Facebook

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Facebookissa

Joo
64
49%
Ei
66
51%
 
Ääniä yhteensä: 130

Aito_Johanna

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

En ole varma, tuliko lähettämäni hieno pingviinijoulukortti perille teille kaikille, koska Facebook sekoilee ja väittää, että olisin lähettänyt sen vain Bluntlylle. Jos ette saaneet omaa, katsokaa Bluntlyn korttia. Se on teille kaikille. Tiedän, että osaatte arvostaa osuvaa korttivalintaani.
Bliss

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Aito_Johanna kirjoitti:En ole varma, tuliko lähettämäni hieno pingviinijoulukortti perille teille kaikille
Tuli se minullekin :wink:
Pikkusen pienenä tosin, mutta tuli!
JonniParvo
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 121
Liittynyt: 11.12.2007 0:18

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja JonniParvo »

Aito_Johanna kirjoitti:En ole varma, tuliko lähettämäni hieno pingviinijoulukortti perille teille kaikille
Mäen saanu. Taaskaan :(
Bliss

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Bliss »

JonniParvo kirjoitti: Mäen saanu. Taaskaan :(
:paijaa:
Kyllä se siitä. Älä yritä liikaa, äläkä stressaa niin kovasti. Kyllä sä vielä joskus saat.
JonniParvo
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 121
Liittynyt: 11.12.2007 0:18

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja JonniParvo »

Bliss kirjoitti:
JonniParvo kirjoitti: Mäen saanu. Taaskaan :(
:paijaa:
Kyllä se siitä. Kyllä sä vielä joskus saat.
Voisiksä auttaa??
Edith

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Edith »

Aito_Johanna kirjoitti:katsokaa Bluntlyn korttia.
En näe.

Lisäksi haluan kertoa, että kun töissä facebookin käyttömahdollisuudet on mitä on eli lähellä nollaa ja kun kotona ei niin hirveesti huvita enää istua tietokoneen ääressä, on facebook-aktiivisuuteni laskenut aika alas.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Niba »

En ole käynyt kirjautumisen jälkeen, mutta varmasti kuten kitinän tiimoilta parasta on kännikaveruus!!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Voi ei! Likeness Unrated ei anna enää laittaa ilmoitusta niille kavereille, joilla sovellus jo on. Miten kukaan nyt tietää tulla tekemään Unrated Holiday Wish Listin...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Herra Manala

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ainoa mitä tää palvelu on poikinut, on virus/adware-paskan mainostus joltain nurse196:lta messengeriini.

PASKAA, vittu.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja alja »

swirl kirjoitti:Minäkin olen siellä. Ja oon koukussa. Ihanaa, kun yhtäkkiä on taas yhteys vanhoihin opiskelukavereihin, joista ei ole kuullut lähes kymmeneen vuoteen.
mä en kyllä oikeastaan nauti niistä "kavereista" siellä mun listassani, jotka ei oikeasti ole mitään kavereita, kun ei niistä ole vuosikausiin mitään kuulunutkaan... ja kutsuja tulee ihmisiltä, jotka eivät edes moikkaa kadulla. siis täh? pitäiskös sinne listata kaikki ketä tuntee vai? on joskus tuntenut? no joo, oikeesti oon vaan katkera kun mun listassa on jonkun verran ihmisiä, joiden kanssa mulla ei oo mitään tekemistä facebookin ulkopuolella, jos sielläkään.

mutta scrabulousta jaksan siellä pelata kyllä ympäri vuorokauden :roll:
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
SikaMika

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

SikaMika kirjoitti:Hei yksi pieni juttu, johon olen törmännyt useampaan otteeseen tässä ketjussa:

Mitä ihmeen hienoa on "löytää x vuotta kadoksissa ollut tuttu" joltain interwebin lärvilautaselta? Häh, ei tajuu.

Jos mun tuttuni ovat olleet "kadoksissa" vuosia, sille on olemassa syynsä. Ne, joita haluan nähdä, näen aktiivisesti ihan muutenkin. Miksi vaivautua veivaamaan väsynyttä mukakiinnostunutta paskaa siitä, mitä jollekin leikkikoulun rinnakkaisluokan Jerille tai Sussulle kuuluu nykyään? Häh, ei tajuu.
alja kirjoitti: mä en kyllä oikeastaan nauti niistä "kavereista" siellä mun listassani, jotka ei oikeasti ole mitään kavereita, kun ei niistä ole vuosikausiin mitään kuulunutkaan... ja kutsuja tulee ihmisiltä, jotka eivät edes moikkaa kadulla. siis täh? pitäiskös sinne listata kaikki ketä tuntee vai? on joskus tuntenut? no joo, oikeesti oon vaan katkera kun mun listassa on jonkun verran ihmisiä, joiden kanssa mulla ei oo mitään tekemistä facebookin ulkopuolella, jos sielläkään.
Mehän ollaan kuin kaksi marjaa! *pus* :wink:
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja alja »

SikaMika kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Hei yksi pieni juttu, johon olen törmännyt useampaan otteeseen tässä ketjussa:

Mitä ihmeen hienoa on "löytää x vuotta kadoksissa ollut tuttu" joltain interwebin lärvilautaselta? Häh, ei tajuu.

Jos mun tuttuni ovat olleet "kadoksissa" vuosia, sille on olemassa syynsä. Ne, joita haluan nähdä, näen aktiivisesti ihan muutenkin. Miksi vaivautua veivaamaan väsynyttä mukakiinnostunutta paskaa siitä, mitä jollekin leikkikoulun rinnakkaisluokan Jerille tai Sussulle kuuluu nykyään? Häh, ei tajuu.
alja kirjoitti: mä en kyllä oikeastaan nauti niistä "kavereista" siellä mun listassani, jotka ei oikeasti ole mitään kavereita, kun ei niistä ole vuosikausiin mitään kuulunutkaan... ja kutsuja tulee ihmisiltä, jotka eivät edes moikkaa kadulla. siis täh? pitäiskös sinne listata kaikki ketä tuntee vai? on joskus tuntenut? no joo, oikeesti oon vaan katkera kun mun listassa on jonkun verran ihmisiä, joiden kanssa mulla ei oo mitään tekemistä facebookin ulkopuolella, jos sielläkään.
Mehän ollaan kuin kaksi marjaa! *pus* :wink:
*pus* kohta täytyy tonkia sua sieltä :wink: :wink:
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
SikaMika

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

alja kirjoitti:
*pus* kohta täytyy tonkia sua sieltä :wink: :wink:
Onnea tongintaan!

P.s. Älä pidätte hengitystäsi tonkiessasi, mulla ei ole profiilia kyseisessä "palvelussa".
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja alja »

SikaMika kirjoitti:
alja kirjoitti:
*pus* kohta täytyy tonkia sua sieltä :wink: :wink:
Onnea tongintaan!

P.s. Älä pidätte hengitystäsi tonkiessasi, mulla ei ole profiilia kyseisessä "palvelussa".
no tongin sua silti ;)
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
SikaMika

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

alja kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
alja kirjoitti:
*pus* kohta täytyy tonkia sua sieltä :wink: :wink:
Onnea tongintaan!

P.s. Älä pidätte hengitystäsi tonkiessasi, mulla ei ole profiilia kyseisessä "palvelussa".
no tongin sua silti ;)
Uuuuh! :jouden:
BettyB.

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Toi on kyl vähän pelottava mesta. Opin tänään, että didin syrra seukkaa mun hyvän frendin broidin kanssa, ja että mun kavereilla on tietämättäni samoja frendejä mun kanssa. Tai mun toisiaan tuntemattomilla frendeillä on yhteisiä tuttuja. Huh.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Hmm.. Toistaiseksi olen hyvin satunnaisesti liittänyt ystäviini eteen tulleita kitinäläisiä, ehkä kuitenkin minäkin laitan suur-etsinnät käyntiin ja alan vierailla teidän ystiskansioissa ja pyytään ystiksi kaikkia vähänkään tutun näkösiä (siitä on jo kauhian paljon aikaa kun oon ketään teistä nähny irl) ja jos joku jota en ole ymmärtänyt pyytää ystiksi bongaa minut niin saa toki pyytää toistenkin päin jos meinaan tunnetaan edes kitinä tasolla (täälläkin niin pirusti uusia etten varmastikaan tunnista kaikkia, vaikka olis oikeeta nimee ja naamaa tyrkylläns..)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja swirl »

Joku turkkilainen pitkätukka lisää mut uudestaan ja uudestaan kaverikseen, vaikka kieltäydyn kunniasta joka kerta. Ensin ajattelin laittaa sille viestin, että hyväksyn kaveriksi ainoastaan tuntemiani henkilöitä, mikä on ihan totta, mutta paskat mie sille mitään ala selittämään. Voinko blokata sen jotenkin?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja aasi »

swirl kirjoitti:Joku turkkilainen pitkätukka lisää mut uudestaan ja uudestaan kaverikseen, vaikka kieltäydyn kunniasta joka kerta. Ensin ajattelin laittaa sille viestin, että hyväksyn kaveriksi ainoastaan tuntemiani henkilöitä, mikä on ihan totta, mutta paskat mie sille mitään ala selittämään. Voinko blokata sen jotenkin?
http://www.facebook.com/privacy.php - block people.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Herra Manala kirjoitti:Ainoa mitä tää palvelu on poikinut, on virus/adware-paskan mainostus joltain nurse196:lta messengeriini.

PASKAA, vittu.
Se oon mä! Mixet sä vastaa mun viesteihin?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23504
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
milli

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja milli »

BettyB. kirjoitti:Toi on kyl vähän pelottava mesta. Opin tänään, että didin syrra seukkaa mun hyvän frendin broidin kanssa, ja että mun kavereilla on tietämättäni samoja frendejä mun kanssa. Tai mun toisiaan tuntemattomilla frendeillä on yhteisiä tuttuja. Huh.
Heh, pikkusisko tuli kans kyselemään asiasta jotain =)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Elppis »

milli kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Toi on kyl vähän pelottava mesta. Opin tänään, että didin syrra seukkaa mun hyvän frendin broidin kanssa, ja että mun kavereilla on tietämättäni samoja frendejä mun kanssa. Tai mun toisiaan tuntemattomilla frendeillä on yhteisiä tuttuja. Huh.
Heh, pikkusisko tuli kans kyselemään asiasta jotain =)
Mäkin katoi äsken kaverin poikaystävän uuden vuoden bileiden kansiota johon se oli tagannut kaverin.. Siellä oli eksä + moni sen kavereista samoissa bileissä ja näköjään sitä parilla frendilistallakin. Eipä ollut hajuakaan että nää ihmiset on keskenään tuttuja.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Siitä noraus-blokkauksesta täytyy sanoa, että toimii todella hyvin. Vaikka on yhteisiä kavereita, nimeen törmää äärimmäisen harvoin, muuhun ei koskaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Elppis »

XIBERIA - Toi Help - cause oli kauhea! :cry: Hormoonit reagoi aika voimakkaasti meinaan tollaseen kuvaa *sniff*
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin