Tatskakeskustelu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Googlebot

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Käys nyt jo vihdoinkin panemassa se koira paksuksi.
masa

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja masa »

Googlebot kirjoitti:Käys nyt jo vihdoinkin panemassa se koira paksuksi.

Täh? Oletko syönyt vahingossa suolaa tai jotain muuta myrkyllistä maustetta?
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Googlebot kirjoitti:Automaattisesti kirjova ompelukone on insinöörityön huipentuma, paljon teknisempi lelu kuin yksikään jetski, auto tai läppäri.
Kieltämättä kätevä laite. Systerin brodeerauskoneesta on ollut minullekin hyötyä. Missään nimessä se ei kuitenkaan ole teknisempi kuin jetski (tai hauskempi). Onhan se mukavaa cruisailla jetskillä pelkissä alkkareissa johon on brodeerattu tiimin logo. :wink:

Tuollaisella saa tehtyä jos jonkinmoista persoonallista joululahjaa. Eikös joulu ole kalsarimarkkinoiden kuuminta aikaa?

Edit: Milloinkohan keksitään tatuointikone johon vain syötetään haluamansa kuva ja kone hakkaa kuvan ihoon? Ihan sama toimintaperiaatehan siinä olisi kuin tuollaisessa brodeerauskoneessa.
Älä löi! En ole hurrit!
prosessi

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Googlebot kirjoitti:Ymmärrä ero kirjonnan ja ompelemisen välillä.
Kirjailuunkin muuten käytetään oikeaa lankaa, ja värillä on väliä.
Zeb

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Googlebot kirjoitti:Ymmärrä ero kirjonnan ja ompelemisen välillä.
Oi, taas ihanan androgyyniä, suorastaan metroseksuellia, että ymmärrät tuon eron :h: (Minä esimerkiksi en ymmärtänyt.)
Zeb

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Hermann Hoth kirjoitti:Eikä ole 98E:n tuoksua autossa?
Ei. Lienee tyhjä.
Ja ketjun vaihtamiseen menee muutama minuutti, joten ... (liikettä siihen mieheen).
Liikkukoon kun jaksaa ja ehtii. En juuri tykkää nalkuttaa. Tilanne ei ole sitä paitsi edes paha vielä, exälläni meni nimittäin kaksi vuotta laahata kuollut joulukuusi roskikseen rivarimme partsun alta. Mä olen katsos kärsivällinen! (Ainakin joskus.)
Hermann Hoth

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Zeb kirjoitti:Liikkukoon kun jaksaa ja ehtii. En juuri tykkää nalkuttaa. Tilanne ei ole sitä paitsi edes paha vielä, exälläni meni nimittäin kaksi vuotta laahata kuollut joulukuusi roskikseen rivarimme partsun alta. Mä olen katsos kärsivällinen! (Ainakin joskus.)
Hieno ominaisuus, jos et nalkuta. Niin no mikä on nalkuttamista, sekin taitaa vaihdella. Ja toinenkin hyvä ominaisuus kun olet kärsivällinen. :hail:
Googlebot

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Zeb kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Ymmärrä ero kirjonnan ja ompelemisen välillä.
Oi, taas ihanan androgyyniä, suorastaan metroseksuellia, että ymmärrät tuon eron :h: (Minä esimerkiksi en ymmärtänyt.)
Sinun ja masan vinoilusta tulikin mieleeni.

Sinänsä mielenkiintoinen ilmiö yhteiskunnassamme tuo että miehillä "naiselliset asiat" katsotaan huvittaviksi pilkanaiheiksi, kun taas naisilla äijämäiset jutut ja äijämäisyys ovat ylpeilyn aihe. Sinähän Zeb ilmensit tässä keskustelussa molempia, masa toistaiseksi vain ensimmäistä.

Voiko tuosta siis päätellä että feminiinisyys ja naisiin yleisesti liittyvät määreet ovat yleensäkin ihmisten mielestä huvittavia ja välteltäviä asioita, kun taas äijämäisyys ja miesmäiset jutut ihailtavia ja tavoiteltavia asioita, sukupuolesta riippumatta?

Onneksi synnyin mieheksi koska naiset ilmiselvästi haluaisivat itsekin olla miehiä. 8)
prosessi

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Googlebot kirjoitti:Sinänsä mielenkiintoinen ilmiö yhteiskunnassamme tuo että miehillä "naiselliset asiat" katsotaan huvittaviksi pilkanaiheiksi, kun taas naisilla äijämäiset jutut ja äijämäisyys ovat ylpeilyn aihe. Sinähän Zeb ilmensit tässä keskustelussa molempia, masa toistaiseksi vain ensimmäistä.

Voiko tuosta siis päätellä että feminiinisyys ja naisiin yleisesti liittyvät määreet ovat yleensäkin ihmisten mielestä naurettavia ja välteltäviä asioita, kun taas äijämäisyys ja miesmäiset jutut ihailtavia ja tavoiteltavia asioita, sukupuolesta riippumatta?

Onneksi synnyin mieheksi koska naiset ilmiselvästi haluaisivat itsekin olla miehiä. 8)
Tuohan riippuu täysin siitä, että minkä kukakin mieltää feminiiniseksi.

Talvirenkaiden vaihdosta minulle tuli mieleeni eräs kerta, kun autostani hajosi yksi rengas. Auto oli hyvin vähän aikaa sitten ostettu, ja minä en ollut tajunnut tarkistaa, että löytyykö autosta kaikki tarvittavat välineet renkaanvaihtoa varten. Vararengas ja tunkki kyllä löytyivät, mutta pulttiavain oli ollut mallia erillinen varsi johon liitetään se oikean kokoinen avainosa. Avainosa oli tallella, mutta varsi ei.

Käsivoimani eivät tietenkään riittäneet avaamaan pultteja pelkällä avainosalla, joten piti keksiä jokin vaihtoehtoinen varsi. Ainoa edes vähän hommaan sopiva oli tunkin veivi, joka tietenkin oli vain sellainen pikkusormen paksuinen, joten ensi töikseni väänsin sen mutkalle. Totesin, että pultit olivat niin kireällä, että ilman jotain lisäapua en millään saisi sovellettua pulttiavaintani toimimaan. Niinpä sitten aloin sillä avainosalla naputella pulttia, ja aina välillä testasin suostuisiko se aukeamaan. Lopulta, pitkällisen naputtelun ja hyvin varovaisen vääntämisen avulla, sain pultit irti. Minusta operaatio oli luonteeltaan feminiininen, ja vähän yllätti, ettei ainuttakaan avuntarjoajaa vilkkaasti liikennöidyllä tiellä osunut paikalle sen parin tunnin aikana, jonka homma kaikenkaikkiaan kesti. Mutta ehkä vain näytin siltä, etten kaivannut apua, ja asiaan sekaantuminen olisikin saattanut olla häiritsemistä.

Joku voisi tietenkin väittää, että aidommin feminiinistä olisi ollut yrittää saada joku teiden ritari pysähtymään ja auttamaan neitokaista hädässä, mutta koska asemassani ollut mieskin todennäköisesti olisi ratkaissut ongelman esimerkiksi kilauttamalla kaverille tms., ei toimintaani oikein voi pitää maskuliinisenakaan.

Pointti voisi kai olla, että vain totaalisen avutonta feminiinisyyttä pidetään huvittavana, ja toisaalta huvittavaa on myös yltiömaskuliinisuus periaatteella "teen kaiken itse mahdollisimman järeillä työkaluilla". Kaikki mikä jää siihen väliin on niin normaalia, ettei sille ole mitään syytä nauraa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

prosessi kirjoitti:Pointti voisi kai olla, että vain totaalisen avutonta feminiinisyyttä pidetään huvittavana, ja toisaalta huvittavaa on myös yltiömaskuliinisuus periaatteella "teen kaiken itse mahdollisimman järeillä työkaluilla". Kaikki mikä jää siihen väliin on niin normaalia, ettei sille ole mitään syytä nauraa.
Naisen tekemänä juuri näin (arkikokemukseni tukee teoriaasi), mutta saako muka mies harrastaa esimerkiksi mainittua ompelua - vaikka se tapahtuisikin totaalisen epäavuttomasti - ilman että puolentusinaa sukupuolisesti patoutunutta homofoobikkoa on kohta purkamassa häneen pelkojaan joko piikittelyn tai suoremman aggression muodossa? Tai meikata? Tai muuten vain tuoda esiin persoonallisuutensa pehmeitä, tunneälykkäitä ja taiteellisia puolia?

Onneksi itse liikun lähinnä ympyröissä, joissa moinen on itsestäänselvästi sallittua myös miehille, eikä herätä edes ihmeempää huomiota. Varmaan ahdistuisin jos joutuisin päivästä toiseen todistamaan tilanteita, joissa joku joutuu tukahduttamaan osia persoonallisuudestaan tai vaihtoehtoisesti tulla vähintään verbaalisesti kivitetyksi niiden vuoksi.
Googlebot kirjoitti:Onneksi synnyin mieheksi koska naiset ilmiselvästi haluaisivat itsekin olla miehiä.
No provot provoina, mutta vakavasti ottaen väittäisin, että molemmat sukupuolet ovat onnellisimmillaan voidessaan vapaasti toteuttaa kaikkia ominaisuuksiaan, olivatpa nämä sitten perinteisesti feminiinisiksi tai maskuliinisiksi luokiteltuja.
prosessi

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja prosessi »

EveryWoman kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Pointti voisi kai olla, että vain totaalisen avutonta feminiinisyyttä pidetään huvittavana, ja toisaalta huvittavaa on myös yltiömaskuliinisuus periaatteella "teen kaiken itse mahdollisimman järeillä työkaluilla". Kaikki mikä jää siihen väliin on niin normaalia, ettei sille ole mitään syytä nauraa.
Naisen tekemänä juuri näin (arkikokemukseni tukee teoriaasi), mutta saako muka mies harrastaa esimerkiksi mainittua ompelua - vaikka se tapahtuisikin totaalisen epäavuttomasti - ilman että puolentusinaa sukupuolisesti patoutunutta homofoobikkoa on kohta purkamassa häneen pelkojaan joko piikittelyn tai suoremman aggression muodossa? Tai meikata? Tai muuten vain tuoda esiin persoonallisuutensa pehmeitä, tunneälykkäitä ja taiteellisia puolia?
Sanoisin, että saa, edellyttäen että nämä homofoobikot uskovat ompeluharrastuksen/meikkaamisen motiivien olevan hyväksyttäviä. Ei sillä mitä tekee ole niinkään merkitystä, kuin sillä miksi niin tekee.
Onneksi itse liikun lähinnä ympyröissä, joissa moinen on itsestäänselvästi sallittua myös miehille, eikä herätä edes ihmeempää huomiota. Varmaan ahdistuisin jos joutuisin päivästä toiseen todistamaan tilanteita, joissa joku joutuu tukahduttamaan osia persoonallisuudestaan tai vaihtoehtoisesti tulla vähintään verbaalisesti kivitetyksi niiden vuoksi.
Kivitykset taitavat aina liittyä puutteelliseen informaatiotasoon, tai vaihtoehtoisesti johonkin ihan muuhun, kuin siihen miksi kivityksen annetaan ymmärtää tapahtuvan. On paljon helpompaa takertua johonkin näkyvään kuin henkimaailman asioihin.
Zeb

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Googlebot kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Oi, taas ihanan androgyyniä, suorastaan metroseksuellia, että ymmärrät tuon eron :h: (Minä esimerkiksi en ymmärtänyt.)
Sinun ja masan vinoilusta tulikin mieleeni.

Sinänsä mielenkiintoinen ilmiö yhteiskunnassamme tuo että miehillä "naiselliset asiat" katsotaan huvittaviksi pilkanaiheiksi, kun taas naisilla äijämäiset jutut ja äijämäisyys ovat ylpeilyn aihe. Sinähän Zeb ilmensit tässä keskustelussa molempia, masa toistaiseksi vain ensimmäistä.

Voiko tuosta siis päätellä että feminiinisyys ja naisiin yleisesti liittyvät määreet ovat yleensäkin ihmisten mielestä huvittavia ja välteltäviä asioita, kun taas äijämäisyys ja miesmäiset jutut ihailtavia ja tavoiteltavia asioita, sukupuolesta riippumatta?
Sinä ymmärsit minut väärin, herttaisesta sydänhymiöstä huolimatta. En vinoillut sinulle! Laitan pari uutta, jotta menisi paremmin perille :h: :h:

Minusta on oikeasti hienoa, että nykyään sekä naiset että miehet voivat tehdä stereotyyppisesti jommalle kummalle sukupuolelle omistettuja juttuja, ja jättää tekemättä niitä juttuja mistä eivät ole kiinnostuneita, vaikka sukupuolen perusteella kiinnostusta voitaisiinkin edellyttää. Ja minusta on kivaa, että sinä olet tässä mielessä rohkea, että muina miehinä kerrot tekeväsi noita naisellisena pidettyjä juttuja. Minun silmissäni se ei yhtään vähennä miehisyyttäsi, päin vastoin, kertoo sen, että olet varma miehisyydestäsi ilman että sinun tarvitsisi vahvistaa sitä perinteisten stereotypioiden kautta. Tarkoitukseni oli vastustaa stereotypioita ja minä pidän androgyynisyyttä ihailtavana ominaisuutena ihmisessä. Olen tasa-arvon ja yksilöllisyyden kannattaja henkeen ja vereen.
Hermann Hoth

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Zeb kirjoitti:Minusta on oikeasti hienoa, että nykyään sekä naiset että miehet voivat tehdä stereotyyppisesti jommalle kummalle sukupuolelle omistettuja juttuja, ja jättää tekemättä niitä juttuja mistä eivät ole kiinnostuneita, vaikka sukupuolen perusteella kiinnostusta voitaisiinkin edellyttää. Ja minusta on kivaa, että sinä olet tässä mielessä rohkea, että muina miehinä kerrot tekeväsi noita naisellisena pidettyjä juttuja. Minun silmissäni se ei yhtään vähennä miehisyyttäsi, päin vastoin, kertoo sen, että olet varma miehisyydestäsi ilman että sinun tarvitsisi vahvistaa sitä perinteisten stereotypioiden kautta. Tarkoitukseni oli vastustaa stereotypioita ja minä pidän androgyynisyyttä ihailtavana ominaisuutena ihmisessä. Olen tasa-arvon ja yksilöllisyyden kannattaja henkeen ja vereen.
Nonni, nythän sulla on loistava tilaisuus osoittaa tämä toteen, kas kun autosi takahuudlarista löytyy työvälinekin. Siitä vaan lähimetsään ja rajua tukkipuuta nurin. Sun katu-uskottavuus kasvaa baaritiskillä ihan eri svääreihin, kun kerrot kaataneesi rankkaa tukkisavottaa. 8) :wink: :D
Googlebot

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

prosessi kirjoitti:Pointti voisi kai olla, että vain totaalisen avutonta feminiinisyyttä pidetään huvittavana, ja toisaalta huvittavaa on myös yltiömaskuliinisuus periaatteella "teen kaiken itse mahdollisimman järeillä työkaluilla". Kaikki mikä jää siihen väliin on niin normaalia, ettei sille ole mitään syytä nauraa.
Hiljaa! Älä nainen puhu paskaa! Jos mies puhuu jostain kirjontaompelukoneista, on se huvittavaa, piste. Sellaiset hommat pitää jättää tyttöystävän kontolle sillä ne uhkaavat miehen maskuliinisuutta tehden hänestä inisevän kynäniska-androgyynin.
masa

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja masa »

Googlebot kirjoitti: Hiljaa! Älä nainen puhu paskaa! Jos mies puhuu jostain kirjontaompelukoneista, on se huvittavaa, piste. Sellaiset hommat pitää jättää tyttöystävän kontolle sillä ne uhkaavat miehen maskuliinisuutta tehden hänestä inisevän kynäniska-androgyynin.

Tsih. bottikselta on joku vienyt hiekkalaatikon lelut.
NuoriDaavid

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mielenkiintoinentoinen kysymys (omasta mielestäni) on, jos olisin kiinnostunut koruompelusta, mitä tekisin?

Uskon vahvasti, että harrastaisin koruompelua. En myöskään piilottelisi tuotoksiani (tietysti olettaen etteivät ne olisi hävettävän huonoja). Vaimoni saattaisi kuitenkin vetää herneen nenään. Hän on aina korjaamassa esim istumasentoani, jos olen julkisessa tilassa neitimäisesti polvet yhdessä.
Googlebot

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Zeb kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Oi, taas ihanan androgyyniä, suorastaan metroseksuellia, että ymmärrät tuon eron :h: (Minä esimerkiksi en ymmärtänyt.)
...
Sinä ymmärsit minut väärin, herttaisesta sydänhymiöstä huolimatta. En vinoillut sinulle!
Nainen! Olet heikoilla hangilla! Edellinen joka kutsui minua kehässä androgyyniksi metroseksuelliksi menetti molemmat kätensä ja vasemman jalkansa, ja myy nykyisin jäätelöä Hermanninkadulla.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Googlebot kirjoitti:
Vadim kirjoitti:"There were is mill there is a road"
Tatuointia en viitsisi millään ottaa, mutta löytyiköhän tuota koskaan T-paitana? Mielellään sananparren keksijän eli Aitolehden allekirjoituksella varustettuna.
Stealth-unit teki noita jo aikoja sitten, päätyi jopa myyntiin jonneki : Kuva

Käveli just pariviikkoa sitten kys. paita vastaan eräissä kemuissa.

Stealth-unitin iloiset ad-pojat ovat luoneet internet-legendoja, mm: alexander stubb-voittoirvistys kuvasta lähteneen muokkausboomin.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
SaintJohnPerse

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

NuoriDaavid kirjoitti:. Vaimoni saattaisi kuitenkin vetää herneen nenään. Hän on aina korjaamassa esim istumasentoani, jos olen julkisessa tilassa neitimäisesti polvet yhdessä.
"Ja se pikku rilli alas, kun juot Pina Coladaa" "ja voisit pyyhkiä viiksesi, kun juot Bayleysta"

Yritän pyyhkiä tämä kuva verkkokalvoiltani...
Viimeksi muokannut SaintJohnPerse, 07.11.2007 11:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

SaintJohnPerse kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:. Vaimoni saattaisi kuitenkin vetää herneen nenään. Hän on aina korjaamassa esim istumasentoani, jos olen julkisessa tilassa neitimäisesti polvet yhdessä.
"Ja se pikku rilli alas, kun juot Pian Coladaa" "ja voisit pyyhkiä viiksesi, kun juot Bayleysta"

Yritän pyyhkiä tämä kuva verkkokalvoiltani...
Vaimoani härnätäkseni puhun joskus drinksun ottamisesta tai kysyn, haluaisiko hän sidukkaa.

Vaimoni on selkeästi homofoobikko.
SaintJohnPerse

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

NuoriDaavid kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:. Vaimoni saattaisi kuitenkin vetää herneen nenään. Hän on aina korjaamassa esim istumasentoani, jos olen julkisessa tilassa neitimäisesti polvet yhdessä.
"Ja se pikku rilli alas, kun juot Pina Coladaa" "ja voisit pyyhkiä viiksesi, kun juot Bayleysta"

Yritän pyyhkiä tämä kuva verkkokalvoiltani...
Vaimoani härnätäkseni puhun joskus drinksun ottamisesta tai kysyn, haluaisiko hän sidukkaa.

Vaimoni on selkeästi homofoobikko.
Oletko laittanut dildon sen pyllyyn? Sillä se korjaantuu...
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Lilo »

SaintJohnPerse kirjoitti:
Oletko laittanut dildon sen pyllyyn? Sillä se korjaantuu...
Ei se naisilla noin voi mennä. Ehdottaisin ennemmin, että vaimo vapautuu estoistaan työntämällä dildon ND:n pyllyyn.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Lilo kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:
Oletko laittanut dildon sen pyllyyn? Sillä se korjaantuu...
Ei se naisilla noin voi mennä. Ehdottaisin ennemmin, että vaimo vapautuu estoistaan työntämällä dildon ND:n pyllyyn.
Miksi tyytyä dildoon?

http://www.lyricsdir.com/peaches-two-gu ... yrics.html
Googlebot

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Haemaeraemies kirjoitti:Stealth-unitin iloiset ad-pojat ovat luoneet internet-legendoja, mm: alexander stubb-voittoirvistys kuvasta lähteneen muokkausboomin.
Minne nuo sivustot katosivat?!? Lain nimessä, vastaa!
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Googlebot kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Stealth-unitin iloiset ad-pojat ovat luoneet internet-legendoja, mm: alexander stubb-voittoirvistys kuvasta lähteneen muokkausboomin.
Minne nuo sivustot katosivat?!? Vastaa!

En tiedä, olen kovasti koittanut jäljittää legendaarista stubb-sivustoa, mutta ei tunnu löytyvän. On tainnu itse Herra Stubb laittaa meppiminioninsa asialle ja hävittää kuvat internjetistä.. Stubbgallery.tk ei ole enään toiminassa, eikä stealthin topikkia löydy ees mistään jemmasta..

EDIT: Ettei harmittaisi niin paljon, tässä muutama hyvä stubbaus, joskaan ei parhaita:

Kuva

Kuva

Kuva
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Vastaa Viestiin