Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Torstai on täynnä...

Toivoa
6
24%
Mälsää
0
Ei ääniä
Namiseksiä
0
Ei ääniä
Velvollisuusseksiä
1
4%
aitoa iloa
0
Ei ääniä
tekoiloa
1
4%
kuivaa työntekoa
1
4%
märkää työntekoa
0
Ei ääniä
mukavaa työntekoa
2
8%
sairautta
1
4%
tyhjyyttä
1
4%
henkisyyttä
1
4%
kulttuuria
1
4%
haaveilua
2
8%
rakkauden kohteen miettimistä
0
Ei ääniä
rakkautta
1
4%
tulevaisuuden mietintää
0
Ei ääniä
kirosanojen täyttämiä ajatuksia
2
8%
Kanada tottakai
5
20%
 
Ääniä yhteensä: 25

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Se on Sa ja se on Sa:n sanoma son moro, sano!

Tämä oli aitoa Nibaa ja tarkoittaa "hei vaan"

On torstai. Se ei juuri hetkauta sinänsä vaan se, mitä torstaina tapahtuu. Tämä ei liene yllättävää, mutta laitoin AASIN sillan (yhteenkirjoitettuna, tiedän tiedän!) kysymykseeni.

Täydentäkää, var så goda!!

SA
Suomen Armeija[/b]
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
ninnithequeen

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kuivaa työntekoa, kodin puunausta ja Lost.

Nukuin sitte seittememästä viiteen. Vielki väsyttäis kyl. Röihin mars.
Mulli75

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

Viimeisen kerran katsoin kelloa n. 23:30 ja ylös 04:50.
Treenien jälkeen menee aikaa ennen kuin rauhoittuu ja uni tulee.
Ei tunnu missään, vielä.

EKA TPK !
Vihtahousu

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta. Toka TPK. Hitsit ettei tullut voittoa eilen Polakeista :roll:
aimohaiku

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Kyllä tässä sen verran muki puolitäynnä mennään elossa eteenpäin, että Arskan tiedusteluihin vastaan torstain ehdottomasti olevan toivoa täynnä.
aimohaiku

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Tämä Pauligin vastuullinen kahvi, Mundo ei muuten ole yhtään hullumpi tuote maultaan. En ole viime aikoina jaksanut myllyttää papuja itse.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Toivoa se itse asiassa on todellakin on täynnä. Mulle tarjottiin eilen aikas kivaa työtä hyvillä työehdoilla. Neuvottelut ovat vielä hieman kesken mutta luultavasti työpaikan vaihto on edessä. Uudet työajat mahdollistaisivat sosiaalisen elämän! *vinkvink oulujaostolle*
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Haaveiluksi menee. Unohdin tehdä eväätkin joten kituutellaan tässä nyt muutama tunti mahan mourutessa, mikä voi olla ihan hyväkin eilisen mässäilyn jälkeen.

Meinasin tippua tuolilta pari kertaa eilisen Top Gearin aikana. Hillitöntä menoa, melkein kuin Mythbusters.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Geetzu

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kulttuuria, ajatukset illan jääkiekko-ottelussa tottakai.

Haaveilen kyllä pusuttelusta ja rakkaudesta ja kaikesta sellasesta hömpästä mut oon nyt ollu niin kamala ja toinen kotona vielä kamalampi, että parempi vaan vähän mykkistellä ja lapsellisesti sulatella touhua huomiseen. Viikonloppuna voi sitten räjähtää (eka orkku aikoihin, kerron myöhemmin lisää!) tai nukkua ittensä nätiks.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta. Tulin vartin etuajassa töihin, ja toivottelin iloisesti "huomenta!", ni duunikaveri sano vaan "TÄH?". Ei kai se nyt niiiin harvinaista voi olla, että oon aikasin töissä. 8)
Plääh, pitäisköhän tehäkin jotain.. Mullakin pää täynnä vain kaikkia älyttömiä haaveita.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Voi helvetti, tajusin juuri että näin töistä unta. EI NÄIN!

Apua!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
NuoriDaavid

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Olin eilen lasten kanssa (nuorin jäi äidin kanssa kotiin) elämä lapselle konsertissa.

En ole koskaan ennen kuullut niin kovaa kirkunaa kuin Tokio Hotelin kivutessa lavalle.

Matkalla parkkihalliin lapset sitten häpesivät silmät päästään, kun sanoin, että en ollut koskaan ko. bändistä aiemmin kuullutkaan.
Geetzu

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Hei mä häpeen silmät päästäni koska en oo ikinä kuullutkaan bändistä (okei, lukenu jostain iltsikasta nimen mut that's it) - pidin itteeni nuorena, sähän oot oikeesti vanha! ;)
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Bluntly kirjoitti:Meinasin tippua tuolilta pari kertaa eilisen Top Gearin aikana. Hillitöntä menoa, melkein kuin Mythbusters.
Prkl! Väsytti niin pirusti että menin kesken ohjelman nukkumaan. Harmittaa kun jäi loppu näkemättä. Itsellä olis samanmoinen projekti tiedossa (jos löytyisi motivaatiota). Löytyy jo Fiat 600:n tyhjä kori joutilaana, josta saisi aika näyttävän veneen.
Älä löi! En ole hurrit!
Vihtahousu

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Jäi eilen Top Gear väliin, kuten myös punttis :wink: No tänään kerkee kyl salille. Joudunkohan nyt sitten illalla laittamaan vaffariin antennin kiinni että pystyy IFK-matsin selostuksen kuuntelemaan, kun nyt en kuiteskaan taida mennä hallille matsia kattomaan (tai who knows..)
Rahkapussi

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

NuoriDaavid kirjoitti:Olin eilen lasten kanssa (nuorin jäi äidin kanssa kotiin) elämä lapselle konsertissa.

En ole koskaan ennen kuullut niin kovaa kirkunaa kuin Tokio Hotelin kivutessa lavalle.

Matkalla parkkihalliin lapset sitten häpesivät silmät päästään, kun sanoin, että en ollut koskaan ko. bändistä aiemmin kuullutkaan.
Mäkin luin ko. bändistä tällä viikolla Metrosta ja Uutislehti 100:sta. Nevä hööd ööf befoo. Järkytti ajatus, että voisin olla heidän äitinsä ja sitten huvitti sen laulajan tukkalook: hänhän oli kuin 80-luvun Limahl Kajagoogoo-yhtyeestä (nuoremmille tiedoksi: hittejä olivat Too Shy ja leffabiisi Neverending Story) tai sitten teiniversio Hanoi Rockareista.

No nih, aamulla klo 7.15 joogattu. Oli vähän pohkeet kireinä, kiitos ahkeran sauvakävelyn. Ystäväni muuttivat ja asettuivat vihdoinkin takaisin Suomeen, joten sain lenkkikamuni takaisin. Olen hänen personal trainerinsa, jolla on missio saada ompelua työkseen tekevä yrittäjäkamuni jälleen vetreäksi ja hyväryhtiseksi. Apuna tietty sauvakävely, kuntopiiri omavoimaharjoittelulla sekä palkaksi niska-hartia-hierontaa. Eli tulee hierontaterapeutin tutkintoakin käytettyä edes joskus hyödyksi.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Katsoin eilisen top gearin lopun youtubesta, ihan huippu! Parasta oli viimeinen kommentti: "Can I just say chaps... one observation I would have. Sailing, REALLY boring!" :lol:
Älä löi! En ole hurrit!
Elukka

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

'menta.
TPK++;
aasi kirjoitti:Voi helvetti, tajusin juuri että näin töistä unta. EI NÄIN!

Apua!
http://www.partiallyclips.com/storage/2 ... les_lg.png
Hyvää työpäivää. :P
Viimeksi muokannut Elukka, 13.09.2007 10:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Huomenta

Ajattelin kirjoittaa katsoin leffan -ketjuun, mutta en keksinyt miksi kirjoittaa leffasta, jonka kaikki ovat jo nähneet ja tuntevat hyvin, jos ketjun pääasiallinen tarkoitus on kirjoittaa elokuvasta jonkinlainen arvostelu sellaisille ihmisille, jotka eivät sitä ole vielä nähneet. Tai sitten olen ymmärtänyt ketjun väärin. Niin, ei minulla muuta sanottavaa ollut eikä tänään taida muuta kirjoitettavaa palstalle ollakaan.

Hyvää torstaita.
Rahkapussi

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

RolloTomasi kirjoitti:Huomenta

Ajattelin kirjoittaa katsoin leffan -ketjuun, mutta en keksinyt miksi kirjoittaa leffasta, jonka kaikki ovat jo nähneet ja tuntevat hyvin, jos ketjun pääasiallinen tarkoitus on kirjoittaa elokuvasta jonkinlainen arvostelu sellaisille ihmisille, jotka eivät sitä ole vielä nähneet. Tai sitten olen ymmärtänyt ketjun väärin. Niin, ei minulla muuta sanottavaa ollut eikä tänään taida muuta kirjoitettavaa palstalle ollakaan.

Hyvää torstaita.
Heh, mä olen ainakin käsittänyt, että sen ketjun tarkoitus on nimenomaan jakaa subjektiivisia katsomiskokemuksia jaettavaksi muiden kiinnostuneiden kanssa. En ole kyllä koskaan ajatellut, että vain yksi ainoa ihminen olisi niin oikeassa, etteikö muitakin mielipiteitä ja pitäymyksiä tähän maailmaan lisää mahtuisi. Mä olen aina nauttinut sun analyyseista, anna palaa, man!
Viimeksi muokannut Rahkapussi, 13.09.2007 10:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geetzu

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Elukkaperkele, viittitkö muokkaa kuvas linkiks ni laiska ämmä pystyy lukee ketjun viestit vittuuntumatta?
Rahkapussi

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Geetzu kirjoitti:Elukkaperkele, viittitkö muokkaa kuvas linkiks ni laiska ämmä pystyy lukee ketjun viestit vittuuntumatta?
Ajattelin JUST ihan samaa. Onneksi mä en edes osaa tota kuvan linkittämistä ketjuun. En kyllä osaa linkin lyhentämistäkään. Mutta toimii se näinkin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja Niba »

TPK=xy
aimohaiku kirjoitti:
Lintukalja on näköjään tehnyt paluun. Yhtä vetistä kuin silloin joskus, mutta muistoja, casuist's... :)

Lintuolut paluu? tulevaisuuteen, kerro lisää? :pics:

william S. kirjoitti:Havaitsin taantuneeni jälleen kerran askeleen taaksepäin. Enää ei oteta kahta eteen, vaan tähän jäädään odottamaan seuraavaa taantumusta. Sen siitä saa, kun pudottaa treenimäärät 4-5 kertaa viikossa tasolta 1-2 kertaa viikossa tasolle. Nuoret karjut menee ohi. Mä olen wanha. Nyt on pakko kiroilla. Vittu saatana että mä olen wanha. Taidan ostaa kiikkustuolin.
Sun pitää korvata vauhti sillä kokemuksella jonka olet keräännyt pelistä? :shock:
Pyyhin Netikettiin..
Sheetlord

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

RolloTomasi kirjoitti:jos ketjun pääasiallinen tarkoitus on kirjoittaa elokuvasta jonkinlainen arvostelu sellaisille ihmisille, jotka eivät sitä ole vielä nähneet.
Kai tuo ko. ketjun pääasiallinen tarkoitus on. Kukin sitten kirjoittaa miten kirjoittaa, skaalan ollessa "katson 17. kertaa teeveestä lähetettävää Bond-leffaa. Ihan hyvä" Suvisen tyylisiin pitkiin analyyseihin. Koska Rollolla on selkeästi laaja tietämys ja näkymys elokuvista, heitä ihmeessä kontribuutiotasi tuohon ketjuun.
didi

Re: Torstai on täynnä ...mitä? Täydennä kyselyyn!

Viesti Kirjoittaja didi »

yep yep

töissä
Vastaa Viestiin