Big Brother 2007

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Pyry-Matias

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

bedlam kirjoitti:No eiku oikeesti on niin hassua, että joku jaksaa tietyin väliajoin avata ketjun, joka on nimetty inhokkiohjelmansa mukaan ja vielä sen päälle kirjottaa viestinkin, jossa muistutetaan ohjelman olevan edelleen huono.
Se tarkoittaa yleensä huomionkipeyttä, oman profiilin nostoa muita mollaamalla tai kumpaakin edellämainittua. Joka tapauksessa kirjoittajaa harmittaa niin paljon kirjoitushetkellä, että hän kiistää muille harmituksensa ja hymähtelee kuinka väärässä näin väittäjä voikaan olla. Hän malttaa kuitenkin olla kirjoittamatta vastinetta, koska niin tehdessään tuottaisi tarpeetonta tyydytystä vastapuolelle. Pääasia on kuitenkin, että Jeesus nousi ristiltä.
Bliss

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ei tarvi avata telkkaria, kun lukee parilta keskustelupalstalta näitä ketjuja :mrgreen:
Googlebot

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

bedlam kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Viime viikolla en juurikaan katsonut, mutta tänään voisin katsoa koosteen jotta näen kun Tiina vai mikä sen nimi oli itkee joutuessaan ulos talosta. Farbor pelaa vähän liian läpinäkyvästi peliään, sekin saa mennä. Ja Kadi. Ja Piiiia. Kaikki muut saavat puolestani voittaa.
Tiina näytti mun mielestä ihan oinnelliselta päästessään talosta. Mun mielestä Farbor ja Piia vois lentää seukkana ulos. Kadille vois BB antaa ryyppykiellon seuraavissa bileissä, sehän joi suuvettä krapulaansa viimeksi. Kyllä sitä vituttas.
Jäi sitten näkemättä kuitenkin. Siinä vaiheessa kun Farbod alkoi kerätä säälipisteitä katsojilta ja muilta kilpailijoilta kertomalla jokaiselle erikseen kuinka hänet unohdettiin lapsena leipäkoriin tai jotain sinnepäin, oli pakko vaihtaa kanavaa. Jokin raja se minunkin "empatiallani".

Huomioni kiinnittyi FST5-kanavalla tanskalaisdokumenttiin jossa seurattiin työskentelevien saudinaisten arkea yhdessä maailman suljetuimmista muslimiyhteiskunnista. Havahduin liian myöhään että perhana multahan jäi BB lähes kokonaan näkemättä.

Se vähä mitä näin, BB:läiset vaikuttavat oikeastaan aika lannistuneen ja flegmaattisen oloisilta nykyisin. Varmasti Akin ja varsinkin Timon lähdöt täräyttivät todellisuuden kaikkien tajuntaan. There can be only one.

Paitsi Kadi. Se on ihan tiddidii edelleen, höpisisi samoja varmaan yksinäänkin talossa.
prosessi

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Googlebot kirjoitti:Paitsi Kadi. Se on ihan tiddidii edelleen, höpisisi samoja varmaan yksinäänkin talossa.
Mökkihöperöys on harmillinen vaiva, etenkin jos sitä esiintyy myös silloin kun ei ole yksinään talossa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tippuuko Kadi kun taitaa noita virolaisiakin olla paljon Suomessa?
En nyt liimaa kuvia seinälle..
Mutta noilla "katsojaluvuilla"
Ainoo on ettei tyttö kestä viinaa, suuri miinus..
Pyyhin Netikettiin..
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Googlebot kirjoitti:Siinä vaiheessa kun Farbod alkoi kerätä säälipisteitä katsojilta ja muilta kilpailijoilta kertomalla jokaiselle erikseen kuinka hänet unohdettiin lapsena leipäkoriin tai jotain sinnepäin, oli pakko vaihtaa kanavaa. Jokin raja se minunkin "empatiallani".
Se oli keksinyt koko leipäkorijutun ja naureskeli sille päiväkirjahuoneessa.

Mutta Faben rasistisuus uutta asukasta kohtaan oli kyllä ärsyttävää ja outoa.
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Oho, Piia ja Jarkko äänestyksessä. Jarkolla paha paikka kun joutuu ens viikollakin äänestykseen. No huh!
Bhven

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Jarkko, Jarkko, perseessä kultaharkko, hop.
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Heehee, alkaa jengi olla aika paskana tohon viikkotehtävään. Oottivat että se loppuu, mutta tulikin käsky pilkkoa puita ilta. Suvi alkaa varmaan pilliittää koht jo.
Googlebot

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Ketkä äänestivät Jarkkoa pois ja millä perustein? Jouduin lopettamaan BB:n seuraamisen kun sen tallennus menee niin usein päällekkäin muiden samaan aikaan tulevien tallennusten kanssa.
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Googlebot kirjoitti:Ketkä äänestivät Jarkkoa pois ja millä perustein?
Ainakii Piia ja Sauli. Sale säikähti sitä huorittelua ja Piia taas oli huorittelun kohde. Äänestiköhän Riitta kans.
PerttiMakimaa

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

bedlam kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Ketkä äänestivät Jarkkoa pois ja millä perustein?
Ainakii Piia ja Sauli. Sale säikähti sitä huorittelua ja Piia taas oli huorittelun kohde. Äänestiköhän Riitta kans.
Ajattelepa jos Jarkko, Sauli ja Piia katoaisivatkin koko ohjelmasta kolmessa viikossa. Sitten voisi se ulkomaanelävä kadota ja tämä 50v pissis. Loppuporukalla voisi ollakin ihan kivaa.
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ai niinku nyt ne viime viikon lorvijat saa tehdä töitä kun alamaiset hurvittelee. Onko tällä viikolla nyt muuta tarkoitusta, kuin tasa-arvoistaa tuossa suhteessa tilanne? Ihan kuivaa.
ninnithequeen

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Teksti-tv:ssä lukee että tänään taloon astelee itse Matti Kyllönen. Selostamaan asukkaiden formulakisaa, ei asumaan kuitenkaan varmaan :D
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:Teksti-tv:ssä lukee että tänään taloon astelee itse Matti Kyllönen. Selostamaan asukkaiden formulakisaa, ei asumaan kuitenkaan varmaan :D
Joo, ja eilen oli vieraana Anna Abreu ja Elastinen. Eli se näytetään tänään päälähetyksessä, lähes pakko katsoa. 8) (Ilmanen mainos väliin, nyt kotiin täältä.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kyllönen on kunkku! Ihan parasta, haluisin Kyllösen selostamaan omia ajojakin. Sonyn mainostahan tää ohjelma näyttää muuten olevan.
Avatar
Harold
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 210
Liittynyt: 07.08.2006 18:31

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Harold »

Kammottavaa kun on tullut pidettyä taukoa BB:stä, mulle on ihan hepreää miksi kukaan on voinut äänestää Suvisen häätöäänestykseen. Sehän on ihQ! Ei kai ne pikku paskiaiset ole alkaneet jo juonitella..?

Ja mihin se karvakäsi on hävinnyt?? Ihan parhautta, kun se ensin lusmuili jossain taustalla ja tuli sitten vähämielinen ilme naamassa heittämään jotain ufoa. Uskomaton vajakki! Onks jollain kovalevyllään sen häätöhaastattelu, olisko? No kertokaa edes miten se esiintyi, pliide?

Suoraan sanoen yksi syy, miksei tätä ole pystynyt enää katsomaan säännöllisesti on tuo Saulin hinttiääni, jota joutuu kuuntelee jotain 80 % katseluajasta, siis miten kukaan voi olla noin ämmä?
Thank You For The Kool Aid Reverend Jim
We’re Glad To Leave Behind Their World Of Sin
Our Lifeless Bodies Fall On Holy Ground
Rotting Flesh A Sacrificial Mound
ninnithequeen

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ikinä menny noin tiukille, mutta Suvihan sieltä putos, eikä Jarkko, onneks. Riitta sai vissiin vaan plussa-ääniä.
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Voi perse, Jarkon toivoin tippuvan. Alussa vaikutti ihan ookoo-tyypille, mutta on jo vähän aikaa ollut ärsyttävin tyyppi koko talossa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja Niba »

Googlebot kirjoitti:Ketkä äänestivät Jarkkoa pois ja millä perustein? Jouduin lopettamaan BB:n seuraamisen kun sen tallennus menee niin usein päällekkäin muiden samaan aikaan tulevien tallennusten kanssa.
Mulla on rimpulat laitteet, mut et säkin menit hankkimaan sellaset!
Millon sä muuten katsot ne neljä muuta tallennusta?
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Noniin, ja finaalia pukkaa illalla.

Kadilla hiuksenhieno johto Sauliin tämän hetken prosenteissa, joten ans kattoo miten käy.

EDIT: nyt johtaa Sauli :cheer:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mä haluaisin että Niko voittais! Ihan mahtava ja ihana poika. Vähänkö oon nauranu sitä monesti ääneen. Kadi on aikamoinen ärsyke ja sikaperse. Tosielämässä mulla palais käämi siihen alta neljässä sekunnissa.
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:Mä haluaisin että Niko voittais!
Mää kans. Alussa hämäsi ne turkoosit joujou-kuteet ja adhd. Mutta fiksuin tyyppi ehottomasti noista.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mä en kyllä tykkää yhtään ku noita äänestystuloksia näytetään joka neljän sekunnin välein! Ei mitään järkee, eikä yhtään jännitystä.
bedlam

Re: Big Brother 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:Mä en kyllä tykkää yhtään ku noita äänestystuloksia näytetään joka neljän sekunnin välein! Ei mitään järkee, eikä yhtään jännitystä.
Saavat tietty rahaa tuolleen paremmin sisään. Kun aina on vain "yhden prosenttiyksikön ero". My ass!
Vastaa Viestiin