Laatulauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Laatulauantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Tää päivä on ihan anuksesta! Ainakin tähän saakka.

Auto hajos eilen. Nyt jopa toivon, että sen joku varastais, säästyispä jokunen satanen korjausrahaa. Siitä seuraa planB, koira veks ja uus auto tilalle.
Saattas jopa toimia. Sillävälin lisää kahvia. Hiphip!

Ihme angstia, taidan saattaa tarvita nyrkkeilysäkin.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laatulauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Meillä on 0 koiraa :shock: Outoa. Äsken lähti viimonen uuteen (mahtavaan!) kotiin.

Pikkukisuja äsken taas syötelty, tekee pahaa jättää ne yöksi yksin mutta vahvoja ja nälkäisiä ovat, joten asenne on positiivinen!

Mä haluisin tänään leffaan.. menen vaikka yksin jos äijä ei lähde mukaan.

Oon muuten suht. rakastunut mun uuteen avattareen :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laatulauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:Meillä on 0 koiraa :shock: Outoa. Äsken lähti viimonen uuteen (mahtavaan!) kotiin.

Pikkukisuja äsken taas syötelty, tekee pahaa jättää ne yöksi yksin mutta vahvoja ja nälkäisiä ovat, joten asenne on positiivinen!

Mä haluisin tänään leffaan.. menen vaikka yksin jos äijä ei lähde mukaan.

Oon muuten suht. rakastunut mun uuteen avattareen :h:
Mä en oo käyny pitkään aikaan, leffamiitti?

Tulin kyllä juuri Helsingin yliopiston museosta kertaamasta historiaa vuosien 1640-2007 väliltä ja luutiedettä, kivitiedettä ja kasvikivitiedettä ja luunsahaustiedettä(lääke)..Tiesittekö muuten että vanha kreikkalainen käsitys 4 elämän nesteestä oli voimissaan 2k vuotta, sydämestä veri, maksasta neste ja haimasta neste ja räkä päästä..

Vihje, älkää ostako Erätukusta mitään, yks mukava kalvopuku löytyi mutta, sisus oli ommeltu kierteelle..
HALB EI OO HEA!
Viimeksi muokannut Niba, 15.09.2007 18:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Laatulauantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Elppis kirjoitti:Meillä on 0 koiraa :shock: Outoa.
Voin laittaa tuleen täältä yhden.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laatulauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

syttiK kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Meillä on 0 koiraa :shock: Outoa.
Voin laittaa tuleen täältä yhden.
Älä viitti ;) Täällä ei ole koskaan ollut näin hiljaista.

Nyt katsomaan kun äijät pelaa PES:ia ja juoruilemaan tyttöystävän kanssa. Mies "unohti" käydä kaupassa, joten pitää varmaan kuitenkin mennä keskustan kautta kotio.

Lauantai-iltoja vaan kaikille!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Laatulauantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Elppis kirjoitti:
syttiK kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Meillä on 0 koiraa :shock: Outoa.
Voin laittaa tuleen täältä yhden.
Älä viitti ;) Täällä ei ole koskaan ollut näin hiljaista.
Nauti siitä!

Odotan kans koska loppuu tää jokapäiväinen siivoominen ja komentelu.. Tukkosuus ja äänenmeno. ihq. Oon iha ärtsypurtsi nykyään.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
BettyB.

Re: Laatulauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kävin kiertelemässä muutaman tunnin metsässä, saaliiksi tarttui jokunen sienikin. Ja kaiken lisäks löysin yhden hirvikärpäsettömän alueen! Sinne meen huomenna uudelleen, jos sää vaan sallii...

Nyt ruokaa!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Laatulauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Meillä on 0 koiraa :shock: Outoa. Äsken lähti viimonen uuteen (mahtavaan!) kotiin.

Pikkukisuja äsken taas syötelty, tekee pahaa jättää ne yöksi yksin mutta vahvoja ja nälkäisiä ovat, joten asenne on positiivinen!

Mä haluisin tänään leffaan.. menen vaikka yksin jos äijä ei lähde mukaan.

Oon muuten suht. rakastunut mun uuteen avattareen :h:
Mä en oo käyny pitkään aikaan, leffamiitti?

Tulin kyllä juuri Helsingin yliopiston museosta kertaamasta historiaa vuosien 1640-2007 väliltä ja luutiedettä, kivitiedettä ja kasvikivitiedettä ja luunsahaustiedettä(lääke)..Tiesittekö muuten että vanha kreikkalainen käsitys 4 elämän nesteestä oli voimissaan 2k vuotta, sydämestä veri, maksasta neste ja haimasta neste ja räkä päästä..

Vihje, älkää ostako Erätukusta mitään, yks mukava kalvopuku löytyi mutta, sisus oli ommeltu kierteelle..
HALB EI OO HEA!
En osta erätukusta mitään! TÄMÄ SELVÄ!

Mut Leffamiitti! Hyvä ajatus, Niba! osallistun ilman muuta! Saatan nukahtaa, mut korjatkaa pois kuleksimasta sitte! Annan mielelläni elokuva-arvostelun vaikka olisin nukkunut koko ajan!

SA
sis. lihaa
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Laatulauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Pyry-Matias kirjoitti:
isohaara kirjoitti:Mut juu, pitää lähteä mummon 7-kymppisille.
Noi on ihan parhaita hetkiä krapulassa, siis sukujuhlat. Ne kun kestää ja kestää, ja krapula vain pahenee ja pahenee 8)
Ei tässä suvussa, jossa paikalla oli useampikin krapulainen ;)
Juhlat alkoivat kuohuviinillä, sitten punkkua ja valkkaria ruuan kanssa ja nyt on ne tavalliset ryyppäjäiset käynnissä. Suurkulutukseen nähden suku on kuitenkin todella asiallista joskin äänekästä. Johtuu alhaisesta keski-iästä.

Mää ja mies ei osallistuttu enää tähän iltaosuuteen vaan lukioaikainen kaveri tulee kohta noutamaan meitä kuulumisten vaihtoon paikalliseen pubiin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Laatulauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Me vietetään täällä laatuaikaa. Tyttö nukkuu, mää istun koneella ja ukko pelaa Pleikkaria makkarissa. Välillä se käy tossa keittiössä tanssimassa, koska SuomiPopilta nyt vaan tulee käsittämätöntä musiikkia just nyt. Tuli meidän Volgakin. Ei laulettu.
1108

Re: Laatulauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Takas kotona.

Päräytin salaojat kohdilleen, tein täytöt ja raudoitin holvin loppuun (50m2)...
Kai nyt saa vetää kännit? Tapauksessani se tarkoittaa 3 kaljaa ja pää pöytään, on aika vitun väsy. Jos normaalin 8h päivän päätteeksi painaa etelään syvälle ja touhuaa yöhön asti ja päräyttää 13h:n päivän perään niin olen oikeutettu mojovaan minikänään.

Vitun Siuntio on aika lumoava mesta, kateeks käy systerin tonttia. 1,5 hehtaaria vitun hienolla paikalla.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laatulauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kumma juttu 105-51 suomi johtaa romaniaa koripallon EM karsinnassa? aika mielenkiintoista-->
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin