Puhdas KESKIVIIKKO ilman kotkotuksia

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Puhdas KESKIVIIKKO ilman kotkotuksia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Eli selviätte kyselyittä. Otan opikseni kun alitin ehkä itseni aikaisemmassa kyselyssä, joka asia onkin jo mahtava suoritus, hehhheh, no olenpas minä vitsikäs!? Ai en ole vai? No enpä tietenkään! Yöks !

Mutta PALVELUKSEEN HALUTAAN

ROBOTTI

Olisiko kellään jotain oikein hyvää vanhaa tennistaitoista robottia, joka voisi käydä töissä (ei tarvita ammattitaitoa), ja käydä kaupassa ja harrastuksissani. Kenties myös yöjalassa, ja toisi hyvän naisen mulle katsastettavaksi määräajoin. Katsastan sitten naisehdokkaat kaapinraosta käsin ja käsken robotin hoidella naisen, jos kovin ikävä tapaus. Muuten astun huomaamattomasti remmiin. Ja muissa sosiaalissa joutavissa asioissa edustaisi.

Siis siihen voisi joku "reipas poika tai tyttö" ladata Stadinarskan persoonallisuuden. Ok?? Ohjelmoikaa maksimaalisen hyvä käytös, koska muuten asia paljastuisi toki.
Jos mahdollista, se voisi siis myös pelata golfia. Ei tartte pelata kovin hyvin. haluan huonontaa tasoitustani.

Ohjelmoikaa niin, ettei se naputa Kitinään, koska sekin tarvii lomaa. Mulla on oma parveke sille. En haluu nukkua romuläjän kanssa. Enkä rakastella kanssaan vaikka robotti onkin oikeasti bi. Laittakaa robotti toki kauniiksi niin tuskin kukaan huomaa eroa oikeaan, hih. Kiitän jo etukäteen. Senverran vielä, että tekis muonaa mulle aamuin illoin vuoteeseen ja lukee puolestani lehdet ym. joutavat ja kertoo ne mulle illalla. Ja varsinkin vastaisi puhelimeen. Mut autooni en sitä päästä! Kävelköön.

Mä voisin nukkua talviunta. Oi ihanata! Odotan jo toiveikkaana!

Stadinarska

Ei, en ole!! En varmana ole!! Älä väitä!!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Puhdas KESKIVIIKKO ilman kotkotuksia

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Stadinarska kirjoitti: Mä voisin nukkua talviunta. Oi ihanata! Odotan jo toiveikkaana!

Stadinarska

Ei, en ole!! En varmana ole!! Älä väitä!!
Hyvä mies, et sinä robottia tarvitse, vaan kirkasvalolampun!
Kikkelis kokkelis.
Quarter

Re: Puhdas KESKIVIIKKO ilman kotkotuksia

Viesti Kirjoittaja Quarter »

18
Bhven

Re: Puhdas KESKIVIIKKO ilman kotkotuksia

Viesti Kirjoittaja Bhven »

18
ninnithequeen

Re: Puhdas KESKIVIIKKO ilman kotkotuksia

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Höymeniä. Sanko kahvia ja röihin. Tytsy ihan innoissaan ekasta kerhopäivästä uudessa paikassa :)
Mulli75

Re: Puhdas KESKIVIIKKO ilman kotkotuksia

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

Silmäluomet painuu kohti lattiaa kun Pako piti katsoa illalla ja senkin jälkeen valvoa.

EKA TPK
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Puhdas KESKIVIIKKO ilman kotkotuksia

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Jumalauta Arska! Olet viimeinkin ottanu onkees kaikista neuvoista. Tervetuloa takaisin.

(Edellinen kommentti ei tarkoita, että olisin arskalainen.)
Loppuiko data & argumentit?
Vihtahousu

Re: Puhdas KESKIVIIKKO ilman kotkotuksia

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta. Toca Tpc!
didi

Re: Puhdas KESKIVIIKKO ilman kotkotuksia

Viesti Kirjoittaja didi »

Kolmas tpk!

Haa, syöminen ei ole ainoa juttu mitä teen unissani.. nice :jouden:
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Re: Puhdas KESKIVIIKKO ilman kotkotuksia

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

Huomenta!

Meillä on tänään suuronnettomuusharjoitus. Pitäisi osata näytellä uskottavasti reisiluunsa murtanutta potilasta. Valkkasin jo mahdollisimman seksintappaja-alkkarit ja vielä jotkut kehnot päällysvaatteet pitäisi löytää, koska ne leikataan auki.
Bliss

Re: Puhdas KESKIVIIKKO ilman kotkotuksia

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Xiberia kirjoitti:mahdollisimman seksintappaja-alkkarit
Kuva
Geetzu

Re: Puhdas KESKIVIIKKO ilman kotkotuksia

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Äääää! Et kai sä päästä komeita uroksia repimään housujas niin ku missään seksintappajissa? Lisää ääääätä!!!11 Kyllä nyt sentään jotkut matalammat hipstersit... (Bliss vaihtokin kuvan just vielä pahemmaks, hah!)
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Re: Puhdas KESKIVIIKKO ilman kotkotuksia

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

Geetzu kirjoitti:Äääää! Et kai sä päästä komeita uroksia repimään housujas niin ku missään seksintappajissa? Lisää ääääätä!!!11 Kyllä nyt sentään jotkut matalammat hipstersit... (Bliss vaihtokin kuvan just vielä pahemmaks, hah!)
No ei mulla mitään kauheita seksintappajia edes kaapista löydy, laitoin sellaiset pinkeät mustat bokserit :) Ne on kuitenkin mun opiskelukavereita ja sitten joitan sivukuntien sairaankuljettajia, jotka mun vaatteet silppuaa... Vaikka eihän sitä tiedä, vaikka sieltä löytäisi elämänsä rakkauden :D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Puhdas KESKIVIIKKO ilman kotkotuksia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Keikaus kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Mä voisin nukkua talviunta. Oi ihanata! Odotan jo toiveikkaana!

Stadinarska

Ei, en ole!! En varmana ole!! Älä väitä!!
Hyvä mies, et sinä robottia tarvitse, vaan kirkasvalolampun!

Moi Keikkuli!Hauska että pompahdit jostain! :)

Tässä mies (huh)! Voi olla lamppu hyväkin, äiteelläni on sellainen. Minä oon viel itse ostanut hänelle! Mut hän ei pidä siitä!Liian kirkas, hehheh! Mä voinkin ottaa sen erään nurkan valaisuun!

MUTTA olenko nyt liian tosikko kun vastaan sulle, et toi robottijuttu oli vain sellainen HAUSKA AJATUS. Jos joku tykkäisi jutustani!
Mut kyl mä robotin ottaisin mielelläni esim. työntekoon joskus, mutten ikinä tennikseen...

Itseasiassa pidän syksystä ja talvesta kaikkinensa kovastikin ja yleensä vuodenaikojen vaihtelu on upeaa. Näin ihan huippuasiallisesti sanottuna!
Mut se on toki sanottava, että joskus tietenkin on iiihhhaaaana vaipua uneen aamulla kun päivä tuntuu pimeältä! Silloin napsauttaisin robotin päälle. Tuosta tuli mieleen, että käsittelisinkö tulevaa vaimoani samalla tavalla, heh?

Mutta eikös se lamppu käpyrauhasen virvoita? Vois se olla hyödyksikin! Tottakai sitä välillä tuntee olonsa harmaammaksi, sehän on ihan selvä, immeinen on sellainen! Mut vielä olen ollut aikas virkeä! Jos tekstini tänne muuttuukin ylivilliksi kun saan säteilyä??

Keikahtavin terveisin :D

SA
oliko liian tosikko? :o
Viimeksi muokannut Stadinarska, 19.09.2007 9:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Sheetlord

Re: Puhdas KESKIVIIKKO ilman kotkotuksia

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

271 euron helium-lasku alle kahdelta kuukaudelta. Täytyy varmaan alkaa polttamaan tupakkaa taas. Halvemmaksi tulee ja "savuna ilmaan" sekin raha menee :evil:
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Puhdas KESKIVIIKKO ilman kotkotuksia

Viesti Kirjoittaja cardic »

mitas tanne
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Puhdas KESKIVIIKKO ilman kotkotuksia

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Karsee flunssa ja kuumetta. Mitäköhän tekemistä sitä oikein keksis?
Bliss

Re: Puhdas KESKIVIIKKO ilman kotkotuksia

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Camilla kirjoitti:Karsee flunssa ja kuumetta. Mitäköhän tekemistä sitä oikein keksis?
Teetä, suklaata ja elokuvia :)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Puhdas KESKIVIIKKO ilman kotkotuksia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Sleazoid kirjoitti:Jumalauta Arska! Olet viimeinkin ottanu onkees kaikista neuvoista. Tervetuloa takaisin.

(Edellinen kommentti ei tarkoita, että olisin arskalainen.)
Kauhistus! Olenko epäonnistunut kun olen ottanut onkeeni? Olenko palannut??

Mutta mitä väliä! Kiitos kannustuksesta, arvon tukijani Sleazoid!!

Olet ainakin piiloarskalainen, mut saat olla ns. piilojäsen jos se sopii paremmin.

SA
takaisin :?: :!:
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Puhdas KESKIVIIKKO ilman kotkotuksia

Viesti Kirjoittaja swirl »

Vedoten taannoiseen tutkimukseen, jonka mukaan suomalaiset ovat pahantuulisimpia keskiviikkoisin, olen pahantuulinen.
Vihtahousu

Re: Puhdas KESKIVIIKKO ilman kotkotuksia

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bliss kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Karsee flunssa ja kuumetta. Mitäköhän tekemistä sitä oikein keksis?
suklaata ja elokuvia :)
HaluuN kaNs!
Stinky

Re: Puhdas KESKIVIIKKO ilman kotkotuksia

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Bliss kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Karsee flunssa ja kuumetta. Mitäköhän tekemistä sitä oikein keksis?
Teetä, suklaata ja elokuvia :)
Kolmas päivä menossa... Kahvia, suklaata ja elokuvia.

Huomenna taas töihin. Miks aina saikun jälkeen "jännittää" mennä duuniin?
Miks mä aina ajattelen et mitä ne ajattelee... Siellä nimittäin aina spekuloidaan saikkulaisesta että onkohan se ny oikeesti kipee. Semmonen pistää vituttamaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Puhdas KESKIVIIKKO ilman kotkotuksia

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä kirjoitin tänne pitkän stoorin eikä se suostunut sitä lataamaan :(

Kuka lähtis mun kans iltapäivällä leffaan? Mies on tylsä ja lähtee bilettämään heti iltapäivästä. Eilen jo sanoin että ei edes ajattele mokkerointia, mä en jaksa suuttua moisesta (ennakoiva mäkätys) :P

En taida päästä koneelle enää iltapäivästä, joten viestiä vois laittaa puhelimeen.

Vähänx mä oon positiivari.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Puhdas KESKIVIIKKO ilman kotkotuksia

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:Mä kirjoitin tänne pitkän stoorin eikä se suostunut sitä lataamaan :(

Kuka lähtis mun kans iltapäivällä leffaan? Mies on tylsä ja lähtee bilettämään heti iltapäivästä. Eilen jo sanoin että ei edes ajattele mokkerointia, mä en jaksa suuttua moisesta (ennakoiva mäkätys) :P

En taida päästä koneelle enää iltapäivästä, joten viestiä vois laittaa puhelimeen.

Vähänx mä oon positiivari.
Jaaha onnittelut miehekkeelle nopeasta toiminnasta!
Ei piletä ei..
Hyvää elokuvailtapäivää!
Ei jaksa mököttää vaikka ilkeä ja hirveä epäilys eräästä terveydentilasta herätti yöllä.(no comments)
TPK-4
Bliss ja Xibe kirjoitti:Kuva
Jos tuollaisia kuvan esittämiä herkkuja olisi tarjolla niin mummonpöksytkään ei estäisi..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin