Facebook

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Facebookissa

Joo
64
49%
Ei
66
51%
 
Ääniä yhteensä: 130

Storia

Facebook

Viesti Kirjoittaja Storia »

No, miten on, joko olette jäseniä? Onko kivaa?

Ihan saatanasta koko homma. Ei tässä enää ehdi töitä tekemään ollenkaan, kun kokoajan pukkaa kaiken maailman juttuu ja hymiötä, kuvaa ja kisaa koneeseen.
didi

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja didi »

Storia kirjoitti:No, miten on, joko olette jäseniä? Onko kivaa?

Ihan saatanasta koko homma. Ei tässä enää ehdi töitä tekemään ollenkaan, kun kokoajan pukkaa kaiken maailman juttuu ja hymiötä, kuvaa ja kisaa koneeseen.
Olen jäsen. Toi vie aika hyvin aikaa kaikelta järkevältä.
Bliss

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulla ei ole aavistustakaan siitä, mikä tuommonen edes on :D
Storia

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Storia »

Bliss kirjoitti:Mulla ei ole aavistustakaan siitä, mikä tuommonen edes on :D
Kiitä onneasi ja pelkää sitä päivää, kun saat kutsun sähköpostitse...Muista, että delete nappi on olemassa...
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

En käytä, koska käyttöehdoissa on harvinaisen karmeita kohtia, ja uskon että tuo on myös ns data mining-projekti.

Kannattaa lukea ne käyttöehdot,siellä on hupaisia kohtia.

..."We may use information about you that we collect from other sources, including but not limited to newspapers and Internet sources such as blogs, instant messaging services and other users of Facebook, to supplement your profile."..

.."We may share your information with third parties, including responsible companies with which we have a relationship." ..

Ei kiitos.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
BettyB.

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mukana ollaan. Mutta ei mulle mitää jatkuvasti pukkaa, ottakaan ne rastit pois vääristä paikoista. Tai sitte mulla ei vaan oo kavereita.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja swirl »

Minäkin olen siellä. Ja oon koukussa. Ihanaa, kun yhtäkkiä on taas yhteys vanhoihin opiskelukavereihin, joista ei ole kuullut lähes kymmeneen vuoteen.
William Somerset

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Miten teillä riittää aika kaikkeen kitinöintiin ja facebookkailuun? Ettekö te tee töitä lainkaan? Vastustan!!
Sheetlord

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Jyrki Lehtolalla oli taannoin hyvä kolumni aiheesta "Aikuisten Puuhamaa". Mm. tämä Naamakirja siellä mainittiin - vähemmän mairittelevaan sävyyn.

Useimmilla niillä on myös jotain tekemistä sen kanssa, että nykyihminen valittaa olevansa liian kiireinen ja antaneensa työlleen liikaa. Se taas johtuu siitä, että elämäntapavauvoilla menee kaikki työ- ja vapaa-aika leikkiessä netin uusilla leluilla. Tuo "elämäntapavauva" on herkullinen kielikuva.
William Somerset

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Kolumniin liittyen annan itselleni säännöllisesti luvan lähteä tuntia aikaisemmin töistä. Perustelen sen itselleni työyhteisössä eniten tupakoivan ihmisen reaalisen työajan vähyydellä. Jos nyt ajatellaan sitä, että joka kerta kun hänellä tekee norttia mieli, on hänen poistuttava ulos tupakoimaan. Polttaa se tupakka siellä ja turista jonnin joutavia muiden tervaajien kanssa. Toistetaan tämä sen kymmenen kertaa päivässä, niin voila, jo on tunti täynnä, eikä välttämättä riitäkään. Siis tunti yhdessä päivässä. Siksi en tunne edes huonoa omaatuntoa jos vaikka hetken kitinässä päivittäin notkunkin.
Sheetlord

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

William Somerset kirjoitti:Siksi en tunne edes huonoa omaatuntoa jos vaikka hetken kitinässä päivittäin notkunkin.
Et ole ensimmäinen, jonka kuulen tätä veruketta käyttävän. Eikä sillä, et ole täysin väärässä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Lolita »

En ole jäsen, mutta uteliaisuutta tuo on herättänyt. Kun en ihan tarkkaan etukäteen tiedä, mitä kaikkea sieltä pukkaa ja paljonko vie aikaa, niin olen rekkautumatta. StumbleUpon vie jo tarpeeksi aikaa ja blogiakin pitäisi ehtiä päivittää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
William Somerset

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Sheetlord kirjoitti:Et ole ensimmäinen, jonka kuulen tätä veruketta käyttävän. Eikä sillä, et ole täysin väärässä.
Parasta tässä on tietenkin se, että voin käyttää tätä myös kotona. Joku ilta löhötä sohvalla, kattela jotain herkullista peliä ja nauttia virvokkeita. Kun kotibööna (tupakoi) tulee siihen kommentoimaan, että astianpesukoneessa on tiskit ja pyykkikoneessa on pyykit, voin huoletta heittää siihen vastineeksi; Sori babe, mä pidä nyt koko vuoden röökitauot.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Lolita »

William Somerset kirjoitti:Parasta tässä on tietenkin se, että voin käyttää tätä myös kotona.
Tietenkin! Mäkin nukun aina aamuisin pidempään, kun ei tarvitse nousta tupakille. Itsestään selvää myös on, että tupakkatauoilla ei kotityöt edisty mun tekeminä, enkä ole roskista, biojätettä, pahvia ja lehtiä vienyt sitten miehen muuton kuin ehkä viisi kertaa yhteensä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
SaintJohnPerse

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Tämä nyt ei liity FaceBookkiin vaan sen eräänlaiseen busines orientoituneehen kaimaan LinkedInniin. Sitä kautta, kun "Voi löytää vaikka työpaikan"...

Eräs (ex)ystänäni kutsui minut mukaan tuohon höpötykseen viime talvena. Hän lupasi myös "suositella minua johonkin, jos tuota kautta löytyisi työpaikka". Niin, taas... Onko joku löytänyt tuota kautta oikeasti työpaikan?

No, hän otti homman kovasti tosissaan. Keräsi kollegojen ja "kavereiden" nimiä oikein runsaasti varsinkin, jos heidän tittelinsä oli manager-jotain. Näytti varmasti oikein hienolta.

No, keväällä, kun lopetin vanhassa duunissani, niin päivitin profiilini "työnimen W.A.N.K.E.R.S"... Siitähän tämä "ystävä" suuttui ja poisti minut listastaan 10 minuutissa, koska "LinkedInn on väärä paikka vitseille"..

*huokaus*
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mä oon Ass Bookissa. Mahtava tapa verkostoitua.
Kikkelis kokkelis.
Chap

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Chap »

Keikaus kirjoitti:Mä oon Ass Bookissa. Mahtava tapa verkostoitua.
Sehän on ihan perseestä. Mä vedän naamat.
bedlam

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kaikki tuollaset viestittelyhymiöpomppausikkunahelloumitäpäkuuluuLOLheikatsosöpövauvakuvalinkki-paskaripulit on ihan persiistä. Messengerkin on jo liikaa, pari kertaa olen kokeillut mutta syvästi ahdistuneena poistanut senkin. Jos ei ole mitään asiaa mutta haluan näpyttää tätä saatanan näppäimistöä, niin saastuttan kitinää.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

bedlam kirjoitti: Messengerkin on jo liikaa, pari kertaa olen kokeillut mutta syvästi ahdistuneena poistanut senkin.
Mullakin on mese, mutta se ainoa henkilö, jolle kerran (muistaakseni) annoin sen osoitteeni, ei sillä kertaa kun olin rekkautuneena ollutkaan siellä, joten plörinäksi meni.
Kikkelis kokkelis.
Elukka

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Elukka »

What's a Facebook :?:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Elukka kirjoitti:What's a Facebook :?:
Se on sellainen, että jos et tiedä, mikä se on, oot out. Vähän niin kuin levis viisnollaykköset vuonna 85.
Kikkelis kokkelis.
Storia

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Storia »

Keikaus kirjoitti:
Elukka kirjoitti:What's a Facebook :?:
Se on sellainen, että jos et tiedä, mikä se on, oot out.
Just näin.

Ja tämän päivän jälkeen olen minäkin KOUKUSSA! :shock:
BettyB.

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mä olen havainnut ton loistavaksi tavaksi jakaa esim. yhteisten kemujen valokuvat helposti kaikille kemuttajille. Ja ihan varmasti muitakin palveluita olis, toi nyt vaan on osottautunut nopeaksi ja helpoksi. Sen kun lataa kuvat ja lähettää linkin kavereille. Avot!
Elukka

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Keikaus kirjoitti:
Elukka kirjoitti:What's a Facebook :?:
Se on sellainen, että jos et tiedä, mikä se on, oot out.
Elämäni tarina. :(
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Elukka kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Elukka kirjoitti:What's a Facebook :?:
Se on sellainen, että jos et tiedä, mikä se on, oot out.
Elämäni tarina. :(
Nyt voit onnitella itseäsi! Sulta on varmaan säästynyt paljon aikaa kaikelle sellaiselle, mikä sua oikeasti kiinnostaa. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin