Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Torstai on täynnä...

Toivoa
6
24%
Mälsää
0
Ei ääniä
Namiseksiä
0
Ei ääniä
Velvollisuusseksiä
1
4%
aitoa iloa
0
Ei ääniä
tekoiloa
1
4%
kuivaa työntekoa
1
4%
märkää työntekoa
0
Ei ääniä
mukavaa työntekoa
2
8%
sairautta
1
4%
tyhjyyttä
1
4%
henkisyyttä
1
4%
kulttuuria
1
4%
haaveilua
2
8%
rakkauden kohteen miettimistä
0
Ei ääniä
rakkautta
1
4%
tulevaisuuden mietintää
0
Ei ääniä
kirosanojen täyttämiä ajatuksia
2
8%
Kanada tottakai
5
20%
 
Ääniä yhteensä: 25

Googlebot

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Rahkapussi kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Oon melko varma että olin aamulla aikeissa suunnata samaiselle tunnille, mutta lähdin sittenkin lenkille. Hitto, ens viikolla tuun, oon sit ekakertalainen eli saat pitää mua kädestä!!
Hih, ei muuta ku Hertsikaan sit. Mä meen huomenaamulla Elieliin kanssa klo 7.30. Meitä oli muuten kokonaista 3 henkilöä joogaamassa ja yksi heistä oli myös ensikertalainen, toinen oli käynyt pari kertaa.
Mitäs teidän jooga käytännössä on? Mulla kaksi kertaa takana, ja mielikuvakseni on muodostunut suunnilleen samantapainen venyttelyharjoitus mitä teen normaalistikin punttisalikäyntieni tai lenkkeilyn päätteeksi, ehkä keskittyen enemmän syvään hengitykseen.

Ei siinä että tuossa mitään pahaa olisi. Rentouttavaa ja kaikkea, mutta odotin ehkä jotain hieman "vaativampaa". Ilmeisesti tämä sitten on hatha- eikä astanga-joogaa, oletan. Aamulla en tuollaista kyllä harjoittelisi koska se tuntuu nimenomaan rauhoittavan kehon, kun aamulla tulisi ehkä mieluummin herättää ja lämmittää keho esim. dynaamisella venyttelyllä. Syvä ja rauhallinen venyttely valmistelee lihakset lepoon ja heikentää koordinaatiokykyä, verryttely ja lämmittely vaikuttaa päinvastoin.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:
Georgina kirjoitti:luultavasti työpaikan vaihto on edessä.
Jeppajee, Gina! Toivottavasti lykästää!
no niin sanoin itteni siellä töissä irti. Ihan kamalaa. Oon vittu märissy koko illan. Tai siis työnantaja suhtautui ihan hyvin vaan kun se on kiva paikka ja ne tykkää musta ja luottaa ja... Oon paska ihminen, meen nukkuun. Jospa tää tästä kun löytyis mulle hyvä seuraaja.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Tix

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja Tix »

BettyB. kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Höh.
Ihan paskaa. Mulle supertärkeä ihminen, jolla 4 lasta (nuorin alle vuoden), omakotitalon rakentaminen alkanut muutama kk sitten ym.

Itkukshan tää meni, onneks ennuste on hyvä ja taistelutahto kova.
Nää on niitä juttuja jotka saa pikkukitinät oikeisiin mittasuhteisiin.
Geetzu

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Joo...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetzu kirjoitti:^ Joo...
Aha! :o
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
safi

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja safi »

Googlebot kirjoitti:
Vaola kirjoitti:
Elukka kirjoitti: Ole mies ja aloita ne itse. :P
Totta tosiaan. Ihme ja kumma. Nyt on jo miltei syyskuun puoliväli, eikä yhtään keskustelua pikkujouluista! :shock:
Äääh, teidät on jo nähty.
Mä oon vähän samoilla linjoilla. Kaikki muksan tuntuiset tyypit on jo nähty ja näistä uudemmista tulokkaista ketään ei herätä mitään mielenkiintoa. Cityn kinkerit vielä vähemmän, kun ei siellä enää nykyisin tule vierailtua. Tais jäädä meikäläisen miittailut sitten kahteen kertaan, mutta tulipahan tuokin sitten koettua.
Rouva Pupu

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Suvinen kirjoitti: Olen jopa opetellut supistamaan tekstejäni - omalta koneeltani löytyy sivunkin mittaisia, omaksi huvikseni väkertämiä "arvosteluja".
Ei se häiritse ainakaan minua kun on tuo hiiren nappula sormen alla. Kyllä mä luen arvosteluja ja joskus niitä aikoinaan jonnekin muualle paljonkin kirjoittelin, sivu kaupalla. Arvostelut luen yleensä vasta jälkikäteen jos luen. En kertakaikkiaan halua mitään ajatuksia nähdä elokuvasta ennenkuin olen sen itse katsastanut läpi. Joskus lueskelin, mutta se ei vaan toimi. Mulla nyt vaan on muutenkin outo (kuulemma) tapa katsastella ja funtsia leffoja. Mutta vastapainoksi en kyllä IRL puhukaan leffoista joita en ole nähnyt. Mä en halua tietää. En ole keltään arvostelujen kirjoittamista tietenkään kieltämässä.
Vastaa Viestiin