Perjantain SHOKKItarjous!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Televisopönttönne?

Minulla on kuvaputkiväritelevisio koko 12-17 tuumaa
2
8%
Minulla on kuvaputkiväritelevisio koko 18-22 tuumaa
2
8%
Minulla on kuvaputkiväritelevisio koko 23-32 tuumaa
7
29%
Minulla on iso projektori ja kangas
1
4%
Minulla on plasmatelevisio
1
4%
Minulla on taulu-tv , siis lcd-televisio
4
17%
Minulla on mustavalkoinen televisio
0
Ei ääniä
Minulla ei ole televisiota
4
17%
En tiedä, onko meillä televisio
1
4%
En tiedä juuri mitään
1
4%
Danmark
1
4%
 
Ääniä yhteensä: 24

NuoriDaavid

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

mdm kirjoitti: Miten saan aikani siellä kulutettua? Mitä aurinkolomalla tehdään jos ei juurikaan tykkää ottaa aurinkoa? En muista enää, on pikkasen aikaa edelliskerrasta.
Otetaan huikkaa?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ei oo yhtään perjantaifiilis :( Joka paikkaan sattuu; kyykkäsin keskiviikkona pitkästä aikaa ja jalat ovat aivan jumissa ja eilen olin melomassa, minkä vuoksi ainakin alaselkä ja kyljet ovat kipeät. Kipeitä kohtia löytynee vielä lisää.

Perkele, juuri huomasin, että uusien saappaiden vetskari on paskana. Ihan vitun siistiä maksaa lähes sata euroa kengistä jotka hajoavat kolmannella käyttökerralla.
NuoriDaavid

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

AJ: koska se sun kirja ilmestyy? Olen uskollisesti sittarin lehtihyllyä tarkkaillut.
SaintJohnPerse

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Sairaslomalla tai etäpäivä. Ei jaksanut mennä töihin, kun on jotenkin tukkoinen olo.. Fyysistä ja henkistä väsymystä kerta kaikkiaan..

Hieman koeajan loppuminen ensi viikolla jännittää. Tulosta olen saanut jonkin verran aikaiseksi, mutta olenko riittävästi? No, se jää nähtäväksi. Vielä olisi viikko aikaa.
Elukka

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

aasi kirjoitti: Miinus kolmekymmentä! Jäätävä pohjoistuuli! Metriset kinokset! Ulululu!
Jäätä! Kasvoille iskevää pakkaslunta! Pimeää kellonympäri!
Hrrrrr.
Heti kun tästä rikastun, pakkaan vaimon, lapsen(/lapset) ja elukat lentokoneeseen ja muutan Espanjaan. Ainakin jos eMäntä sallii.
Eihän tämmösessä ilmastossa voi ihminen elää, perkele.
SikaMika

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Olen huutanut huuto.netistä itselleni sohvan, keittiön pöytäryhmän, parvekekalusteet ja pari lippua Musen keikalle. Ilmassa roikkuu vielä tarjoukseni sohvapöydästä. Jostain pitäisi irroittaa vajaat 450€ rahaa noihin, tililtä varmaan...

Melko hieno keli puskee parvekkeelta naamalle näin aamutuimaan. Eilen vähän kiroilin, kun sain kuulla töiden alkavan tänään vasta klo. 15.30, mutta nyt ei enää harmita yhtään. Ehdin puunaamaan kämppää ja hoitelemaan asioita sekä syömään täysin kiireettömän aamiaisen, nam.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kai se on myönnettävä, että nupissa on jotakin pahasti vialla. A_J:n avatar näyttää aika eroottiselta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriDaavid

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:Kai se on myönnettävä, että nupissa on jotakin pahasti vialla. A_J:n avatar näyttää aika eroottiselta.
Sisälläsi on vielä nuori koululainen.
chevilyn

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Jeah! Nyt alkoi viikonloppu ja siellä paistaa aurinkokin. Tämä päivähän muodostui varsin siedettäväksi.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No, johan nyt on teiniolo.. Ihan kun ois yhtäkkiä hävinny vähintään kymmenen vuotta iästä. (Siis uskallanks mä soittaa sille tyypille vai en..??11?)

Jep, mut positiivista on se, et on enää alle neljä tuntia viikonloppuun. Ja se et hullu pomo lähti pois täältä. Vielä ku sais päikkärit johonki väliin, ni oisin aika tyytväinen.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
BettyB.

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Oooh, oikea herrasmies vei mut just lounaalle! Kurvas pihaan ja kysyi vielä että millasta ruokaa tekis mieli, maksoi laskun ja palautti takas työpaikalle.

Isit on ihania :h:
Storia

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja Storia »

Minä lähden kohta Tamperreelle! Perjantai riemua! Tosin itseni tuntien tässä tulee käymään (taas) niin, että otan pari camparia ensin tuossa viiden aikaan kotona, kuudelta olen kaverin synttäreitä juhlimassa baarissa ja viimeistään kymmeneltä auton etupenkillä nukkumassa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Miten saada pari tuntia kulumaan? Ajatukset jo aivan muualla, mutta aika matelee.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
didi

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja didi »

Bluntly kirjoitti:Miten saada pari tuntia kulumaan? Ajatukset jo aivan muualla, mutta aika matelee.
Mulla on ihan sama ongelma.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

didi kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Miten saada pari tuntia kulumaan? Ajatukset jo aivan muualla, mutta aika matelee.
Mulla on ihan sama ongelma.
Sitä on joo liikkeellä. Ja helkutin viiteen pitäis jaksaa päivystää..
Ihan ku ois BB-talossa, ja häätöäänestykseen aikaa noin 2,5h.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vihtahousu

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Screw you guys, i'm going to the airpoirt!

1500:s viesti! JIPPIJAIJEE!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ja nyt minuutit suorastaan matelee.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
didi

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja didi »

Voi vitalis, mä en sitten ajatellut tänään yhtään. Menin syömään sokerittomia karkkeja, vaikka olen allerginen sorbitolille (sama efekti kuin laktoorisilla tai esim xylitolilla). Toivottavasti töissä ei tartte istua koko aikaa kassalla, vaan pääsen välillä maitokaappiin haisemaan. Pentele.

Pröööt!
Mulli75

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

didi kirjoitti:Toivottavasti töissä ei tartte istua koko aikaa kassalla, vaan pääsen välillä maitokaappiin haisemaan. Pentele.Pröööt!
Miten sattuikin vielä perjantaille kun ihmiset ryntäävät viikonlopun ruokaostoksille ja jonottavat tuskaisena kun kassat ei vedä. Siihen vielä hidasteena virheellisellä EAN-koodilla varustettuja tuotteita joitaa kone herjaa.
didi

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja didi »

Mulli75 kirjoitti: Miten sattuikin vielä perjantaille kun ihmiset ryntäävät viikonlopun ruokaostoksille ja jonottavat tuskaisena kun kassat ei vedä. Siihen vielä hidasteena virheellisellä EAN-koodilla varustettuja tuotteita joitaa kone herjaa.
Onneksi tuo on niin pieni kauppa, ettei se oikein sovellu viikonloppuruokien ostamiseen. Kyllä ihmiset lähtevät hypermarketteihin ja mä saan haista rauhassa pahalta siwan maitokaapissa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No aha, uskomattoman urpoa läppää tulee perjantain kunniaks. Yks äijä toi mulle kulkukorttinsa, ja sano nauraen, että: "Eikö laitetakaan reikään..??" Yök.
Tai sit mul on vaan itellä ihan vääristyny ajatusmaailma.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
1108

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Storia kirjoitti:Minä lähden kohta Tamperreelle!
Minä lähden kohta Siuntioon! (vai mikä vitun maalaispitäjä se siinä espoon kupeessa nyt vittu ikinä onkaan).

Maailma on siis tasapainossa!
Bhven

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja Bhven »

1108 kirjoitti:
Storia kirjoitti:Minä lähden kohta Tamperreelle!
Minä lähden kohta Siuntioon! (vai mikä vitun maalaispitäjä se siinä espoon kupeessa nyt vittu ikinä onkaan).

Maailma on siis tasapainossa!
Tampere saattaa kyllä upota tai ainakin maanjäristyksiä on luvassa.
Elukka

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Mä lähden kotiin. :yo:
Storia

Re: Perjantain SHOKKItarjous!

Viesti Kirjoittaja Storia »

1108 kirjoitti:
Storia kirjoitti:Minä lähden kohta Tamperreelle!
Minä lähden kohta Siuntioon!

Maailma on siis tasapainossa!
Näin O, sano rehtori.

Lähdin tuntia aiemmin töistä, nappasin koiran takapenkille ja nautin juuri metsästysseuran puheenjohtajan kanssa korkillisen camparia keskellä skuugea nahkahousuissa ja topissa. Ihanaa päästä "isoon" kaupunkiin! Saakohan muuten siinä baarissa polttaa missään...hmm...
2H+k, tiedätkö?
Vastaa Viestiin