Sinkkuäidille mitä vaan

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja prosessi »

ninnithequeen kirjoitti:Mut ei se mitään. Se on helpompi mennä muitten mukana ja kiusata sitä joka uskaltaa älähtää.
Enemmän kai kyse on ihmettelystä, että miksi yleensäkään piti älähtää.

Siinä mielessä tämä ketju on verrattavissa Monstan ketjuun, että toinen aloittaja purki hyvää oloaan ja toinen pahaa oloaan, ja molemmat kokivat sen oman ketjun arvoiseksi asiaksi. Jos sitten sinä tai joku muu pitää asiaa liian vähäpätöisenä moiseen, niin kannattaako silti älähtää ja sillä joko pilata toisen ilo tai potkia jo maassa makaavaa? Minusta ei.

Monstasta ei sen enempää, mutta mielestäni tuo Vaolan aloitusteksti oli niin pitkä ja polveileva, ettei se olisi sopinut viikonpäiväketjuun. Se oli selkeästi oman ketjunsa arvoinen, ja koska se oli hyvin kirjoitettu, vaikutti teksti itsessään varmasti ihmisten kokemaan myötätuntoon paljon enemmän kuin esim. Vaolan ulkonäkö.
BettyB.

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mä nyt en ylipäätään ymmärrä miten Ninniä ja Vaolaa voi verrata. Ninni elää parisuhteessa, käsittääkseni lapsensa isän kanssa. Vaola taas on yksinhuoltaja kahden lapsen kanssa. Jos Ninniä vituttaa, lapsen voi jättää isän hoitoon ja painua itse viikonlopuksi vaikka hotelliin lepäämään ilman että siinä on mitään kummallista. Mutta jos yksinhuoltajalla kilahtaa niin apua on aina pyydettävä ulkopuoliselta ja altistettava itsensä "olatpas sä paska mutsi"-kommentoinnille. Täysin erilaiset tilanteet siis enkä ymmärrä ollenkaan tota ulkonäön vetämistä keskusteluun. Ugh.
ninnithequeen

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

"Eipä olis tullu päähäntaputteluja koska mulla on vain yksi lapsi, enkä mä ole nätti."
Myönnetään. Unohtui se hymiö perästä. Mä vissiin kommentoin liikaa hymiöitten kanssa, koska heti jos sen jättää pois, mut otetaan kirjaimellisesti ja vakavissaan.

Kun ette tajunneet, niin ette tajunneet.

Patsy: eihän meitä voi verrata. Ei tosiaankaan.
Ja kyllä mä asun lapseni isän kanssa, jonka varsin mainiosti tiesit.
BettyB.

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

ninnithequeen kirjoitti:Ja kyllä mä asun lapseni isän kanssa, jonka varsin mainiosti tiesit.
No en kyllä tiennyt, mutta oletin.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Vaola kirjoitti:Totta. Näin se on. Enkä mä oikeasti edes seurustele kenkään kaa. Saa vongata.
Saanko sweetyäHuomioo jos vonkaan sua vaikka yyveenä ja julkisesti?
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
1108

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Tiekkö, mä oon tarjoillukki toplessina? Ja nuoruudessani ollu putkassa? Ajanu kännissä teininä? Se ei silti tarkoita, että olisin jostakin kohtaa huono äiti.
Sinä olet nimenomaan huono äiti.

Normi äiti ei raaku kännissä kaupungilla/pistä lastaan aluksi kännissä nokunkortonkiaeinytvaansattunutolemaan-asenteella.

Hyvän äidin ominaisuuksia oman ulostuksesi mukaan ei sinusta juurikaan löydy. Kakarasi on joutunut todistamaan humalaisia/krapulaisia vanhempia enemmän kuin laki sallii.

Voi pikku äpärää, melkein käy sääliksi mutta tuho on tehty ja vahinkoa ei voi korjata.
ninnithequeen

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tiekkö, mä oon tarjoillukki toplessina? Ja nuoruudessani ollu putkassa? Ajanu kännissä teininä? Se ei silti tarkoita, että olisin jostakin kohtaa huono äiti.
Sinä olet nimenomaan huono äiti.

Normi äiti ei raaku kännissä kaupungilla/pistä lastaan aluksi kännissä nokunkortonkiaeinytvaansattunutolemaan-asenteella.
Muru mä tiesin et suhun voi luottaa!
Mie tulin raskaaks sen jälkeen kun muutin Helsinkiin, mieheni luokse. Ja taisinpa unohtaa siinä sivussa pillerien syönnin kokonaan. Ja ei. Seksi ei ole kivaa eikä onnistunutta kännissä, luulis sun tietävän.
Hyvän äidin ominaisuuksia oman ulostuksesi mukaan ei sinusta juurikaan löydy. Kakarasi on joutunut todistamaan humalaisia/krapulaisia vanhempia enemmän kuin laki sallii.
Mistäs tämä tieto sikiää?
Krapulassa joskus olen kotona ollut niin että muksukin on kotona, vaan kännissä en koskaan. Näyttäkää mulle vanhempi joka ei ole kankkusessa ollut kotona? Sen on tehnyt jopa Vaola! (tarttukaa ny tohonki)
Voi pikku äpärää, melkein käy sääliksi mutta tuho on tehty ja vahinkoa ei voi korjata.
Niin mäkin sua Antree. Harmi ettet onnistu, et vaikka kuin yrittäisit.

Puspus :h:
1108

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Näyttäkää mulle vanhempi joka ei ole kankkusessa ollut kotona?
Kuvaa en laita, mutta omat vanhempani.
ninnithequeen

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Näyttäkää mulle vanhempi joka ei ole kankkusessa ollut kotona?
Kuvaa en laita, mutta omat vanhempani.
Ihmekös sustakin on tullut noin alkoholivastainen.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Georgina »

ninnithequeen kirjoitti: Näyttäkää mulle vanhempi joka ei ole kankkusessa ollut kotona? Sen on tehnyt jopa Vaola! (tarttukaa ny tohonki)
Mä en ole koskaan nähnyt vanhempiani humalassa tai krapulassa ennen lähestulkoon täysi-ikäisyyttä. Ei kuulu mun mielestä asiaan, ja oon ollut joskus kavereiden vanhempien humaltumisesta hieman järkyttynyt.

Kommentti ei ollut suunnattu sitten Ninnille henk. koht. tuli vain kyssäristä mieleen. Tiedän monien kännäävän/krapuloivan lasten nähden, musta se ei vaan ole hyväksyttävää toimintaa. Tosin aihe ei liene itselle koskaan ajankohtainen.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
1108

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Ihmekös sustakin on tullut noin alkoholivastainen.
Sokea kana löysi jyvän.

Kyllä, olen alkoholivastainen henkilö.
ninnithequeen

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Georgina kirjoitti:Kommentti ei ollut suunnattu sitten Ninnille henk. koht. tuli vain kyssäristä mieleen. Tiedän monien kännäävän/krapuloivan lasten nähden, musta se ei vaan ole hyväksyttävää toimintaa.
Niin, ja mitä se krapulointi sitten on? Oksentelua aamutuimaan muksun edessä vai?

Ei. Sitä en tarkottanu. Jokainen teistä tuntee esim. pariskunnan, joka lähtee viettämään iltaa pitkästä aikaa kavereitten kanssa kun laps on hoidossa isovanhemmilla. Pitävät hauskaa porukassa, bändiä kattomassa tahi karaokea laulamassa, juodaan tuoppeja muutamakin kappale. Ja aamulla hakevat lapsen hoidosta ja menevät kotiin. Ja ihan varmasti se krapula on vieläkin siinä vaiheessa. Turha väittää ettei olis. Sillon on vaan pakko hoitaa kotihommat, ja kärsiä.
ninnithequeen

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ihmekös sustakin on tullut noin alkoholivastainen.
Sokea kana löysi jyvän.
Kyllä, olen alkoholivastainen henkilö.
Mä muistan ton seuraavan kerran kun kannan sua pitkin Tampereen keskustaa. "Varokaa! Tää on alkoholivastainen henkilö!"
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tiekkö, mä oon tarjoillukki toplessina? Ja nuoruudessani ollu putkassa? Ajanu kännissä teininä? Se ei silti tarkoita, että olisin jostakin kohtaa huono äiti.
Sinä olet nimenomaan huono äiti.
VAIKEAA TULLA ATÄHÄN TEIDÄN SURKEAAN IHMISSUHTEESEENNE VÄLIIN SEKOILEMAAN. (muttei mahdotonta)

Normi äiti ei raaku kännissä kaupungilla/pistä lastaan aluksi kännissä nokunkortonkiaeinytvaansattunutolemaan-asenteella.
Muru mä tiesin et suhun voi luottaa!
Mie tulin raskaaks sen jälkeen kun muutin Helsinkiin, mieheni luokse. Ja taisinpa unohtaa siinä sivussa pillerien syönnin kokonaan. Ja ei. Seksi ei ole kivaa eikä onnistunutta kännissä, luulis sun tietävän.
Onneksi tässäkään ei ole seksistä kyse..
Hyvän äidin ominaisuuksia oman ulostuksesi mukaan ei sinusta juurikaan löydy. Kakarasi on joutunut todistamaan humalaisia/krapulaisia vanhempia enemmän kuin laki sallii.
Mistäs tämä tieto sikiää?
Krapulassa joskus olen kotona ollut niin että muksukin on kotona, vaan kännissä en koskaan. Näyttäkää mulle vanhempi joka ei ole kankkusessa ollut kotona? Sen on tehnyt jopa Vaola! (tarttukaa ny tohonki)
Toisaalta numba on lastenhoidon mestaria nollalla lapsellaan, toivottavasti edes lastenteon, vaikka siitäkään ei ole vielä tulosteita. :wink:
Voi pikku äpärää, melkein käy sääliksi mutta tuho on tehty ja vahinkoa ei voi korjata.
Niin mäkin sua Antree. Harmi ettet onnistu, et vaikka kuin yrittäisit.

Puspus :h:
Viittaako tämä siihen?
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba.

Ensinnäkin toi sun lainaus näyttää siltä että mä heittelisin tommosia kirjotusvirheitä.

Toisekseen: *sensuroitu*

Kolmanneksi: "VAIKEAA TULLA ATÄHÄN TEIDÄN SURKEAAN IHMISSUHTEESEENNE VÄLIIN SEKOILEMAAN"
Mikä sun mielestä mun ja numban suhteessa on niin surkeaa?
ninnithequeen

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

*sorry väärä paikka*
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:****************
(Nyt ei ole kirjoitusvihreitä lainauksessa):wink:

Ootte tietysti onnellisessa parisuhteessa kummatkin, joten kaikki konmentit
vaarattomia..

Numba=0 lasta
Ninni=1 lasta
Vaola=2 lasta

Numb3rs, they counts.
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti: vaarattomia..

Numba=0 lasta
Ninni=1 lasta
Vaola=2 lasta

Numb3rs, they counts.
Ensin pitää kertoa että voihan totaalinen reps.


Sen jälkeen, että voi herranjumala ku naurattaa.

Hyvä Nibsu, kerranki osasit! Ja pahasti :lol:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Niba »

"True colors"♫, lauloi jo Cindy Lauper..

Sen jälkeen kun lapset menevät toistensa sekaan, päiväkotiin ja kouluun vanhempien asema heikkenee, tosi merkittävästi heidän kasvuunsa ja varsinkin kehitykseen..

Päivän kolmas ja yön ensimmäinen lounas nautittu..

Katselen kuolleita Vivalta(classic), Belinda Carlishe pistää hittiään..
"Those were the days.."
Pyyhin Netikettiin..
mustanikki

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

ninnithequeen kirjoitti:Mikä sun mielestä mun ja numban suhteessa on niin surkeaa?
Että oikein suhde. Korjaa nyt jos olen väärässä, eikös herra numba mennyt naimisiin viime kesänä? Galleriassaan näyttää olevan kuvakin.
Vai toivotko, että sinä olisit ollut se jonka kanssa se olisi mennyt naimisiin?

Taidat olla vähän katkera kun joku muu kuin sinä sai hänet.
Googlebot

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Georgina kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Näyttäkää mulle vanhempi joka ei ole kankkusessa ollut kotona?
Mä en ole koskaan nähnyt vanhempiani humalassa tai krapulassa ennen lähestulkoon täysi-ikäisyyttä.
Jos täällä aletaan nokitella, pistän sitten paremmaksi: en ole koskaan nähnyt vanhempieni nauttivan alkoholia, saati sitten polttaneen yhtään tupakkaa. Kai he sitten olivat omasta tahdostaan absolutisteja. Jälkeläisistään ei kuitenkaan tullut täysin absolutisteja, ja oppivat sietämään esim. jouluolutpulloja yhteisessä joulupöydässä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Googlebot kirjoitti: en ole koskaan nähnyt vanhempieni nauttivan alkoholia, saati sitten polttaneen yhtään tupakkaa. Kai he sitten olivat omasta tahdostaan absolutisteja. Jälkeläisistään ei kuitenkaan tullut täysin absolutisteja, ja oppivat sietämään esim. jouluolutpulloja yhteisessä joulupöydässä.
Ja se on ihan oikein. Ne vanhemmat jotka vetävät lastensa nähden kessua voivat minun havaintojeni mukaan olla lähes varmoja että lapset alkavat jossain vaiheessa polttaa myös.

En mäkään ole kumpaakaan nähnyt ikinä kännissä, äidin oon pari kertaa nähny tupakoivan. Ja musta hyvä noin, ei nekään ole varmaan nähneet mua. Se on tavallaan kohteliasta IMHO. Mutta mä oonkin ehkä vähän jyrkkä, mua saattaa kavereidenkin kännäys ärsyttää tietyissä tilanteissa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
ninnithequeen

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustanikki kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mikä sun mielestä mun ja numban suhteessa on niin surkeaa?
Että oikein suhde. Korjaa nyt jos olen väärässä, eikös herra numba mennyt naimisiin viime kesänä? Galleriassaan näyttää olevan kuvakin.
Vai toivotko, että sinä olisit ollut se jonka kanssa se olisi mennyt naimisiin?

Taidat olla vähän katkera kun joku muu kuin sinä sai hänet.
Ja taas tulee puskasta, hehheh.

Joo, olen tosi katkera. Ai onko se menny naimisiin??? Hitsi, mä en tiennytkään! Nyt itken itseni uneen joka ilta.

Voi daah.

Ja Niba: se sun yöllinen yyvee meni vähän ohi?
Rouva Pupu

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Georgina kirjoitti: Ja se on ihan oikein. Ne vanhemmat jotka vetävät lastensa nähden kessua voivat minun havaintojeni mukaan olla lähes varmoja että lapset alkavat jossain vaiheessa polttaa myös.
Mun havainnot sanoo taas toista. Ne polttavat ihmiset joita tunnen enemmän kuin pintapuolisesti ovat tupakoimattomasta perheestä, minä mukaanlukien. Polttamattomilla taas löytyy niitä kessuttelijoita ainakin yhdestä vanhemmasta jollei kummastakin.
ninnithequeen

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Georgina kirjoitti:Ne vanhemmat jotka vetävät lastensa nähden kessua voivat minun havaintojeni mukaan olla lähes varmoja että lapset alkavat jossain vaiheessa polttaa myös.
Toi taitaa olla totta. Mun vanhemmat polttaa ja sekä minä että pikkubroidi poltamme myös.
Vastaa Viestiin