Sinkkuäidille mitä vaan

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
PerttiMakimaa

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Ihminen kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:ihmisen kehitys pikku pavusta ihan aikuiseksi ihmiseksi on kyllä yksi elämän suurista ihmeistä. Hiljaiseksi vetää ihan pelkkä sen ajattelu.
Eikä vedä mutta propsit annan niille (mm. omalle äidilleni), jotka kakaransa yksin jaksavat huoltaa, vaikka eivät jaksaisi.
Jos jo pelkkä lapsen syntymä ei ole täysi ihme niin mikä on?

Vitsi mitä hommaa...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

aikamoista tappelua. menen sivuun!

t. sa
Viimeksi muokannut Stadinarska, 15.09.2007 18:47. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Yönmustaritari

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

ninnithequeen kirjoitti: Luepas ketjua taaksepäin, löydät sieltä tekstin, jossa häpeilen omia valituksiani, koska Vaola on yksinhuoltaja ja hänellä on kaksoset.
Ai. Joo. Nii. Minä ehkä kohdistaisin häpeän ihan vain yleiseen käytökseen enkä niinkään kaataisi siitä osaa toisten tekemien asioiden piikkiin.
ninnithequeen kirjoitti: Hitto että olen huono ihminen. Toivottavasti edes joku tajusi tuon "jos Ninni olisi aloittanut tämän ketjun, niin..."-jutskan.
Nii et ehkä huono. Hiukan tyhmänläntä vain.
ninnithequeen kirjoitti: PS: mä en ikinä eläessäni ole ollut kassalla töissä.
Vaikka muistan joskus nähneeni maininnan baarimyymisestä niin se ei siltiollut viitauksen pointti. Vastine tähänkin löytyy kyllä edellisestä lainauksesta.

Vaola kirjoitti:Jos haluisin sitä huomioo, niin näyttäsin tissit. Nih. :wink:
Nii mähän olen kyllä nähnyt ne. En siis sun mutta Ninnithequeenin.
ninnithequeen

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Yönmustaritari kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Luepas ketjua taaksepäin, löydät sieltä tekstin, jossa häpeilen omia valituksiani, koska Vaola on yksinhuoltaja ja hänellä on kaksoset.
Ai. Joo. Nii. Minä ehkä kohdistaisin häpeän ihan vain yleiseen käytökseen enkä niinkään kaataisi siitä osaa toisten tekemien asioiden piikkiin.
Missä vaiheessa mä olen kaatanut kenenkään niskaan mitään? Niin no joo. No sovitaanko, etten enää valita viikonpäiväketjussa rankasta päivästä ja muksun flunssasta, mutsin syövästä tai kuolleista lemmikkieläimistä? Ei, mä avaan niille oman ketjun ja kuuntelen sitten "no on muillaki ongelmia"-läppää. Turvallisempaa kitistä viikonpäiväketjuun kuten kaikki muut.

Noihin muihin epätoivoisiin provoihisi en edes lähde, sitähän sä håmå haluut :perse:

Sen vaan sanon, että älä saatana arvostele mun äitiyttäni yhtään, siitä sä et tiedä niin yhtään mitään. Sä tiedät ainoastaan millainen mä olen viihteellä.
Yönmustaritari

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

ninnithequeen kirjoitti:Missä vaiheessa mä olen kaatanut kenenkään niskaan mitään?
Valituksesi olisi siis ollut oikeutettua vain jos sinulla olisi ollut kaksoset ja olisit yksinhuoltaja?? Tulkitse sitten miten vain??
ninnithequeen kirjoitti: Sen vaan sanon, että älä saatana arvostele mun äitiyttäni yhtään, siitä sä et tiedä niin yhtään mitään.
Älä kompastu omiin miinoihisi. Ei kait sinun tissien näkemisestä kertominen ole millään tavalla äitiyteen kantaa ottava?
ninnithequeen kirjoitti: Mäkin voisin kommentoida monille, että mitäs hankitte niin paskan isän lapsillenne että yksin jäätte! Hah!
Käytöksestähän me jo puhuttiinkin mutta....
ninnithequeen kirjoitti: Mulla on hyvä Mies! Vaikka olenkin ruma ja tyhmä!
On kuitenkin hienoa olla itsensä tiedostava.

Hiukan pahoittelen, että en jaksa lauantai-sauna-krapulassa tällä kertaa keksiä tyhjästä paljoa kommentoitavaa.
NuoriDaavid

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NuoriDaavid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:...
joten turhaan siinä puolustelet morsmaikkuas. .
WTF?! letku on Tolonen?
Ilmeisesti ei:

Yönmustaritari kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Jos haluisin sitä huomioo, niin näyttäsin tissit. Nih. :wink:
Nii mähän olen kyllä nähnyt ne. En siis sun mutta Ninnithequeenin.
ninnithequeen

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Yönmustaritari kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Sen vaan sanon, että älä saatana arvostele mun äitiyttäni yhtään, siitä sä et tiedä niin yhtään mitään.
Älä kompastu omiin miinoihisi. Ei kait sinun tissien näkemisestä kertominen ole millään tavalla äitiyteen kantaa ottava?
ninnithequeen kirjoitti: Mäkin voisin kommentoida monille, että mitäs hankitte niin paskan isän lapsillenne että yksin jäätte! Hah!
Käytöksestähän me jo puhuttiinkin mutta....
Taas sä lainaat mun tekstit ihan persiilleen. Mutta siinähän se juju olikin taas vai?
Herra Manala

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

*REPS* ihihi. *rouskrousk*

Vaola saa ainakin mun sympatiani, koska se on niin hottis. Jos ninni valittais samoista asioista niin sanoisin sille että soita sille viiksekkäälle puhelinhuoralles äläkä nillitä täällä.
ninnithequeen

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti:viiksekkäälle puhelinhuoralles
Nyt mua hävettää, ku en tajuu ketä sä tarkoitat.
Herra Manala

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Nyt mua hävettää
Älä välitä, niin meitäkin.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetzu kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:"I'm getting too old for that shit".
Mikähän ois miehen kannalta se paras aika muksuille? Mitä ootte miehet miettineet? Omani aikanaan totesi, että kolmekymppisenä tultava tai sitten ei ollenkaan, sen jälkeen a) tuskin enää jaksaa fyysisesti b) kykenee enää luopumaan vakiintuneista elämäntavoistaan c) kykenee ylipäätään mitään. :D

En ole tarkistanut mielipiteitään muutamaan vuoteen.

Geetzunen, se on moi ja pus:


Noh, mut nää on täysin yksilöllisiä nää jutut. Yleistäminen sanalla "miehet" on kovastikin oikeastaan väärin. On ihan selvää, että jokin mies ei ole kunnollinen isä koskaan ja jokin isä vielä vaikka kuinka vanhana.

Pitää tietenkin ottaa mitä suurimmin huomioon ihmisen, tässä siis miehen, luonne ja persoonallisuus ja fyysinen ja psyykkinen terveys eikä pelkkä ikä tietystikään. Se on TIETYSTI täysin selkeä asia, tai pitäisi olla,niin naisille kuin miehille, koska me olemme kaikki yksilöitä!

Mikä sitten on paras ikä lapsen saamiseen miehelle? Se on toki sekin erittäin kovasti yksilöllistä. Miehet "kehittyy" eri tahtia, mutta kai se keskiarvoisesti on jokin 25-50. Haitarihan on kovin leveä teoreettisesti eli kait noin 14-100 välillä on se oikea vastaus.

Miesten ei pitäisi uskoa missään tapauksessa mitään aivopesun kaltaista puhetta :evil: esim. mediassa, jossa laitetaan jotain ihme ikärajoja, vaan kuunnella omaa itseään esim. tässä lapsiasiassakin! Yleensäkin ikään sidottu rasismi on tietenkin hyvin maailmaa kylmäksi ja tympeämmäksi tekevä asia. Kohdatkaamme ihminen me ihmiset ilman kiireitä ja lämmöllä ja viedäänhän kaikki rasistiajatukset niin ihonvärin ja uskonnon ja iän suhteen ihan viimeiseen ö-mappiin! Toivoo hän! :P

Tiedän joidenkin miesten olevan liian kilttejä :( usein ja jopa alistuvan muiden "päätöksille" :x heidän sopivuudestaan eri asioihin! Ryhtiä miehillekin tarvitaan. He itsekin näet alkavat uskomaan joitan hassutuksia.
Siirtyminen luola-aikaan, jolloin mies tiesi mitä tekee 8) , oli toisaalta hyvin selkeää!Paitsi se väkivalta.

Kaikissa asioissa miehen tulisi sitten kuitenkin muistaa, että väkivalta kaikkinensa on hyvin noloa ja väärää. Ja itsensä pilaaminen monin eri tavoin myös. Kun tämän asian jotenkin maailmassa saisimme kuntoon, eli iänikuisen sodan ja kilpailun lopettamisen keinoja kaihtamatta, joka varsinkin miesten kunnia on suorittaa, maailma olisi paljonkin parempi.

MUTKU: Tämä asia on osin geeneissä, osin vuosituhansien perimänä tavoissa, käytöksissä ja sitten liha on heikko kaikkinensa molemmilla sukupuolilla, ja se tuottaa dramaattisen kamalia valintoja :shock: yms.. Mikä ihme olisi se tapa tuoda se suuri asenne kaikille maailmaan, joka mahdollistaisi hieman syvempää ajattelua ja rauhaa!? Olen tämän asian kanssa käynyt ihmetystä lapsesta saakka ja ihmettelen aina vain enemmän! :? :!: :!: :!:

Kysyy Stadinarska SA Pum Pum :!:
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
ninnithequeen

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mutta siinähän se juju olikin taas vai?
Ei ole mitään jujua. Sanomasi on siihen irroitettu ja pyritty olemaan muuttamatta asiayhteyttä.
No voi herranjeesus sentään. Jos noista jätetään sellainen osa että "VOISINHAN MINÄKIN SANOA NÄIN:" ja että "VAAN EN SANO" niin kyllä siinä vähän irrotellaan jo. Ja unohdetaan parit kysymysmerkit jne. niin kyllä pikkasen väännellään sanomisia.
Mutta tiedä sitten tuosta äitien tissien näyttelemisestä. Oma äiti sanoi ettei hänellä tai hänen tutuillaan ole kuitenkaan tuntemattomille baareissa tissejä vilautella. Toki kaikki voi aina kääntyä toisin jos yksinhuoltaa kaksosia.
No ottiko se hellanlettas ny nokkiinsa.

Tiekkö, mä oon tarjoillukki toplessina? Ja nuoruudessani ollu putkassa? Ajanu kännissä teininä? Se ei silti tarkoita, että olisin jostakin kohtaa huono äiti. Ei, vaikka voimat loppuu multakin joskus.

Sun jaksamisellesi mä en voi kuin nostaa hattua.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ehdotus Förslag!

Naarastikeri Vaola Toloska ja naarasjellona Ninnie Kuningatar, kuunnelkaapa Arskaa (siis älkää lyökö toisin sanoen)

Ehdotan että otatte molemmat tissikuvanne ja Kitinäläiset saavat ratkaista kumpi teistä on kaikkein huonoin!

Jos teille ei käy rauhasehdotus, uhraan itseni niin, että saatte ratkaista riitanne Stadinarskan avulla!

Jos nimittäin olette samaa mieltä Stadinarskasta, olette siis sopineet riitanne!

Eli toivon, että olette Arskalaiset molemmat! Osa-aika-arskalsinenkin riittää...

Huh, mikä kauhea riski!

SA
riskinottaja VAAN EN AINAKAAN riskin ottaja (naisen)!! Hehehheh :D (Nyt Prosessi taas saa hepulin!)
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Herra Manala

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Stadinarska kirjoitti:Ehdotan että otatte molemmat tissikuvanne ja Kitinäläiset saavat ratkaista kumpi teistä on kaikkein huonoin!
Hyvä ehdotus. Haluan lisätä että minulla on upouusi järjestelmäkamera, jota ei ole vielä kunnolla päästy sisäänajamaan. Siinä on kuvanvakaajakin, joten tissikuva taltioitunee terävänä, jos vaikka kädet hieman pääsisivätkin tärisemään.

Ninnillähän oli jo omansa, joten mun tarvinnee käydä kuvaamassa vain Vaolaa.
ninnithequeen

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti:Ninnillähän oli jo omansa, joten mun tarvinnee käydä kuvaamassa vain Vaolaa.
Jaa missä muka? Rintsikat päällä joo.

Mä tiedän missä sä asut, tuun kylään vaikka väkisin rinnat ovista ja ikkunoista tursuten heti maanantaina!
Be afraid, be VERY afraid! :twisted:
Herra Manala

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:No sovitaanko, etten enää valita viikonpäiväketjussa rankasta päivästä ja muksun flunssasta, mutsin syövästä tai kuolleista lemmikkieläimistä? Ei, mä avaan niille oman ketjun ja kuuntelen sitten "no on muillaki ongelmia"-läppää.
Ottaen huomioon että sun viestimääräsi tällä palstalla on täysin omaa luokkaansa, oot varmasti saanut asiasi sanottua ja huomiota kerättyä kuitenkin ihan tarpeeksi? Mä en oikein voi ymmärtää tällaista kitinää että arvostellaan negatiiviseen sävyyn toisten tekemiä aloituksia vielä paskanjauhannassa, kun on oikeasti jotain kirjoitettavaa.

Ei nyt millään pahalla, mutta epäilen että sun kohta 13000 viestin viestihistoriastasi olisi 10000 voinut jättää aivan hyvin kirjoittamatta ilman sen suurempaa informatiivista itsemurhaa.
Herra Manala

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Mutta tiedä sitten tuosta äitien tissien näyttelemisestä. Oma äiti sanoi ettei hänellä tai hänen tutuillaan ole kuitenkaan tuntemattomille baareissa tissejä vilautella. Toki kaikki voi aina kääntyä toisin jos yksinhuoltaa kaksosia.
No ottiko se hellanlettas ny nokkiinsa.

Tiekkö, mä oon tarjoillukki toplessina? Ja nuoruudessani ollu putkassa? Ajanu kännissä teininä? Se ei silti tarkoita, että olisin jostakin kohtaa huono äiti. Ei, vaikka voimat loppuu multakin joskus.

Sun jaksamisellesi mä en voi kuin nostaa hattua.
Ömm. Onko mun kitinä jotenkin rikki, kun en löydä tällaista tekstiä Vaolan kirjoittamana täältä?
BettyB.

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Herra Manala kirjoitti:Ömm. Onko mun kitinä jotenkin rikki, kun en löydä tällaista tekstiä Vaolan kirjoittamana täältä?
Sitten se on mullakin rikki.
Rouva Pupu

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

BettyB. kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Ömm. Onko mun kitinä jotenkin rikki, kun en löydä tällaista tekstiä Vaolan kirjoittamana täältä?
Sitten se on mullakin rikki.
Ja mulla.
ninnithequeen

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti:Ei nyt millään pahalla, mutta epäilen että sun kohta 13000 viestin viestihistoriastasi olisi 10000 voinut jättää aivan hyvin kirjoittamatta ilman sen suurempaa informatiivista itsemurhaa.
Ja sinne paskanjauhantaanhan ne meni kaikki. Ei tarvinnut aloittaa omaa ketjua joka helvetin TPK:lle, vai tarvitsiko? No siitä nyt ei kuitenkaan ole kyse.

Koko homma lähti siitä, että naurahdin mielessäni, jotta mitähän tässä ketjussa vastattais, jos minä olisin sen tässä porukassa aloittanut. En tietenkään taaskaan ajatellut pidemmälle ja menin mainitsemaan asiasta ihan ääneen. Sitten Clay kysyy viihteestä, johon vastaan, ja tästä alkoi sota.

Ja ei sun Kitinäs ole rikki, kyllä tuo Vaolan viesti oli hienosti piilotettu vittuilu suoraan sanoen.
ninnithequeen

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kato saatana, se on poistanu oman tekstinsä :shock:
chevilyn

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

No huh huh. Myötätuntoa aloittajalle ja ei, ei johdu ulkonäöstäsi :D
prosessi

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja prosessi »

ninnithequeen kirjoitti:No voi herranjeesus sentään. Jos noista jätetään sellainen osa että "VOISINHAN MINÄKIN SANOA NÄIN:" ja että "VAAN EN SANO" niin kyllä siinä vähän irrotellaan jo. Ja unohdetaan parit kysymysmerkit jne. niin kyllä pikkasen väännellään sanomisia.
Kyllä tuosta taisi aika selväksi käydä mitä sinä ajattelet, vaikka et mukamas sitä sanonutkaan.
SaintJohnPerse

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Tälle ketjulle kävi samoin kuin Monsterin kihlajaisketjulle. Tämän takia Kitinää onkin kiva lueskella :D

Niin, voimia ketjun avaajalle :D
ninnithequeen

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

prosessi kirjoitti:Kyllä tuosta taisi aika selväksi käydä mitä sinä ajattelet, vaikka et mukamas sitä sanonutkaan.
Luin kaikki kommenttini kokonaisuudessaan tästä ketjusta, enkä vieläkään käsitä, ettei teille mene jakeluun, mitä alunperinkään hain takaa.

Mut ei se mitään. Se on helpompi mennä muitten mukana ja kiusata sitä joka uskaltaa älähtää.

Osaan mä tehdä hiekkakakkuja yksinki :leuhka:
Vastaa Viestiin