Sunday sucks!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SaintJohnPerse

Re: Sunday sucks!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

BettyB. kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:tilaan Aku Ankkaa
:shock:

Mäkin tilaan Akua ja kaiken lisäks vielä Sarjisextraakin! Ilmankos mun parisuhteet menee jatkuvasti päin vittua.
Niin nyt olen: Sitoutumiskammoinen läheisyysriippuvainen Aku Ankkaa lukeva seksiaddikti....

Mitäköhän vielä?
SaintJohnPerse

Re: Sunday sucks!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Pitäisiköhän hankkia kaveri, jonka seurassa voisi loistaa älykkyydellään, kun se ei muuten näillä lahjoilla onnistu?

http://www.keharikaveri.fi/
prosessi

Re: Sunday sucks!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

SaintJohnPerse kirjoitti:Pitäisiköhän hankkia kaveri, jonka seurassa voisi loistaa älykkyydellään, kun se ei muuten näillä lahjoilla onnistu?

http://www.keharikaveri.fi/
Mahtaisikohan se loistaminen onnistua tuossakaan seurassa, saattavat nimittäin arvostaa hieman erilaisia ominaisuuksia kuin älykkyyttä, puhumattakaan siitä, että moneen kehitysvammaan ei sisälly älyllistä vajavaisuutta.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunday sucks!

Viesti Kirjoittaja Vadim »

SaintJohnPerse kirjoitti:Niin nyt olen: Sitoutumiskammoinen läheisyysriippuvainen Aku Ankkaa lukeva seksiaddikti....

Mitäköhän vielä?
Asiahan ei minulle kuulu, mutta täältä takavasemmalta katsottuna analyysi kuulostaa melko oikeansuuntaiselta. Vai?
Pyry-Matias

Re: Sunday sucks!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

BettyB. kirjoitti:Mäkin tilaan Akua ja kaiken lisäks vielä Sarjisextraakin! Ilmankos mun parisuhteet menee jatkuvasti päin vittua.
Sori, mut ei toi vaadi edes rikasta setää. On kutkuttavan kihelmöivää mennä huomenna töihin, kun treffailemani kolleega on melkein naapurikopissa ahertamassa, pidän heille koulutuksen jossain vaiheessa, ja ah - mikä parasta: meidän ryhmällä on niiden ryhmän kanssa huomenna yhteinen saunailta. Voi vitun Jouni! Taidan todeta heti aamusta pojille, että älkää sitten saatana nauhoittako 8)

Nyt meen lenkille, että maksimoin vitutuksen. Törmään mäntyyn tai jotain.
BettyB.

Re: Sunday sucks!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Pyry-Matias kirjoitti:Sori, mut ei toi vaadi edes rikasta setää
Sitä mulle ei enää tuu.

Yrititkö vittuilla vai oonko vaan blondi?
SaintJohnPerse

Re: Sunday sucks!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

BettyB. kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Sori, mut ei toi vaadi edes rikasta setää
Sitä mulle ei enää tuu.

Yrititkö vittuilla vai oonko vaan blondi?
Et vaan ole lukenut Akujasi tarkkaan...
Pyry-Matias

Re: Sunday sucks!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

BettyB. kirjoitti:Yrititkö vittuilla vai oonko vaan blondi?
Rikas setä viittasi tietenkin Aku Ankkaan ja Roope setään. Tuota lehteä ei tänne asti kanneta.

Mitä muuta ette ymmärtäneet? - Treffailin tossa muutaman kerran kolleegaa (joka ihastui), ja löin hommat säppiin, kun ei tuntunut oikealta. Huomenna sitten kohdataan pakostikin eri tilanteissa töissä. Ei hyvä.

Käyttäkää nyt hyvät ihmiset mielikuvitusta näissä asioissa. Eikö juju ole juuri se, ettei kaikkea pureksita valmiiksi?
BettyB.

Re: Sunday sucks!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Pyry-Matias kirjoitti:Rikas setä viittasi tietenkin Aku Ankkaan ja Roope setään. Tuota lehteä ei tänne asti kanneta.
No kyllä mä ton Roopen hokasin, kuten ehkä huomasitkin. Ilmoitinhan että sitä mulle ei enää tule, on kuitenkin joskus tullut. Vittuilun luin kuitenkin rivien välistä tyyliin "sun ihmissuhtees menee vituiks ihan ilman tota Akua saatikka Roopeakin."

Ja tohon jälkimmäiseen: Älä poika hyvä syö kuormasta, se tulee AINA eteen jossain vaiheessa... t:mutsis
Pyry-Matias

Re: Sunday sucks!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

BettyB. kirjoitti:t:mutsis
Oisit heti sanonut. Mut jos totta puhutaan, niin jossain vaiheessa olis kuitenkin jotain tapahtunut. Siis viimeistään huomisessa saunaillassa. Nyt vaan odotellaan tuulten laantumista ja toivotaan, ettei säkenöi jatkossa.

En mä sulle jaksa veetuilla, sori.
ninnithequeen

Re: Sunday sucks!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No nyt ei sit väsytä yhtään, ja herätys olis viideltä. Perhana.
Edith

Re: Sunday sucks!

Viesti Kirjoittaja Edith »

SaintJohnPerse kirjoitti: http://www.keharikaveri.fi/
Hanki ihmeessä. Mulla on keharikaveri ja aika vähällä vaivalla voi kuitenkin sitenkin parantaa maailmaa. Kahden päivän koulutuksessa ja vuosittaisissa pikkujouluissa saa ilmaista ravintolaruokaa ja pikkujouluissa vielä viiniäkin. Ainakin kaks vuotta sitten kun mä olin koulutuksessa, kaipasivat just miehiä sinne. Ihan helppoa ei välttis ole saada aikaan yhteistä säveltä uuden ja "erilaisen" ihmisen kanssa, mutta ei toisaalta liian vaikeatakaan yleensä.

Ja Shrek oli kiva ja sympaattinen, vanhan kierrätystäkin ehkä, mutta kuitenkin niin symppis ja ihmiseen ja olentoon uskova, että kannatti katsoa. Opiskelijasarjalippu 30 euroa / 4 kpl. Ei paha.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunday sucks!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Onnea Elpalle ja Hunikselle! Kyllä on ihanaa! Joskus olisi kiva nähdä kuva hääparista (lue: hääpuvusta).

Nimim. Romantiko-tiko
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sunday sucks!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Keikaus kirjoitti:Onnea Elpalle ja Hunikselle! Kyllä on ihanaa! Joskus olisi kiva nähdä kuva hääparista (lue: hääpuvusta).

Nimim. Romantiko-tiko
Moi Keikku!

Kuule. Laitoin jo viestin jossa onnittelin avioparia, mutta kysyin jo siinä onko minun vikani vai jonkun muun kun tunnen ja tiedän Elppiksen mutten Hunista! Kuka on Hunis ja mistä hänet tiedät?

Muutoin terkut Stadinarskalta Keikulle, missäs olet LYMYNNYT?:P

Itse katsonut illalla silmät ympyriäisenä tennistä Eirosportilta. Nytkin suklaa-Venus voittamassa kaunista Anaa. Mutta olen tyytyväinen siitä!

Onkohan taivaassa tai helvetissä Eurosportia ja tenniskenttiä? Tiedätkö?


SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Sunday sucks!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Saharahan oli oikein mainio! Kuten myös Smack da Pony. Elpalle ja Hunikselle lämpimät onnittelut täältäkin! :h:
Prepare for the worstest.
Bliss

Re: Sunday sucks!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sunnuntai oli hyvä päivä. Luulisin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sunday sucks!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä en halua mennä nukkumaan! Meidätn digitelkkarista näkyy jostain syystä kaikki maksukanavat, paitsi Canalit ja TV1000. Discovery! VH1! MTV3:n kanavat! Kaikkee kivaa!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin