Aihe! Minä eikun Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

Re: Aihe! Minä eikun Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pyry-Matias kirjoitti:Eilen oli sit kauden eka säbäpeli, hävittiin 5-7. Oltiin jo kuus-muna tappiolla, tultiin 5-6:een, mut vihu teki viimosen tyhjiin. Hyvin jaksoi painaa vain kolmella pakilla, itse asiassa olin yllättynyt kuinka lenkkeilyt ovat nostaneet juoksukuntoani niinkin paljon.

Liu'utin tänään ja tulin vasta kymppiin, kun oli yövieras ja jutskailtiin ja piehtaroitiin yökolmeen 8)

Ilon kautta.
Panomies.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Aihe! Minä eikun Torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Bluntly kirjoitti: työhulluus
Joo, mul on vähän sama. Duunikaveri tiedustelikin jo, että mitä vitamiineja mä vedän. 8) No, joskus jaksaa touhuta..yleensä ei.
Ja krapulasta ei onneks oo havaintoakaan, vaikka eilen meniki aika monta siideriä asioita selvitellessä. Ja eihän se mun ihme neliödraamanpoikanen ratkennu mitenkään, kukaan ei ees tunnu tietävän koko incidentistä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
William Somerset

Re: Aihe! Minä eikun Torstai

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Pyry-Matias kirjoitti:Eilen oli sit kauden eka säbäpeli, hävittiin 5-7. Oltiin jo kuus-muna tappiolla, tultiin 5-6:een, mut vihu teki viimosen tyhjiin. Hyvin jaksoi painaa vain kolmella pakilla, itse asiassa olin yllättynyt kuinka lenkkeilyt ovat nostaneet juoksukuntoani niinkin paljon.
Asiaa. Meillä oli kauteen valmistava turnaus viikonloppuna. Pelattiin kolme peliä samaan päivään ja koko homma kahdella ketjulla. Koko turnauksen viimeisessä erässä alkoi jo lievästi sanottuna jalka painamaan. Hyvät hapot tuli - pakko sanoa. Reidet huusi hoosiannaa pari päivää, mutta eilisissä treeneissä homma toimi jo taas normaalisti. Hoidettiin turnaus kotiin teemalla 'voitto ei ole tärkeintä, vaan vastustajan täydellinen nöyryyttäminen'. Nyt voikin lähteä kauteen rotsi auki. Me ollaan vähintäänkin ylivoimaisia.
Vihtahousu

Re: Aihe! Minä eikun Torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Pyry-Matias kirjoitti:Liu'utin tänään ja tulin vasta kymppiin, kun oli yövieras ja jutskailtiin ja piehtaroitiin yökolmeen 8)
Mulla meni vaan yhteen asti, koska vieraskin tajus että aamulla olis herätys. Mut tajusin sit mulla olikin lekurille aika kyNpiks ja soitin töihin että tuun vastaanoton jälkeen... Round 2, ding ding!

Lekurilta sain lähetteen kirurgiselle (arpityrä masus), lähetteen fysioterapiaan (polvet) ja reseptin röökin (champix). Niskakivusta jaksanut ees valittaa...
Sheetlord

Re: Aihe! Minä eikun Torstai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Jumalauta. Eilen multa loppui tekosyyt työhuoneen tapetoinnin lykkäämiseen. Ensi alkuun hirvitti, että "tästä mitään tu", mutta aamullakin oli paperit kauniisti seinässä, eikä pystypoikkeamaa tullut seitsemän vuodan matkalla kuin millimetri 8) Elämäni eka kerta, kuin tapetoin ittekseni.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Aihe! Minä eikun Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vihtahousu kirjoitti: Niskakivusta jaksanut ees valittaa...
Jos taas maanantaina menis kitisemään tuosta. Ei auttanut särkylääke/relaksantti-yhdistelmä pattiin, mitä ajattelin jo etukäteen. Pää tosin kääntyy nykyisin enemmän.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Re: Aihe! Minä eikun Torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bluntly kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Niskakivusta jaksanut ees valittaa...
Jos taas maanantaina menis kitisemään tuosta. Ei auttanut särkylääke/relaksantti-yhdistelmä pattiin, mitä ajattelin jo etukäteen. Pää tosin kääntyy nykyisin enemmän.
Joo, sitä sun pattia ei kyllä jesse-rukouksilla ja aspirinilla paranneta. Lähinnä työkalut rälläkkä ja leka tulis mieleen, jos pitäs operoida sun niskaa.
Mulli75

Re: Aihe! Minä eikun Torstai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:Hyvä minä :]
Pitkän harjoittelun tuloksena pystyn jättämään sokerin pois kahvista!
Mulla on joku hämärä muistikuva tuosta kun pystyin luopumaan sokerista, maito toimii sen verran makeuttajana mutta voi kahvin juoda mustanakin joskus.
didi

Re: Aihe! Minä eikun Torstai

Viesti Kirjoittaja didi »

Himmee kestosmaili... työkaverit alkoi äsken vinoilla mun virnuilusta.

Happy happy joy joy...
Avatar
Feiz
Kitinäaddikti
Viestit: 81
Liittynyt: 27.10.2006 12:43

Re: Aihe! Minä eikun Torstai

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Skarppina ylos 11.40.

Hitto ensimmainen yo vuosiin etten nahnyt painajaisia tai nukkunu muuten huonosti.

Puuron keittoon ja kylmageelia olkapaahan :P
ninnithequeen

Re: Aihe! Minä eikun Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

MUSTAENKELI! Uus auto teille :D
William Somerset

Re: Aihe! Minä eikun Torstai

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Penteles kun on tässä viime päivinä ollut pieni polte lähteä kaivelemaan antikvariaattien arkistoja. On vähän sellainen laatulukemisen puute. Etenkin mielessä on pyörinyt härmän häjy Juho Helapään seikkailut villissä lännessä. Niistä tarinoista ei äijä –asennetta, luoteja ja kiteen kirkasta puuttunut. Netissäkin näytti olevan noita myynnissä. Nyt pitäisi vain siirtyä tuumasta toimeen.
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: Aihe! Minä eikun Torstai

Viesti Kirjoittaja Nip »

Niba kirjoitti: Mutta sitä rollaattoria tarvin vasta polvi- ja lonkkaleikkauksen jälkeen..
Polvi/lonkkaleikkaus ensiviikolla. Join the club.

Ja onnea kans!
"arguing in internet is like paraolympics, you might win but you're still retarded!"
safi

Re: Aihe! Minä eikun Torstai

Viesti Kirjoittaja safi »

No nih se eilen mainitsemani duuni paukahti sitten meikäläisen jobiksi. Eivät edes viitsineet haastatella muita ehdokkaita, vaan tekivät päätöksen siltä istumalta : ). Puljun omistaja vaan totes, että ihan meidän näköinen tyyppi ja eikun sopparia tekemään.
Vihtahousu

Re: Aihe! Minä eikun Torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

safi kirjoitti:No nih se eilen mainitsemani duuni paukahti sitten meikäläisen jobiksi.
Onnea vaan hyvästä duunipaikasta.
Nip:lle tsemiä leikkaukseen, meikällä on aika fysiolle joskus tulevaisuudessa... ehkäpä musta joskus vielä tulee liikuntakykyinen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Aihe! Minä eikun Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No nyt on onnistuttu kadottamaan työmotivaatio totaalisesti. Lueskelen hurrinkielisiä dokumentteja vaikken ymmärrä kyseistä kieltä tuskin yhtään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Googlebot

Re: Aihe! Minä eikun Torstai

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

safi kirjoitti:No nih se eilen mainitsemani duuni paukahti sitten meikäläisen jobiksi. Eivät edes viitsineet haastatella muita ehdokkaita, vaan tekivät päätöksen siltä istumalta : ). Puljun omistaja vaan totes, että ihan meidän näköinen tyyppi ja eikun sopparia tekemään.
Onneksi olkoon. Alanvaihdos vai kakkostyö?
masa

Re: Aihe! Minä eikun Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Ommuuten kaamee näläkä. Jahka pääsen kotiin, niin väsään tukevan munakkaan eilen metsästä löydetyistä suppilovahveroista, lampaankäävistä ja kanttarelleistä. NJAMii!
Googlebot

Re: Aihe! Minä eikun Torstai

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Todella harvoin käy niin että tilille kertyy vähitellen enemmän rahaa kuin odotan (katson tilin saldoa perin harvoin koska ostokset maksan pankkikortilla ja useimmat laskut menevät suoraveloituksena; yleensä saldo lähenee nollaa sopivasti palkkapäivän lähestyessä). Olin unohtanut osakkeista ja optioista kotiuttamani muutamat tonnit, ja jotain muutakin pikku ekstraa oli tullut päälle, joten jouduin miettimään mitä ihmettä sillä rahalla teen.

Sijoittaa en viitsi niin kauan kun on lainaa maksettavana. Ulkomaanmatka + tietokoneen päivitys kävivät mielessä, mutta tein sitten Perttimäkimaat ja lyhensin asuntolainaa seitsemällä tonnilla. Olenko vähän tylsä ihminen? Palkkapäivä on kahden viikon kuluttua joten jätin tilille 700, ehkä mä niillä elän sen ajan.

Minun onnellani autostani paukahtaa huomenna jotain ja se joutuu kalliiseen korjaukseen, jälleen kerran. Ei sitten tullut mieleen ottaa vähän lisää lainaa ja hankkia uudempaa autoa? Ei jaksa sitäkään, käytän tämän ensin loppuun.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Aihe! Minä eikun Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Googlebot kirjoitti:Minun onnellani autostani paukahtaa huomenna jotain ja se joutuu kalliiseen korjaukseen, jälleen kerran. Ei sitten tullut mieleen ottaa vähän lisää lainaa ja hankkia uudempaa autoa? Ei jaksa sitäkään, käytän tämän ensin loppuun.
Kohta on pakko opetella korjaamaan kärryä itse kun tuo ooppeli alkaa olemaan siinä kunnossa, että vikoja paukkuu koko ajan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Googlebot

Re: Aihe! Minä eikun Torstai

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Bluntly kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Minun onnellani autostani paukahtaa huomenna jotain ja se joutuu kalliiseen korjaukseen, jälleen kerran. Ei sitten tullut mieleen ottaa vähän lisää lainaa ja hankkia uudempaa autoa? Ei jaksa sitäkään, käytän tämän ensin loppuun.
Kohta on pakko opetella korjaamaan kärryä itse kun tuo ooppeli alkaa olemaan siinä kunnossa, että vikoja paukkuu koko ajan.
Vaihdetaanko päittäin? Jos meidän autot eivät vain pidä omistajistaan?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Aihe! Minä eikun Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Googlebot kirjoitti:Vaihdetaanko päittäin? Jos meidän autot eivät vain pidä omistajistaan?
Ei kykene. Boksissa on niin hyvät levyt ja tankkikin on täynnä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
prosessi

Re: Aihe! Minä eikun Torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Rahkapussi kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Maailma on näköjään tooodella pieni. Olen lukenut yhden hakemuksesi, ja olisit hyvin todennäköisesti ainakin hakemuksen perusteella saanut töitä, jos en olisi tullut raskaaksi. Pienissä yrityksissä kun kaikki vaikuttaa kaikkeen, jopa siihen, että palkataanko avoinna olevaan hommaan yhtään ketään.
Ohos, onpas maailma pieni. No Suomi on! YV:nä voisit laittaa, että mikä lafka oli kyseessä *ei muista, kun aika moneen hakenut* ;)
Lafka on äitiyslomani ajan kokonaan naftaliinissa, varsinaisen työnantajani uusi tytäryhtiö kun oli kyseessä, ja kun tilalleni ei otettu sijaista, oli jotkut työt pakko laittaa lepotilaan, joten taidan laittaa sitten YV:tä, kun se taas kaivetaan esiin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Aihe! Minä eikun Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vihtahousu kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Niskakivusta jaksanut ees valittaa...
Jos taas maanantaina menis kitisemään tuosta. Ei auttanut särkylääke/relaksantti-yhdistelmä pattiin, mitä ajattelin jo etukäteen. Pää tosin kääntyy nykyisin enemmän.
Joo, sitä sun pattia ei kyllä jesse-rukouksilla ja aspirinilla paranneta. Lähinnä työkalut rälläkkä ja leka tulis mieleen, jos pitäs operoida sun niskaa.
Wanhoja ja väsyneitä!
Jippii, perässä raahustatte! :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin