Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Torstai on täynnä...

Toivoa
6
24%
Mälsää
0
Ei ääniä
Namiseksiä
0
Ei ääniä
Velvollisuusseksiä
1
4%
aitoa iloa
0
Ei ääniä
tekoiloa
1
4%
kuivaa työntekoa
1
4%
märkää työntekoa
0
Ei ääniä
mukavaa työntekoa
2
8%
sairautta
1
4%
tyhjyyttä
1
4%
henkisyyttä
1
4%
kulttuuria
1
4%
haaveilua
2
8%
rakkauden kohteen miettimistä
0
Ei ääniä
rakkautta
1
4%
tulevaisuuden mietintää
0
Ei ääniä
kirosanojen täyttämiä ajatuksia
2
8%
Kanada tottakai
5
20%
 
Ääniä yhteensä: 25

SaintJohnPerse

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

BettyB. kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Korkeasaaressa on kylmä... Drinkille?
Yrität vaan juottaa mut avuttomaan tilaan!!

Mulle paljastui juuri että Stockalla on jenkkiviikot, joten aion suunnata töiden jälkeen sinne!
Ei kuulu tapoihini. Minkälaisena ihmisenä oikein minua pidät?
Elukka

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

SaintJohnPerse kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Korkeasaaressa on kylmä... Drinkille?
Yrität vaan juottaa mut avuttomaan tilaan!!

Mulle paljastui juuri että Stockalla on jenkkiviikot, joten aion suunnata töiden jälkeen sinne!
Ei kuulu tapoihini. Minkälaisena ihmisenä oikein minua pidät?
Pelimiehenä? :P
Jotenkin noiden sun kitinäkirjoittelujen pohjalta saa aika helposti semmoisen kuvan.
Rahkapussi

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Ohos!

Äsken paikkavahti kippasi meiliini työpaikan, joka sai mielenkiintoni heräämään. Laitoin huvikseni tunti sitten hakemuksen ja mulle soitettiin sieltä saman tien. Huomenaamulla työhaastattelu heti joogan jälkeen.
Pyry-Matias

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Kotiuduin reissusta. Maaottelun jälkeen poikkesin tytöllä Tikkurilassa. Vähän on kyl ikkis, kun nähdään vasta sunnuntai-iltana seuraavan kerran. Täytyy varmaan runkatakin pitkästä aikaa, ettei heti pyrskähdä sit pyhäillalla 8)
Rahkapussi

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Harmi, että mulla on kampaaja vasta la-aamuna klo 8... Ihan liian pitkä kuontalo nyt: menee kauhiasti mömmöjä päähän, vahaa ja lakkaa...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Rahkapussi kirjoitti:Harmi, että mulla on kampaaja vasta la-aamuna klo 8... Ihan liian pitkä kuontalo nyt: menee kauhiasti mömmöjä päähän, vahaa ja lakkaa...
Jossain muussa puhuttiin naisista, onhan tietysti mentävä näytille parhaimmissaan.


Tämä mies menetti päänsä Canadan tietosuojavaltuutetun takia!

Kuva

Tämä vaakagiljotiini olisi nähtävä!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

BettyB. kirjoitti:..joku vapaaehtoinen voisi viedä mut lätkämatsiin tai vaihtoehtoisesti vaikka Korkeasaareen. Anyone?
Hyvä etten huomannut aikaisemmin, olisi voinut tulla kalliiksi.

Kohta pääsee pois sorvin ääresta ja salille örisemään, MaVe-päivä. Kipua ja tuskaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
prosessi

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Nää kävi kirpparilla ostamassa vinon pinon kirjoja ja vauvanvaatteita. Löytyi kokonaista kaksi minun kanssani samankaltaisen vaatemaun omanneen henkilön pöytää, joten saa nähdä miten suuri osa mukelon vaatteista jää käyttämättä vain, koska se kasvaa liian nopeasti ehtiäkseen käydä läpi tuon kasan...
Bliss

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

prosessi kirjoitti:Nää kävi kirpparilla ostamassa vinon pinon kirjoja ja vauvanvaatteita. Löytyi kokonaista kaksi minun kanssani samankaltaisen vaatemaun omanneen henkilön pöytää, joten saa nähdä miten suuri osa mukelon vaatteista jää käyttämättä vain, koska se kasvaa liian nopeasti ehtiäkseen käydä läpi tuon kasan...
Meilläkin jää hyvää vauhtia pojan vaatteita pieneksi... *wink, wink*
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Töissä yllättävän hiljaista.. ihmeen hyvin sade pitää ihmiset / eläimet loitolla.

Olipa eilen kiva mennä kotio kun koko kämppä oli puunattu ja pöydillä oli tuoksukynttilät tuomassa tunnelmaa. Mentiin naimisiin ja miehestä tuli neiti :P (eiku ihan jee, mä vein aamulla aamupalan sänkyyn ;))

Mies on tänään muuttoapuna, ja mun pitäis nyt pähkäillä mitä tekisin illalla ruokaa. Fyysisesti aika finito matkan ja sekaisen unirytmin takia.. Mä päästän nyt ton saksanpaimenkoira x rotikka- tyypin tähän toimistoon harjattavaksi, saanpahan jotain tekemistä.
The great club outshines the individual, always and forever.
prosessi

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Bliss kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Nää kävi kirpparilla ostamassa vinon pinon kirjoja ja vauvanvaatteita. Löytyi kokonaista kaksi minun kanssani samankaltaisen vaatemaun omanneen henkilön pöytää, joten saa nähdä miten suuri osa mukelon vaatteista jää käyttämättä vain, koska se kasvaa liian nopeasti ehtiäkseen käydä läpi tuon kasan...
Meilläkin jää hyvää vauhtia pojan vaatteita pieneksi... *wink, wink*
:P Onko vaatemakusi tarpeeksi häiriintynyt?
Bliss

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

prosessi kirjoitti: :P Onko vaatemakusi tarpeeksi häiriintynyt?
Omien vaatteitteni suhteen taatusti, mutta olen kyllä yrittänyt yleisen mielipiteen takia (päiväkoti!!!11) takia pitää muksun suht normaaleissa rytkyissä :P
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Päivällinen pakkoavautuminen.
Mä oon ihan kamala, ilkeä ihminen. Duunikaverit hermostuu muhun varmaan kohta lopullisesti, jos tätä kiukuttelua jatkuu vielä montakin päivää. Mitä pitää tehdä, jos ei tahdo olla bitch? (Ku ei sen pitäis olla mitenkään synnynnäistäkään.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
prosessi

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Bliss kirjoitti:
prosessi kirjoitti: :P Onko vaatemakusi tarpeeksi häiriintynyt?
Omien vaatteitteni suhteen taatusti, mutta olen kyllä yrittänyt yleisen mielipiteen takia (päiväkoti!!!11) takia pitää muksun suht normaaleissa rytkyissä :P
Pahus. Mutta ehkä niistä epäilyttävästi yhdistelemällä saisi aikaiseksi tarpeeksi levottoman lopputuloksen... Ilmeisesti pitäisi tavata jossain vaiheessa, kun ne meidän treffitkin menivät sivu suun.
1108

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vittu... Jenni Varviaisen (aivan timanttti sanaleikki!!!) levyä ei löydy mistään. Ja, en, en ole etsinyt kaupoista.
Bliss

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

prosessi kirjoitti:Ilmeisesti pitäisi tavata jossain vaiheessa, kun ne meidän treffitkin menivät sivu suun.
Joo. Vois mennä vaiks syömään? Kunhan tästä saa asioita vähän järjestykseen.
prosessi

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Bliss kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Ilmeisesti pitäisi tavata jossain vaiheessa, kun ne meidän treffitkin menivät sivu suun.
Joo. Vois mennä vaiks syömään? Kunhan tästä saa asioita vähän järjestykseen.
Jeps, kuulostaa hyvältä ajatukselta.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Fillaroin suoraan töistä salille. Näin se ehkä arkena onnistuukin, ei muuten. Kotiovesta sisälle päästyä mä kertakaikkiaan vaan EN enää pääse ulos, ees roskapussia viemään. Noh, tulee meillä sentään tuolla kakkamestassa työpäivän aikana noin 10 000 askelta mittarilla mitattuna. Ja sen kyllä huomaa! Ihan poikki aina ja jalat särkee ja nukahtelen. Tulis jo huominen!!!! Ja juna <3
Georgina kirjoitti:Toivoa se itse asiassa on todellakin on täynnä. Mulle tarjottiin eilen aikas kivaa työtä hyvillä työehdoilla. Neuvottelut ovat vielä hieman kesken mutta luultavasti työpaikan vaihto on edessä. Uudet työajat mahdollistaisivat sosiaalisen elämän! *vinkvink oulujaostolle*
Jeppajee, Gina! Toivottavasti lykästää!
ninnithequeen

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Rahkapussi kirjoitti:Ninnihän yritti saada meitä kokoontumaan viime syksynä, mutta muistaakseni lopussa seisoi iso HooVee osan joukon osalta. Kiittämättömyys kun on maailman palkka.
Oijoi, mä olen vieläkin katkera. Upea kabinetti yksityistilaisuudella ei kelvannut, joten pitäkää jatkossa tunkkinne. Minä sain vain haukut ko. ravintolan henkilökunnalta peruessani varauksen.

Taas ihan tuhannen finaalissa. Kamala työpäivä, kamala ruuhka, pyöris toi vitun pyykki että pääsis saunaan, jaksais ny Lostin ees kattoa...krooooooooh! Ukkokulta ihan yhtä väsynyt, säälittää muru niin että menen kohta ottamaan sen syliin. Sovittiin, että levitetään suosiolla tuo vuodesohva olkkariin, ku makkarissa ei kanavat näy ja nukahetaan siihen kuitenki. Onneksi kohta on viikonloppu.
BettyB.

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Jaahas, kolleegalla todettiin tänään syöpä. Voi vitun vittu.
Rouva Pupu

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

BettyB. kirjoitti:Jaahas, kolleegalla todettiin tänään syöpä. Voi vitun vittu.
Höh.
BettyB.

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Rouva Pupu kirjoitti:Höh.
Ihan paskaa. Mulle supertärkeä ihminen, jolla 4 lasta (nuorin alle vuoden), omakotitalon rakentaminen alkanut muutama kk sitten ym.

Itkukshan tää meni, onneks ennuste on hyvä ja taistelutahto kova.
Rouva Pupu

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

BettyB. kirjoitti: Ihan paskaa. Mulle supertärkeä ihminen, jolla 4 lasta (nuorin alle vuoden), omakotitalon rakentaminen alkanut muutama kk sitten ym.
Itkukshan tää meni, onneks ennuste on hyvä ja taistelutahto kova.
Syöpä on helvetin paska sairaus. Onneksi ennuste kuitenkin hyvä. Jaksuja sulle, että jaksat olla tukena.
Googlebot

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Vaola kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
safi kirjoitti:Koskas ne Kitinän riidat pikkujouluista+ niiden järjestelyistä muuten taas alkaa :twisted:
Ole mies ja aloita ne itse. :P
Totta tosiaan. Ihme ja kumma. Nyt on jo miltei syyskuun puoliväli, eikä yhtään keskustelua pikkujouluista! :shock:
Äääh, teidät on jo nähty. Minä odotan innoissani jälleen City-pikkujouluristeilyä. Yli kuukauden takainen edellinen City-risteily oli kovin bueno, vaikka kaikkien vauhtiin en päässytkään.
Googlebot

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Bluntly kirjoitti:Meinasin tippua tuolilta pari kertaa eilisen Top Gearin aikana. Hillitöntä menoa, melkein kuin Mythbusters.
Pakko kompata (paitsi etten pidä Mythbustersista kovinkaan paljoa vaikka tekniikan ihmisiä olenkin). Vaihdoin kanavalle juuri kun Top Gearin tyypit kilpailivat "veneautoillaan" rantaa kohden. Oletin Top Gearin olevan jälleen yksi yliarvostettu sarja, mutta kovin hauskalta vaikuttaa jopa tällaiselle ei-autofriikille.

Mistä ne keksivät niitä "vilkutellaan tutkakameroille" yms. juttujaan? Saattaa siinä joku kiihdyttelijä ihmetellä kun poliisilta kotiin tulevassa tutkakuvassa on oman auton lisäksi kaksi kameralle vilkuttavaa hahmoa. :rofl:

Jouduin just alkaa juomaan jääkaappiin unohtuneita oluita pois kun tajusin että oluetkin vanhenevat muutamassa kuukaudessa... One down, four to go. Pari niistä on viime risteilyltä yli jääneitä. EDIT: No joo, parasta ennen ensi vuoden kesäkuun lopussa, ehkä turhia ennakoin...
Viimeksi muokannut Googlebot, 13.09.2007 22:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin