Tuulinen Suveton Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tuulinen Suveton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

BettyB. kirjoitti:Sä todellakin tarttet naisen.
Joo, mutta mistäs semmoisen löytäisi?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Geetzu

Re: Tuulinen Suveton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Tytär sai tarhapaikan Espoosta isin työpaikan vierestä, aloittaa huomenna :cheer:
Jee onnittelut! :]

Mua hirvittää. Tytön kanssa jäädään tän kuun vika (piru se on ihan koht!) kotiin ja tyttö menee sit uuteen tarhaan helmikuussa vasta. Iik, oikeesti, miten se äitin pää taas kestääkään... Soitin kyl jo halukkaat lapsenvahdit läpi ja aika varmasti joku niistä irtoaa aina silloin kun mun pää sanoo plöts. Ja onneks muutetaan siskon naapuriin, se kai tekee duuneja himassa mut poikansa kyl hoidossa muualla...

Mistäs sit höpöttäis? Blogisalasana on taas kadonnu päästä.
En ostanu taskuttomia farkkuja vaan pengoin kaverin kaapista nipun housuja. Aika päheitä vaik ilmaseks saikin, awesome.
ninnithequeen

Re: Tuulinen Suveton Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzu kirjoitti:Aika päheitä vaik ilmaseks saikin, awesome.
No daah? Ilmaset voi olla päheitäki.

Mä sain pari kassillista päheitä kenkiä ihan ilmaseks. Suosikkini ovat ehdottomasti violetit 7 cm korolla :]
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tuulinen Suveton Tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Bluntly kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Sä todellakin tarttet naisen.
Joo, mutta mistäs semmoisen löytäisi?
Hotellihuoneesta. 8)

Mul on joku ihme "liian kireä nuttura-päivä", ilmeisesti. Alkanu ärsyttää jopa kollegoitten röökinpoltto ihan suunnattomasti. Siis poltanhan mä itekin, mut noin kolme kertaa vähemmän ku nää..ja vain silloin ku siihen on hyvä hetki.
Tahtois lähtee shoppailee. (Mikäköhän ihme mua nyt vaivaa..??)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Geetzu

Re: Tuulinen Suveton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Aika päheitä vaik ilmaseks saikin, awesome.
No daah? Ilmaset voi olla päheitäki.
No harvoin on! Mut läppähän se yritti olla. :]
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tuulinen Suveton Tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No just, aina vaan paranee. Eihän tääl näytä osaavan kukaan hoitaa mitään asioita.. Toinen kollega sopi tapaamisen klo 11 jonku helkutin työturvallisuustyypin kanssa..ja jumittaa sit ite jossain ruokiksella vaik kello on jo noin paljon. (Plus, et meni samantien hermo tähän vieraaseen, koska se kävi selittää jotain, et kollega 2 on muka meidän esimies.. Vitut.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elukka

Re: Tuulinen Suveton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Aina yhtä isompi TPK ku edellisellä ja lukko.

Lievää törkeämpi vitutus päällänsä. Viime yönä jäi unet aika vähille, kun kaverin luota leffailemasta tultua piti vielä mm. metsästää karannut koni takaisin tarhaan. (Tietenkin se oli vielä se kuriton nulikka ja tietenkin se oli onnistunut pudottamaan riiimunsa johonkin.) Lisäksi piti tietenkin tarpoa (liejussa, hernerokkasumussa keskellä sysipimeintä yötä) tarkistamaan missä kohtaa sähköpaimenesta on tultu ulos.
Yöllä mukelo päätti vielä bonuksena parahtaa itkuun ainakin kolmisen kertaa.
Ja jottei elämä vallan helpoksi menisi, niin lisäksi pitäis mennä tänään vatsan ultraääneen noiden närästyksien takia. Joudun sitten olemaan puoli kahteen asti syömättä.

On tää kyllä taas niin :tiistai: että voi :maanantai:.
SaintJohnPerse

Re: Tuulinen Suveton Tiistai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Äh, pomon kanssa palaveri. Fiksu pomo kysyi suoraa, että olenko viihtynyt. Päätin olla rehellinen ja vastasin, etten oikein.... Katsellaan nyt vielä kuun loppuun ja sitten saan päättää. Päätöksen olen tosin jo tehnyt, mutta hoidetaan loppuun ne kesken eräiset asiat. Sitten lomalle...
Vihtahousu

Re: Tuulinen Suveton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Pewjantaina alkaa taas kesäloma, ihkua ettei tartte tulla oikeisiin töihin, saa olla landella ja rakennella mökkiä. Tosin kun ollaan se saatu pystyyn, niin ei kyllä heti huvita varmastikaan mennä sinne uudestaan.
BettyB.

Re: Tuulinen Suveton Tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vihtahousu kirjoitti:Pewjantaina alkaa taas kesäloma, ihkua ettei tartte tulla oikeisiin töihin, saa olla landella ja rakennella mökkiä. Tosin kun ollaan se saatu pystyyn, niin ei kyllä heti huvita varmastikaan mennä sinne uudestaan.
Tuparit??!!
Bliss

Re: Tuulinen Suveton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä tarviin lomaa.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tuulinen Suveton Tiistai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Pitäs saaha jotenki tää kämppä näyttämään ees jotenki asialliselta, vaikka keskellä keittiöremonttia eletäänki... :?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Vihtahousu

Re: Tuulinen Suveton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

BettyB. kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: saa olla landella ja rakennella mökkiä..
Tuparit??!!
Ai mökillä 200km päässä? Ehkä sit joskus ens kesänä sinne voi runkkuja tulla jos olen tarpeeks mielenhäirässä :D
didi

Re: Tuulinen Suveton Tiistai

Viesti Kirjoittaja didi »

Bliss kirjoitti:Mä tarviin lomaa.
Kuten myös. Olisi kivaa, jos olisi aikaa huoltaa itseään ja kotiaan kunnolla. Nykyään ei jää oikein aikaa urheilulle. Alkaa pää hajoilla liikunnanpuutteesta.
Mulli75

Re: Tuulinen Suveton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

didi kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Mä tarviin lomaa.
Kuten myös. Olisi kivaa, jos olisi aikaa huoltaa itseään ja kotiaan kunnolla. Nykyään ei jää oikein aikaa urheilulle. Alkaa pää hajoilla liikunnanpuutteesta.
Saakelin tytöt ensin rohmuatte töitä, kun sitä löysää aikaa on ja yksin ei ole mukavaa. Sitten kitinää. No tein mäkin joskus tuon saman virheen enkä ota paineita jos opiskeluni tai joku muu venyy. Liikunnasta, levosta, ruoasta ja vapaa-ajasta en tingi. Kavereille ja ystävillekin kun pitää aikaa jäädä.
BettyB.

Re: Tuulinen Suveton Tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vihtahousu kirjoitti:Ai mökillä 200km päässä? Ehkä sit joskus ens kesänä sinne voi runkkuja tulla jos olen tarpeeks mielenhäirässä :D
No mä tuun ainakin! *pakkaa kumpparit valmiiks*
didi

Re: Tuulinen Suveton Tiistai

Viesti Kirjoittaja didi »

Mulli75 kirjoitti:Saakelin tytöt ensin rohmuatte töitä, kun sitä löysää aikaa on ja yksin ei ole mukavaa. Sitten kitinää. No tein mäkin joskus tuon saman virheen enkä ota paineita jos opiskeluni tai joku muu venyy. Liikunnasta, levosta, ruoasta ja vapaa-ajasta en tingi. Kavereille ja ystävillekin kun pitää aikaa jäädä.
Mä arvelin nääs olevani ihan yssikseni tovin hakiessani lisää töitä.
BettyB.

Re: Tuulinen Suveton Tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

didi kirjoitti:Mä arvelin nääs olevani ihan yssikseni tovin hakiessani lisää töitä.
Helppoa ku heinän teko: DTP tai ota loparit.
Mulli75

Re: Tuulinen Suveton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

didi kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:Saakelin tytöt ensin rohmuatte töitä, kun sitä löysää aikaa on ja yksin ei ole mukavaa. Sitten kitinää. No tein mäkin joskus tuon saman virheen enkä ota paineita jos opiskeluni tai joku muu venyy. Liikunnasta, levosta, ruoasta ja vapaa-ajasta en tingi. Kavereille ja ystävillekin kun pitää aikaa jäädä.
Mä arvelin nääs olevani ihan yssikseni tovin hakiessani lisää töitä.
Nuoret ei yksin ole, eivätkä jaksa pitkään olla ja sulla varsinkin näkyy olevan vientiä.
Vihtahousu

Re: Tuulinen Suveton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

BettyB. kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Ai mökillä 200km päässä? Ehkä sit joskus ens kesänä sinne voi runkkuja tulla jos olen tarpeeks mielenhäirässä :D
No mä tuun ainakin! *pakkaa kumpparit valmiiks*
Selvä, kutsu tulee (pullo)postissa.
BettyB.

Re: Tuulinen Suveton Tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vihtahousu kirjoitti:Selvä, kutsu tulee (pullo)postissa.
Täydessä, I hope :]
SikaMika

Re: Tuulinen Suveton Tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:Mä tarviin lomaa.

Taas tänään muistin mitä iloa on siitä, että voi olla töissä silloin ja vain silloin kun huvittaa! *viettää vapaapäivää* :twisted:


Noh, päivä menee juoksevia asioita hoitaessa. Tein eilen itselleni listan hoidettavista hommista, en saanut äkkiseltään kasaan kuin 15 kohtaa... :?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tuulinen Suveton Tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No nythän on niin, että oisin kyllä ansainnu joko shoppailutuokion tai ehkä myös jopa siiderin. Kuhan vaan jaksan ensin hengaa täällä viiteen. Plääh.
En kyllä ymmärrä teitä hulluja ihmisiä, jotka teette kahta duunia. Kateeks melkein käy tollanen energiamäärä ja etenkin hermojenhillintä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
didi

Re: Tuulinen Suveton Tiistai

Viesti Kirjoittaja didi »

BettyB. kirjoitti: Helppoa ku heinän teko: DTP tai ota loparit.
Tai sitten pitää alkaa tekemään fyysisempiä juttuja töissä (käy melkein kuntoilusta).

Ihan hirveä kohmelo.
ninnithequeen

Re: Tuulinen Suveton Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:No nythän on niin, että oisin kyllä ansainnu joko shoppailutuokion tai ehkä myös jopa siiderin. Kuhan vaan jaksan ensin hengaa täällä viiteen. Plääh.
En kyllä ymmärrä teitä hulluja ihmisiä, jotka teette kahta duunia. Kateeks melkein käy tollanen energiamäärä ja etenkin hermojenhillintä.
Moon nykyään niinkin fiksu että mulla on viikonloppujen lisäksi tiistait vapaat. Ehtii touhuta viikolla muutakin kun töitä ja ruuhkassa istumista.

Italianpata tuloillaan ja pyykki pyörii. Kohta askarrellaan nukkekotiin juttuloita.
Vastaa Viestiin