Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

didi kirjoitti: Ihmissuhdeasiat.
Niistä ei kamalasti kannata murehtia. Parempi mieli kun unohtaa kaiken ihmissuhteiden miettimisen
Täti puhuu kokemuksesta. :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bliss kirjoitti:Niistä ei kamalasti kannata murehtia. Parempi mieli kun unohtaa kaiken ihmissuhteiden miettimisen
Mikä kappale korvienvälistä pitää poistaa, että tuo onnistuisi?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Bluntly kirjoitti: Mikä kappale korvienvälistä pitää poistaa, että tuo onnistuisi?
Jaa... Mä olen aina kehitellyt muuta puuhaa murehtimisen tilalle. Kun ei noi pähkäilystä miksikään muutu kuitenkaan. Jos ihmissuhteissa mättää, aina voi olla hyvä jossain muussa :)
Nimimerkillä "Viime vuosina aivan vitusti urheillut, lukenut, piirtänyt, maalannut ja kutonut yksilö" :wink:
Geetzu

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Stadinarska kirjoitti:--
No ku äijä oli eilen niin apina (kirjotan vaan blogiin apinuudesta ku ei se muka lue sitä toisin ku tätä) ja mä en nähny peliä ni eihän se nyt hemmetti sais futista kattoa jossain baarissa miesporukalla! Törkeetä! Ja huomenna se menee jaffalaan kattomaan ku narrit ottaa nenään. Jos ei ota niin laitan siveysvyön...

Ihanaa IFK voitti tosiaan jeah!

(Mä vähän muuten luulen, ettei noi upeet työkamut osta mitään vauvakrääsää, ne on oppinu tuntee mut aika hyvin ja tietää et krääsää ostan ite ja ihan ihan liikaa... Sit taas omaan hemmotteluun ei oikein riitä aikaa, et josko ne hommais mulle sitä aikaa uhkailemalla miestäni tms.?)

Mun prinssistä tulee ehkä maailman komein mies. Sil on varmaan tosi iso nenä ku vanhemmillaankin on ja tosi hyvä perse ku vanhemmillaankin on ja tosi ihana hymy ku isälläänkin on ja sit aika nätit silmät ku äitilläänkin on (asiakas just kerto, annoin ison alennuksen ihanasta kehusta ja odotan kehua ens tapaamisellakin!)... Siitä tulee ihan kamalan upea tietty. Varma nakki! :h:
Edith

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Unista? Mäkin kerron! Kirka elää! Siis ainakin mun viimeöisessä seksiunessa! Pitkään vaan soineet päässä kirkan 80-luvun hittibiisit, mutta nyt tääkin.
Pyry-Matias

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Iltapäivästä Avensis kehrää kohti Stadikaa. Puola kaatuu 2-0. Niin se vaan on. Lupasin jäädä paluumatkalla Tikkurilassa pois, kun menen katsomaan tytsin kämppää ekaa kertaa. Vois poiketa sit huomenna soppailemassa Kultaisessa kolmiossa, vai mikä se olikaan... 8)

Huomenta!
prosessi

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Bluntly kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Niistä ei kamalasti kannata murehtia. Parempi mieli kun unohtaa kaiken ihmissuhteiden miettimisen
Mikä kappale korvienvälistä pitää poistaa, että tuo onnistuisi?
Aivot? Näyttäisi olevan niin, että jos ei omissa ihmissuhdeasioissa ole kovin paljoa murehdittavaa, joutuu murehtimaan muiden ihmissuhdeasioita. Sitten kun kyseessä vielä ovat lähisukulaiset, joiden elämäntilanne tietenkin heijastuu omaankin, niin ei ole hyvä merrassa. Ristiriitaisia fiiliksiä.
William Somerset

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Ei kai tässä ole enää vuosiin mihinkään kehittynyt. Päinvastoin alamäki on jo alkanut. Harmaat solut kuolevat ja vievät mennessään kaiken sen tiedon ja taidon mikä on tullut vuosien saatossa hankittua. Muisti pätkii jo niin pahoin, että parisuhteen toinen osapuoli epäilee minua välinpitämättömäksi. Tarvii kaiketi harkita oman nimen ja sostunnuksen tatuointia kämmenselkään kaiken varalta. Fysiikan rapistumista vastaan menen taistelemaan tänään säbähallille. Tissit on kipeet eilisestä reenistä. Joku håttis tänne hieromaan niitä, kiitos!
Pyry-Matias

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

24e per nuppi tuli maksamaan tuleva futsalkausi. Ei paha. Olen taas joukkueenjohtajan ominaisuudessa käytännönvastaava. On mieltäylentävää saada vastausviestejä, kun asia oli jo suullisesti sovittu, että en tiedä tulenko kuitenkaan, kun on lastenhoito jne. Joo... maksut jaetaan jokaisen kesken, joten onhan se hanurista, jos yksikin peruu, kun laskut on jo lähetetty. Muutenkin tulevat tuomaripalkkiot eivät ole kiinteitä, joten kirjanpito on kovilla.

Mut kohta veljelle kylään, tehdään poronkäristystä, väijytään Suomi-Belgia lentismatsi ja suunnataan stadiin. Taidan poiketa nopeasti salilla sitä ennen.
didi

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja didi »

Bliss kirjoitti: Niistä ei kamalasti kannata murehtia. Parempi mieli kun unohtaa kaiken ihmissuhteiden miettimisen
Täti puhuu kokemuksesta. :)
Haa, asia ratkesi, nyt on taas aikalailla happy happy joy joy. Kummaa vuoristorataa.
William Somerset

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Hoho. Status Quon tulevan julkaisun nimi on osuvasti In Search Of The Fourth Chord. Mahtaakohan levyltä löytyä sitä legendaarista neljättä sointua. Jäämme hengitystä pidätellen odottamaan.
Geetzu

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

William Somerset kirjoitti:Hoho. Status Quon tulevan julkaisun nimi on osuvasti In Search Of The Fourth Chord. Mahtaakohan levyltä löytyä sitä legendaarista neljättä sointua. Jäämme hengitystä pidätellen odottamaan.
Mä jään kans. On sellanen olo nyt, ettei tää maailma kovin kummonen paikka ookaan, kusetti vaan perkele.

Uimaan mars, pomon käsky!
William Somerset

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Geetzu kirjoitti:Uimaan mars
No hyvähän sun on kun on kunnon uimapallo pitämässä pinnalla. Ei tartte kuin vähän heiluttaa käsiä ja polskuttaa jalkoja. Varo kuitenkin, ettet kaikessa helppoudessa uppoudu liikaa päiväuniin ja kolauta päätäsi altaan päätyyn. On siellä kuitenkin joku juuri salilta tullut könsikäs pienissä uikkareissan pullistelemassa.
Stinky

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mä haluun uuden sohvan! Käytiin eilen testailemassa Lanternassa kaikki sohvat läpi ja kaks jäi vaihtoehdoksi. Mä tiedän minkä mä haluan, mies pitää vielä puhua ympäri.
Meille vähän naurettiin ku kokeiltiin sohvia sillain ku kotona niissä löhötään :oops: . Mut tottahan se on, et sä voi tietää miltä ne tuntuu jos niissä istuu tikkujäykkänä ja kengät jalassa..

Ihanaa, kohta on perjantai. Mökkielämä kutsuu jälleen. Hyvää ruokaa, juomaa, seuraa, sauna ja jos uskallan niin uimista :]
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Kyllä tässä päivässä jotain kehitystä on nähtävissä. Olen töissä, eikä minulla ole infernaalinen kiire tai koko päivä ohjelmoituna erilaisiin velvoitteisiin. Knock, knock.
Don't Panic!
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Oon kehittyny askartelussa ja pennun kämpän järkkäämises tänää. Lupas maksaa mulle aikusenaki viel poikapoksin siivomisesta. ihQ. Perjantaina töihin.

Tänään saan uudet kylppäkalusteet ja altaan, oon selkeesti ollu kiltti :wink:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Vihtahousu

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Voihan videomakuuni että panettas. Sanoin kaakunalle että meen salille heti töistä päästyäni, mutta saas nyt nähdä jos punttiennostelu vaihtuukin johonkin muuhun juNppaan 8)

Tänään voisin ostaa olutta kotiin matsia varten, kun eilen en niin tehnyt lätkää katellessa. Vielä kun noi raha-astiat sekä mökin pystytys menee hjuvin, niin sit alkaa helpotteleen... (ens kuussa sit!)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vihtahousu kirjoitti:Voihan videomakuuni että panettas. Sanoin kaakunalle että meen salille heti töistä päästyäni, mutta saas nyt nähdä jos punttiennostelu vaihtuukin johonkin muuhun juNppaan 8)
Ilmiselvästi sulla on nälkä kasvanut syödessä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Rahkapussi

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Bliss kirjoitti:
didi kirjoitti: Ihmissuhdeasiat.
Niistä ei kamalasti kannata murehtia. Parempi mieli kun unohtaa kaiken ihmissuhteiden miettimisen
Täti puhuu kokemuksesta. :)
Juu, tää täti kehoittaa unohtamaan kokonaan säätötyyppiset ihmissuhteet ja keskittymään vain niihin oikeasti merkityksellisiin ihmisuhteisiin, kuten itseesi, ystäviisi ja perheeseesi. Laastari(suhde) auttaa pahimman ylitse, mutta pidemmän päälle se nuhraantuu ja silleen rupeaa haiskahtamaan kummalta. Mutta oli tärkeä juttu paranemisen kannalta ja sen voi sitten hyvillä mielin poistaa sekä laittaa roskikseen.

Unista vielä:

Näin scifimäistä unta, jossa jotkin nahkaan pukeutuneet ja hirviömäiset ihmissyöjähirviöt uhkasivat ihmiskuntaa. Aika ahdistava uni, heräsin juuri siihen, kun pelastauduin, veren tahrimana ja kelllarikäytävissä juosten tuollaisen hirviöheebon kynsistä.

Ei voi ymmärtää, mistä nuokin nyt uniini tulivat. En lue scifiä ollenkaan enkä ole vuosiin katsonut mitään örkki-tv-sarjaa tai -elokuvaa.
Vihtahousu

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bluntly kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Voihan videomakuuni että panettas. Sanoin kaakunalle että meen salille heti töistä päästyäni, mutta saas nyt nähdä jos punttiennostelu vaihtuukin johonkin muuhun juNppaan 8)
Ilmiselvästi sulla on nälkä kasvanut syödessä.
Joo, eilen kävin salilla ja nyt hotsittais kans mennä, mut pelkään että jokin muu virike voi viedä voiton.

Illalla tulee sentään vutista, go härmä!
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Bluntly kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Voihan videomakuuni että panettas. Sanoin kaakunalle että meen salille heti töistä päästyäni, mutta saas nyt nähdä jos punttiennostelu vaihtuukin johonkin muuhun juNppaan 8)
Ilmiselvästi sulla on nälkä kasvanut syödessä.
Viimestä fuskausta jättää salitreeni väliin piNpin takia. Pian huomaat tekeväs sitä yhtä useemmin ja ku talveen päästää, oot kaljaa juova sohvaperuna. Ja mistään salista oo tietookaan! Nih!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Stinky

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Stinky »

syttiK kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Voihan videomakuuni että panettas. Sanoin kaakunalle että meen salille heti töistä päästyäni, mutta saas nyt nähdä jos punttiennostelu vaihtuukin johonkin muuhun juNppaan 8)
Ilmiselvästi sulla on nälkä kasvanut syödessä.
Viimestä fuskausta jättää salitreeni väliin piNpin takia. Pian huomaat tekeväs sitä yhtä useemmin ja ku talveen päästää, oot kaljaa juova sohvaperuna. Ja mistään salista oo tietookaan! Nih!
Tai piNpasta kun talveen asti pääsee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Juuh! TPK-x

Näin unta jossa oli hyvinkin seksuaalinen toiminne?
Enpä ookkaa nähny seksiunia viiteen vuoteen..
Mut minkäs sille voi..
Jos ainoa asia mielessä, sit pitäisi..
Mä en tiedä sitten noista Ihmissuhdeasioista, sitä joko tykätään jostain tai sitten ei.. Ei tarvisi hänmentää koko ajan..
Aina pitää muistaa ettei sellaista joka on ehjä tarvi korjata?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Stinky kirjoitti:
syttiK kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
Ilmiselvästi sulla on nälkä kasvanut syödessä.
Viimestä fuskausta jättää salitreeni väliin piNpin takia. Pian huomaat tekeväs sitä yhtä useemmin ja ku talveen päästää, oot kaljaa juova sohvaperuna. Ja mistään salista oo tietookaan! Nih!
Tai piNpasta kun talveen asti pääsee.
Kaikki on mahdollista. Eniten tiätty veettäs, jos molemmat ois pois; salireeni ja pinppi. Yritä ny siinä sitten!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Kehitymmekö Keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Mä meen illalla hiushommiin ja sen jälkeen rykäsen rääkkilenkin, jonka jälkeen tiedän jopa tehneeni jotain.
Tää syksyn pimeys on pyllystä ilman lenkkiseuraa. Okei, koiraa ei lasketa.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Vastaa Viestiin