Tatskakeskustelu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SaintJohnPerse

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

saira kirjoitti:
1108 kirjoitti:
No missä vitussa sitten?
Mun entisellä työpaikalla! Iina tuli sinne töihin hiukan sen jälkeen kun itse jäin pois töistä.
Oletko sinäkin strippari?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja saira »

SaintJohnPerse kirjoitti:
saira kirjoitti:
1108 kirjoitti:
No missä vitussa sitten?
Mun entisellä työpaikalla! Iina tuli sinne töihin hiukan sen jälkeen kun itse jäin pois töistä.
Oletko sinäkin strippari?
Entinen baarimikko.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
1108

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saira kirjoitti:Iina tuli sinne töihin hiukan sen jälkeen kun itse jäin pois töistä.
Niin juu!!! Terassilla, nyt muistan.
1108

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja 1108 »

SaintJohnPerse kirjoitti:Oletko sinäkin strippari?
Kerrankin Avatar kohtaa kirjoittajan. Kummankin henkilön tyhmyydellä ei ole rajaa.

Miltä tuntuu olla vatipää tumpputtaja? Kirjoita essee aiheesta (150 sanaa) ja tuikkaa porkkana ahteriisi.
SaintJohnPerse

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

1108 kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Oletko sinäkin strippari?
Kerrankin Avatar kohtaa kirjoittajan. Kummankin henkilön tyhmyydellä ei ole rajaa.

Miltä tuntuu olla vatipää tumpputtaja? Kirjoita essee aiheesta (150 sanaa) ja tuikkaa porkkana ahteriisi.
Kauan sitä sainkin kirjoitella rauhassa typeriä one-linereitä ennen kuin paskaa musiikkia kuunteleva keskustelupastoilla rähisevä rakennusjääkäri hyökkäsi armotta kimppuuni...
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja saira »

1108 kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Oletko sinäkin strippari?
Kerrankin Avatar kohtaa kirjoittajan. Kummankin henkilön tyhmyydellä ei ole rajaa.

Miltä tuntuu olla vatipää tumpputtaja? Kirjoita essee aiheesta (150 sanaa) ja tuikkaa porkkana ahteriisi.
Kultaseni, SJP:n kysymys oli aika luonnollinen kun kerroin olleeni Iinan kanssa samalla työpaikalla. Hali sulle!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
1108

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja 1108 »

SaintJohnPerse kirjoitti:Kauan sitä sainkin kirjoitella rauhassa typeriä one-linereitä ennen kuin paskaa musiikkia kuunteleva keskustelupastoilla rähisevä rakennusjääkäri hyökkäsi armotta kimppuuni...
Vittu saatana, tykitä Katri Helunaa/Jari Sillankullinpäätä ja tumputa itsesi uneen Bumtsibumin tahdissa (vissiin mielestäsi tosi "Naminami-juttu") mutta älä vittu ala arvostelemaan musiikkimakuani kun et tolvanana tiedä hevonvittujakaan siitä mitä kuuntelen. Ja ihan täsmennyksenä en ole jääkäri, rakennusalalla kyllä.

Kato perkele rapatunkki runkkari nappas yhden oikein!

Painu paska lottoaan, saatat saada yhden oikein.
SaintJohnPerse

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

1108 kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Kauan sitä sainkin kirjoitella rauhassa typeriä one-linereitä ennen kuin paskaa musiikkia kuunteleva keskustelupastoilla rähisevä rakennusjääkäri hyökkäsi armotta kimppuuni...
Vittu saatana, tykitä Katri Helunaa/Jari Sillankullinpäätä ja tumputa itsesi uneen Bumtsibumin tahdissa (vissiin mielestäsi tosi "Naminami-juttu") mutta älä vittu ala arvostelemaan musiikkimakuani kun et tolvanana tiedä hevonvittujakaan siitä mitä kuuntelen. Ja ihan täsmennyksenä en ole jääkäri, rakennusalalla kyllä.

Kato perkele rapatunkki runkkari nappas yhden oikein!

Painu paska lottoaan, saatat saada yhden oikein.
Helpottiko?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja saira »

Tää video sopis muutamaan muuhunkin keskusteluun...

Peace Love and Understanding
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Yönmustaritari

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

1108 kirjoitti:Painu paska lottoaan, saatat saada yhden oikein.
Juntti!1 taitaa tuoda sen seitsemän yhdellä iskulla.
1108

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Yönmustaritari kirjoitti:Juntti!1 taitaa tuoda sen seitsemän yhdellä iskulla.
Niin, HUTIA!
1108

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja 1108 »

SaintJohnPerse

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

saira kirjoitti:
1108 kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Oletko sinäkin strippari?
Kerrankin Avatar kohtaa kirjoittajan. Kummankin henkilön tyhmyydellä ei ole rajaa.

Miltä tuntuu olla vatipää tumpputtaja? Kirjoita essee aiheesta (150 sanaa) ja tuikkaa porkkana ahteriisi.
Kultaseni, SJP:n kysymys oli aika luonnollinen kun kerroin olleeni Iinan kanssa samalla työpaikalla. Hali sulle!
Ja saattaa olla myös mahdollista, ettei SJP oikeasti luullut sairan olevan strippari. Hän vaan heitti teko hauskan one-linerin, mutta unohti laittaa hymiöitä perään.... :D :) jne...
Sheetlord

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Lapset, lapset!
Vittuilu, tappouhkaukset ja yleinen loanheitto tehdään Monsterin kihlausketjussa!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja saira »

SaintJohnPerse kirjoitti:
Ja saattaa olla myös mahdollista, ettei SJP oikeasti luullut sairan olevan strippari. Hän vaan heitti teko hauskan one-linerin, mutta unohti laittaa hymiöitä perään.... :D :) jne...
Äh, jos oltais tavattu IRL, tietäisit millainen olen ulkonäöltä, tanssitaidoilta ja luonteelta, olisin ottanut kysymyksen huumorilla... :D Mun asenne tohon kysymykseen on ihan sama, kun joku kysyis olenko kaupan kassa, jos sanoisin olevani myyntialalla. Eli ihan normi kysymys.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja saira »

Mut joo, Iinan tatskat on ok, ihan sen näköiset. Vaikka itselläkin muutama kuva, eli olen hiukan puolueellinen, en näe tatuoinneissa mitään "rumentavaa". Päinvastoin, hyvällä maulla tehtyinä ja kantajan persoonallisuutta korostavina erittäin hyvännäköisiä. Jokaisella omat tapansa kerätä muistoja tai korostaa joitain puolia itsestään.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
NuoriDaavid

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

saira kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:
saira kirjoitti:
Mun entisellä työpaikalla! Iina tuli sinne töihin hiukan sen jälkeen kun itse jäin pois töistä.
Oletko sinäkin strippari?
Entinen baarimikko.
Eikö se ole sama asia?
NuoriDaavid

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tatskojen laitto on typerää. Yritys viestittää, että kantaja on oman tiensä kulkija, hiukan kapinallinen ihminen, joka ei välitä muiden mielipiteistä. Hän ei halua elää saman muotin mukaan kuin kaikki muut. Kaikkea tätä hän haluaa viestittää laittamansa tatskan kuten kaikilla muillakin on.

Itsekin toki olen kokenut saman vaiheen läpi. Silloin oli kuulia laittaa korvarenkaat ( :rofl: ).

Korvikset olivat kuitenkin sikäli parempi vaihtoehto, että ne voi ottaa pois halutessaan.

Tatskojen ongelma on, että ne pysyvät. Lisäksi muoti muuttuu.

Raskausarpien ja/tai kaljamahan kanssa ne näyttävät naurettavilta tai säälittäviltä tai molempia.
Geetzu

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti:Raskausarpien ja/tai kaljamahan kanssa ne näyttävät naurettavilta tai säälittäviltä tai molempia.
Kuraa! Pyysin tuttuani keksimään millä saisi tatuoitua raskausarpiani hienommiksi. Vois heittää jotain muuta kuin sen heti mieleen tulevan tiikerin häppäreiden päälle. Hohoo, ehkä niitä vois jonkun laserin avulla valottaa vielä valkosemmiksi ja pitää kroppa tiukasti ruskettuneena...

Tatuoin muutama kuukausi sitten maailmalta salaa muutaman tärkeän numerosarjan kehooni. Fontti on hieno, simppeli, hyvin hyvin pieni ja paikka on sellainen, ettei sitä tule näytettyä kuin ehkä biitsillä. En ollut humalassa, päivitänkin selvinpäin sitten kun se on turvallista taas eli mahdollinen vauvan imetys loppu.
prosessi

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriDaavid kirjoitti:Tatskojen laitto on typerää. Yritys viestittää, että kantaja on oman tiensä kulkija, hiukan kapinallinen ihminen, joka ei välitä muiden mielipiteistä. Hän ei halua elää saman muotin mukaan kuin kaikki muut. Kaikkea tätä hän haluaa viestittää laittamansa tatskan kuten kaikilla muillakin on.

Tatskojen ongelma on, että ne pysyvät. Lisäksi muoti muuttuu.
Minun isomummollani oli tatska, mutta se olikin merirosvon eikun -miehen morsian.
isohaara

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja isohaara »

NuoriDaavid kirjoitti:Tatskojen laitto on typerää. Yritys viestittää, että kantaja on oman tiensä kulkija, hiukan kapinallinen ihminen, joka ei välitä muiden mielipiteistä. Hän ei halua elää saman muotin mukaan kuin kaikki muut. Kaikkea tätä hän haluaa viestittää laittamansa tatskan kuten kaikilla muillakin on.
Mää oon aina ajatellut että tatuoinnit ovat ihan vain koristeita. Tietenkin aina jonkun mielestä sun tatuointi on iha vitu urpon näköne, mut nauraa ne ohikulkijat sun vaatteillekin, eli paskaaks niistä. (mikahäkkinenpassiivi 8) )
Jos ois varaa, kävisin ottamaan lisää tatuointeja ihan vaan korostaakseni konformistisuuttani ja tavallisuuttani.
Googlebot

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

saira kirjoitti:
1108 kirjoitti: No missä vitussa sitten?
Mun entisellä työpaikalla! Iina tuli sinne töihin hiukan sen jälkeen kun itse jäin pois töistä.
Okei, kuvio selkenee... 1108 on nähnyt märkiä unia joissa Iina olisi stripannut hänelle polttareissaan. Oikeasti siellä oli joku karvainen musta mies jonka numba haluaa aktiivisesti unohtaa.
Googlebot

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Geetzu kirjoitti:Tatuoin muutama kuukausi sitten maailmalta salaa muutaman tärkeän numerosarjan kehooni.
Pankkikortin PIN-koodi kämmeneen? Hyvä idea!
Storia

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Storia »

NuoriDaavid kirjoitti:Tatskojen laitto on typerää.
Ihanan konservatiivista! Lääkärit... :p:
NuoriDaavid

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vaola kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Tatskojen ongelma on, että ne pysyvät. Lisäksi muoti muuttuu.
Mä olen vähän käsittänyt niin, että kuvan valintaan käytetään useimmiten muita kriteereitä kuin muotia, juurikin siitä syystä että kuva on ikuinen.
Jaa? Eikös muutama vuosi sitten joka pojalla ja tytöllä ollut tribaalitatska?
Vastaa Viestiin