MaanantaiMankumiset

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
BettyB.

Re: MaanantaiMankumiset

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ka nyt o menkat ohi!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: MaanantaiMankumiset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

BettyB. kirjoitti: Töttöröö! Tänään ei vituta MIKÄÄN! :)
Ai ei vai? Voisin vaikka vähän vongata niin johan ketuttaisi kun kaikenlaiset urpot yrittää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
BettyB.

Re: MaanantaiMankumiset

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bluntly kirjoitti:
BettyB. kirjoitti: Töttöröö! Tänään ei vituta MIKÄÄN! :)
Ai ei vai? Voisin vaikka vähän vongata niin johan ketuttaisi kun kaikenlaiset urpot yrittää.
Vonkaaminenhan on IHANAA!!

*jätksitöttöröitä&hattaroita&päivänkakkaroita&kissantassuja&sateenkaaria*
Smailer

Re: MaanantaiMankumiset

Viesti Kirjoittaja Smailer »

del
Viimeksi muokannut Smailer, 07.09.2007 7:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sheetlord

Re: MaanantaiMankumiset

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Mun vasempaan yläluomeen on ilmestynyt kiusallinen elohiiri - tulee ja menee epäsäännöllisesti 2-3 krt per min. Onko tämmöiselle mitään tehtävissä? Dave?
NuoriDaavid

Re: MaanantaiMankumiset

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Smailer kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Vonkaaminenhan on IHANAA!!
Tuskin jos tulee väärältä tyypiltä. :krooh:
be handsome, be attractive and dont be unattractive
NuoriDaavid

Re: MaanantaiMankumiset

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sheetlord kirjoitti:Mun vasempaan yläluomeen on ilmestynyt kiusallinen elohiiri - tulee ja menee epäsäännöllisesti 2-3 krt per min. Onko tämmöiselle mitään tehtävissä? Dave?
Usko tai älä, mutta botox on päivän sana tähänkin vaivaan.

Muista hoidoista on enemmän haittaa kuin hyötyä.

Suositan odottamaan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: MaanantaiMankumiset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

NuoriDaavid kirjoitti:Usko tai älä, mutta botox on päivän sana tähänkin vaivaan.
No eikös tuo ole hermomyrkky eli nykiminen loppuu kun hermot on tapettu luomesta?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Geetzu

Re: MaanantaiMankumiset

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sheetlord kirjoitti:Mun vasempaan yläluomeen on ilmestynyt kiusallinen elohiiri - tulee ja menee epäsäännöllisesti 2-3 krt per min. Onko tämmöiselle mitään tehtävissä? Dave?
Nappaa mielummin sitä magnesiumia, botoxi on jotenkin ällöö hei. Älä lue Davee.
Sheetlord

Re: MaanantaiMankumiset

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Geetzu kirjoitti:Nappaa mielummin sitä magnesiumia, botoxi on jotenkin ällöö hei
Täytyy hipsiä lähimmälle punttisalille nyysimään voimannostonurkkauksesta magnesiumit iltapalaksi...
Geetzu

Re: MaanantaiMankumiset

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Hih, elohiiri pikkuvarpaassa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: MaanantaiMankumiset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sheetlord kirjoitti:Täytyy hipsiä lähimmälle punttisalille nyysimään voimannostonurkkauksesta magnesiumit iltapalaksi...
Nyyh, meikäläisen pikkurilli-tinttitukka salilla ei saa käyttää magnesiumia...
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: MaanantaiMankumiset

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sheetlord kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Nappaa mielummin sitä magnesiumia, botoxi on jotenkin ällöö hei
Täytyy hipsiä lähimmälle punttisalille nyysimään voimannostonurkkauksesta magnesiumit iltapalaksi...
Kannattaa hieroa luomiin, jos ne tekevät noin merkittäviä urheilusuoritteita, ettei luomilta ote lipsu? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
NuoriDaavid

Re: MaanantaiMankumiset

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sheetlord kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Nappaa mielummin sitä magnesiumia, botoxi on jotenkin ällöö hei
Täytyy hipsiä lähimmälle punttisalille nyysimään voimannostonurkkauksesta magnesiumit iltapalaksi...
Magnesiumin tehosta ei ole näyttöä.

Artikkeli elohiirestä

Kuten sanoin botoxia aivan oikeasti käytetään tähänkin, mutta järkevintä lienee odottaa ja välttää tunnettuja elohiirelle altistavia:
stress, fatigue, and excessive caffeine or alcohol intake
Geetzu

Re: MaanantaiMankumiset

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti:Magnesiumin tehosta ei ole näyttöä.
Mulle riittää placebotkin! :]
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: MaanantaiMankumiset

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

vattu, tajusin just että oon tainnu kirjottaa useempaankin paikkaan sanan high-tech HICH-TECH. just joo. sen siitä saa kun ei ajattele. kaiken lisäks en saa skypeä toimimaan uudella koneella, eikä kukaan osannu auttaa mua!1 siis en saanu ketään kiinni. HUIMAA!! Eppää, yhyy!

verovirastoonkin joutuu meneen toisena peräkkäisenä päivänä kun on niin blondi. tiesin et se hyvä voittajafiiwis kostautuu jossain välissä!! ;)

jos kolmonen ei parane niin täällä katotaan sit illalla puhdistajan sijaan saippuaprinssiä!

iPodiin OSASIN ITSE IHAN ITSE iLMAN APUA ladata musaa. sentäs!1
Prepare for the worstest.
Smailer

Re: MaanantaiMankumiset

Viesti Kirjoittaja Smailer »

del
Viimeksi muokannut Smailer, 07.09.2007 7:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: MaanantaiMankumiset

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ne ihmiset, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista, ovat niitä onnellisimpia ;)
Prepare for the worstest.
Smailer

Re: MaanantaiMankumiset

Viesti Kirjoittaja Smailer »

del
Viimeksi muokannut Smailer, 07.09.2007 7:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: MaanantaiMankumiset

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sheetlord kirjoitti:
more kirjoitti:Walking Tall elikkäs Puhdistaja :D
Hyvin linjassa itse elokuvan sisältöön: Pääosassa showpainija The Rock, tuottajana WWE Films eli itse Mistö MäkMeihon. Ihan järkyttävän paska raina, joskin John Cenan "The Marineen" verrattuna Oscar-kamaa.
Luojan KIITOS meidän makkarissa ei toimi digiboksi (kolmas boksi kohta yrityksessä kyl, ku ei tuo ukko usko) koska mä joutusin tota shaissee kattomaan sitten iltapalaksi. The Rock! Huippupainija! Oon 11-vuotiaan tasolla! Vapaapaini on niin hienoo! *huoh*

Mun mies on varmasti ainoa yli kolmekymppinen, joka haluaa tuon nauhalle, ja soitti äitilleen että ottasitko sen nauhalle, ku meil ei taas toimi mikään makuuhuoneessa (siis vehkeet. Siis digivehkeet ja videot, vttu moon hauska, joo). Ja jotta toimintaDRAAMA. Yritys hyvä kymmenen varmaan. Mun myötähäpeäkiintiö on täynnä, kiitos BB:n.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: MaanantaiMankumiset

Viesti Kirjoittaja more »

Googlebot kirjoitti:
more kirjoitti: Voe ruato mikä suomennos, Walking Tall elikkäs Puhdistaja :D

Yksi vaihtoehto on olla suomentamatta nimeä ollenkaan, mutta sitten
Näinhän se on, kyllä tuossa tapauksessa olisin jättänyt suomentamatta kokonaan, eihän tuokaan dvd-versiona ole uutta nimeä kaivannut. Ja "Pää pystyssä" tuskin olisi ollut parempi:)

Ja onhan tuo huonompi pläjäys kuin esmes Welcome to the jungle.. sen jälkeen on Rockin ura ollut vähää hiipumassa. Doom ja mitä näitä nyt onkaan..
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: MaanantaiMankumiset

Viesti Kirjoittaja more »

ninnithequeen kirjoitti:
Mun mies on varmasti ainoa yli kolmekymppinen, joka haluaa tuon nauhalle,
Mullon DVD :D Olin kyl ostaessa 28-29..
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
prosessi

Re: MaanantaiMankumiset

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Kaikkeen sitä ihminen sortuu. Minä, joka en edes lapsena leikkinyt nukeilla, leikin vaateleikkejä vauvalla. Pakko olla stylet vaatteet aina ihmisten ilmoille mennessä, tai ainakin jollain lailla levottomat. Kesällä muklulla oli tietty nahkasandaalit, mutta nyt niitä ei enää voi käyttää, kun sukat sandaaleissa näyttää vauvallakin niin tyylittömältä, joten oli pakko hankkia lenkkarit, jotka sopivat hyvin yhteen asennepaidan ja niittifarkkujen kanssa. Huokaus.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: MaanantaiMankumiset

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:
more kirjoitti:Walking Tall elikkäs Puhdistaja :D
Hyvin linjassa itse elokuvan sisältöön: Pääosassa showpainija The Rock, tuottajana WWE Films eli itse Mistö MäkMeihon. Ihan järkyttävän paska raina, joskin John Cenan "The Marineen" verrattuna Oscar-kamaa.

Luojan KIITOS meidän makkarissa ei toimi digiboksi (kolmas boksi kohta yrityksessä kyl, ku ei tuo ukko usko) koska mä joutusin tota shaissee kattomaan sitten iltapalaksi. The Rock! Huippupainija! Oon 11-vuotiaan tasolla! Vapaapaini on niin hienoo! *huoh*

Mun mies on varmasti ainoa yli kolmekymppinen, joka haluaa tuon nauhalle, ja soitti äitilleen että ottasitko sen nauhalle, ku meil ei taas toimi mikään makuuhuoneessa (siis vehkeet. Siis digivehkeet ja videot, vttu moon hauska, joo). Ja jotta toimintaDRAAMA. Yritys hyvä kymmenen varmaan. Mun myötähäpeäkiintiö on täynnä, kiitos BB:n.
Showpaini on paskaa.
Monsteri-autoilu on paskaa.
Sisämotocross ja -ralli ovat paskaa.
jatkakaa..
Pyyhin Netikettiin..
Googlebot

Re: MaanantaiMankumiset

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

nowaysis kirjoitti:kaiken lisäks en saa skypeä toimimaan uudella koneella, eikä kukaan osannu auttaa mua!1 siis en saanu ketään kiinni. HUIMAA!! Eppää, yhyy!
Huiman mac-tuki rajoittunee seuraavaan lauseeseen: "It just works!". ;)
Vastaa Viestiin