Keskinen Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keskinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Jipii, varasin liput Korkeasaareen Kissojen Yöhön perjantaiksi \0/ Edellisestä kerrasta on vuosia aikaa.

Rahkis - piti kysymäni, että oletko muodista kiinnostuneena ihmisenä jo tutustunut Tyylitaivaaseen? Olen saanut tuolta muutamia kivoja ideoita. Ikävä kyllä olen myös inspiroitunut ostelemaan netistä vintage-kamaa :oops: Pitäisi lähteä kaivelemaan jotain UFFin liikettä, irtoaisi varmaan mekkoja sun muuta halvemmalla, kuin esim. huuto.netistä!

Joku täällä duunissa varmaankin aavisti työmotivaatiossani tapahtuneen hienoisen laskun. Mua pyydettiin juuri mukaan oikein mielenkiintoiseen projektiin!
Avatar
Feiz
Kitinäaddikti
Viestit: 81
Liittynyt: 27.10.2006 12:43

Re: Keskinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Huhhuh..pomon kans juteltu.
Nyt tilanne ns. ohi ja kuviot selvat.
On se kumma, etta ne kehut sun muut tulee aina siina vaiheessa kun tyypit lahtee firmasta. Noh eipa siina mitaan, pahin jannitysvaihe ohi ja nyt totuttelua vapaaherran elamaan.
safi

Re: Keskinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja safi »

Laittelin eilen työhakemusta erääseen firmaan puolittain sen takia, että ilmoitus oli täysin mielipuolinen ja duuni, kuin meikäläiselle tehty. Firma myy kaikkea mahdollista ameriiikan autoista- mustan puhuviin rätteihin ja työntekijän toimenkuvaan kuuluu festareilla/messuilla edustamista ja liikkeessä myyjänä toimimista yms, yms... Oli muuten ensimmäinen haku, johon jouduin hakemaan kuvan kanssa ja oma mörrimöykkymäinen olemus ilmeisesti sopii firman imagoon : ) Omistaja oli nimittäin laittanut eilisen jälkeen kaksi meiliä, jossa hoputti antamaan numeroni (olin unohtanut sen hakemuksesta). Soitteli sitten äsken ja kehui täysin kieli poskessa rustatun hakemukseni lupaavaksi : ). Noh huomenna lounaalle ja katsotaan mikä soppa tästä taas kehkeytyy.
prosessi

Re: Keskinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Rahkapussi kirjoitti:Olen hakenut töitä, mutta suurin osa vapaana olevista työpaikoista ovat niin helvetin tylsän kuuloisia.
Maailma on näköjään tooodella pieni. Olen lukenut yhden hakemuksesi, ja olisit hyvin todennäköisesti ainakin hakemuksen perusteella saanut töitä, jos en olisi tullut raskaaksi. Pienissä yrityksissä kun kaikki vaikuttaa kaikkeen, jopa siihen, että palkataanko avoinna olevaan hommaan yhtään ketään.
Googlebot

Re: Keskinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

sipsi kirjoitti:Voihan vitura.
Exältä tuli eilen vallan mukava tekstiviesti, että eräs mun miespuolinen frendi on käyny hölisee tuol ympäriinsä jotain, että me ollaan harrastettu seksiä. Täs on vaan se nastempi puoli, että sellasta ei todellakaan ole tapahtunu..sillä kundilla on tyttöystäväkin ja muutenkaan en ole siitä siinä mielessä kiinnostunu.
No, eihän siinä muuten mitään..mutta miltä tästä tyttöystävästä nyt sit tuntuu? Miks joku menee ylipäänsä höpisemään tollasia juttuja? Miksi pitää taas saada kaikille paha mieli? (Ja mitä vittua tää muuten exälle kuuluu?).
Kiukuttaa.
Jos nyt tarinan oikein tajusin, niin eikös se kuulu aika paljonkin exällesi jos kerran hänen väitetään harrastaneen kanssasi seksiä viime aikoina?

Sille sun miespuoliselle frendillesi sun pitäisi vauhkota, ei exällesi. Vai?

Lissää sossupokkee vaan.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Googlebot kirjoitti: Jos nyt tarinan oikein tajusin, niin eikös se kuulu aika paljonkin exällesi jos kerran hänen väitetään harrastaneen kanssasi seksiä viime aikoina?

Sille sun miespuoliselle frendillesi sun pitäisi vauhkota, ei exällesi. Vai?

Lissää sossupokkee vaan.
No eikö sossupoke oo muka jees? :roll:

Niin siis, se että viesti nyt sattumalta tuli exältä eikä joltain muulta tutulta, oli ihan sattumaa. (Melko ärsyttävää kuiteski, koska tää asia ei kuulu sille pätkääkään, mut antaa taas hyvän syyn kommentoida mun elämää.)

Mut siis joo, jokatapauksessa ensin tutkitaan ja sitten vasta hutkitaan. Eli..ensin otan selvää, että kuka on puhunu ja mitä paskaa ja kenelle..ja sit vasta "vauhkoonnun". On paha mieli, ja ei välttämättä pelkästään omasta puolestani.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Googlebot

Re: Keskinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

sipsi kirjoitti:Niin siis, se että viesti nyt sattumalta tuli exältä eikä joltain muulta tutulta, oli ihan sattumaa. (Melko ärsyttävää kuiteski, koska tää asia ei kuulu sille pätkääkään
Hmm, edelleen ajattelen että kyllä kuuluu, koska miespuolinen kaverisi on väittänyt hänen (exäsi) harrastaneen seksiä kanssasi.

Tai sitten en vain tajua tarinasta vittujakaan, ja mitäs sillä oikeastaan onkaan väliä. Jatketaan, pitäisi kohta mennä joogaan. Menen ihan taakse jotta näen venytteleviä naisia takaapäin.
Rouva Pupu

Re: Keskinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Googlebot kirjoitti: Tai sitten en vain tajua tarinasta vittujakaan, ja mitäs sillä oikeastaan väliä. Jatketaan, pitäisi kohta mennä joogaan. Menen ihan taakse jotta näen venytteleviä naisia takaapäin.
Mä kyllä ymmärsin niin, että joku toinen kundi on mennyt sipsin exälle lesottamaan kundin ja sipsin sekzuaalisesta aktista, joka ei pidä paikkaansa. Exä sitten infonnut tästä sipsiä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

safi kirjoitti:Firma myy kaikkea mahdollista ameriiikan autoista- mustan puhuviin rätteihin ja työntekijän toimenkuvaan kuuluu festareilla/messuilla edustamista ja liikkeessä myyjänä toimimista yms, yms...
Jos firma on se, mitä tällä kuvauksella epäilen, se on sun paikkas :D
Mä pidän peukkuja teidän lounaalle.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Googlebot

Re: Keskinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Rouva Pupu kirjoitti:
Googlebot kirjoitti: Tai sitten en vain tajua tarinasta vittujakaan, ja mitäs sillä oikeastaan väliä.
Mä kyllä ymmärsin niin, että joku toinen kundi on mennyt sipsin exälle lesottamaan kundin ja sipsin sekzuaalisesta aktista, joka ei pidä paikkaansa. Exä sitten infonnut tästä sipsiä.
:!: Ahaa! "Me" voi ymmärtää niin monella eri tavalla, tai siis ainakin kahdella eri tavalla.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tänään valunut kahvia kurkusta alas siihen tahtiin, että illemmalla taitaa iskeä kunnon tärit ja varpusparvikin voi ottaa ilmaa alleen.

Käsi sydämmellä, toinen housuissa, lupaan tänään tehdä jotain huoneistoni siisteyden eteen. Eli en mene himaan ja ala netteilemaan kun nyt töissä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
didi

Re: Keskinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja didi »

Työpäivä on ohi... nyt keskustaan laittamaan kynnet ja sitten treffeille.

swing!
Pyry-Matias

Re: Keskinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Taas on oltu tuhmia työaikana. Onneks noi pojat ei enää hämmästele, jos täs vieressä vähän kiehnää kolleegan kanssa 8)

Mut vähän kyl jänskättää kauden eka säbäpeli kohta illalla. Ilmoittauduin talon joukkueeseen, enkä ole kevään jälkeen stagaan koskenut.
Rouva Pupu

Re: Keskinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pyry-Matias kirjoitti:Taas on oltu tuhmia työaikana. Onneks noi pojat ei enää hämmästele, jos täs vieressä vähän kiehnää kolleegan kanssa 8)
Ihanan söpöä silleen kun äijä on ihan sekaisin misusta ;)
Geetzu

Re: Keskinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Mua kutkutti toi stagan koskeminen.

Ihan mainio päivä! Kummipoika kävi hoitoilemassa pari tuntia täällä officella kun äippänsä tartti mennä gynelle, pomon sylissähän se natiainen sitten lähinnä jokelteli. Lisää tällaisia työpäiviä. :]

Ja nymme mennään kattelee jospa pikkujäbä vilkuttais tai runkkais tai jotain tuol kohdus. Vähän vaklailemaan ultraten, jei! Mukavat loppupäivät böönat ja rambet.
ninnithequeen

Re: Keskinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Väsyväsyväsy....

Kahvia kattilallinen, peti kutsuis uhkaavasti jo nyt huonojen yöunien ja rankan duunipäivän päätteeksi. Ttu en siivoo, makaan vaan ja ukko saa orjana hieroo mun kipeitä jalkoja koko illan. Nih!
ninnithequeen

Re: Keskinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Meille on ilmestynyt kaksi uutta kanavaa, vaan ei sitä BB 24/7:aa, jonka piti olla se ainoa joka tulee. MIT VIT??? Mikä hemmetin Showtime ja mikä hemmetin Star!?
Pyry-Matias

Re: Keskinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Rouva Pupu kirjoitti:Ihanan söpöä silleen kun äijä on ihan sekaisin misusta ;)
Täytyykin tsempata katkossa. Olen pohjimmiltani kuitenkin karismaattinen ja kolee 8)

Tilasin muuten juuri Veikkaajan, kun soittelivat tännepäin. Soittajatytsi sai varmaan orkut, kun suostuin melkein saman tien tarjoukseensa 8) Tai no innostui ainakin niin, ettei osannut lausua sinänsä helppoa sukunimeäni oikein.
Pyry-Matias

Re: Keskinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

ninnithequeen kirjoitti:Meille on ilmestynyt kaksi uutta kanavaa, vaan ei sitä BB 24/7:aa, jonka piti olla se ainoa joka tulee. MIT VIT??? Mikä hemmetin Showtime ja mikä hemmetin Star!?
Sama vika Rahikaisella. Ei näy vieläkään BB24/7, vaikka lupasivat ilmaiseksi. Eikö sen pitäis näkyä omana kanavanaan ohjelmapaikalla? Ei kai sitä nyt erikseen tarvi kissojen ja koirien kanssa hakea?
ninnithequeen

Re: Keskinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pyry-Matias kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Meille on ilmestynyt kaksi uutta kanavaa, vaan ei sitä BB 24/7:aa, jonka piti olla se ainoa joka tulee. MIT VIT??? Mikä hemmetin Showtime ja mikä hemmetin Star!?
Sama vika Rahikaisella. Ei näy vieläkään BB24/7, vaikka lupasivat ilmaiseksi. Eikö sen pitäis näkyä omana kanavanaan ohjelmapaikalla? Ei kai sitä nyt erikseen tarvi kissojen ja koirien kanssa hakea?
No näin meille Maxinetistä sanoivat, että ilmestyy se BB sitten automaattisesti, ilman mitään tilaamisia, ilmainen kun on. No just juu jee jee.
NuoriDaavid

Re: Keskinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vaola kirjoitti:Se on sitten syksyn kolmas vanhempainilta. "Tuskin maltan odottaa"... En edes sen kummemmin ala avautumaan aiheesta, vaan viittaan aiemmin kirjoittamaani:
Vaola kirjoitti:No voi helvetti noita vanhempainiltoja... :tiistai:

Puolitoista tuntia, josta ainakin puolet ihan turhaa jargonia. Kuka varmistaa kolmeen kertaan, että jos lapsi sairastuu, niin eihän häntä lähetetä yksin kotiin, soitetaanhan vanhemmille? Haloo! Sitten joku onneton kysyy, kun kyseessä on seurakunnan ip-kerho, että voivatko ohjaajat viedä hänen lapsensa eri huoneeseen hartauden ajaksi, kun ei tuo uskonnollinen puoli käy heille. Haloo, mitä ihmettä ilmoittavat seurakunnan kerhoon, jos on ongelma sen osuuden kanssa??? Ja viimeisenä nämä kaksi peelomutsia, jotka joka kerta kun kysyvät tyhmiä alkavat selittää yksityiskohtaisesti kuinka "Meidän Liina on semmonen ja meidän Iiro taas tämmönen, ja tänäänkin kun se leikki legoilla ja..." Haloo!

Mä oon tosi ilkeä, mutta kun en vaan jaksa kun näitä koulujen ja päiväkerhojen vanhempainiltoja täytyy lusia tuplaten, niin kaikki ylimääräinen höpöttely voisi olla sitten virallisten osuuksien jälkeen. Ei kiinnosta heidän lastensa yksityiskohtaiset epikriisit migreeneistä tai siitä leikkivätkö enemmän poikien vai tyttöjen kanssa.

Mä taisin olla se kun lopetti tuonkin istunnon. Esitin että muka oli kiire pois ja taisin jopa keskeyttää jonkun sairaskertomuksen --> "Tää tais nyt olla tässä?" Kumma kyllä samalla istumalla ponnahti muutama muukin helpottunut tuoliltaan. Phuh.
Tämänpäiväinen on siis koululla. Viimeksi mussuttivat meille kuin imbesilleille mm. siitä kuinka 7-vuotias kuitenkin tarvitsee vielä vanhempaa ja hänen huomiotaan jne. jne. jne... Ottaa kupoliin jo valmiiksi.
Jaan tuskasi. Sulla on kuitenkin vielä ekakerta, mutta meillä kun nyt 3. lapsi meni ekalle, niin taas 2 tuntia samaa.

Poiskaan ei voi jäädä, ettei vain pidetä huonoina vanhempina.
ninnithequeen

Re: Keskinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:No, mulle riittää kyllä äksöniä siinä, että minusta on nyt vain yhdeksi ja pitää rampata kummankin tytön luokassa
Siis ne pistää nykyään kaksoset eri luokalle vai?
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Keskinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

NomenNescio kirjoitti:Tänä aamuna auton ikkunat olivat jo jäässä. =((((
Plaah.. Ja huonompaan vain mennään seuraavat kuukaudet.
Ei tätä ilmastoa ole tarkoitettu ihmiselle.. Ei ainakaan minulle..
Nooh, nyt voikin suunnitella minne sitä haluaisi matkustaa tammikuussa =).
Tänään ennen messuille lähtöä kävin rannalla ja katselin, kun seniorit kävi uimassa. ilman saunomista tottakai.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Keskinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

ninnithequeen kirjoitti:
Vaola kirjoitti:No, mulle riittää kyllä äksöniä siinä, että minusta on nyt vain yhdeksi ja pitää rampata kummankin tytön luokassa
Siis ne pistää nykyään kaksoset eri luokalle vai?
Tota mäki just mielessäni ihmettelin....
Täällä moinen ei kyllä tulis kuuloonkaan, kun muutenki lakkauttavat kouluja lasten vähäisyyden vuoksi...
Vaolana mä olisin paskamutsi ja kävisin vuorotellen muksujen vanhempainilloissa... hittojako niitä tuplaamaan..
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Enttu

Re: Keskinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Meilahdessa otettu tänään oikeasta jalasta reiden kohdalta koepaloja
sokeriaineenvaihduntatutkimuksessa ... verenpaine oli hieman korkealla,
2 vkoa sairaslomaa ja pitää ottaa rennosti, toki puuduttivat mutta hoitohenkilökunta oli hieman ihmeissään kun mua ei sattunut lainkaan
enkä halunnut lisää puudutusainetta (pakolla laittoivat lisää).

Kahden viikon päästä samassa mestassa otetaan pyörätesti ja tikit pois +
vielä ihan lähellä kuukauden loppua rasvaprosentin&luuntiheyden mittaus

Jotenkin kuulostaisi siltä,että ne epäilee mulla olevan jonkun
aineenvaihduntasairauden,mutta ei vielä kerro siitä :roll: :shock:
Vastaa Viestiin