Taiteellinen Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Taiteellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

SaintJohnPerse kirjoitti:Huomenna jonkun tylsän sukulaisen häät. Ei hotsittaisi sitten yhtään-
Iske kaaso ja hoitele se samantien. Jos jää aikaa, hoitele myös morsiammen äiti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SaintJohnPerse

Re: Taiteellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Bluntly kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Huomenna jonkun tylsän sukulaisen häät. Ei hotsittaisi sitten yhtään-
Iske kaaso ja hoitele se samantien. Jos jää aikaa, hoitele myös morsiammen äiti.
Minkälaisena ihmisenä te oikein minua pidätte?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Taiteellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

SaintJohnPerse kirjoitti:Minkälaisena koneena te oikein minua pidätte?
Tehokkaana.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Taiteellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mullakin on huomenna häät, mut ei todnäk ainakaan tylsät. Ne on hevihenkiset häät, ja huomenna kahdelta varmaan kilistellään jo.. Pariskunta vihittiin tänään kahdeltatoista. Ett on sitte sekin hoidettu pois jaloista kuleksimasta. Mulla on patukat päässä. Väsyttää, kohta vois mennä nukkumaan. Maisteltiin vähä valkkariakin äitin ja systerin kanssa. Ja syötiin salaattia.
SikaMika

Re: Taiteellinen Perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Paras taiteiden yö koskaan. Yleensä olen viettänyt sen kotona nysväten, tällä kertaa vietin sen töissä nysväten. 16.5 tuntia ohjattua toimintaa ilman ainoatakaan seinille kuseksivaa tai kadulle oksentavaa ääliötä. Tämä on todellista taiteilijaelämää. Jatkotkin näille kekkereille ovat tiedossa, palaan aamukasiksi juhlapaikalle...
Vastaa Viestiin