Perjantain SHOKKItarjous!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Televisopönttönne?

Minulla on kuvaputkiväritelevisio koko 12-17 tuumaa
2
8%
Minulla on kuvaputkiväritelevisio koko 18-22 tuumaa
2
8%
Minulla on kuvaputkiväritelevisio koko 23-32 tuumaa
7
29%
Minulla on iso projektori ja kangas
1
4%
Minulla on plasmatelevisio
1
4%
Minulla on taulu-tv , siis lcd-televisio
4
17%
Minulla on mustavalkoinen televisio
0
Ei ääniä
Minulla ei ole televisiota
4
17%
En tiedä, onko meillä televisio
1
4%
En tiedä juuri mitään
1
4%
Danmark
1
4%
 
Ääniä yhteensä: 24

1108

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Storia kirjoitti:2H+k, tiedätkö?
Pussycatissa (saira kertoi, mie en ole käynyt).

Semaforissa, London Pubissa ja Hovipojassa nyt muistaakseni ainakin.

Pakko kertoa, vieläkun asuin Armonkalliolla oli 2H+KK fillari/lenkkireittini varrella, eli kuljin ohitse siitä melkein päivittäin. Luulin sitä stanan kuppilaa joksikin asuntovälitys murjuksi.... Yllätys oli suuri kun kaverin kanssa eksyttiin sinne kamalassa muusissa lipittään keskiketterää.
Storia

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja Storia »

1108 kirjoitti:
Storia kirjoitti:2H+k, tiedätkö?
Pussycatissa (saira kertoi, mie en ole käynyt).

Semaforissa, London Pubissa ja Hovipojassa nyt muistaakseni ainakin.

Pakko kertoa, vieläkun asuin Armonkalliolla oli 2H+KK fillari/lenkkireittini varrella, eli kuljin ohitse siitä melkein päivittäin. Luulin sitä stanan kuppilaa joksikin asuntovälitys murjuksi.... Yllätys oli suuri kun kaverin kanssa eksyttiin sinne kamalassa muusissa lipittään keskiketterää.
Aviomieheni Jumalan armosta (ei muuten auttanut) pitää tuota Pussycatia kantapaikkanaan, vaikkei edes juo eikä polta. Miksiköhän..? :twisted:

London Pub kuulostaa hyvältä. Pitää usuttaa ryhmä vaikka sinne, jos asuntovälityksessä alkaa tökkimään. Ovatko ne kaukana toisistaan?
Pyry-Matias

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Unohtui kertoa, että aamulla kun avasin työsähköpostini oli 30 megan yläraja pamahtunut miehekkäästi rikki. Yks peelo asianomistaja oli lähettänyt saman kahden megan kuvatiedostonsa vaatimattomat 33 kertaa. Ja minun oli vielä avattava jokainen viesti vain todetakseni, että jokaisessa oli identtinen sisältö.

En tiedä, mutta tämä kämmispämmi lähentelee jo häirintärikoksen tunnusmerkistöä.
1108

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Storia kirjoitti:Ovatko ne kaukana toisistaan?
Londoni on Pellavatehtaankatu 8:ssa ja 2H+KK Aleksanterinkatu 33:ssa.
Mikä tarkoittaa seuraavaa:

Kuva

Noin 300m

Vähänx oon perusteellinen?
ninnithequeen

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi Luoja että on ihana olla kotona. Ja odotti vielä paketti Minimaailmastakin :h:
Helvi-mummu sai ompelutarvikkeet, maustehyllyn mausteineen ja käsipyyhkeineen, keinutuolin ja kahvipannun. Minibaariin sen sijaan tuli kauan kaivattu viinipulloteline pulloineen sekä pullon- ja korkinavaajia (jestas miten ne osaa tehdä niin hienoja tuon kokoisiksi!)
Ollaan tyttären kans ihan täpinöissämme, en tosin tiiä kumpi on enemmän ;)

Saunaan, Frendit, Simpsonit, Ilman Johtolankaa ja Kova Laki, joka väliin jalkahierontaa ja oman kullan kainalo. Perfect, just perfect :]
Pyry-Matias

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

1108 kirjoitti:Vähänx oon perusteellinen?
Voisi melkein luulla, että haluat pöksyihin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ninni, sun ilta kuulostaa ihanalta!

Karsea kiire ollut töissä; pikkukatteja tuli neljä, ja jokainen pitää pipettisyöttää *d'oh!* Kolme niistä tajus äsken että lautaselta voi nuolla (tai siis lautasella voi uida, itsensä voi nuolla sitten maidosta kuivaksi) mutta yksi taapero ei vain tajua. Huutaa täyttä kurkkua eikä tajua edes mitä edessä on. Eli siis kolme normaalia, ja yksi sylissäruokittava. Jee.. Ja minä tietenkin viikonlopussa. :roll: Söpöjä kuitenkin ko mitkä :h:

Stinky! *winkwink* :D

Mies lähti iltapäivästä mun vanhemmille syömään, mun pitäis tavata isukki ja mies biliksen merkeissä töiden jälkeen. Nyt tuntuu kuitenkin lähinnä siltä ettei mikään sosiaalinen kanssakäyminen nappaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Ninni, sun ilta kuulostaa ihanalta!

Karsea kiire ollut töissä; pikkukatteja tuli neljä, ja jokainen pitää pipettisyöttää *d'oh!* Kolme niistä tajus äsken että lautaselta voi nuolla (tai siis lautasella voi uida, itsensä voi nuolla sitten maidosta kuivaksi) mutta yksi taapero ei vain tajua. Huutaa täyttä kurkkua eikä tajua edes mitä edessä on. Eli siis kolme normaalia, ja yksi sylissäruokittava. Jee.. Ja minä tietenkin viikonlopussa. :roll: Söpöjä kuitenkin ko mitkä :h:
Sun ilta se vasta ihanalta kuulostaa! Miten niin karseaa, ku neljä nössykkää, voi peeeeeniä! Onko emolle sattunu jotain vai?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti: Sun ilta se vasta ihanalta kuulostaa! Miten niin karseaa, ku neljä nössykkää, voi peeeeeniä! Onko emolle sattunu jotain vai?
Kuulostais ilta paljon paremmalta jos ei tarttis huomenna aamusta tulla töihin ;)

Pikkusten äidistä ei tietoa :(
The great club outshines the individual, always and forever.
Rahkapussi

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Iltaa!

No nih, puolen vuoden puolipakollinen sapattivapaani päättyy: aloitan työt 17.9. Edelleen markkinointia kustannusalalla, mutta olen vaihtanut rahattomat, puolijuopot sarjakuvapiirtäjät lääkäreihin!! Hei, Dave, näemme sitten varmaan alan messuilla :-D

PS nyt voin ruveta fantasioimaan Edithin tavoin, mutta vaihdan insinöörit vain lääkäreihin.
ninnithequeen

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tytär kirjoittaa kirjettä Joulupukille. Siinä lukee isolla yläkulmassa että NTIA :D
Rahkapussi

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Eilisestä ketjusta kommentoitua:
Googlebot kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Oon melko varma että olin aamulla aikeissa suunnata samaiselle tunnille, mutta lähdin sittenkin lenkille. Hitto, ens viikolla tuun, oon sit ekakertalainen eli saat pitää mua kädestä!!
Hih, ei muuta ku Hertsikaan sit. Mä meen huomenaamulla Elieliin kanssa klo 7.30. Meitä oli muuten kokonaista 3 henkilöä joogaamassa ja yksi heistä oli myös ensikertalainen, toinen oli käynyt pari kertaa.
Mitäs teidän jooga käytännössä on? Mulla kaksi kertaa takana, ja mielikuvakseni on muodostunut suunnilleen samantapainen venyttelyharjoitus mitä teen normaalistikin punttisalikäyntieni tai lenkkeilyn päätteeksi, ehkä keskittyen enemmän syvään hengitykseen.

Ei siinä että tuossa mitään pahaa olisi. Rentouttavaa ja kaikkea, mutta odotin ehkä jotain hieman "vaativampaa". Ilmeisesti tämä sitten on hatha- eikä astanga-joogaa, oletan. Aamulla en tuollaista kyllä harjoittelisi koska se tuntuu nimenomaan rauhoittavan kehon, kun aamulla tulisi ehkä mieluummin herättää ja lämmittää keho esim. dynaamisella venyttelyllä. Syvä ja rauhallinen venyttely valmistelee lihakset lepoon ja heikentää koordinaatiokykyä, verryttely ja lämmittely vaikuttaa päinvastoin.
Kyllä mä teen ihan astanga- ja voimajoogaa, jossa tehdään aika paljon vinyasa-sarjoja punneruksien kera. Mä haastan aina kehoni ja tänäänkin aamujoogassa puskin hikeä. Lihakseni huutavat aina hoosiannaa pari pvää harjoituksen jälkeen. Jooga on ennen kaikkea tekniikkalaji, jossa voi oman kehon vastuksia käyttäen (syvempään taipuminen, sisäinen lihastyöskentely staattisen asennon aikana) säätää harjoituksen raskautta. Missä käyt joogaamassa? Itse käyn SATSissa, mutta olen ajatellut lopettaa jäsenyyteni ja siirtyä joko astangakouluun tai sitten joogayhdistyksen joogahuoneelle.

http://www.astanga.fi/

http://www.hjy.fi/
Bhven

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja Bhven »

VAAKA (23.9.-22.10)
Jakso näyttää sinun kannaltasi erinomaisen hyvältä, sillä lähes koko planeettakunta näyttää sinulle parhaat puolesi. Jupiterin akselin kallistuma osoittaa kuitenkin, että vaakakuppisi saattaa horjua lähiaikoina puoleen jos toiseenkin. Kaikki vaakaläskimoosekset nyt laihikselle, sillä läskilouhimon johtajien paikat alkaa olla jo täynnä. Vaakaihmisten tulisi myös voittaa turha ylpeytensä ja alkaa harjoitella jeesmiehenä oloa, sillä perseennuolijoillehan ne uraputket avautuu. Rohkeasti vain, sitähän ne muutkin tekevät. Älä tee elämääsi vaikeammaksi kuin se jo on. Onnenväri on tällä kertaa paskanruskea.
Rouva Pupu

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Bhven kirjoitti:VAAKA (23.9.-22.10)
Jakso näyttää sinun kannaltasi erinomaisen hyvältä, sillä lähes koko planeettakunta näyttää sinulle parhaat puolesi. Jupiterin akselin kallistuma osoittaa kuitenkin, että vaakakuppisi saattaa horjua lähiaikoina puoleen jos toiseenkin. Kaikki vaakaläskimoosekset nyt laihikselle, sillä läskilouhimon johtajien paikat alkaa olla jo täynnä. Vaakaihmisten tulisi myös voittaa turha ylpeytensä ja alkaa harjoitella jeesmiehenä oloa, sillä perseennuolijoillehan ne uraputket avautuu. Rohkeasti vain, sitähän ne muutkin tekevät. Älä tee elämääsi vaikeammaksi kuin se jo on. Onnenväri on tällä kertaa paskanruskea.
Kiitos horoskoopista. Ei luonnistu tuo persuksen nuoleminen ellei naispomon kielarointia lasketa mukaan. Ei kyl oo herunnut ylennystä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mä oon kyllä vähän stressaantunut. Pakko myöntää.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
PerttiMakimaa

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

En ole köyhä enkä ruma (ja muita selkeitä itsestäänselvyyksiä). :beer:
Aito_Johanna

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Outo kysely tuossa aloituksessa. On minulla televisio, mutta mistä nuo tuumakoot muka tietää? Aika pieni televisio se on.
PerttiMakimaa

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Aito_Johanna kirjoitti:Outo kysely tuossa aloituksessa. On minulla televisio, mutta mistä nuo tuumakoot muka tietää? Aika pieni televisio se on.
Tuumakoot taulutelevisiossa ovat halkaisijan tuumakoko. Perinteisessä televisiossa halkaisijan tuumakoko plus 1-2 tuumaa.
Rouva Pupu

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pittää katsastella hiukan yleisurheilua, polttaa muutama savuke, katsoa kauhuleffa miehen kainalossa ja mennä tuutilullaa. Ilta on vielä nuori!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

terveisiä rollosta. menen nuQ.
Huomenna taas aikasin kouluun. Olen elossa, kuitenkin.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Bliss

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kaksi huonetta ja vessa ehostettu esittelykuntoon. Huomenna loput, ja uusi kuorma tavaraa kirppikselle. Varasto ei ole iso, mutta kummasti sinne uppoaa tarpetonta roinaa :shock:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Pittää katsastella paljon yleisurheilua, lämmittää muutama teemuki, katsoa kauhuleffa yksin (SNIFF) ja mennä pelokkaana yksin (SNIFF)HUUtuutilullaaHUU. Ilta on hyvin vanha!

Arskan peeäs:

Olen tyytyväinen helvetinkone-kyselyyni, koska moneen rastiin on tullunna ilmoittautunut!

Olen kauhuissani kuullut muutamien sanoneen, "etten mä tiiä onks meillä tallentavaa dvdtä tai digiboxia- kai se siellä on". Siis nainen.

Mut SIINÄ OLI MUNAA kun ei tiedä onko meillä televisiota! Siitä papukaijamerkki plus munamerkki!

Kukahan omistaa oikein kankaan ja projektorin? Huh!

Joku ei tiedä mitään. Tämä selvä!

Toitotan isolle perheelleni eli Arskalaisille kaikille hyvää latautumista yön aikana!
Ja koska Arskalaisilla on iso sydän, toivotamme muille myös Ötyä!

Arskan peeÄSSÄ kakkonen: Jumankauta kun tuo Blanca Vacic on hassu tyttö-hyppäs melkein 210, mut sillä on metkat naamanväänteet. En kai mä vain oo ihastunut? En usko, että se on sitä, gulp?

LOPPU tältä päivältä. Stadinarska on sammumassa. :idea: :arrow: ZZZ
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:terveisiä rollosta. menen nuQ.
Huomenna taas aikasin kouluun. Olen elossa, kuitenkin.
Ai sä oot elossa! No hyvä! Olinkin jo kauhuissani oman kaakaokaverini elämän puolesta. Mistäs minä tiedän että puhut totta kun oot siellä Savossa. Teidät hassut savolaiset on rokotettu gramofonineulalla.

Joten todistatko ensi tilassa eläväsi! Ja sitten LÄHTI Stadiin käymään parantamaan muailmoo, eikös!

SA
henki
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin