Facebook

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Facebookissa

Joo
64
49%
Ei
66
51%
 
Ääniä yhteensä: 130

Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

AngryBird kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:
BS
Tarkoitatko bullshit? Tsekkaa jos et usko. :wink:
Tsekkaa itse. Kaveripyyntöjä tipahtelee tuntemattomilta ja juuri viime viikolla laitoin itse yhden henkilölle, jota en henkilökohtaisesti tunne.
Niin että BS.
Kyllä niillä tuollainen v a a t i m u s kuitenkin on. Joten siinä mielessä ei ole BS.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Mun käsittääkseni se on vain silloin, kun joka, jota olet pyytänyt kaveriksi, on klikannut vaihtoehtoa "en tunne tätä henkilöä". Vähän niinkuin rangaistuksena siitä, että olet yrittänyt lisäillä tuntemattomia.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja elco »

Kyllä Facebookilla on paljon arvoa. Sydneystä kuuluu:

picking up mate & parked the bike on the road, his wife is leaving the house, I say hey is my bike in the way (knowing it isn't), she looks & says no, jumps on the car, reverses straight into the bike & knocks it off the stand, sitting in the road on it's side, FFS!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Gat »

swirl kirjoitti:^Mun käsittääkseni se on vain silloin, kun joka, jota olet pyytänyt kaveriksi, on klikannut vaihtoehtoa "en tunne tätä henkilöä". Vähän niinkuin rangaistuksena siitä, että olet yrittänyt lisäillä tuntemattomia.
Minullakin on Facebook-tili. Ilman kuvaa tai profiilia. Tein sen vain tirkistelläkseni niitä misuja joilta olen muinoin halunnut saada pillua. Suurin epäilyksenalainen, (ei eka vaan toka samanniminen)siis se se vanha kettutyttö ei vastannut kyselyyni, joten on se se kettutyttö.. Lisäksi tietenkin stalkkasin kitinämisuja, joiden oikeita nimiä nyt tiedän, hehheh.

Mutta kaveripyynnöista, että minua on pyytänyt kaveriksi melkein kymmenen oululaista tai kajaanilaista, jotka luulee minua kummisedäkseen. Yleinen nimi sielläpäin, vaikken minä. Lisäksi oli yksi misu, joka luuli minua arvaten antaneekseen vaasalaiseksi.

Mutta ei yksikään Kitinäläinen ole pyytänyt kamuksi!! Tämä on väärin!
Lisäksi siellä on kuulemma Kitinäkin "henkilönä", jossa minusta on kerrottu vaikka mitä, mutta minua ei ole kutsuttu! Sekin on väärin!
AngryBird

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Gat kirjoitti: Mutta ei yksikään Kitinäläinen ole pyytänyt kamuksi!! Tämä on väärin!
Lisäksi siellä on kuulemma Kitinäkin "henkilönä", jossa minusta on kerrottu vaikka mitä, mutta minua ei ole kutsuttu! Sekin on väärin!
Osaatko yhtään arvata mistä se johtuu?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Gat »

AngryBird kirjoitti:
Gat kirjoitti: Mutta ei yksikään Kitinäläinen ole pyytänyt kamuksi!! Tämä on väärin!
Lisäksi siellä on kuulemma Kitinäkin "henkilönä", jossa minusta on kerrottu vaikka mitä, mutta minua ei ole kutsuttu! Sekin on väärin!
Osaatko yhtään arvata mistä se johtuu?
En oikeastaan. Onhan minulla huono maine, mutta se on vuosien ja vuosien takaa Cityn K-äfääristä. (Panisin vieläkin) Syy lienee, että olen liian hyvä äijä? Josta te laulatte kaiken julki Facebookissa.
Sinun oikeaa nimeäsi en vielä tiedä.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Minulla on 2 kitinäläistä kaverina. :dream:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
AngryBird

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

^Arska ja Ninni, eikö niin
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

AngryBird kirjoitti:^Arska ja Ninni, eikö niin
Kyllä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Manaaja

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Käyttäjätili poistettu käytöstä

Käyttäjätunnuksesi on poistettu käytöstä.

Käyttäjälle ei aina lähetetä varoitusta ennen kuin tili poistetaan käytöstä, jos rikkomus on vakava. Valitettavasti emme voi palauttaa käyttäjätilejä, jotka on poistettu käytöstä Facebookin oikeus- ja vastuulausekkeen vakavan rikkomuksen takia.

Ole ystävällinen ja liitä viranomaisten hyväksymä henkilöllisyystodistus tähän ilmoitukseen ja varmista, että koko nimesi, syntämäpäiväsi ja kuvasi ovat selkeästi nähtävissä.


Facebook - Serious business
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Manaaja kirjoitti:Käyttäjätili poistettu käytöstä

Käyttäjätunnuksesi on poistettu käytöstä.

Käyttäjälle ei aina lähetetä varoitusta ennen kuin tili poistetaan käytöstä, jos rikkomus on vakava. Valitettavasti emme voi palauttaa käyttäjätilejä, jotka on poistettu käytöstä Facebookin oikeus- ja vastuulausekkeen vakavan rikkomuksen takia.

Ole ystävällinen ja liitä viranomaisten hyväksymä henkilöllisyystodistus tähän ilmoitukseen ja varmista, että koko nimesi, syntämäpäiväsi ja kuvasi ovat selkeästi nähtävissä.


Facebook - Serious business
Joo-o, ei haulla löydy mitään mieheen viittaavaa :I Mitäs teit ny? kusit zuckerbergerin muroihin?
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Haemaeraemies kirjoitti:Joo-o, ei haulla löydy mitään mieheen viittaavaa :I Mitäs teit ny? kusit zuckerbergerin muroihin?
Eiköhän tohon riittänyt feikit kuva ja nimi.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Dumis »

On sieltä lähtenyt pari muutakin kaveriprofiilia joilla ovat olleet nimet mm. Raivo Pjärse ja Synti Pukki :D
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dumis kirjoitti:On sieltä lähtenyt pari muutakin kaveriprofiilia joilla ovat olleet nimet mm. Raivo Pjärse ja Synti Pukki :D
Ja nyt kun sanot niin hyvä niin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vesper kirjoitti:
Dumis kirjoitti:On sieltä lähtenyt pari muutakin kaveriprofiilia joilla ovat olleet nimet mm. Raivo Pjärse ja Synti Pukki :D
Ja nyt kun sanot niin hyvä niin.
Qui?
Manaaja

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Haemaeraemies kirjoitti:Joo-o, ei haulla löydy mitään mieheen viittaavaa :I Mitäs teit ny? kusit zuckerbergerin muroihin?
Ihan ton nimeni takia ymmärtääkseni lensin pihalle varoituksetta. Kuvahan sen sijaan oli ihan omasta pärstästäni eikä mikään feikki!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja aasi »

Varmaan kiristävät nyt seulaa kun voi mielikuvitushahmoille tehdä fanisivun, jonka kautta kommentoida "anonyymisti".
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dumis kirjoitti:Qui?
Siis että jos ei ole omalla naamalla ja nimellä niin kenkää perseelle. On näin "reilumpaa" kaikille.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vesper kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Qui?
Siis että jos ei ole omalla naamalla ja nimellä niin kenkää perseelle. On näin "reilumpaa" kaikille.
Mut eihän niitä feikkiprofiileja ole pakko hyväksyy kavereixi ja omista kuveistaankin voi vetää tägit pois ja kieltää kamuja julkaisemasta itsestään kuvaa.

Mä en ota tota naamistelua niin tosissani, niin jotenkin tuntuu vähän ylimitoitetulta tuo puhdistelu. Tietty feikkiprofiilit jotka tekee haittaa jollekin ihmiselle, niin ne vois poistaa toki.

Toki heidän palvelu ja saavat tehdä mitä haluavat, mua vaan ei ole haitannut, joten siksi vähän ihmettelen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dumis kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Qui?
Siis että jos ei ole omalla naamalla ja nimellä niin kenkää perseelle. On näin "reilumpaa" kaikille.
Mut eihän niitä feikkiprofiileja ole pakko hyväksyy kavereixi ja omista kuveistaankin voi vetää tägit pois ja kieltää kamuja julkaisemasta itsestään kuvaa.
Paitsi että nimeä voi muuttaa lennossa.
Ja kun siellä nyt kuitenkin on ihmisillä ihan esim. työakvereita tmv. frendeinä, ei oikeen kaikki perseily jaksa naurattaa. Jos on pakko olla naamaton, voi mun mielestä jäädä sinne Cityn keskustelupalstalle.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ymmärränhän minä että varsinkin jos joku käyttää feikkiprofiilia tuntemattomille ihmisille vittuiluun tai muihin rikkomuksiin, niin banaania vaan. Mut ois tosta voinut kuvitella ensin tulevan edes joku varoitus että ois ihan ite voinu käydä vääntämässä sen nimen kohdilleen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:Mut ois tosta voinut kuvitella ensin tulevan edes joku varoitus että ois ihan ite voinu käydä vääntämässä sen nimen kohdilleen.
Tähän yhdyn, vaikka ihan alkujaankin feikkaus lienee sääntöjen vastaista?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vesper kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Siis että jos ei ole omalla naamalla ja nimellä niin kenkää perseelle. On näin "reilumpaa" kaikille.
Mut eihän niitä feikkiprofiileja ole pakko hyväksyy kavereixi ja omista kuveistaankin voi vetää tägit pois ja kieltää kamuja julkaisemasta itsestään kuvaa.
Paitsi että nimeä voi muuttaa lennossa.
Ja kun siellä nyt kuitenkin on ihmisillä ihan esim. työakvereita tmv. frendeinä, ei oikeen kaikki perseily jaksa naurattaa. Jos on pakko olla naamaton, voi mun mielestä jäädä sinne Cityn keskustelupalstalle.
Ok, ymmärrän tuon pointin.
Joillakinhan on siellä 2 profiilia juuri tuota varten.
Manaaja

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Mut ois tosta voinut kuvitella ensin tulevan edes joku varoitus että ois ihan ite voinu käydä vääntämässä sen nimen kohdilleen.
Tähän yhdyn, vaikka ihan alkujaankin feikkaus lienee sääntöjen vastaista?
Tokihan se ainakin nykyään. Mutta toisaalta "feikkaus" tarkoittaa mun mielestä sitä että esitetään tahallisesti jotakuta toista. Toisinsanoen esiinnytään kokonaisvaltaisesti muiden ihmisten kuvilla ja nimillä tarkoituksena luoda tahallisesti valheellinen identiteetti. En usko että mun suhteen tollasta vaaraa oli ilmassa, sillä kaikki mun FB-kaverit kuitenkin tunsi mut myös omalla nimelläni ja galleriani oli täynnä kuvia ihan mun omasta pärstästä.
Manaaja

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Muistin juuri että mulla on kameran piuhakin hukassa. En saa edes mitään henkilötodistusta lähetettyä noille vaikka haluaisin. Öhhöhö.
Vastaa Viestiin