsassani. Pitäisin itteeni jotenkin ällöttävänä. Omakuva muokkaantuis liikaa. On huomattavasti helpompaa olla kaksinaismoralisti (keksikää parempi sana jos ei kelpaa).

Kukin tyylillään, ootte kyllä tosi tyylittömiä imo. 8)
Viimeksi muokannut Geetzu, 23.08.2007 12:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Bliss kirjoitti:
sipsi kirjoitti:No johan oli ruoat lounaalla. Jänishöystöä! Pupua! Siis jumalauta.
Miten se poikkeaa niinq esim. kanasta tai kyljyksistä? Liha kuin liha. Onhan possutkin söpöjä.
Joo, kylhän järkevästi ajateltuna tän ymmärrän. Tää onki enemmän semmonen tunnereaktio, tai periaate. Pupuja en syö.
(Hmm, täytyy kyl myöntää, et 16-vuotiaana Maltalla kielikurssilla on saattanu tulla vahingossa maistettua. Kani on siellä käsittääkseni jonkutapanen kansallisruoka.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
William Somerset

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Elukka kirjoitti:Bäää-ääääää... :wink:
"Taas astuin lampaan paskaan näillä mun 600€ nahkakengilläni! Vittu! Pistän lampaat lihoiksi ja asfaltoin koko perkeleen pihan!"
Vihtahousu

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Elukka kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Maistuu paremmalle kuin nuo, ainakin oikein laitettuna...
Allekirjoitan täysin. Ihmettelinkin sitä, miksi sitä ei voisi syödä yhtä lailla kuin muutakin lihaa. Siksi että se on pupu. Voi elämä.
Jotkut on. :nuts:
Käsittääkseni Sipsi olis jossain välissä ainakin halunnut pupuja kotiin, joten varmaan siitä syystä hän koki semmoisen reaktion.

Mökillä tutustuttiin sorsapesueeseen ja yhtäkkiä koin vihamielisiä tunteita kun tajusin että sorsastaminen on ilmeisesti menossa jossain, haluan ehdottomasti nähdä sen pesueen vielä ja ruokkia niitä, olivat kivaa seuraa ja piristivät rankan työn ohessa ihan ennenkokemattomalla tavalla :)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Bliss kirjoitti: Ihmettelinkin sitä, miksi sitä ei voisi syödä yhtä lailla kuin muutakin lihaa. Siksi että se on pupu. Voi elämä.
Siis lisätään nyt vielä, että tottakai sitä voi syödä, tai siis se on mahdollista. Syödäänhän sitä kaikenlaista muutakin.
Kyllä mä voisin pupua syödä, jos ei olis mitään muuta tarjolla..siis jos ois jostain syystä pakko valita pupupaistin ja nälkäkuoleman välillä. Mut nyt ei ollu kyse tästä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Geetzu kirjoitti:Mua henkkoht jännittää ja vähän tuskastuttaa miten joulu tulee menemään. Kaipaan niin älyttömästi kinkkua ja kaikkia herkkuja ja sit jos oonkin huonossa hapessa tai mikä pahinta, pirun laitoksella, ni mähän missaan kaiken!
Sama juttu. Mietityttää sekin, että ketä sitä viitsii, kehtaa tai uskaltaa kutsua kotiin jouluksi sillä varauksella, että joutuu lähteen piru vie synnyttään... Ite me kun ei voida jouluksi mihinkään lähtä vieraileen, kun sinne KYSsille on kuitenki hiukka matkaa stadista enkä sairaalaa tahtois vaihtaa.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
prosessi

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Bliss kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Maistuu paremmalle kuin nuo, ainakin oikein laitettuna...
Allekirjoitan täysin. Ihmettelinkin sitä, miksi sitä ei voisi syödä yhtä lailla kuin muutakin lihaa. Siksi että se on pupu. Voi elämä.
Lisäksi kun vielä mainitsee, että meillä ei syödä pelkästään jäniksiä, vaan myös kaneja, niin siitähän vasta poru alkaakin. Vaikka ne kuinka olisivat broilerirotua.
Elukka

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

William Somerset kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Bäää-ääääää... :wink:
"Taas astuin lampaan paskaan näillä mun 600€ nahkakengilläni! Vittu! Pistän lampaat lihoiksi ja asfaltoin koko perkeleen pihan!"
Koira tai pari ratkaisee kätsysti lampaankakkaongelman. (*hotk* *hotk*) :P
William Somerset

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

mustaenkeli kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Mua henkkoht jännittää ja vähän tuskastuttaa miten joulu tulee menemään. Kaipaan niin älyttömästi kinkkua ja kaikkia herkkuja ja sit jos oonkin huonossa hapessa tai mikä pahinta, pirun laitoksella, ni mähän missaan kaiken!
Sama juttu. Mietityttää sekin, että ketä sitä viitsii, kehtaa tai uskaltaa kutsua kotiin jouluksi sillä varauksella, että joutuu lähteen piru vie synnyttään... Ite me kun ei voida jouluksi mihinkään lähtä vieraileen, kun sinne KYSsille on kuitenki hiukka matkaa stadista enkä sairaalaa tahtois vaihtaa.
Turhaan stressaatte. Jouluja tulee ja menee joka vuosi, lapsia kaiketi vähän harvemmin (ellei äiti ole todellinen "synnytyskone").
Geetzu

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

mustaenkeli kirjoitti:Sama juttu. Mietityttää sekin, että ketä sitä viitsii, kehtaa tai uskaltaa kutsua kotiin jouluksi sillä varauksella, että joutuu lähteen piru vie synnyttään... Ite me kun ei voida jouluksi mihinkään lähtä vieraileen, kun sinne KYSsille on kuitenki hiukka matkaa stadista enkä sairaalaa tahtois vaihtaa.
Me aiotaan myös skipata mökkijoulu korvessa, kotoota pääsee onneks 3-10 minuutissa synnyttämään valvonnassa. Kaupungin hyötyjä. ;)

Tytön piti syntyä tapanina, venykin seuraavalle vuodelle, tätä en lähe veikkailemaan mut varmaan sit lähempänä jo jotain fiiliksiä koska tahtoo pihalle... Tytön kanssa jouluna oli sellanen olo et vttu minähän syön, tämä ei ole edes laskeutunut ja kinkun sulatus pakkaskävelyillä jos mikä varmaan edesauttaa asiassa. Argh miten tuskaset viikot turvotuksineen, saatan tyytyä kasvisjuttuihin tänä vuonna...

Onneks porukat asuu vieressä, käyn kaikkien pöydissä suunnittelematta.
Elukka

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Geetzu kirjoitti:Kukin tyylillään, ootte kyllä tosi tyylittömiä imo.
Vihtahousu kirjoitti: Käsittääkseni Sipsi olis jossain välissä ainakin halunnut pupuja kotiin, joten varmaan siitä syystä hän koki semmoisen reaktion.

Mökillä tutustuttiin sorsapesueeseen ja yhtäkkiä koin vihamielisiä tunteita kun tajusin että sorsastaminen on ilmeisesti menossa jossain, haluan ehdottomasti nähdä sen pesueen vielä ja ruokkia niitä, olivat kivaa seuraa ja piristivät rankan työn ohessa ihan ennenkokemattomalla tavalla :)
Senkin, senkin ...stadilaiset!
Eläimestä se K-marketin sisäfilekin tulee. Lisäksi vieläpä jossain tehokasvatusrääkkäämössä kasvatetusta.
prosessi

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Geetzu kirjoitti:Pitää osoittaa kohtelevansa kaikkia elukoita niin ku tasavertasesti, uuh! Mulla on rajani ja häpeilemättä myönnän ne, en oikeestaan ees kehtais sanoa nauttivani kissasta, pupusta, hevosesta, gerbiilistä, koirasta, lampaasta... Vatsassani. Pitäisin itteeni jotenkin ällöttävänä. Omakuva muokkaantuis liikaa.
Siinäpä se juuri onkin, että kun on tekemisissä myös niiden lehmien, sikojen yms. kanssa, joita tavallisimmin syödään, joutuvat omat rajat pahasti koetukselle, jos yleensäkään aikoo mitään lihaa syödä. Sitten kun ne rajat on testattu ja törmää ihmisiin, joita ei vaivaa syödä esimerkiksi sikaa, joka on mennen tullen älykkäämpi ja mielenkiintoisempi eläin kuin kani, mutta joka ei silti voi tunnesyistä syödä niitä kaneja, se alkaa vaivata. Tulee tarve herättää tai jotain, vaikka se sitten tyylitöntä olisikin.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Voisinki oikeastaan alkaa syömään pelkkiä rapuja. 8)
Ne on söpöjä vasta kun ne tulee punasiks siellä kattilassa.
*treenailee snapsilauluja*
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
prosessi

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

sipsi kirjoitti:Voisinki oikeastaan alkaa syömään pelkkiä rapuja. 8)
Ne on söpöjä vasta kun ne tulee punasiks siellä kattilassa.
*treenailee snapsilauluja*
:P
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Geetzu kirjoitti:Tytön piti syntyä tapanina, venykin seuraavalle vuodelle, tätä en lähe veikkailemaan mut varmaan sit lähempänä jo jotain fiiliksiä koska tahtoo pihalle...
Tällä ois LA 28.12 ja piru kun potkii ja sätkii jo nyt sillai, että hyvä, ettei vatsan läpi ole jo murtautunut. Kovasti silti yritän meditoida, josko malttais muksu seuraavalle vuodelle ootella...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Elukka

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

prosessi kirjoitti:Tulee tarve herättää tai jotain,
...tai nukuttaa. :kele:
Geetzu

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Elukka kirjoitti:Senkin, senkin ...stadilaiset!
Eläimestä se K-marketin sisäfilekin tulee. Lisäksi vieläpä jossain tehokasvatusrääkkäämössä kasvatetusta.
Eipäs nimitellä siellä, otan moiset kehuina vaan! :D

On se kyllä hyvä, ettei tartte syödä mitä tahansa, että on varaa valita. Vituttaa ihmiset, joiden on vaikea hyväksyä muiden tunnepohjalta tehtyjä valintoja. On ihan okei jos ei syö punasta lihaa koska oma massu menee sekasin mut on tosi lapsellista olla syömättä vaan siks et se syöminen aiheuttaa jotain hassua morkkista omassa pääkyssä.

"Minä olen IHMINEN, minä tapan itse ruokani! Mene sinä stadilainen vittu k-marketin tiskille ja pyydä silmätöntä porkkanaa senkin tyhmä pissis yäk vihreä buuhuu! Minä syön ainakin itsenylkemääni niin!"

Kumman virkee olo, vaikkei kofeiinia olekaan veressä. 8)
Bliss

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Geetzu kirjoitti:Minä olen IHMINEN, minä tapan itse ruokani...


Kumman virkee olo, vaikkei kofeiinia olekaan veressä. 8)

Lähes maaninen, sanoisin :D
Elukka

Re: Prentiss Torstai Tee elämäsi Kity-diili?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Geetzu kirjoitti: "Minä olen IHMINEN, minä tapan itse ruokani! Mene sinä stadilainen vittu k-marketin tiskille ja pyydä silmätöntä porkkanaa senkin tyhmä pissis yäk vihreä buuhuu! Minä syön ainakin itsenylkemääni niin!"
Niin saatana niin! :9mm:
(Paitti "IHMISEN" tilalle voi kyllä ihan rehdisti vaihtaa "maalaisen".) :P
Viimeksi muokannut Elukka, 23.08.2007 12:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Vastaa Viestiin