Menix jo Tiistai?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Menix jo Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Eikun ihan totta kello on jo vaikka mitä ja tiivistä Tiistai keskustelua ei ol3 preparoitu ja säilötty! Numb3rs!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Menix jo Tiistai?

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Mitenköhän työpaikkariesa tänään?
Eilen se oli aivan tuiterissa töissä, ei siis krapulassa, vaan aivan tillin tallin verestävät silmät sikkurassa. Ei kuulemma ollut saanut vapaapäivää, vaikka viikonloppuna oli ollut kauden päättäjäiset. Soitin työsuojeluvaltuutetulle.. moni tuli sanomaan minulle että tee se.. Kumma juttu, jos työnjohto ei reagoi, niin minut laitetaan asialle. =/
Tuolla tapahtuu pieniä työtapaturmia joka viikko, useamman kerran vuodessa sellaisiakin, joissa uhri joutuu ambulanssilla lähtemään sairaalaan.. melkein jokaiselle on tapahtunut jotain, alkaen murtuneista jaloista lähtien.. Ja kännissä olevaa ei päästetä kotiin toipumaan. Eihän mikään vakuutus kata känniläiselle tapahtuneita.
Jep jep..

Työnjohtaja katsoi minua tosi kieroon myöhemmin päivällä, kun työpaikkariesa (TPR) oli lähtenyt kotiin. Mutta ennemmin työpisteessä työvoimavaje, kuin kääliö töissä..

Niin TPR minua inhoaa =D.. Syynkin tiedän, ja taas se todistui. Ensin se kertoo minulle että häntä panettaa.. myöhemmin kuulemma minun ei pitäisi mennä pois, vaan hänen kanssansa komeroon...
Ja kun olin menossa ihan toiseen suuntaan.. - minun pitäisi tulla takaisin..
Känniset miehet.. *pidättelee nauruaan*
Siitähän sen vihanpito aikoinaan alkoi - kun sanoin sille kerran että jos ei viitsisi puhua minusta härskejä kolmannelle - jos kerran heittää törkeän letkautuksen, niin osoittaisi sanansa suoraan minulle.. jolloin voin heittää reagoida niihin kuin vitseihin.
Sen reaktio tuohon oli että "hän ei enää puhu minulle lainkaan". On se usein niin teini, ettei osaa lainkaan hallita käytöstänsä. Mitä nyt teini-iästäkin sillä jo lähemmäksi kaksi vuosikymmentä.

Saahan sille nauraa tänään? Saahan?
(Heh, paitsi ettei voi.. sillä on kahdet säännöt.. muille ja hänelle... ja jos niitä rikkoo, niin TPR repii pelihousunsa ja siitä kuulee/kärsii kaikki.)

Nooh, odotan mitä tänään tapahtuu..
Tod näk se ja kaikki muut ovat kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.
Vihtahousu

Re: Menix jo Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta. Eka TPK. Tänään alkaa SM-liiga :D
Mulli75

Re: Menix jo Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Vihtahousu kirjoitti:Tänään alkaa SM-liiga :D
2TPK ! Jalkapalloakin olisi tänään, just puhuttiin työkavereiden kanssa että tappelunhaluiset jalkapallofanit voisi laittaa häkkiin tappelemaan keskenään. Siinä olisi extrahupia muille.

Tänään AOWD kurssille illalla ja viikonloppuna sitten Hankoon rentoutumaan.
Pyry-Matias

Re: Menix jo Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Täytyi venyä seiskaan, kun tyttökin tuli samalla kyydillä. Väskää puskee, mutta pahin kooma alkaa hälvetä. Täällä keskustassa on riehunut yöllä paha kerrostalopalo, saas nähdä joutuuko itsekin sen tiimoilta hommiin.

Huomenii!
ninnithequeen

Re: Menix jo Tiistai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vääsyttää. Vaikka sai nukkua näinkin pitkään. Nätti päivä näyttää tulevan, joten vois laittaa pihaa syyskuntoon.
Ja mulle olis tullu taas paketti Minimaailmasta :mrgreen:
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Menix jo Tiistai?

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Heh, ottakaa ekat TPK:t itsellenne, vaikka se ei pidä paikkansa :D . Tiedän ja todensin olleeni ennen, ja kuten aina, se riittää - viis siitä, jos ei mene jakeluun.
Edith

Re: Menix jo Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä oonkin taas konttorissa. Tienaan uuden lautapelin itselleni kahdessa päivässä. Ja teeman mukaisesti, kyllä vain, minuakin väsyttää pirusti.
Elukka

Re: Menix jo Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

IV TPK. :swirl:
Mikähän kumma siinä on, että justiin sillon kun meikäläisen pitäis käydä nukkumaan, niin mukelo päättää heti, että nyt on kello itkupotkuraivari? :tiistai:
Bliss

Re: Menix jo Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elukka kirjoitti: Mikähän kumma siinä on, että justiin sillon kun meikäläisen pitäis käydä nukkumaan, niin mukelo päättää heti, että nyt on kello itkupotkuraivari? :tiistai:
En nyt mitenkään halua luoda synkkiä tulevaisuudenkuvia, mutta tuota kestää xxx vuotta. Samoin, kun LUULET, että muksu nukkuu kunnon päiväunia, ja päätät sillä aikaa tehdä jotain hyödyllistä (syödä, keittää kahvia, käydä vessassa tms) pikku kingi herää 100% varmuudella kärttyisempänä kuin koskaan :D
Elukka

Re: Menix jo Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Bliss kirjoitti:Samoin, kun LUULET, että muksu nukkuu kunnon päiväunia, ja päätät sillä aikaa tehdä jotain hyödyllistä (syödä, keittää kahvia, käydä vessassa tms) pikku kingi herää 100% varmuudella kärttyisempänä kuin koskaan :D
Been there. Syöminen on aivan erityisesti pannassa.
Geetzu

Re: Menix jo Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Kunpa välttäisin (ja muut!) ton...

Pikkuprinsessa on elänyt koko hurjan ikänsä niin minuutilleen ajastettuna sairasteluita lukuunottamatta, että ihan hirvittää miten kaikki saattaa muuttua prinssin kanssa. Kunpa perheeseen syntys aina 2 ihan samanlaista helppoa pilttiä. Toki sit ois riski tehä joku lauma niitä... Hyi kauheeta.
safi

Re: Menix jo Tiistai?

Viesti Kirjoittaja safi »

Elämä on joskus outoa. Yks setä on kytänny meikäläisen pyörää jo alkukaudesta ja kyseli mahdollista kiinnostustani myydä se hänelle. En suostunut, mutta nyt tarjosi sellaisen viisi numeroisen summan pelimerkkejä, ettei kieltäytyminen ollut enää mahdollista ja pyörä vaihtoi omistajaa.

Sinänsä ihan sopivasti, sillä uuden pyörän tilaaminen on nyt ajankohtaista, mikäli mielin sen itselleni ensi kevääksi saada. Nyt päätin sitten ottaa hiukan pienemmän (260kg hih!), niin ei tarvitse jatkuvasti olla niin kieli keskellä suuta pyörää siirrellessä. Putket, ilmanputsari, penkki ja stonga menee jo heti liikkeeessä vaihtoon ja sitten hetken ajettuani taas jotain muuta kivaa. Tällä siis kaudelle 08. Tosin väriltään mustana, joka on se ainoa ja oikea väri.

http://www.harley-davidson.fi/images/mallit/XL1200L.jpg
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Menix jo Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetzu kirjoitti:^ Kunpa välttäisin (ja muut!) ton...

Pikkuprinsessa on elänyt koko hurjan ikänsä niin minuutilleen ajastettuna sairasteluita lukuunottamatta, että ihan hirvittää miten kaikki saattaa muuttua prinssin kanssa. Kunpa perheeseen syntys aina 2 ihan samanlaista helppoa pilttiä. Toki sit ois riski tehä joku lauma niitä... Hyi kauheeta.
Tsemppiä GEETZUnen! ja Rinsessa myös!

Tässä SA, joka kysyy miten suhtaudut jos tuleva prinssi haluaa joskus Jokereiden pelipaidan. Otatko silloin kielinitron?

Kuvittele, vaikka olen ainainen HIFK (ja Geetzu-) fani, niin silti menen Jokereiden matsiin torstaina. Mutta ei hätää! Vastassa on HIFK ja salaa nautin jos Jokerit menettää avauspisteet...
Jääkiekkokaveri näet on Jokerifani ja minkäs sille voi...

SA
vireähkö, viriiliyhkö (onks tuo oikea muoto, apuuaa?)
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Sheetlord

Re: Menix jo Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Olisikohan tänään sellainen päivä, ettei tarvitsisi koota yhtään vitun huonekalua tai tapetoida neliömetriäkään seinää? Kohta kahteen viikkon kerennyt urheilemaankaan ton muuttosirkuksen takia..
Geetzu

Re: Menix jo Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Stadinarska kirjoitti:Tässä SA, joka kysyy miten suhtaudut jos tuleva prinssi haluaa joskus Jokereiden pelipaidan. Otatko silloin kielinitron?
SA
vireähkö, viriiliyhkö (onks tuo oikea muoto, apuuaa?)
Oon näin etukäteen aatellu, että poitsu saa pukeutua miten vaan kunhan me ei prinsessan kans olla lähettyvillä. Tyttöhän sai kans (jälkikäteen toki, olin jo vuoden käyttäny sillä punaista... ) valita kahdesta paidasta päätyen tietenkin siihen parempaan, mies kantoi sit ostamansa narritavarat takaisin kauppaan. 8)

Mies totes, että jos suikkarit ja yleinen hoiva vaimolta loppuu niin sitten lähtee talosta ifk-tutit, pullot sun muut vähintäänkin jäähylle kellariin. Ihan hyvä diili ja loistavaa joustavuutta, onhan toi nyt ollut fani ennen kuin mä edes synnyin... Oon ollu aiemminkin huomaavinani, että narrityypit myy periaatteitaan naiskauneuden ja kodin yleisen harmonian edessä. ;)

Viriilihkö!!!!11
Geetzu

Re: Menix jo Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sheetlord kirjoitti:Olisikohan tänään sellainen päivä, ettei tarvitsisi koota yhtään vitun huonekalua tai tapetoida neliömetriäkään seinää? Kohta kahteen viikkon kerennyt urheilemaankaan ton muuttosirkuksen takia..
Oih, meille tulee viikonloppuna ekat kamojen pakkaajat ja siitä viikon päästä pääsen tsekkaamaan uuden kodin huonekalujen paikat! :h:

Oon tehny kaiken etukäteen mahollisimman helpoks, saa nähä miten käy ja kitisenkö täällä pian kuin väsynyt sinä...
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Menix jo Tiistai?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Huomenna varmaan ehtisi pestä pyykkiä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Menix jo Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vaihdoin eilen puhelinnumeroa, että pääsin eroon sitkeästä puhelinhäirikköluuserista. Uutta numeroa voi kysellä yv:llä, jos kokee tarvitsevansa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Googlebot

Re: Menix jo Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Lolita kirjoitti:Vaihdoin eilen puhelinnumeroa, että pääsin eroon sitkeästä puhelinhäirikköluuserista.
Alkavatko seuraavaksi postiluukut kolista?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Menix jo Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Googlebot kirjoitti:Alkavatko seuraavaksi postiluukut kolista?
Nimi ja osoite ovat jo vaihtuneet aiemmin, nyt lähti vielä varmuuden vuoksi osoitteenluovutuskielto maistraattiin. Jos tämä ei riitä, voisin olettaa poliisin osallistumisen asiaan olevan ajankohtaista.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Sheetlord

Re: Menix jo Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Geetzu kirjoitti:meille tulee viikonloppuna ekat kamojen pakkaajat
Boy, do I feel like broke-ass lame communist motherfucker right now, since meidän piti kyllä pakata kamamme kyllä ihan itte.. Mä en olisi suurin surminkaan päästänyt ketään penkomaan kamojani ja löytämään sinne piilotetut *******-**** sekä *****************.
Geetzu

Re: Menix jo Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sheetlord kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:meille tulee viikonloppuna ekat kamojen pakkaajat
Boy, do I feel like broke-ass lame communist motherfucker right now, since meidän piti kyllä pakata kamamme kyllä ihan itte.. Mä en olisi suurin surminkaan päästänyt ketään penkomaan kamojani ja löytämään sinne piilotetut *******-**** sekä *****************.
Meillä on jo pakattu kaikki sellainen, mikä ei muiden silmille sovellu (sellasta olikin muuten tosi vähän). Mut sisko, äiti ja parit kaverit on kyllä oiva apu astioiden, muksun lelujen yms. pakkailuun. Tälleen työssäkäyvänä mahamammana ei niin ku jaksa ku kato se vapaa-aika menee kokoajan jommalla kummalla isoista pikkusen kanssa!

Tästähän saattaakin avun kelvatessa tulla helpoin muutto ikinä. Pidätän vielä oikeuden niihin natinoihin. ;)
didi

Re: Menix jo Tiistai?

Viesti Kirjoittaja didi »

Olipa hyvä idea tänään tulla vasta yhdeksäksi töihin. Tuntuu kuin olisin päässyt eroon parin viikon univeloista nukkumalla yhden yön hyvin. Eilisen työpäivän jälkeen en olisi mitenkään edes jaksanut mennä kahdeksaksi töihin.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Menix jo Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Byhyy. Virun flunssassa. Tämä ei ole ihmisen paikka elää, tämä Suomi!
Vastaa Viestiin