Tatskakeskustelu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tatskakanttura on johdossa, mielestäni kakkosen oleva on parempi, vähemmän tatskojakin.
NuoriDaavid

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Taas tatskaa http://www.iltalehti.fi/iltatytto/200737_it.shtml?01

Nyt kyllä ketjun ensimmäistä kantturaa paremman näköinen tatska.
Pyry-Matias

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NuoriDaavid kirjoitti: Nyt kyllä ketjun ensimmäistä kantturaa paremman näköinen tatska.
Vähän on halvan näköinen.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Pyry-Matias kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Nyt kyllä ketjun ensimmäistä kantturaa paremman näköinen tatska.
Vähän on halvan näköinen.
Pallomahaa odotellessa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Kuten Wiki tietää kertoa:

"Martina Aitolehti sai huomattavasti julkisuutta vuoden 2005 kesällä, jolloin hän otatti vatsaansa tatuoinnin, jonka sisältämän lauseen merkitys ei vastannutkaan suunniteltua. Aitolehti kertoi Seiska-tv:n haastattelussa tatuoinnin tekstin merkitsevän Siellä missä on tahtoa on tie. [6] Hänen tatuointinsa voitiin myös lukea muodossa "There were is mill there is a road", sillä tatuoinnin "will"-sanan w-kirjain voitiin epätavallisen tyylittelyn vuoksi lukea m-kirjaimeksi. Englanniksi oikea kirjoitus olisi "Where there is a will there is a road", oikea sanaparsi on kuitenkin "Where there's a will there's a way". Epätavallisen sanajärjestyksen lisäksi, vaikka lauseessa on vain kaksi väärää tai puuttuvaa kirjainta, molemmat virheet muuttavat sanojen, virkkeiden ja lauseen merkitystä. Lisäksi englanninkielinen sana "way" tarkoittaa paitsi tietä, myös tapaa tai mahdollisuutta. Suomennos tatuoinnista sanatarkasti olisi "Siellä olivat on mylly on tie". Myöhemmin Aitolehti korjautti tatuointinsa peittämällä tekstin mustalla värillä."

Tästä ei koskaan muistuteta liian montaa kertaa.

Ennen:

www.kaitsu.org/wp-content/tatuointi_7.jpg

ja nyt:

http://www.seiska.fi/huhhuh/julkku_uuti ... atuoinnin/
Googlebot

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Vadim kirjoitti:"There were is mill there is a road"
Tatuointia en viitsisi millään ottaa, mutta löytyiköhän tuota koskaan T-paitana? Mielellään sananparren keksijän eli Aitolehden allekirjoituksella varustettuna.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Googlebot kirjoitti:
Vadim kirjoitti:"There were is mill there is a road"
Tatuointia en viitsisi millään ottaa, mutta löytyiköhän tuota koskaan T-paitana? Mielellään sananparren keksijän eli Aitolehden allekirjoituksella varustettuna.
Loistoidis! Eikös cityssä mainosteta jotain t-paitapajaa, jolla voi näitä teettää? Vielä pitäis saada toi Aitolehmä mukaan kimppaan.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vanhahan tämä on, mutta kuuluu ketjuun. Jenkeissä 2005 nainen otti nettipokerifirman otsaansa 10 000 taalalla:
http://www.cnn.com/2005/US/06/30/forehead.tattoo.ap/

Parempi kuva:
http://www.boreme.com/media/yr2006/face-tattoo.jpg
masa

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja masa »

Onks tääkin joku numban köyrimä tatskamaalaamon harjoitusnukke?

Kuva

http://www.iltalehti.fi/iltatytto/200745_it.shtml?02
Googlebot

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Vadim kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:
Vadim kirjoitti:"There were is mill there is a road"
Tatuointia en viitsisi millään ottaa, mutta löytyiköhän tuota koskaan T-paitana? Mielellään sananparren keksijän eli Aitolehden allekirjoituksella varustettuna.
Loistoidis! Eikös cityssä mainosteta jotain t-paitapajaa, jolla voi näitä teettää? Vielä pitäis saada toi Aitolehmä mukaan kimppaan.
Tulipa mieleeni että jos ostaisin sen havittelemani kirjovan ompelukoneen, sillähän olisi helppo kirjoa kyseinen teksti vaikka kaikkiin t-paitoihin mitä minulla on ja tulee koskaan olemaankaan. Näyttäisikin hienommalta kuin pelkkä väritetty teksti.
Zeb

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Googlebot kirjoitti:Tulipa mieleeni että jos ostaisin sen havittelemani kirjovan ompelukoneen...
Ihanan androgyyniä :h: Mulla onkin moottorisaha auton takaluukussa, lällislää!
Hermann Hoth

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Zeb kirjoitti:Mulla onkin moottorisaha auton takaluukussa, lällislää!
Mitä Sä sillä teet? :shock:
Zeb

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Hermann Hoth kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Mulla onkin moottorisaha auton takaluukussa, lällislää!
Mitä Sä sillä teet? :shock:
No en vaan tiedä. Olen yrittänyt kysyä mieheltä että mitä vittua se tekee siellä jo toista viikkoa. Vastasi, että odottaa ketjun vaihtoa. En vaan ymmärrä että miksi mun auton takaluukussa. Ehkä mieheni pitää minua potentiaalisena moottorisahamurhaajana?
Hermann Hoth

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Googlebot kirjoitti:Tulipa mieleeni että jos ostaisin sen havittelemani kirjovan ompelukoneen...
Kuin myös on käynyt mielessä. Ei ole vaan saanut aikaiseksi ...
masa

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja masa »

Hermann Hoth kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Tulipa mieleeni että jos ostaisin sen havittelemani kirjovan ompelukoneen...
Kuin myös on käynyt mielessä. Ei ole vaan saanut aikaiseksi ...
Eikö oli käytännöllisempää hankkia tyttöystävä?
Hermann Hoth

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Zeb kirjoitti: No en vaan tiedä. Olen yrittänyt kysyä mieheltä että mitä vittua se tekee siellä jo toista viikkoa. Vastasi, että odottaa ketjun vaihtoa. En vaan ymmärrä että miksi mun auton takaluukussa.
Eikä ole 98E:n tuoksua autossa? :?:
Itse en tykkää säilyttää muualla kuin jossain vajassa juurikin tuosta syystä. Tosin ei nyt suurta tarvetta ole ollutkaan säilyttää muualla kuin vajassa.
Ja ketjun vaihtamiseen menee muutama minuutti, joten ... (liikettä siihen mieheen). :roll:
Hermann Hoth

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

masa kirjoitti:
Hermann Hoth kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Tulipa mieleeni että jos ostaisin sen havittelemani kirjovan ompelukoneen...
Kuin myös on käynyt mielessä. Ei ole vaan saanut aikaiseksi ...
Eikö oli käytännöllisempää hankkia tyttöystävä?
Sorry masa, ne eivät ole automaagisesti toisensa poissulkevia ... :roll:
En kuitenkaan kiistä potentiaalista etua huomautuksessasi. :wink:
Googlebot

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Zeb kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Tulipa mieleeni että jos ostaisin sen havittelemani kirjovan ompelukoneen...
Ihanan androgyyniä :h:
Paskat on. Automaattisesti kirjova ompelukone on insinöörityön huipentuma, paljon teknisempi lelu kuin yksikään jetski, auto tai läppäri. Sehän siinä kiehtovaa onkin kun ei tarvitse juurikaan tajuta mitään käsitöistä saadakseen kankaalle (tai paidalleen) hienoja luomuksia aikaiseksi uudella masiinallaan. Tuohan on vähänkuin printteri paitsi että paperille ulostamisen puolesta se kirjoo USB-muistitikultasi tarjoaman kuvan kankaalle erivärisillä langoilla. Sinä vain odotat (ja vaihdat silloin tällöin erilaisia lankoja koneeseen).

Näin innoissani en ole ollut uudesta teknisestä vimpaimesta sitten autonavigaattorini.
Viimeksi muokannut Googlebot, 06.11.2007 12:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Googlebot

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

masa kirjoitti:
Hermann Hoth kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Tulipa mieleeni että jos ostaisin sen havittelemani kirjovan ompelukoneen...
Kuin myös on käynyt mielessä. Ei ole vaan saanut aikaiseksi ...
Eikö oli käytännöllisempää hankkia tyttöystävä?
Ei. Ne eivät tajua mitään tuollaisten teknisten vimpaimien päälle.
masa

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja masa »

Googlebot kirjoitti: Paskat on. Automaattisesti kirjova ompelukone on insinöörityön huipentuma,
Ai helvetti. Mä taidan laittaa tyttöystävän vaihtoon. Sen mukana tuli vaan tavallinen singeri.
BettyB.

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:
Googlebot kirjoitti: Paskat on. Automaattisesti kirjova ompelukone on insinöörityön huipentuma,
Ai helvetti. Mä taidan laittaa tyttöystävän vaihtoon. Sen mukana tuli vaan tavallinen singeri.
Mul olis kaks? ;)
masa

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:Mul olis kaks? ;)
Singeria vai automaagista?
BettyB.

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Mul olis kaks? ;)
Singeria vai automaagista?
Singeriä :(
Googlebot

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

masa kirjoitti:Ai helvetti. Mä taidan laittaa tyttöystävän vaihtoon. Sen mukana tuli vaan tavallinen singeri.
Ymmärrä ero kirjonnan ja ompelemisen välillä. Ovat minunkin tyttöystäväni osanneet aina kirjoittaa tekstiä kynällä, mutta se ei ole tehnyt värilaserprintteriä turhaksi.
masa

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja masa »

Googlebot kirjoitti: Ymmärrä ero kirjonnan ja ompelemisen välillä.
Okei, Mr Metro Singer.
Vastaa Viestiin