Tatskakeskustelu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Googlebot

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Storia kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Tatskojen laitto on typerää.
Ihanan konservatiivista! Lääkärit... :p:
Tuntuu paremminkin että nykyisin voi korostaa erilaisuuttaan ja massoista poikkeamista olemalla hankkimatta tatskoja ja läväreitä, varsinkin nuoremmissa ikäryhmissä.
prosessi

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vaola kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Tatskojen ongelma on, että ne pysyvät. Lisäksi muoti muuttuu.
Mä olen vähän käsittänyt niin, että kuvan valintaan käytetään useimmiten muita kriteereitä kuin muotia, juurikin siitä syystä että kuva on ikuinen.
Jaa? Eikös muutama vuosi sitten joka pojalla ja tytöllä ollut tribaalitatska?
Ne oli jokaikinen muilla kriteereillä valittu. Isomummollani oli tietenkin se ruusu ja miehensä nimi...
safi

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja safi »

NuoriDaavid kirjoitti:Tatskojen laitto on typerää. Yritys viestittää, että kantaja on oman tiensä kulkija, hiukan kapinallinen ihminen, joka ei välitä muiden mielipiteistä. Hän ei halua elää saman muotin mukaan kuin kaikki muut. Kaikkea tätä hän haluaa viestittää laittamansa tatskan kuten kaikilla muillakin on.
Tatskojen ongelma on, että ne pysyvät. Lisäksi muoti muuttuu.
Sitä ei käy kieltäminen, että tatuointien laitto ei olisi nykyään vähän sellaista muotihömpötystä. Nämä ihmiset laittavat yleensä aika pieniä kuvia perhosia ja sen sellaisa lirpukkeita. Niistä nyt ei paljon harmia ole, vaikka mieli myöhemmin muuttuisikin.

Sitten on meitä, jotka suunnittelevat kuviansa vuositolkulla. Yleensä suurempina kokonaisuuksina kerralla ja jopa vielä vanhemmalla iällä, jolloin lähtökohta on jotain ihan muuta, kun niiden esitteleminen muille. Itselläni on tällä hetkellä käynnissä operaatio selän kuvittaminen ja sehän vie jo hiukan enemmän aikaakin. Enpä usko, että 10-20v, kuluttua edelleenkään kaduttaa ja silloin allekirjoittanut saattaa olla jo entistä enemmän kuvioitu. En näe ollenkaan pois suljettuna vaihtoehtona sitä, etten joskus olisi kaulasta alaspäin lähes täysin kuvioitu, mikäli sopiva idea päähän joskus tulla tupsahtaa. Aika näyttää.. ei voi vielä tietää.
Storia

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Storia »

Googlebot kirjoitti:
Storia kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Tatskojen laitto on typerää.
Ihanan konservatiivista! Lääkärit... :p:
Tuntuu paremminkin että nykyisin voi korostaa erilaisuuttaan ja massoista poikkeamista olemalla hankkimatta tatskoja ja läväreitä, varsinkin nuoremmissa ikäryhmissä.
Ehkä. En tiedä, kun en alle parikymppisten kanssa seurustele :wink:

Daven kommentti nyt vaan oli tyypillinen ammattikuntansa edustajan näkemys aiheesta. En ole vielä tavannut tai kuullut yhdestäkään lääkäristä, jonka mielestä tatuoinnit ja lävistykset eivät olisi pelkästään "typeriä". Syitä tähän voi tietysti vain arvailla...
NuoriDaavid

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Storia kirjoitti:. En ole vielä tavannut tai kuullut yhdestäkään lääkäristä, jonka mielestä tatuoinnit ja lävistykset eivät olisi pelkästään "typeriä". Syitä tähän voi tietysti vain arvailla...
Ehkä lääkärit eivät halua, että joku muu tekee nahkaan reikiä. Se on meille varattu oikeus.
prosessi

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Storia kirjoitti:Daven kommentti nyt vaan oli tyypillinen ammattikuntansa edustajan näkemys aiheesta. En ole vielä tavannut tai kuullut yhdestäkään lääkäristä, jonka mielestä tatuoinnit ja lävistykset eivät olisi pelkästään "typeriä". Syitä tähän voi tietysti vain arvailla...
Saattaa tietty liittyä myös jonkinlaiseen koulutuksen tuomaan epäluuloon kaikkea elimistöön tungettua vierasta ainetta vastaan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

prosessi kirjoitti:Saattaa tietty liittyä myös jonkinlaiseen koulutuksen tuomaan epäluuloon kaikkea elimistöön tungettua vierasta ainetta vastaan.
Tuo porukkahan sitä on kaatamssa toisten kurkkuun ties mitä mömmöjä eikä suinkaan teelusikalla vaan lumikolalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Bluntly kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Saattaa tietty liittyä myös jonkinlaiseen koulutuksen tuomaan epäluuloon kaikkea elimistöön tungettua vierasta ainetta vastaan.
Tuo porukkahan sitä on kaatamssa toisten kurkkuun ties mitä mömmöjä eikä suinkaan teelusikalla vaan lumikolalla.
Mutta he saavat lääkeyhtiöiltä kivat voitelut niin sehän on aivan eri asia. Ehkä tatuointimusteen valmistajien pitää ottaa niitten lahjontalistalle muutama lekurikin , niin nousee se tatskojen arvostus lääkäreiden keskuudessa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olen samaa mieltä ND:n kanssa, kyllä sen elämän pitää näkyä ihmisestä muutenkin kuin itseään tarkoituksellisesti vahingoittamalla..:stop:
Poislukien viinan tai muitten huumeittten käyttö..:kontrolli:
Mukaan lukien tupakanpoltto.. :pikkugee:
Sallien sikarin kerran vuodessa.. :wink:
Poistaen.. :] :lol:
Elämä on..
Viimeksi muokannut Niba, 29.08.2007 14:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Storia

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Storia »

NuoriDaavid kirjoitti: Ehkä lääkärit eivät halua, että joku muu tekee nahkaan reikiä. Se on meille varattu oikeus.
Noh, noh, eikö sinulla ole ketään potilaita hoidettavana? (ikinä?)
Ei tarvitse olla mustasukkainen :boohoo:
NuoriDaavid

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Storia kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Ehkä lääkärit eivät halua, että joku muu tekee nahkaan reikiä. Se on meille varattu oikeus.
Noh, noh, eikö sinulla ole ketään potilaita hoidettavana? (ikinä?)
Ei tarvitse olla mustasukkainen :boohoo:
16 tänään tähän mennessä.
Storia

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Storia »

NuoriDaavid kirjoitti:16 tänään tähän mennessä.
Oho, sait hämmästymään! Tuottelias kaveri!

Tähän itse keskusteluun ei kyllä ole mitään sanottavaa, muuta kuin että en usko saaneeni vähempää rakkautta tai hyväksyntää tatuointien vuoksi ja liika huomio on ratkaistavissa vaatteita lisäämällä. I was ready, done and happy with my skin already five years ago - piste, finished, loppu.
Geetzu

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Storia kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:16 tänään tähän mennessä.
Oho, sait hämmästymään! Tuottelias kaveri!
Mua rupes pelottaa. En vaihda lääkäriäni ikinä, se ei ehi ku muutaman per vuoro!
NuoriDaavid

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Storia kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:16 tänään tähän mennessä.
Oho, sait hämmästymään! Tuottelias kaveri!
Jatkan tänään sorvaamista klo 19 saakka, eli tämä on vasta verryttelyä.
Googlebot

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Jäät (mies)hoitsun kanssa vähän ylitöihin?
Pyry-Matias

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Googlebot kirjoitti:Jäät (mies)hoitsun kanssa vähän ylitöihin?
Karkasin muuten naiskonstun kanssa eilen mökille ja tulin tänään töihin kaks tuntia myöhässä. Kukaan ei ole kuittaillut mitään...not 8)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyry-Matias kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Jäät (mies)hoitsun kanssa vähän ylitöihin?
Karkasin muuten naiskonstun kanssa eilen mökille ja tulin tänään töihin kaks tuntia myöhässä. Kukaan ei ole kuittaillut mitään...not 8)
Kukapa toinen pystyisi poliisia? Kuin..
Mä en oo syöny kuormasta koskaan..
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja masa »

saira kirjoitti:
masa kirjoitti:panisitko?
Ei perkele, tuttu likka!
Karu poro.

http://www.asurfael.com/
Mulli75

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Eilen kävin kääntymässä salilla kavereita moikkaamassa ja katselemassa toisten treenejä huomasin yhdellä pienellä tytöllä koko pohkeen peittävän tatuoinnin. Aloin ajatuksissani laskea prosentteja pinta-alasta jota tatska peittää. Onhan ne jotkut ihan hienoja mutta tarviiko ottaa niin suuria.
NuoriDaavid

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pyry-Matias kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Jäät (mies)hoitsun kanssa vähän ylitöihin?
Karkasin muuten naiskonstun kanssa eilen mökille ja tulin tänään töihin kaks tuntia myöhässä. Kukaan ei ole kuittaillut mitään...not 8)
Voi veljet.

Tix

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Tix »

masa kirjoitti:
saira kirjoitti:
masa kirjoitti:panisitko?
Ei perkele, tuttu likka!
Karu poro.

http://www.asurfael.com/
Mitens musta haiskahtaa ettei Saira tiennyt ihan kaikkea työkamustaan :D
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja saira »

Tix kirjoitti:
Mitens musta haiskahtaa ettei Saira tiennyt ihan kaikkea työkamustaan :D
Tota, tossa sen sivuilla oli mainittu mun entinen työpaikkani. :oops: Eli olin nuorempana vuoden verran erotiikkabaarissa tarjoilijana. Hauskaa aikaa oli kyllä sen hetken kun siellä olin. Ja itse asiassa Iina tuli töihin juuri kun olin jäänyt pois ravintolasta.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Pyry-Matias

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NuoriDaavid kirjoitti:Voi veljet.
Onks tommosia oikeesti 8)
NuoriDaavid

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pyry-Matias kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Voi veljet.
Onks tommosia oikeesti 8)
^^Jätkä on tosi mukava tyyppi ja aivan HEL-VE-TIN kova panomies.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

1108 kirjoitti:Harkinnut olen ja saatan jopa ottaa:
Kuva
Vittu, miten vitun hieno. Vittu.

http://en.wikipedia.org/wiki/3rd_SS_Division_Totenkopf
Loppuiko data & argumentit?
Vastaa Viestiin