Tatskakeskustelu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja masa »

Paskalla panostuksella aloitukseen: panisitko?

No panisin toki, mutta oksettavan rumat tatskat on nätti friidu kroppaansa hakannut. Mikä ihme saa nuoren nätin naisen pilaamaaan kroppansa moisilla kammotuksilla?
Pyry-Matias

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Panisin, mutta en joisi kusta. Järkyttävät tatskat. Olen vanhemmiten "henkistynyt", ja tatskat eivät enää säväytä, päinvastoin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Niba »

En ole koskaan pitänyt tatuoinneista, vaikka minulla onkin Tatu-niminen serkku, muttei Tutu ja Moloko nimisiä.
Pyyhin Netikettiin..
Tix

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Tix »

En.
Storia

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Storia »

Pyry-Matias kirjoitti:Olen vanhemmiten "henkistynyt", ja tatskat eivät enää säväytä, päinvastoin.
Ha! Henkistynyt? Olisiko kyse kohdallasi ihan vaan siitä, että mitä vanhemmaksi mies tulee, sitä enemmän häntä kiinnostavat nuoret, puhtoiset neitsyet?

Mikäs siinä, mielipidettäänhän saa muuttaa ja sen voi jopa tehdä, jos ei itsellä ole tatuointeja. Muuten asian pohdiskelu on täysin turhaa, enkä itse tajua miten ikuisuus "muoti" maku voisi äärilaidasta toiseen muuttua.
safi

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja safi »

No en, koska naiset ei sykäytä sillä tavoin. Kuvioidut miehet kyllä sykäyttää ihan eri tavalla, kun ilman kuvioita olevat. Tatuoitu iho on mielestäni yleensä ottaen kaunis.
BettyB.

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ootte ihkuja! Pitäkää toi!
ninnithequeen

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Storia kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Olen vanhemmiten "henkistynyt", ja tatskat eivät enää säväytä, päinvastoin.
Ha! Henkistynyt? Olisiko kyse kohdallasi ihan vaan siitä, että mitä vanhemmaksi mies tulee, sitä enemmän häntä kiinnostavat nuoret, puhtoiset neitsyet?
Hahaa, tää oli hyvä! Oikein! :D

Kyl mä nyt oon katkera, kun mun tatskat ei ole muodissa, nyyh. Tosin juuri nämä omat eivät koskaan olleetkaan.
Geetzu

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kropaltaan ei säväytä, ehkä kuvat siirtävät huomiota epähyvistä paikoista... Enpä ole koskaan tatskojen takia nussimatta kyllä ketään jättäny, huh!
Chap

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Chap »

Panisin, mutta vain silmät kiinni ja käyttäen kahta skordaria päällekkäin. Se on parhautta!
masa

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja masa »

Geetzu kirjoitti:Kropaltaan ei säväytä, ehkä kuvat siirtävät huomiota epähyvistä paikoista..
Kai silikonit sentään bongasit?

Seuraavaksi sitten sonnirengas nenään, pikkusormien amputaatio ja kaulin vasemmasta pakarasta läpi. Body modification on in!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

En pidä värillisistä kuvista ja muutenkin nuo oli rumia.

Mutta eipä nainen muutenkaan sytyttänyt.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kait sitä saattais joskus aamulla vierestä herätä, mutta tatskat ovat kyllä järkyn rumat joten puhelinnumero jäis ottamatta.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Ei kyllä oikein sytytä, tatuoinnit ovat ihan ok jos ovat nättejä mutta tuossa tapauksessa homma on mennyt överiksi varsinkin tuon vasemman käden kohdalla. Lisäksi tuo oikean olkapään alueen tatuointi on järkyttävän näköinen.

Henk koht. pitäisin samaa sääntöä tatuoinneissa kuin koruissa: jos haluaa käyttää niin vähäinen määrä korostaa mutta paljon näyttää rumalta.
Rouva Pupu

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ei tuossa mitään vikaa ollut, että sinänsä voisin panna. Silikonit on kyllä turn of, ois seksikkäämpi ilman niitä. Pidän tatskoista, vähemmän monivärisistä kylläkin.
Pyry-Matias

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

masa kirjoitti:...ja kaulin vasemmasta pakarasta läpi.
Ei vittu, tää oli hyvä :D
Geetzu

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

masa kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Kropaltaan ei säväytä, ehkä kuvat siirtävät huomiota epähyvistä paikoista..
Kai silikonit sentään bongasit?
Joo, senkään takia ei niin kiinnosta. Silikoneissa on varmaan se, että en vois nussutella ketään, jolla on paremmat tissit ku mulla. :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Geetzu kirjoitti:Silikoneissa on varmaan se, että en vois nussutella ketään, jolla on paremmat tissit ku mulla. :D
Eipä ole vastaan tullut yhtään tapausta jossa silikonilla olisi saatu parannusta aikaan, riippumatta lähtötasosta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Geetzu

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Bluntly kirjoitti:Eipä ole vastaan tullut yhtään tapausta jossa silikonilla olisi saatu parannusta aikaan, riippumatta lähtötasosta.
No vaatteet päällä moni silikoninen näyttää hemmetin hyvältä, ei niitä vois panna. 8)
NuoriDaavid

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:Paskalla panostuksella aloitukseen: panisitko?

No panisin toki, mutta oksettavan rumat tatskat on nätti friidu kroppaansa hakannut. Mikä ihme saa nuoren nätin naisen pilaamaaan kroppansa moisilla kammotuksilla?
Panisin tietysti, mutta en haluaisi lasteni äidiksi.

Silikonit ok.
Rouva Pupu

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

NuoriDaavid kirjoitti: Panisin tietysti, mutta en haluaisi lasteni äidiksi.
Yyh.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriDaavid kirjoitti:
masa kirjoitti:Paskalla panostuksella aloitukseen: panisitko?

No panisin toki, mutta oksettavan rumat tatskat on nätti friidu kroppaansa hakannut. Mikä ihme saa nuoren nätin naisen pilaamaaan kroppansa moisilla kammotuksilla?
Panisin tietysti, mutta en haluaisi lasteni äidiksi.

Silikonit ok.
Onneksi nämä tatioidut naiset usein ovat sosiaaliselta statukseltaan niin paljon ND:tä matalammalla tasolla ettei kysymys ole ollut tulossa missään kohdassa elämää ajankohtaiseksi. :lol: :lol: :lol:
Pyyhin Netikettiin..
prosessi

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja prosessi »

En panisi. Liian extreme minulle, jos se kerran autiolle saarellekin haluaisi mukaan "koiranpennun ja pullon shampanjaa".
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Kyllä vaan, jos puutteessa olisin mutta hiukan liikaa on tatskoja ja silikoneista en tykkää. Olen sitä mieltä, että maisema voi olla kaunis vaikka siinä on vähän pienempikin kukkula, ei aina tarvii olla Mount Everestiä.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Geetzu

Re: Tatskakeskustelu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

prosessi kirjoitti:En panisi. Liian extreme minulle, jos se kerran autiolle saarellekin haluaisi mukaan "koiranpennun ja pullon shampanjaa".
:D :D
Vastaa Viestiin