Gattacan banni poistettava

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Herra Manala

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

BettyB. kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Nih. Rumat ei saa runkata.
Saa toki. Mut ei mun kuville.
Niinhän mä tossa just selvitin. Vin Diesel saa.
NuoriDaavid

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Edith kirjoitti:Mun mielestä omista runkkauksistaan julkisesti kertominen on vähänkö laast siisöniä--.
Öö, eikös tuo ole juuri tämän palstan ydinosaamista?
ninnithequeen

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:
Edith kirjoitti:Mun mielestä omista runkkauksistaan julkisesti kertominen on vähänkö laast siisöniä--.
Öö, eikös tuo ole juuri tämän palstan ydinosaamista?
Ei kai siitä kukaan muu täällä juur kertoile, paitsi Gattis ja Geetzu?
Aito_Johanna

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Edith kirjoitti:Mun mielestä omista runkkauksistaan julkisesti kertominen on vähänkö laast siisöniä - oli kyseessä sitten mies tai nainen.
:komp:
Geetzu

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Edith kirjoitti:Mun mielestä omista runkkauksistaan julkisesti kertominen on vähänkö laast siisöniä--.
Öö, eikös tuo ole juuri tämän palstan ydinosaamista?
Ei kai siitä kukaan muu täällä juur kertoile, paitsi Gattis ja Geetzu?
En oikein edes muista koska olisin masturboinut saatika siitä täällä avautunut. Taisi olla provo koko heitto. Gattistakaan kun ei juuri näy.

Ette te ämmät oikeesti oo niin spesiaaleja, että vain ne komeet ja ihkut munatipottuis kurveistanne. Opetelkaa nauttimaan ajatuksesta, että kaiken maailman karvanaamat tuolla kadulla perseitänne tuijoteltuaan hippasevat lähipubin kusiluukkuun tumputtamaan pesemättömiä haisevia kikuleitaan ja kaikenmoiset Homeboyt ja Gattacat saattavat fiilistellä nassukuvistanne koska joskus ne Britneyt ja Aguilerat vaan rupee kyllästyttämään ja aitous ja tietty tavoitettavuus on uuuuuuuuuh.

Tai sit ihan vaan karistakaa koko ajatus mielestänne ja opetelkaa sulkemaan korvat ja etenkin kitinässä ne silmät. Aina voi myös rumentaa ja esim. lihottaa itsensä, piilottautua säkkivaatteisiin ja ja ja... Tää nyt tulee yllärinä aika bonuksena; kuvat voi jättää laittamatta nettiin! Ooh. Itse koen neutraalin whatevar-linjan noista kaikista miellyttävimmäksi ja helpoimmaksi tavaksi olla ja elää. Sekin helpottaa kun kokee olevansa jollekin tietylle se maailman seksyin ilmestys, sitä ikään kuin osaa muka jo suodattaa turhan pois.

Omaa sisintä kyllä vähän hiveli äskeinen asiakas - lihavahko keski-ikäinen maalainen - jonka flirtti oli viikon parasta (eikä tämä edes ole huonoin viikko, Seiskan kansikuvapojistakin kaksi jäi tuolle pahasti!) ja nyt kyllä vähän tuumailenkin tässä itsekseni, että miettisköhän se mua iltahämärällä kotonaan vaimon vieressä, pääsisköhän vaimo naatiskelemaan oikein kunnolla kun vähän vilautin sitä reittä ja noin...

Buah.
ninnithequeen

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi reps :D
masa

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja masa »

Geetzu kirjoitti:Buah.

:thumbs up: Se on helppoa, kun on sinut seksuaalisuutensa ja itsensä kanssa.
Herra Manala

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

masa kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Buah.
:thumbs up: Se on helppoa, kun on sinut seksuaalisuutensa ja itsensä kanssa.
Hyi vittu. Ällöä. Lopeta nyt jo se Geetzun kuville runkkaaminen. Sä et ole edes vapaa ja oot vielä liian vanhakin sille. Ja sillä pukkaa pullaa uunista. Ja sillä on mies. Sun ajatukset on moraalittomia. Mua oksettaa.

PS. Sanoinko jo et ällöä? Hyi vittu.
Geetzu

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Herra Manala kirjoitti:PS. Sanoinko jo et ällöä? Hyi vittu.
Nii... Sit on tietty tollasia masoja, joiden salaa oikein toivon runkkailevan mua kaukaisesti vähän edes miettien ja tämä se vasta kato ällöä onkin nih!
Tix

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Tix »

Edith kirjoitti:Mun mielestä omista runkkauksistaan julkisesti kertominen on vähänkö laast siisöniä - oli kyseessä sitten mies tai nainen.
Vissiin nyt on in olla biseksuaali joka menee tv-ohjelmaan runkkimaan unissaan.
Quarter

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Jos kerta ollaan niin suvaitsevaisia, että kuka tahansa karvaturpa saa runkkia sun kuville miten tahtoo, niin miksi ei voida suvaita myös sitä, että jotkut eivät pidä siitä, että heidän kuville runkitaan? Miksi kaikkien pitää olla vähintään yhtä avoimia, vapaamielisiä ja suvaitsevaisia kuin sinä?

Disclaimer - Ei osoitettu kenellekkään henk.koht.

Toiseksi, jos ei tahdo kuvilleen runkittavan niin ei laiteta niitä sitten nettiin. Miksi tässäkin pitää elää niiden muutaman mulkun ehdoilla? Entä jos tahtoo vain näyttää naamansa nimimerkin takaa ystävilleen? Mielestäni (©) vika on jossain muualla, kun itsessä, jos pitää alkaa varomaan omien kasvokuviensa julkaisua. Samaan syssyyn menee nämä lehdissäkin esillä olleet tapaukset söpöistä kuvista lapsista leikkimässä rannalla tai piha-altaassa uimapuvuissa tai ilman. Vanhempia varoiteltiin pedofiileista, jotka ottavat kuvat omiin perversioihinsa.

Väkinäinen puolustelu ja yliampuva sarkasmi saavat käyttäjänsä näyttämään junteilta ilman tapoja. Mutta sehän nyt ei ole tällä palstalla mitään uutta.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Geetzu kirjoitti:[

Buah.
Hyvä.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Runkin ajatuksille. Älkää siis vuodattako ajatuksianne kityyn.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Geetzu

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Quarter kirjoitti:Disclaimer - Ei osoitettu kenellekkään henk.koht.
Tuo ei mulle ollut ei, mutta heitän silti, että minä ainakin suvaitsen kaikki kitinät ja natinat aiheesta. Kukin ratketkoon ihan miten tahtoo, seuraan vain taka-alalla jos ollenkaan. Ja ehkä tiukan paikan tullen voin sen himpun verran disauttaa, ettei kukaan nyt kuvittelis täältä kitinästä ihan maailman runkkimatskuprinsessaks nousevansa maalaisen kuvafiksailujen vuoksi... Realiteetit kohdalleen, narttuset!

Itse en paljoa lapsistani kuvia nettiin tunge - paitsi galleriat salasanojen takana sukulaisille - mutta tiedostan kyllä hyvin, että ne vähäisetkin voivat joutua tai olla joutuneet pedofiilien iloksi. Ei paree miettii tommosia enempää, nousee vielä angstit. Parempi olla miettimättä kuraa, jolle ei enää mitään voi. (Clay nyt tulee tähän toki kertomaan millaset kicksit saa tyttärestäni ja sit meillä täällä kotona lataillaan taas pyssyjä ja tankataan viikonloppureissua varten autoa mut mut mut... Ei ku jätetään se huomiotta. )
prosessi

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Geetzu kirjoitti:Ette te ämmät oikeesti oo niin spesiaaleja, että vain ne komeet ja ihkut munatipottuis kurveistanne.
Alkoi mietityttää, että minkälainen pitäisi olla, jotta tuo onnistuisi. Sitten tajusin: Tietenkin pitää osata määritellä komeus ja ihkuus sen mukaan, ketkä tuntevat vetoa. Joten oon just niin spesiaali, ähäkutti.
Aina voi myös rumentaa ja esim. lihottaa itsensä, piilottautua säkkivaatteisiin ja ja ja...
Kokeilin tuota, mutta se hankaloittaa elämää turhan paljon. Liikaa haittoja suhteessa etuihin.
Zeb

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Geetzu kirjoitti:miettisköhän se mua iltahämärällä kotonaan vaimon vieressä, pääsisköhän vaimo naatiskelemaan oikein kunnolla kun vähän vilautin sitä reittä ja noin
Narsismi vai viattomassa tarkoituksessa esiinlaitetuille kasvokuville runkkaajat, kumpikohan oksettais enemmän, en osaa päättää.

Geetsulle silti, tykkään linjastasi, oot johdonmukainen ja erotut, oot varmaan mitä oot. So be it.
Geetzu

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Zeb kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:miettisköhän se mua iltahämärällä kotonaan vaimon vieressä, pääsisköhän vaimo naatiskelemaan oikein kunnolla kun vähän vilautin sitä reittä ja noin
Narsismi vai viattomassa tarkoituksessa esiinlaitetuille kasvokuville runkkaajat, kumpikohan oksettais enemmän, en osaa päättää.

Geetsulle silti, tykkään linjastasi, oot johdonmukainen ja erotut, oot varmaan mitä oot. So be it.
Ankaran harjoittelun tulosta vaan.

Vttu et vitutti eilen baarissa (josta hain kavereita) kaiken maailman urvelot, jotka eivät meinanneet viitsiä jaksaa sinne vessaankaan vaan ajattelivat runkkia ihan julkisesti "tiineelle laatukarjalle" as the one said. Totesin yhdelle täysin vastoin omaa linjaani, joka väijyi enempi iholla, että oot aivan liian ruma edes ajattelemaan mua, sori hani, mene mökkiis ja tyydyty mummin vanhan peiton kulmaan. Siitähän se vasta innostu, huuh, sylki roiskuen läiski kutsut sinne mummin perintönä jättämään Espoon rantsukämppään ja peitotkin ois saanu viedä omat... Tokihan ällöimpien miesten porukka myös rohkaistui seuraamaan laumaamme pihalle asti, jossain tossa motarilla kai ne sain jätettyä. Ja kiva kun olin miehen autolla liikenteellä.

Joo, en nukkunut hyvin, vttu ne runkki narsistisissa unissani naamalle ja joka paikkaan. Tää aamu alkoi kyllä ihan liian aikaisin, eihän vielä ole edes ilta... *lal*
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Minä en kuitenkaan luovu lehdistä leikkaamistani Nylon Beatin kuvista.

Paitsi jos Jonna & Erin EHDOTTOMASTI vaativat... :roll: :)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Clay »

Geetzu kirjoitti:(Clay nyt tulee tähän toki kertomaan millaset kicksit saa tyttärestäni ja sit meillä täällä kotona lataillaan taas pyssyjä ja tankataan viikonloppureissua varten autoa mut mut mut... Ei ku jätetään se huomiotta. )
Kyllä mä jaksan odottaa, että se täyttää 11 vuotta - ihan vaan sun tunteiden takia, ku arvostan sua, pus.
Nyt penikseni on fantastinen!
Geetzu

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Arvostan ajattelevaisuuttasi, maltillista elämää kulta! :h:
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Clay »

Kuva

Jos olisin komea ja kaunis hetero, niin saattaisin joutua runkkimaan tälle!
Nyt penikseni on fantastinen!
BettyB.

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Clay kirjoitti:Jos olisin komea ja kaunis hetero, niin saattaisin joutua runkkimaan tälle!
No oliko nyt reilua?
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja Clay »

BettyB. kirjoitti:
Clay kirjoitti:Jos olisin komea ja kaunis hetero, niin saattaisin joutua runkkimaan tälle!
No oliko nyt reilua?
Ei ole, koska mulla on parempi pepa!
Nyt penikseni on fantastinen!
BettyB.

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Clay kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Clay kirjoitti:Jos olisin komea ja kaunis hetero, niin saattaisin joutua runkkimaan tälle!
No oliko nyt reilua?
Ei ole, koska mulla on parempi pepa!


:pics:
NuoriDaavid

Re: Gattacan banni poistettava

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Clay kirjoitti:Kuva

Jos olisin komea ja kaunis hetero, niin saattaisin joutua runkkimaan tälle!
Hyvältä näyttää, kenen galleriasta tuo on ?(haluan nähdä lisää!)

edit: Se oli kityn oma Betty!

:p:
Vastaa Viestiin