Tatskakeskustelu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Alexander Stubb on Kokoomuksen virallinen hammaspeikko.
Kikkelis kokkelis.
Zeb

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Googlebot kirjoitti:Nainen! Olet heikoilla hangilla! Edellinen joka kutsui minua kehässä androgyyniksi metroseksuelliksi menetti molemmat kätensä ja vasemman jalkansa, ja myy nykyisin jäätelöä Hermanninkadulla.
Kulti! :h: Tarvitset selvästikin vain enemmän hellyyttä ja ymmärrystä. Tässä, ole hyvä: :boohoo:
prosessi

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Googlebot kirjoitti:Hiljaa! Älä nainen puhu paskaa! Jos mies puhuu jostain kirjontaompelukoneista, on se huvittavaa, piste. Sellaiset hommat pitää jättää tyttöystävän kontolle sillä ne uhkaavat miehen maskuliinisuutta tehden hänestä inisevän kynäniska-androgyynin.
Tekstisi on ristiriidassa itsensä kanssa. Uhkaava != huvittava.
prosessi

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Keikaus kirjoitti:Alexander Stubb on Kokoomuksen virallinen hammaspeikko.
Alexander Stubb kävi samaa lukiota kuin minä. Onneksi ei samaan aikaan sentään.
Zeb

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Hermann Hoth kirjoitti:Nonni, nythän sulla on loistava tilaisuus osoittaa tämä toteen, kas kun autosi takahuudlarista löytyy työvälinekin. Siitä vaan lähimetsään ja rajua tukkipuuta nurin. Sun katu-uskottavuus kasvaa baaritiskillä ihan eri svääreihin, kun kerrot kaataneesi rankkaa tukkisavottaa.
Mutku en mä halua kaataa tukkeja :? Ja paskat katu-uskottavuudesta, ei sitä ole ollut ennenkään ja hyvin pärjää ilmankin :D
Zeb

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Keikaus kirjoitti:Alexander Stubb on Kokoomuksen virallinen hammaspeikko.
:D Voi hyvä tavaton, sanokaa nyt edes että noi Hämyrin kuvat on photoshopattuja. (Ei, en äänestäsi Stubbia muutenkaan.)
Hermann Hoth

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Zeb kirjoitti: Mutku en mä halua kaataa tukkeja :? Ja paskat katu-uskottavuudesta, ei sitä ole ollut ennenkään ja hyvin pärjää ilmankin :D
No joo, sivusin vaan erästä artikkelia. Muistaakseni joku lehden lisäosa. Sen verran hupaa tekstiä, että on vieläkin tallessa. :D
Vastaa Viestiin