Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

KASSIIN Ä kysymys. Eli kas siinä kysymys.

Kyllähän joskus tullee mieleen iltasella, että onkohan tuossa päivässä ollut mitään sellaista hyvää, että olisi oppinut jotain tai onko tämä ollut vain vanhan kertausta?

KUITENKIN yhä enenevissä määrin ihmiset joutuvat miettimään mitä TYHMENTÄVÄÄ he ovat tänään itselleen tehneet! Silloinhan on varsin hyvä lopputulos päivälle saavutettu, jollei ole aikaansaanut kanssarakkalleen tai itselleen mitään negatiivista!

Miettikääpä tätä! Aina ei pidä edes kehittyä suurenmoisesti kunhan pitäisi oman mahdollisen vahingollisuutensa kurissa!

Edellistä eivät ainakaan vankilassa puuhastelevat ole sisäistäneet!

AI ETTÄ MISTÄ MULQVISTISTA tällaista sain päähäni! En kyllä muuten yhtään tiedä. Ja mulla ei vieläkään ole propellia päässä.

Mutta KORJAAN tilanteen!
Toivotan teille oikein mahtavaa keskiviikkopäevööö. Jos se heti ei tunnu mahtavalta, pure hammasta niin hyvääkin tulooo vastaan, sano.

Jotenkin tuntuu kuitenkin että on aika myöhä! Laitan pääni nyt pehmeälle tyynylle ja ryhdyn haaveilemaan minuutin jostain ja vaivun tajuttomuuteen muutamaksi elontunniksi jolloin mm. immeiset NY:ssa vielä päivittelevät kahden tornin tuhoa ja meikä vain nukkuu.
Kumma maailma!

Totesi

SA
arskalainen, tottakai!! :) Liity sinäkin ennenkuin ryhmä rajoitetaan! :wink:
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Mulli75

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Olen kehittynyt, avaudun Arskan ketjuun.

EKA TPK !
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Ja jälleen uusi työpäivä. =)

TyöPaikkaRiesa oli eilen aika lammasmainen. Kollega kertoi että TPR oli aidosti kiitellyt että "joku" oli soittanut työsuojeluvaltuutetulle.. joku mutta ei tietoa tarkkaan kuka se joku on.. tod näk TPR tiesi kuka se joku oli.. mutta ei pysty sanomaan sitä kiitosta suoraan.
Heh, sen kiitollisuus kestää juuri sen seuraavaan kiukustumiseen, ja tunnun ärsyttävän itsetunnoltansa herkkiä pikkuhitlereitä. Kuten joku kuvasi, sillä tuntuu olevan viha-rakkaus suhde minuun. =D
Mutta ihan sama, siksi juuri olen tässä työssä että vaikka joustan normaalitilanteissa, kestän vaikka koko työnjohdon huutoa vieressä, enkä anna painostukselle periksi kun tiedän sen olevan oikein.

Jännää miten vanhemmat miehet näkevät hymyilevän roolini läpi, kun nuoremmille kälätykseni tekee minusta harmittoman. Miksi tehdä suurta numeroa, jos hymy ja pari oikeaan paikkaan sanottua sanaa ajaa asian paremmin..?
Yleinen mielipide = Ei miljoona kärpästä voi olla väärässä; p**** on hyvää... =D
Vihtahousu

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta. Tiipiikei. IFK voitti eilen kerhon :D Tänään on vutismaajoukkoeen vuoro voittaa polakit!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Äärimmäisen väsynyttä huomenta. Siis ihan superplop, tekisin lähes mitä vaan, et pääsisin takas kotiin nukkuu. Typerät natsiherätykset.
No, mut ainaski oon paremmalla tuulella ku eilen. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

TPK minäkin. Kiva yllätys odotti minua työpöydälläni --> Kuva. Sain myös neekerinsuukon. Kerrankin mukava alku päivälle! Rattoisaa työpäivää kaikille! :D
Älä löi! En ole hurrit!
Geetzu

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Pun piti mennä kokeilee joogaa mut sielt tuleekin tyhmä futispeli, joka miehen ON PAKKO nähä. Tyhmää. Päivä jotenkin musteni kauheesti, olenpas itsekäs paska. Enää 17 työpäivää jäljellä (incl. this one) ja kuulin tarkkoine korvineni kuinka porukka suunnitteli lomalle jäämis -lahjaa mulle, iik ihkuu. Vttu jos ne ostaa jotain vauvalle, eikä mulle. Vauva saakoon vast sit ku suostuu tähän maailmaan!

Ihan jees pössis. Pitäydyn Vaolan muksuketjusta kaukana niin päivä jatkuukin ehkä tällasena.
Geetzu

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kimmen kirjoitti:TPK minäkin. Kiva yllätys odotti minua työpöydälläni --> Kuva. Sain myös neekerinsuukon. Kerrankin mukava alku päivälle! Rattoisaa työpäivää kaikille! :D
Ihana! :D
BettyB.

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kävin aamulla ostamassa kolleegalle jätskiä ja olin pettynyt kun Chunky Monkey ei ollut valikoimissa. Tiedän että se olis ollu sen lempparimaku. No, ostin kolmea muuta, ehkä niistä joku putoaa toipilaan massuun :] Ja toivottavasti ei ole syöpää...

Oon alkanu heräillä ihmeellisiin aikoihin, tänäänkin jo 6:30 joka ei ole todellakaan normaalia tälle unikeolle. Mikähän mua oikeen vaivaa? Mutta joo, kuppiin Valkoista Päärynätarhaa (kuka nää teelaatujen nimet keksii??) ja töiden pariin. Hilirimpsis!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23486
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kaaduin eilen punkkaan hyvissä ajoin, mutta heräilin yöllä aivan järjettömän monta kertaa. Nyt aivan zompparifiilikset, epäilen ettei kahvikaan auta tähän olotilaan.

Viimeyön unissa ei seikkaillut naisia vaan pahoja henkilöstöpäälliköitä ja organisaatiomuutoksia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
BettyB.

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bluntly kirjoitti:Viimeyön unissa ei seikkaillut naisia vaan pahoja henkilöstöpäälliköitä ja organisaatiomuutoksia.
No eiks se henkilöstöpäällikökään ollu nainen? Uh, sellanen tiukkanutturainen kuuma henkilöstöpäällikkö nahkasaappaissa lyömässä TES:lla päähän...
Sheetlord

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

BettyB. kirjoitti:Uh, sellanen tiukkanutturainen kuuma henkilöstöpäällikkö nahkasaappaissa...
Mun viimeaikojen öisissä fantasioissa seikkaillut vähän tämäntapainen hahmo. Se tosin oli Kansainvälisen Suuryrityksen Johtoporrasta, eikä mikään pikkupomo. Matkaseurueeseen kuului yksi aasialainen naissihteeri ja kaksi miespuolista "henkilökohtaista avustajaa" :jouden:
BettyB.

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Sheetlord kirjoitti:Mun viimeaikojen öisissä fantasioissa seikkaillut vähän tämäntapainen hahmo. Se tosin oli Kansainvälisen Suuryrityksen Johtoporrasta, eikä mikään pikkupomo. Matkaseurueeseen kuului yksi aasialainen naissihteeri ja kaksi miespuolista "henkilökohtaista avustajaa" :jouden:
Tollanen musta tulee isona!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23486
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

BettyB. kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Viimeyön unissa ei seikkaillut naisia vaan pahoja henkilöstöpäälliköitä ja organisaatiomuutoksia.
No eiks se henkilöstöpäällikökään ollu nainen? Uh, sellanen tiukkanutturainen kuuma henkilöstöpäällikkö nahkasaappaissa lyömässä TES:lla päähän...
Olihan se nutturapäinen, jakkupuvussa mutta stilettikorkkareissa. Jä lähinnä talloi niillä koroilla...
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
didi

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja didi »

Tpk

*huokaus*

Väsyttää, mietityttää... Täytyy yrittää siirtää ajatukset töihin.
Bliss

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

didi kirjoitti: *huokaus*

Väsyttää, mietityttää...
Mikäs?

Huh. Mulla on kohta koko omaisuus kirpparilla myynnissä. Kävin "hiukan" kriittisesti läpi tätä tavaramäärää. No.. saahan hyvän syyn ostaa uusia vaatteita, kun vanhat on laitettu kiertoon :D
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No voihan vitura. Reps.
Just vast hiffasin, et toi äskeinen ns.asiakas oli yks vanha hoito jostain viiden vuoden takaa, suunnilleen. Ja mä sit ihmettelen, et miksköhän toi kattoo mua noin kummallisesti. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Mulli75 kirjoitti:Olen kehittynyt, avaudun Arskan ketjuun.

EKA TPK !
Mulli, teit miehen työn jo, tai siis Mullin...oops!

Olet siis tarpeeksi kehittynyt jo tänään. Voit nyt "lasketella" tai jäähdytellä loppupäivän ihan vapaasti RULLATEN! :)

Terveisin

SA
koska titteli ärsyttää joitain, en sitä laita.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetzu kirjoitti:Pun piti mennä kokeilee joogaa mut sielt tuleekin tyhmä futispeli, joka miehen ON PAKKO nähä. Tyhmää. Päivä jotenkin musteni kauheesti, olenpas itsekäs paska. Enää 17 työpäivää jäljellä (incl. this one) ja kuulin tarkkoine korvineni kuinka porukka suunnitteli lomalle jäämis -lahjaa mulle, iik ihkuu. Vttu jos ne ostaa jotain vauvalle, eikä mulle. Vauva saakoon vast sit ku suostuu tähän maailmaan!

Ihan jees pössis. Pitäydyn Vaolan muksuketjusta kaukana niin päivä jatkuukin ehkä tällasena.
Voi Geetzu-kulta! KUNINGAS Jalkapallo on elämää suurempi laji. Tämä perusasia on jokaisen naisen vain sisäistettävä. Sama pätee golfiin, vaikkakin ei yhtä selkeä asia kuin jalkapallo. Tänäänkin tulee Extralla Venäjä-Englanti illalla myöhään, varustaudu siihen!

Ja siis se Suomi-Puola ÖLYMPIÄ-stadionilla Bubeineen!

Ja mulla on toinenkin ihan surkea uutinen sulle: Eli tasan tarkkaan sä saat lahjaksi muutamat potkuhousut ja vauvan herätyskellon yms. Tai sitten vauvaliikkeeseen lahjakortin. VOIVOI. Ei ne dildoa eikä porkkanapussia osta ainakaan!

Kuinka IHMEESSÄ sulla voi olla noin hyvät korvat? Ovatko ne lisäksi kauniit? Mutta siis minkälainen työporukka se on, joka ei pidä huolta lahjan saajan asian kuulemattomuudesta?

Vaolan muksuketjusta ja kauhukertomuksista minäkin pysyn kaukana, ainakin silloin kun haaveissani on oma pikku Arska tai Arja, juuuu. Muutoin sen lukeminen on ihan "kehittävääkin".

JA GEETZU! :P EIKÖ OLE IHANAAAAAA, että HIFK voitti ja oikeus toteutui!

Minkänäköinen sun prinssistäsi todennäköisesti tulee sit kun kasvaapi?

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Sipsi kirjoitti:No voihan vitura. Reps.
Just vast hiffasin, et toi äskeinen ns.asiakas oli yks vanha hoito jostain viiden vuoden takaa, suunnilleen. Ja mä sit ihmettelen, et miksköhän toi kattoo mua noin kummallisesti.
Niin, kyllä hädän tullen on pakko ottaa vanhasta pakasta! Tämä näin yllättäväksi tiedoksi!

Terkut sulle Sipsi! Toivottavasti muuten sipsaillet hyvin! :)

SA
ihmiseksi tarkoitettu
Viimeksi muokannut Stadinarska, 12.09.2007 10:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23486
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tainnut kehittyä fetissi noihin jakkupukuihin jo aika pahaksi. Äsken paukahti delegaatio asiakkaan naisia kyseisissä vetimissä ja heti päivä parani pari piirua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elukka

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

TiiPiiKei, muthas.
Tänä aamuna syksy näytti jotenkin oikein poikkeuksellisen harmaalta ja ankealta. :| Kylmäkin oli ku neuvostoliittolaisen kadotuksessa.
didi

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja didi »

Bliss kirjoitti:
Mikäs?
Ihmissuhdeasiat.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Stadinarska kirjoitti:
Niin, kyllä hädän tullen on pakko ottaa vanhasta pakasta! Tämä näin yllättäväksi tiedoksi!
No mitäs se tämä sitten tarkottaa? Mä en kyllä tohon ihmiseen aio sekaantua koskaan, eihän sillä ole enää edes rastoja. 8)

Terkkuja Arskalle! Sipsailen ihan hyvin, juu. (Mitä se sitten ikinä tarkoittaakin..)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Googlebot

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

didi kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
didi kirjoitti: *huokaus*

Väsyttää, mietityttää...
Mikäs?
Ihmissuhdeasiat.
Äääh, ei niistä kannata välittää. Ihmisistä.
Vastaa Viestiin