Big Brother 2007

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Bhven

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Bhven »

bedlam kirjoitti:NYYH!
Oli jotenkin aika surullinen esitys tämä pyörähdys. No ainakin irtosi pari lööppiä.
PerttiMakimaa

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Minusta kumpikaan äänestyksessä oleva ei joutaisi pois talosta.

Mitä mieltä lienevät muut?

EDIT: Sen verran lisään, että tuolla on täysin turhia ihmisiä. Kuten Piia, Sauli ja oliko se Jarkko? Putoavat sillä kertaa, kun joutuvat ensimmäisen kerran äänestykseen. Hekö tuolla kuvittelevat pyörittävänsä pudotusrulettia. Jos nuo hinaajat eivät kohta putoa saatan harkita elämän hankkimista.
Geetzu

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mitä, tekikö se Martina raskaustestin jo? Poistui tehtyään?

Pertti, ne Sauli ja Jarkko taitaa olla ihan suosittujakin katsojien keskuudessa. Ainakin mulla se käsitys. Molemmat selän takana -jauhajia parhaasta päästä, muuten tuskin itseänikään kiinnostaisivat... Kadi on aika hassu.
Viimeksi muokannut Geetzu, 16.10.2007 8:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja sipsi »

PerttiMakimaa kirjoitti:Minusta kumpikaan äänestyksessä oleva ei joutaisi pois talosta.

Mitä mieltä lienevät muut?
No nimenomaan. Siel on huomattavasti kuivempiakin tyyppejä, ku nää kaks. Esimerkiks Suvi, Niko ja Farbod vois lähtee ihan ekana.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Geetzu

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tiina ja se Piia on kyllä ärsyimpiä, Suvi kans aika turha... En oo seurannu tarpeeks, joutu kattoo netistä nimet.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Niin no joo, mut tavallaan ärsyttävyys on ihan hyvä juttu tässä ohjelmassa. Noi turhakkeet vois mun mielestä poistaa ekana (niinku just Suvi)..ihan vaan siitä syystä, että ne on täysin turhia. 8)

Ei se Martina vissiin sit ollu raskaana, tai ainakin se höpisi jotain menkkojen alkamisesta. Tosin se sen lähtö sieltä oli aika salamyhkänen, ni en nyt sit tiedä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Geetzu

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

sipsi kirjoitti:Niin no joo, mut tavallaan ärsyttävyys on ihan hyvä juttu tässä ohjelmassa.
Joo totta! Mut varsinkin siinä Tiinassa nyppii mua joku niin paljon, että poistun jääkaapille kun kamera on siihen päin... Oon lihonu aika paljon. Pois se sieltä!
Pyry-Matias

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Kaikki rumat ihmiset sais lähtee, ei niillä ole oikeutta kuluttaa mun laatuaikaa. Yleensä ne ei sitäpaitsi saa, saati yritä talossa mtn seksisysteemii.

Mut lähtee sais adhdblondi Kadi ja ja ja ja...no, yksi kerrallaa, muut eivät juuri ärsytä.
Geetzu

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Pyry-Matias kirjoitti:Mut lähtee sais adhdblondi Kadi ja ja ja ja...no, yksi kerrallaa, muut eivät juuri ärsytä.
Mut sehän on nartuista ainoo pantava! Oot ihan kummallinen! :shock:
Pyry-Matias

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Geetzu kirjoitti:Mut sehän on nartuista ainoo pantava! Oot ihan kummallinen! :shock:
Pah, sellainen sotkuinen tavis ja niin tyhmä ja suulas, ettei varmaan meikkiksellä edes seisois pastillin avullakaan. Äh, alkoi ärsyttämään, et ollaan näin eri linjoilla 8)
Geetzu

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Pyry-Matias kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Mut sehän on nartuista ainoo pantava! Oot ihan kummallinen! :shock:
Pah, sellainen sotkuinen tavis ja niin tyhmä ja suulas, ettei varmaan meikkiksellä edes seisois pastillin avullakaan. Äh, alkoi ärsyttämään, et ollaan näin eri linjoilla 8)
Mies sano mulle eilen, että mua kiihottaa siinä vaan se virolaisuus ja näytelty bimbous / tyhmyys... Voipi olla. En oo koskaan kyllä fantasioinu sellasen kanssa parittelusta.
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kadissa ei kyllä munkaan mielest ole mitään pantavaa. Hauska ryyppykaveri vois olla, muttei viisareita kyllä väräyttele yhtään. Tiina oli (ainakin meikeissään) ulkonäöllisesti tullessaan eniten mieleeni, mutta se on kyllä alkanu ärsyttään. Suvi taas ei näyttäny aluksi miltään, mutta kun ultrabimbo-ennakkoluuloni hellitti ja tyyppi alkoi vaikuttaa ihan mukavalle, kaunistui sen pärstäkin samantien. Se on jännää.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Niba »

BB: Martina poistui talosta

15.10.2007, 15.40 (päivitetty 15.59)

MartinaBig Brother -talon julkkisasukki Martina Aitolehti on juuri poistunut talosta henkilökohtaisten syiden vuoksi.

Martina oli aiemmin aamulla sanonut olevansa kypsynyt taloon. Hän uhkaili haluavansa lähteä talosta. Martina suorastaan itki koti-ikäväänsä:

- Mä haluan nyt täältä helvettiin, mulla ei ole mitään järkevää syytä olla täällä, Martina parahti.

Hetki sitten Martina ilmoitti haluavansa ulos talosta henkilökohtaisten syiden takia. Iltasanomien tietojen mukaan häntä huoletti erityisesti isoisänsä vointi.

- Ainut mikä on, niin mä kannan kauheata vastuuta, että tämä ohjelma menee pilalle mun takia. Mä en tiedä miksi? Martina sanoi Iltasanomien tietojen mukaan.

Martinan raskausepäilyt ainakin laantuiva hänen kuukautistensa alkaessa yöllä, mutta ties jos vaikka siksi koti-ikävä vaivaisi.

Gallup: Tekikö Martina oikean ratkaisun lähtiessään?
Pyyhin Netikettiin..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Aijoo, unohdin mainita, että Kadi on parhaimmillaan kun se dokaa. Tai tekee munakasta. 8)

Ja kuten Maxinekin sanoi; Sauli kantaa aurinkoa sylissään. (Tämä Pertsalle tiedoksi.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Rouva Pupu

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kadi vai Timo ulos? mieluummin molemmat. Pidin Kadista aluksi, mutta käy vähän liian paljon hermoon nykyään. Tiina ja Piia samoin, ugh.
Rouva Pupu

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Eikö tuosta Virolaisesta pimpelipomista päästä koskaan eroon. Nuuh.
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Eilen oli kyllä paras känni-ilta tähän mennessä. Kadi meinas lentää kiukaalle ja vähän sen jälkeen kaatui pää edellä ulkokynttilään ja sammutti sen korvallaan. Vähän tän jälkeen Piia koetti jututtaa Jarkkoa asiasta ja Jake huusi, että "haista huora vittu".

Tätä lisää.
ninnithequeen

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja nyt ne tunki taloon kuuttakymppiä lähentelevän mamman. Oppiskohan lapset käyttäytymään vanhemman seurassa?
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ninnithequeen kirjoitti:Ja nyt ne tunki taloon kuuttakymppiä lähentelevän mamman. Oppiskohan lapset käyttäytymään vanhemman seurassa?
Sehän heti kättelyssä kertoi piereskelevänsä nukkuessaan ja ilmaisi pettymyksensä siihen ettei viinaa ollut tarjolla. Hauskalta tyypiltä vaikutti kyllä.
Herra Manala

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Katsoin viime viikolla kaksi jaksoa tätä. Nyt tiedän mistä puhutaan.

Pidän teitä ohjelmaa seuraavia entistä enemmän hulluina.
Googlebot

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Viime viikolla en juurikaan katsonut, mutta tänään voisin katsoa koosteen jotta näen kun Tiina vai mikä sen nimi oli itkee joutuessaan ulos talosta. Farbor pelaa vähän liian läpinäkyvästi peliään, sekin saa mennä. Ja Kadi. Ja Piiiia. Kaikki muut saavat puolestani voittaa.
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Googlebot kirjoitti:Viime viikolla en juurikaan katsonut, mutta tänään voisin katsoa koosteen jotta näen kun Tiina vai mikä sen nimi oli itkee joutuessaan ulos talosta. Farbor pelaa vähän liian läpinäkyvästi peliään, sekin saa mennä. Ja Kadi. Ja Piiiia. Kaikki muut saavat puolestani voittaa.
Tiina näytti mun mielestä ihan oinnelliselta päästessään talosta. Mun mielestä Farbor ja Piia vois lentää seukkana ulos. Kadille vois BB antaa ryyppykiellon seuraavissa bileissä, sehän joi suuvettä krapulaansa viimeksi. Kyllä sitä vituttas.
Herra Manala kirjoitti:Katsoin viime viikolla kaksi jaksoa tätä.
No huhhuh. Kaikkeen paskaan se sinäkin aikaasi tuhlaat.
Herra Manala

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

bedlam kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Katsoin viime viikolla kaksi jaksoa tätä.
No huhhuh. Kaikkeen paskaan se sinäkin aikaasi tuhlaat.
Äläpä. Ikävä kyllä lopetin juuri ennen hetkeä kun olisi ollut pakko ampua itsensä kulmasohvalle.
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Herra Manala kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Katsoin viime viikolla kaksi jaksoa tätä.
No huhhuh. Kaikkeen paskaan se sinäkin aikaasi tuhlaat.
Äläpä. Ikävä kyllä lopetin juuri ennen hetkeä kun olisi ollut pakko ampua itsensä kulmasohvalle.
No eiku oikeesti on niin hassua, että joku jaksaa tietyin väliajoin avata ketjun, joka on nimetty inhokkiohjelmansa mukaan ja vielä sen päälle kirjottaa viestinkin, jossa muistutetaan ohjelman olevan edelleen huono.
Vastaa Viestiin