Tissitiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

aasi kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Muklunpentele hymyilee mieluummin omalle peilikuvalleen kuin minulle.
Jonain kauniina päivänä lisään jonnekin sopivaan paikkaan rivin koodia:

$message = str_replace('Muklun', 'Mulkun', $message);
Että viikset eivät riittäneet, vaan vielä tuokin...
William Somerset

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Silmiä kirvelee, vaan ei se kaiketi johdu naisten kauneudesta. Tai voihan sen siihen johtaa. Kirvely johtuu nimittäin kasvojenhoitoon liittyvästä tuotteesta jota hallituksen opastuksella olen kokeillut. Nyt loppu kokeilut ja palataan äijä -linjalle.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

William Somerset kirjoitti:Kirvely johtuu nimittäin kasvojenhoitoon liittyvästä tuotteesta jota hallituksen opastuksella olen kokeillut. Nyt loppu kokeilut ja palataan äijä -linjalle.
Tuo ei vielä riitä, gay-o-meter jää keltaiselle pitkäksi aikaa kaikenlaisten akkamaisten rasvojen kanssa leikkimisestä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
William Somerset

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Bluntly kirjoitti:gay-o-meter jää keltaiselle pitkäksi aikaa kaikenlaisten akkamaisten rasvojen kanssa leikkimisestä.
Eikäkö!! Homohan se on sellainen äijä joka ei itsestään pidä huolta ja yritä näin herättää nartuissa himoja. Homoille kelpaa hoitamattomatkin. Taidan sittenkin etsiä uuden tuotteen käyttööni...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

William Somerset kirjoitti:Eikäkö!! Homohan se on sellainen äijä joka ei itsestään pidä huolta ja yritä näin herättää nartuissa himoja. Homoille kelpaa hoitamattomatkin. Taidan sittenkin etsiä uuden tuotteen käyttööni...
Nyt kyllä meikäläisen logiikkapiiri ei pysty prosessoimaan tuota keskimmäistä lausetta. Ja meikäläinen on ihan punaisella mittarilla tunkiessani joka päivä rasvaa pers´reikään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

BettyB. kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Naarasseuraa se haluaa, eikä mitään karvasta dogia
No jos efortti on samaa laatua kun eilen, niin en kyllä yhtään ihmettele jos ei sitä naarasta saa seuraksi. Suosittelen pysymään niissä koirissa tai yrittämään enemmän.

"Hei, ajattelin aloittaa lenkkeilyn, lähtisitkö seuraksi kun on niin kiva syysilmakin?"

Jos ei tollasella perussetillä naaras irtoo ni sitte kannattaa vaihtaa kohdetta.
Mulla kun on toi toinen jalka jo haudassa, niin lähtisitkö rollaattorilenkille?
Viimeksi muokannut Niba, 04.09.2007 13:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Sheetlord

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

William Somerset kirjoitti:Nyt loppu kokeilut ja palataan äijä -linjalle.
Mulle lyötiin käteen taannoin jotain ihonpuhdistusjuttua. Semmoinen pumppu-pullo, josta tulee jotain ihme puhdistusvaahtoa. En tiedä onko siitä hitonkaan apua, mutta naamanahka ei tunnu pesun jälkeen yhtä kuivalta ja kiristävältä, kuin normaalin iltapesu oheisella komeudenhoitotuotteella:

Kuva
Stinky

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ihanaa, kaadettiin työpisteeltä parit väliseinät ja nyt on tilaa vaikka kärrynpyöriä tehdä tossa mun selän takana. Ja aakeen laakeen takana iiiiso ikkuna mistä pystyy stalkkaan ihmisiä. Pitäs saada vaan pari viherkasvia tohon ikkunalaudalle ja avot.
Ja enää kaks tuntia työaikaa jäljellä ja sit kotiin :]
Rahkapussi

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Olipas takkuinen olo tänään joogatunnilla. Lisäksi meillä oli joku tuurava ohjaaja, joka oli niiiiiin sairaan hidas ja veti jonkun täti-joogan. Meikä on tottunut haastamaan kehonsa, eikä kärsivällisyytensä. Kokeilin erään ohjaajan vinkistä tuunata pyramidi-asentoani, sekä tehdä punnerus- ja kobra-asennot ilman, että lepuutan polvia välillä maassa. Toimi. Torstaiaamuna jälleen tunnille.

No nih, sitä yrittää ihminen olla ilman digiboksia ja yhtäkkiä kaikki tutut tyrkyttävät mulle joutavia boXeja himanurkistaan. Viimeisin tarjokas on tietokoneeseen liitettävä Anyseen digiboXi antennitalouksiin. "Hifistikaverilla" sattui olemaan ylimääräinen... just.
Rahkapussi

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Pyhän sodan uhrina pääsee heti paratiisiin kulkematta lähtöruudun tai muunkaan hidasteen kautta. On muuten idioottivarma palkitsemissysteemi. Onko muka joku tullut valittamaan jälkeenpäin, että tää homma ei toiminutkaan?
Googlebot

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Pyry-Matias kirjoitti:Eilinen saunailta oli oikeastaan suksee ilman viinaa. Pelattiin kolme erää biitsilentistä, saunottiin, akat oli pistänyt pöydän koreaksi, sit pelailtiin Musiikki-Aliasta ja Trivialia. Kotiin päästyäni...eiku -mme, piti katsoa BB, mut ei malttanut ja siinä sitten pari erää piehtarointiin ja nyt aamulla suihkussa kolmas ratkaiseva erä. Aika päheetä 8)
Enää eivät SaintJohnPerseenkään seksinsaamishekumoinnit ärsytä samalla tavoin kun on itsekin alkanut saada? 8) 8)
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Jotenkin ihan perse päivä. Joka paikkaan sattuu, koska laadukas työtuolini hajosi eilen ja putosin lattialle. Mikään ei huvita ja lopetettuani Travianin pelaamisen duunissakin pitää tehdä vaan töitä. Nyyh. Travianin sijaan olen kehittänyt uusia tarpeita huuto.netissä. Väsyttääkin ihan sairaasti.
didi

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja didi »

Vittu.. huonot ajoitukset on perseestä, kuten myös pitkä piuhat.

Täytyy yrittää kasata itseni ja painella töistä töihin.
isohaara

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Googlebot kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Eilinen saunailta oli oikeastaan suksee ilman viinaa. Pelattiin kolme erää biitsilentistä, saunottiin, akat oli pistänyt pöydän koreaksi, sit pelailtiin Musiikki-Aliasta ja Trivialia. Kotiin päästyäni...eiku -mme, piti katsoa BB, mut ei malttanut ja siinä sitten pari erää piehtarointiin ja nyt aamulla suihkussa kolmas ratkaiseva erä. Aika päheetä 8)
Enää eivät SaintJohnPerseenkään seksinsaamishekumoinnit ärsytä samalla tavoin kun on itsekin alkanut saada? 8) 8)
Panomies
Elukka

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Googlebot kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Aika päheetä 8)
Enää eivät SaintJohnPerseenkään seksinsaamishekumoinnit ärsytä samalla tavoin kun on itsekin alkanut saada? 8) 8)
Ne pihlajanmarjat, jotka menee toisten suihin, on aina ne happamimmat. 8) 8) 8)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Noniin, nyt on sitten tv-lupa irtisanottu! Järkyttävä hulluhan mä olen ollutkin, ku jo kolmisen vuotta sitä olen maksellut. Muitakin menoja tässä jumalauta. Oikeita menoja.
Farkut pyörii pesukoneessa, mä yritän värjätä niitä mustaksi, jänskättää vähä. Katotaan vaan niin ne ei oo muuttunu mikskää, tai sit ne on jotkut paskanharmaat laikukkaat paskat. Hui, nyt se tais pyssätä se kone.
Bliss

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

irmelianneli kirjoitti:
Farkut pyörii pesukoneessa, mä yritän värjätä niitä mustaksi, jänskättää vähä.
Jos oli kovin vaaleat ennen värjäystä, voi olla että saat värjätä toiseen kertaan, mutta yleensä tulee kerralla hyvät *piiiiiiiitkällä kokemuksella*
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Bliss kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Farkut pyörii pesukoneessa, mä yritän värjätä niitä mustaksi, jänskättää vähä.
Jos oli kovin vaaleat ennen värjäystä, voi olla että saat värjätä toiseen kertaan, mutta yleensä tulee kerralla hyvät *piiiiiiiitkällä kokemuksella*
Joo, laitoin kaks pakkausta väriä. Ne oli semmoset perussiniset kulutetut (kulahtaneet) farkut. Ainakin näytti aika ookoolta ku äsken tsiigasin ennen ku laitoin toiseen kertaan pyöriin, jeeeee! Saa ny sit vielä kattoo kuhan kuivuvat.. Mäkin värjäilin 90-luvulla vaikka ja mitä :)
Yönmustaritari

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Bluntly kirjoitti: PS. miten edes lenkkeilyseuran vonkaaminen voi olla niin hemmetin hankalaa?
Älä juokse niin kovaa.
NuoriDaavid

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Elukka kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Aika päheetä 8)
Enää eivät SaintJohnPerseenkään seksinsaamishekumoinnit ärsytä samalla tavoin kun on itsekin alkanut saada? 8) 8)
Ne pihlajanmarjat, jotka menee toisten suihin, on aina ne happamimmat. 8) 8) 8)
Engl. dingleberry.
elco

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

Elukka kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Aika päheetä 8)
Enää eivät SaintJohnPerseenkään seksinsaamishekumoinnit ärsytä samalla tavoin kun on itsekin alkanut saada? 8) 8)
Ne pihlajanmarjat, jotka menee toisten suihin, on aina ne happamimmat. 8) 8) 8)
Minusta täällä on sen verran testoa ilmassa, että sun olisi varmaan aika taas saada paskahalvaus ja kytkeä. Jooko?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja aasi »

isohaara kirjoitti: Panomies
Voi veljet!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

aasi kirjoitti:
isohaara kirjoitti: Panomies
Voi veljet!
Ai säkin olet saanut?
prosessi

Re: Tissitiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

elco kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
Googlebot kirjoitti: Enää eivät SaintJohnPerseenkään seksinsaamishekumoinnit ärsytä samalla tavoin kun on itsekin alkanut saada? 8) 8)
Ne pihlajanmarjat, jotka menee toisten suihin, on aina ne happamimmat. 8) 8) 8)
Minusta täällä on sen verran testoa ilmassa, että sun olisi varmaan aika taas saada paskahalvaus ja kytkeä. Jooko?
Olet sitten ryhtynyt jonkinlaiseksi siitospölytiedottajaksi. Huolenpitosi Elukasta on suorastaan hellyyttävää.
Vastaa Viestiin