Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Geetzu

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

William Somerset kirjoitti:On siellä kuitenkin joku juuri salilta tullut könsikäs pienissä uikkareissan pullistelemassa.
No ei ollu, muutama mummeli seurana ja niistäkin jokainen kävi paapimassa uimapalloani. Muuten ihan rentouttava puoltuntinen. Nyt vois vetää tirsat täs pöydällä, jos sit tunnin päästä uskaltais jo kotiin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Helou!

Pientä rusketusta pinnassa ja suurtakin suurempi väsy. Kone laskeutui tänään aamulla pari tuntia myöhässä, eli klo 05. Iltavuoroon nousu 4 tunnin unien jälkeen ei ollut luksusta.. Mies sai onneksi jäädä sänkyyn nukkumaan.

Mä olen nyt sit niinQ Rouva :h:

Bliss: vahvistus oli mieheltä jäänyt netissä tekemättä; ei ole kuulemma koskaan käyttänyt nettipankkia, eli tulossa on! (miten joku voi olla käyttämättä nettipankkia enää?!)

Kauhea ikävä ollut normaalia kotiruokaa ja suomalaista maitoa. Bulgarian lämmin lehmänkusi ja raskalaiset+mauton liha- sapuskat ei hotsittanut enää toisena päivänä. Paras ateria mitä söin koko matkan aikana oli kiinalaisessa 700gr kanaa mustapippurikastikkeessa (no vegetables, all meat :D)

Jeps.. mut takas töiden pariin.

:h: kaikille :dream:
The great club outshines the individual, always and forever.
Vihtahousu

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Rouva Hunis, kiva kuulla että ootte tulleet takas :D
Edith

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Edith »

nexie kirjoitti: Knock, knock.
Sä et ollut eilen illalla koulussa! Sieltä sai askarreltavaa-paskarreltavaa.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Edith kirjoitti:
Sä et ollut eilen illalla koulussa! Sieltä sai askarreltavaa-paskarreltavaa.
Jep, olin itse pitämässä samaan aikaan luentoa toisaalla, joten jäi tuo hupi väliin. Ope oli lähettänyt mulle jonkun BSCW registration -viestin, mutta en mä sieltä mitään toimeksiantoa löytänyt (sen pitkän tekstin kyllä, mutta en mitään työnjakoa). Pistätkö mulle vaiks yv:nä tiedon askartelu-paskartelun luonteesta, jos jotain kerran pitäisi alkaa työstää?
Don't Panic!
Edith

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Edith »

nexie kirjoitti: Pistätkö mulle vaiks yv:nä tiedon askartelu-paskartelun luonteesta, jos jotain kerran pitäisi alkaa työstää?
Pistin, mutta ei tosta mun viestistä kovin täydellistä apua ole. Sinänsä luento oli valtaosiltaan kyllä sitä vanhaa tuttua, mutta tota just sun osuutta yhteisprojektissa en sitten tiedä, kun jaettiin osuudet vaan paikalla olleille.
ninnithequeen

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tää zombi menee ny nukkumaan. Ja herää ennen viittä töihin taas.
Tämmöset päivät pitäis kieltää lailla. Onneks pääsee ukon kainaloon NYT ja muksukin on anopilla tämän yön. Isi ja äiti saa nukkua. Seksi ei vois vähempää ny kiinnostaa. Musta on tullu vanha.
aimohaiku

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Päivän työt tehty. Tilinauha odotti postien joukossa, vähän lisää liksaa rojektivastuusta. En valita. Illan hikijuoksun korvasi tällä kertaa kauppakassin kuljetus ytimestä, spårat olivat niin täynnä potkupalloporukkaa, etten jaksanut ryysiä sekaan.

Lintukalja on näköjään tehnyt paluun. Yhtä vetistä kuin silloin joskus, mutta muistoja, muistoja... :)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

No.
Viimeksi muokannut Keikaus, 07.03.2008 11:58. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Noi sinkkuäitinaiset on ihan kamalia! Ihan kuin noi miehet olisivat jossain työhaastattelussa ja noi naiset vaatii niitä olemaan jotain muuta mitä ne on, vaatii jotain särmää. Menisivät noi naiset elokuviin, jos kaipaavat viihdettä. No toi tumma Teija ei ole niin tiukkis, mutta noilla kahdella muulla täytyy olla alkkarit perseen välissä ikävästi.

Nimim. Pelastakaa suomalaiset miehet!
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Alkaa löytymään akkamaisia reaktioita kokoajan enemmän, vedin 300g suklaalevyn naamaan ykkösellä kun oli ikävää. No ainakin saa massaa, mutta voi naama kukkia kunnolla.

Taidan vetää litran luumunektaria puskuriksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Päivän käyränkohottoja:

Päätin sitten lähteä ostamaan uuden deeveedee-soittimen. Töölöstä. Ei tullut yhtään ajateltua asiaa pidemmälle. Oli meinaan hiukan ruuhkaa tänään sielläpäin. 50min parin kilsan pätkää maskua ja 30min parkkipaikan etsimistä kunnes muistin, että HUSn pihaan voi töötätä ilmaiseksi.

Ja arvatkaa oliko juuri niitä soittimia varastossa, mitä menin ostamaan? Älykkäämpi olisi soittanut etukäteen. Otin sitten toisen, kalliimman, mutta juuri sitä ei ollut mustana. Prkl.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Geetzu

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Jeah rouva, jaksamista arkeen, siitä se alamäki nyt sitten lähti! :h:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Keikaus kirjoitti:Noi sinkkuäitinaiset on ihan kamalia! Ihan kuin noi miehet olisivat jossain työhaastattelussa ja noi naiset vaatii niitä olemaan jotain muuta mitä ne on, vaatii jotain särmää. Menisivät noi naiset elokuviin, jos kaipaavat viihdettä. No toi tumma Teija ei ole niin tiukkis, mutta noilla kahdella muulla täytyy olla alkkarit perseen välissä ikävästi.

Nimim. Pelastakaa suomalaiset miehet!
En katsonut mutta voin kuvitella! Vakavasti edelleen sanoen, tuollaiset ohjelmat luullakseni ovat vahingollisia oikeasti, jos naiset katsovat muoti-ilmiöksi ja ikäänkuin sallituksi vaatia miehiltä muuta kuin ne ovat. Todella tympeää!
Kiitos Keikkuli, varoituksesta! En taida katsoa ettei mieli huononnu! Meillä Arskalaisillahan mieli toki ei mustene vaan vain haalistuu! :P

SA
kansalainen
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Bliss

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Olen käyttänyt koko illan viisaasti (right...) laittamalla roinaa huuto.nettiin myyntiin. Kaikkea mahdollista muutakin tekemistä olis kyllä ollut...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ja minä taas tiskasin, imuroin ja pyyhin uuden antiikkiarkkuni (ei uusantiikkia!). Rupesi meinaan ottamaan muutama töissä tekemäni virhe niin paljon pannuun, että päätin muuttua BettyB:ksi vähäksi aikaa. :wink: Toimi. Enää ei ota niin paljon päähän. Taidan vielä tehdä hiuksiini syväpuhdistuksen, jos vähän vaikka imeytyisi päänahan läpi.
Kikkelis kokkelis.
William Somerset

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Havaitsin taantuneeni jälleen kerran askeleen taaksepäin. Enää ei oteta kahta eteen, vaan tähän jäädään odottamaan seuraavaa taantumusta. Sen siitä saa, kun pudottaa treenimäärät 4-5 kertaa viikossa tasolta 1-2 kertaa viikossa tasolle. Nuoret karjut menee ohi. Mä olen wanha. Nyt on pakko kiroilla. Vittu saatana että mä olen wanha. Taidan ostaa kiikkustuolin.
Vastaa Viestiin