Onx jo maanantai?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Onx jo maanantai?

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriDaavid kirjoitti:
elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Mitenkäs perheen kissa? Joutuuko karanteeniin vai jääkö suomeen?
Kissa on sijoitettu uudelleenkoulutusleirille anoppilaan. Osta sinäkin kissa äläkä mitään rottakoiraa. Saataisiin vähän eleganssia teidänkin perheeseen.

EDIT selvennys: Anoppi jää siis Suomeen eikä joudu karanteeniin kissan kanssa.
Kissoille ei ole yhtä hienoja vaatteita.
Anopin voisi salakuljettaa vaikka bemarin katolla anopinkuljetuslaatikossa(former:suksipoksi)?
Pyyhin Netikettiin..
Bliss

Re: Onx jo maanantai?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NuoriDaavid kirjoitti: Kissoille ei ole yhtä hienoja vaatteita.
Jospa sittenkin sopivin vaihtoehto olisi vauva, jos kerran vaatettaa pitää :shock:
BettyB.

Re: Onx jo maanantai?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bliss kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Kissoille ei ole yhtä hienoja vaatteita.
Jospa sittenkin sopivin vaihtoehto olisi vauva, jos kerran vaatettaa pitää :shock:
Niin tai adoptiolapsi, mulla olis vaatekaapissa vielä tilaa uusille design-rytkyille! Vaikka mä kyllä luulen että Daven vaimolla saattaa olla turhan tylsä maku...

Siitäpä tulikin mieleeni että joko niitä EW:n kuteita saa jostain? Pitäs uusia toi bisnes-luukki ja enkä halua näyttää sosiaalitantalle jakkupuvuissani.
Bliss

Re: Onx jo maanantai?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

BettyB. kirjoitti:joko niitä EW:n kuteita saa jostain? Pitäs uusia toi bisnes-luukki ja enkä halua näyttää sosiaalitantalle jakkupuvuissani.
Samaa mietin, kun kuolasin lehden sivulta vaaleanharmaata takkia. Upea ja sopivan erikoinen.
Enttu

Re: Onx jo maanantai?

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Vielä vähän yli viikko jalkavammaisena ... liikkuminen alkaa sujua jo
hieman paremmin. Antibioottikuuri loppuu huomenna :cheer:
NuoriDaavid

Re: Onx jo maanantai?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Kissoille ei ole yhtä hienoja vaatteita.
Jospa sittenkin sopivin vaihtoehto olisi vauva, jos kerran vaatettaa pitää :shock:
Koira vs. vauva akselillahan tässä tietysti liikutaan.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Onx jo maanantai?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Aamupäivää! Oon paiskinu niin uutterasti töitä, vaik onki "lungi maanantai", ni ei oo ees kerenny raportoimaan tänne TPK-sijotuksia tai muuta tärkeetä. Nyt sain vihdoin ja viimein eukkoset ruokikselle, ni saa ees hetken surffata rauhassa.
Olipas hauska ja vähän eriskummallinenkin viikonloppu. 8)
Tein varsin mielenkiintosia psykologisia havaintoja ihmisistä, ja ehkä vähän itsestänikin. Ja itseasiassa on vieläkin pää täynnä kaikkia hämäriä ajatuksia ja etenkin fiiliksiä..
Nyt kiitos kuitenki aivot duunivaihteelle.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
chevilyn

Re: Onx jo maanantai?

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Tässä päivässä on katastrofin ainekset. Nyt yritän olla vain sekoittamatta niitä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Onx jo maanantai?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Maanantaivitutus oli valtava, mutta se poistui kuin taikaiskusta :) Tänään mieltäni lämmittävät Facebookista löydetyt vanhat opiskelutoverit, joita on joukoittain ja joiden kanssa en ole ollut tekemisissä sen jälkeen kun palasin Suomeen '99 lopussa :h: Lisäksi iloitsen siitä, että yksi lemppariduunikavereista palasi äitiyslomalta keskuuteemme.
NuoriDaavid

Re: Onx jo maanantai?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

AJ! Koska se sun kirjasi ilmestyy? Olen uskollisesti sittarin lehtihyllyä tarkkaillut.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Onx jo maanantai?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Kummipoika syntyi eilen! :h:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Re: Onx jo maanantai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Oijoi ku väsyttää. Kahvia pannullinen naamaan ja tiskaamaan. Niin ja pyykkäämään.

Torilta tarttus mukaan pari ihanaa (mutta ylihintaista) kanervaa, ihanata!
Mulli75

Re: Onx jo maanantai?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Kuinkakohan monella ihmisellä on ajanhallinta kuralla, eivät osaa käyttää kalenteria tai urautuneet syvälle rutiineihinsa. Yritin sopia aikaa erään ihmisen kanssa jolta kysyin että milloin on vapaata ja millä viikolla. Ensin tuli kysymys mikä viikko nyt on, johon vastasin 37. Mä olen kiireinen ko. viikolla. Entäs seuraava viikko ? "ymmh". Sano joku viikko milloin ehdit ? *kohinaa*. Ei voi olla noin vaikeaa sanoa jotain.
BettyB.

Re: Onx jo maanantai?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mulli75 kirjoitti:Kuinkakohan monella ihmisellä on ajanhallinta kuralla, eivät osaa käyttää kalenteria tai urautuneet syvälle rutiineihinsa. Yritin sopia aikaa erään ihmisen kanssa jolta kysyin että milloin on vapaata ja millä viikolla. Ensin tuli kysymys mikä viikko nyt on, johon vastasin 37. Mä olen kiireinen ko. viikolla. Entäs seuraava viikko ? "ymmh". Sano joku viikko milloin ehdit ? *kohinaa*. Ei voi olla noin vaikeaa sanoa jotain.
Haha! Se ei vaan halua tavata sua. Mä teen tota kaikkien treffillevonkujien kanssa ja puhelimessakin huudan että pä-t-kii-aj-an-j-us-t-t-unn-el-ii-n.... kohinaa...suhinaa...tuut-tuut-tuut.
Mulli75

Re: Onx jo maanantai?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

BettyB. kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:Kuinkakohan monella ihmisellä on ajanhallinta kuralla, eivät osaa käyttää kalenteria tai urautuneet syvälle rutiineihinsa. Yritin sopia aikaa erään ihmisen kanssa jolta kysyin että milloin on vapaata ja millä viikolla. Ensin tuli kysymys mikä viikko nyt on, johon vastasin 37. Mä olen kiireinen ko. viikolla. Entäs seuraava viikko ? "ymmh". Sano joku viikko milloin ehdit ? *kohinaa*. Ei voi olla noin vaikeaa sanoa jotain.
Haha! Se ei vaan halua tavata sua. Mä teen tota kaikkien treffillevonkujien kanssa ja puhelimessakin huudan että pä-t-kii-aj-an-j-us-t-t-unn-el-ii-n.... kohinaa...suhinaa...tuut-tuut-tuut.
Kumma jos ihminen pystyy keskustelemaan sujuvasti muuten eikä pysty vastaamaan suoraan kysymykseen. Sanoisi suoraan että "Poista mun kaikki yhteystiedot ja unohda kokonaan." Sitten jos pyytää suoraa vastausta että etkö haluakaan jatkaa. Ei edes tähänkään juuta eikä jaata. Kyllä pitäisi tietää ja osata sanoa mitä haluaa ja mitä ei halua. Eikä mitään hankalasti tavoitettavaa leikkiä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Onx jo maanantai?

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Oijoi ku väsyttää. Kahvia pannullinen naamaan ja tiskaamaan. Niin ja pyykkäämään.

Torilta tarttus mukaan pari ihanaa (mutta ylihintaista) kanervaa, ihanata!
Kävisit vain Tarjoustalossa Kanervaa(Erica)(l.Calluna vulgaris) ostamaan, se on enempi meiän paikka..
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Onx jo maanantai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Oijoi ku väsyttää. Kahvia pannullinen naamaan ja tiskaamaan. Niin ja pyykkäämään.

Torilta tarttus mukaan pari ihanaa (mutta ylihintaista) kanervaa, ihanata!
Kävisit vain Tarjoustalossa Kanervaa(Erica)(l.Calluna vulgaris) ostamaan, se on enempi meiän paikka..
Paljos ne sit siellä on? Tai Stinky vois kertoo paljon ne siellä Plantagenilla on? Plantagenin sivuilla kun ei ole mitään hintatietoja, eikä niitä ole päivitetty miesmuistiin muutenkaan...

Vois vähän halvemmalla löytää, mielellään, pitäs saada semmonen parikymmentä plus koristekaalit ja muut päälle...
Elukka

Re: Onx jo maanantai?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Gnff. :swirl:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Onx jo maanantai?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Pitää varmaan päästää mun ranskalainen sisäkkö menemään, vaikka onkin aika hot.. Ei ollu saanu viikonlopun aikana siivottua siis yhtään, ja oli vielä jättäny puurot homehtuun pöydälle ja leivät kaappiin..Osaatko Vadim suositella uutta, niin raskain mielin kuin tästä nykyisestä luovunkin.. ;)
Prepare for the worstest.
Pyry-Matias

Re: Onx jo maanantai?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Soittelen työkoneelta gunnareita, kokoan futsaljoukkuetta, pitäis vääntää hommia, mut nappade inte. Taidan mennä härnäämään tyttöä sen työhuoneeseen.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Onx jo maanantai?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ihanaa, viikon ällöin päivä pois alta nyt! Ei ollu ees mikään sikapaha. Nyt on enää kolme päivää perjantaihin <3 Olis Poisonblackikin sillon Foxiassa, saa nähdä päädymmekö sinne, vai kotostelemmeko vain. Nyt pitäis ruveta paistelemaan noi hunajamarinoidut broilerinsuikerot tuolta. Huuhtelen kyllä marinadit pois toki.
NuoriDaavid

Re: Onx jo maanantai?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pyry-Matias kirjoitti:Soittelen työkoneelta gunnareita, kokoan futsaljoukkuetta, pitäis vääntää hommia, mut nappade inte. Taidan mennä härnäämään tyttöä sen työhuoneeseen.
Vaikka Kyllikki Saaren murhaaja on edelleen löytymättä :paavi:
Bliss

Re: Onx jo maanantai?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ihan outoa, mulla ei ole illaksi mitään virallisia töitä :shock:
Mitenköhän saan ajan kulumaan?! Uhrilampaita telkkarista sitten varmaan.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onx jo maanantai?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

nowaysis kirjoitti:Pitää varmaan päästää mun ranskalainen sisäkkö menemään, vaikka onkin aika hot.. Ei ollu saanu viikonlopun aikana siivottua siis yhtään, ja oli vielä jättäny puurot homehtuun pöydälle ja leivät kaappiin..Osaatko Vadim suositella uutta, niin raskain mielin kuin tästä nykyisestä luovunkin.. ;)
Aika karuu! Tämän sisäkön core competence on ilmeisesti joku muu kuin taloudenpito? Olen aina kiinnostunut. Onko numbaa?

Kuten tiedät, nykyään on todella vaikea löytää kunnollista palvelusväkeä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Onx jo maanantai?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Täälläkin soi gunnarit, epäkelvolla sisäköllä on kuitenkin aika hyvä musamaku, sano.. Onneks tiskiaineen haju peittää homepuuron 6-0. Tuoksukynttilätkin vois olla pop. Tilasin muuten Me naiset -lehden. Aikamoista huttua. Tenttikirjatki kiinnostaa enemmän ;) On kato syvällinen kausi menossa, eiköhän se siitä.. Kävin kampaajalla ja tulos on aivan ihhhku! Iiik!1 8)
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin