Tänään on kyllä torstai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Vihtahousu

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Lolita kirjoitti:THAI-MAA eikä mikään Thaimaase! Yrittäkääpäs pojat uudestaan tuota taivuttamista.
TAI-KA-MAA-HAN!

Jesjes, mitä voitin?
Geetzu

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Oot sä vähä, Stinky. Mä kans, vein just siskon poitsulle vaatteita 3-vuotislahjaks ja se tokas hö. Lupasin viedä jätskille ens viikolla. :]
Viimeksi muokannut Geetzu, 20.09.2007 11:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bedlam

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Lolita kirjoitti:THAI-MAA eikä mikään Thaimaase! Yrittäkääpäs pojat uudestaan tuota taivuttamista.
Just olin tulossa samaa sanomaan! Maahanmuuttajat on kai sitten maaseenmuuttajia? Istutetaan kasveja kasvimaaseen? Häh?
BettyB.

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ootte ihania :]

Mä ajattelin kans lennähtää ThaimaaHAN keväällä, sikäli mikäli työnantajani ei lennätä minua Amerikkaahan. Jää nähtäväksi.

Ja mitäs muuta, no ei oikeestaan yhtään mitään. Perussettiä. Eilisistä vatsalaukun venytysorgioista PapaGeessä maksellaan nyt kipurajoa. Massu huutaa ruokaa, mutta lounaalle ei voi mennä ennen kahtatoista tai ei jaksa jumpata illalla. Niin ja kerrottakoon että mulle flirtattiin taas liikennevaloissa. Tää alkaa olla jo niin tapa että epäilen mielenterveyttäni. Taidan vaan kuvitella asioita joita toivon tapahtuvaksi. Jään miettimään tätä.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Nyt on pakko kirjoittaa viikonpäiväketjuun, kun on ihan on topic -asiaa. Tänään herätessäni puhelimeni väitti, että nyt on perjantai, 21.9.2007. Tulistuin aikamoisesti, sillä olinhan suunnitellut torstaipäiväksi tiukahkon aikataulun, ja nyt hommat kusisivat siksi, että onkin jo perjantai. Älysin kuitenkin kyseenalaistaa matkapuhelimeni kaikkitietävyyden ja avasin Kitinän, jonka etusivulla jo eräs ketju kommentoi napakasti: Tänään on kyllä torstai!

Uskon mieluummin Kitinää, joten kiitos tästä.
Stinky

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Geetzu kirjoitti:Oot sä vähä, Stinky. Mä kans, vein just siskon poitsulle vaatteita 3-vuotislahjaks ja se tokas hö. Lupasin viedä jätskille ens viikolla. :]
Okei, ehkä mä sit ostan barbin. Pehmeet paketit on sit kai vähän out.
Mistäs niitä barbeja sit saa? BR Toys taitaa olla kalleimmasta päästä..
Geetzu

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Tohon saa muut vastata, meidän tyttö on niiiin riemuissaan kun kirpparilta poimitaan joku pikkunukke. Yritän kouluttaa sen merkkitiedottomaksi, näin alle 3-veenä koen vielä onnistumisen hetkiä. :D
SaintJohnPerse

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Mulli75 kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Thaimaaseen saisi lennon 900 €...
Mille firmalle ajattelit maksaa tuosta lystistä 900 € ?
Edullisemminkin lentää Thaimaaseen.
Aivan varmasti... Kunhan katsoin mitä Finskillä lennot maksaa... Ja jos lähtisin niin lähtisin lokakuun alussa. Ei ole ennakkovaraajan etua..
Stinky

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Gee: Mä oon yleensä ostanu ihan jotain muuta ku merkkijutskia mutta pienen viestin vaihdon jälkeen systerin kanssa, Ken ois kuulemma kova juttu. Pakkohan se on sit ostaa niin mun muru tulee iloseksi.
Yleensä ostanut niitä pehmeitä paketteja, joten nyt teen poikkeuksen
:]
Sheetlord

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

^ Hullu se, joka Finskiltä liput ostaa. Air Finlandilla lensi Dubain kautta ThaiKKULAAN pari vuotta sitten hintaan 700 e.

Joutessani googletin. Vertaa.fi antaa kahden viikon tripille vähän yli 700 euron liput maanantailähdöllä. Kannattaa muutenkin ostaa liput useita kuukausia etukäteen. Maanantai-lähdöt ovat yleensä halvempia kuin pe-su -lähdöt.

Se mikä näissä halppislennoissa on välillä keljua on tolkuttoman pitkät välilaskut. Omaa Meksikonreissua varattaessa tuntui, että nopeinkin yhteys Hki - Pariisi - Mex City - Merida kestää toista vuorokautta. Sitkeällä etsinnällä löytyi kuitenkin Air Francelta yhteys, jolla koko reissu kuittaantuu 19 tunnissa. Kamala aika sekin, mutta niin olisi 31 tuntiakin...
Viimeksi muokannut Sheetlord, 20.09.2007 11:59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Vadim »

EveryWoman kirjoitti:Nyt on pakko kirjoittaa viikonpäiväketjuun, kun on ihan on topic -asiaa. Tänään herätessäni puhelimeni väitti, että nyt on perjantai, 21.9.2007. Tulistuin aikamoisesti, sillä olinhan suunnitellut torstaipäiväksi tiukahkon aikataulun, ja nyt hommat kusisivat siksi, että onkin jo perjantai. Älysin kuitenkin kyseenalaistaa matkapuhelimeni kaikkitietävyyden ja avasin Kitinän, jonka etusivulla jo eräs ketju kommentoi napakasti: Tänään on kyllä torstai!

Uskon mieluummin Kitinää, joten kiitos tästä.
Omalla kändelläni on tapana olla herättämättä silloin, kun sen pitäisi herättää, ja herättää silloin, kun sitä itseään huvittaa. Jälkimmäisessä tapauksessa herätystä ei edes saa pois ottamatta akkua irti.

Tämän ohella se kieltäytyy joskus soimasta, eikä se enää vaivaudu ilmoittamaan uusista tekstiviesteistä. Se selvästikin haluaa sabotoida ihmissuhteitani - olen vakuuttunut siitä, että se poistelee omavaltaisesti kaikenlaisten hottisten lähestymisviestejä, sen verran vähän niitä on viime aikoina näkynyt.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Sheetlord kirjoitti:^ Hullu se, joka Finskiltä liput ostaa. Air Finlandilla lensi Dubain kautta ThaiKKULAAN pari vuotta sitten hintaan 700 e.

Joutessani googletin. Vertaa.fi antaa kahden viikon tripille vähän yli 700 euron liput maanantailähdöllä. Kannattaa muutenkin ostaa liput useita kuukausia etukäteen. Maanantai-lähdöt ovat yleensä halvempia kuin pe-su -lähdöt.
Air Finland ei näyttäis lentävän enää kuin Malagaan ja Alicanteen...
SaintJohnPerse

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Sheetlord kirjoitti:^ Hullu se, joka Finskiltä liput ostaa. Air Finlandilla lensi Dubain kautta ThaiKKULAAN pari vuotta sitten hintaan 700 e.

Joutessani googletin. Vertaa.fi antaa kahden viikon tripille vähän yli 700 euron liput maanantailähdöllä. Kannattaa muutenkin ostaa liput useita kuukausia etukäteen. Maanantai-lähdöt ovat yleensä halvempia kuin pe-su -lähdöt.
Tottakai... Mutta nyt olisi semmoinen sauma, ettei välttämättä voi odottaa kovin kauaa... Ja lentopäivät on katsottu kyllä halvimpien mukaan.

Voin tosin maksaa n 100 € suorasta lennosta.
Sheetlord

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Vadim kirjoitti:Air Finland ei näyttäis lentävän enää kuin Malagaan ja Alicanteen...
Taisi olla kannattamaton reitti :mrgreen:
SaintJohnPerse kirjoitti:Voin tosin maksaa n 100 € suorasta lennosta.
Wow, big spender! Satasella ei kyllä taida päästä Taikamaa-retkellä edes puoliväliin 8)

[oli paska läppä, tiedän]
Mulli75

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Sheetlord kirjoitti:^ Hullu se, joka Finskiltä liput ostaa. Air Finlandilla lensi Dubain kautta ThaiKKULAAN pari vuotta sitten hintaan 700 e.
Mä ostin liput Helsingistä Aikatalosta, kiinalainen äijä tilasi liput China Airilta, operated by Finnair. Lento Helsingistä Pekingiin jossa koneen vaihto China Airiin ja lento Bangkokiin. Hinta tuossa vaiheessa oli vielä n. 500 €. Muut jatko lennot Bangkokista Singaporeen josta Kuala Lumpur - Peking nostattivat koko paketin hinnan 1160 €:n nurkille.
Sheetlord

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

^ "The most dangerous airlines are found in China, Russia and Africa. And, I would never ride on Korean Airlines or Garruda. Both have had fatal crashes in recent years."
- Airlinesafety.com

Aasialaisten lentoyhtiöiden onnettomuustilastoja

China Airlinesilla vaatimattomat 10 crashia viimeisen 20 vuoden aikana, joka tekee siitä maanosan toiseksi vaarallisimman yksittäisen lentoyhtiön. Air Chinalla kaksi.

... eli sen minkä halvoissa lennoissa säästää, kannattaa sijoittaa henkivakuutukseen ;)
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Parin tunnin päästä alkaa klinikan yhteinen Tullaan tutuiksi-illanvietto. Saa syyttää umpimieliseksi mutten aio kertoa itsestäni vieraille ihmisille mitään mullistavaa, varsinkin kun tässä muutaman kuukauden aikana olen havainnut muutamalla työpaikan yksilöllä taipumusta mässäillä saamillaan henkilökohtaisilla tiedoilla.

Hyvillä mielin olen silti paikalle menossa, ammattirooli on myös aito vaikkakin suppeampi ja painottuneempi. Kai sitä suojelee itseään, asetan työkavereille pidemmän koeajan luottamuksen saavuttamiseksi, sillä heidän kanssaan on tultava toimeen vaikka henkilökohtaiset näkemykset menisivät kuinka paljon ristiin.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Mulli75

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Sheetlord kirjoitti:^ "The most dangerous airlines are found in China, Russia and Africa. And, I would never ride on Korean Airlines or Garruda. Both have had fatal crashes in recent years."
- Airlinesafety.com

Aasialaisten lentoyhtiöiden onnettomuustilastoja

China Airlinesilla vaatimattomat 10 crashia viimeisen 20 vuoden aikana, joka tekee siitä maanosan toiseksi vaarallisimman yksittäisen lentoyhtiön. Air Chinalla kaksi.

... eli sen minkä halvoissa lennoissa säästää, kannattaa sijoittaa henkivakuutukseen ;)
Mitä sillä henkivakuutuksella enää tekee kun on hainruokana meressä tai kerosiinilla grillattuina paloina maastossa.
Kyllä muakin epäilytti tuo Air China mutta koko reissun jännittävimmät lennot oli Swissairilla Bangkokista Singaporeen kun joku matkustaja nousi penkistä lähtönousun aikana eikä totellut stuertin käskyjä pysyä paikalla. Toinen jännitysmomentti oli Malaysian Airlinesin kyydissä Singaporesta Kuala Lumpuriin ilmakuoppien johdosta.
Quarter

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Quarter »

18
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Juu, torstai ja hernekeittopäivä. Tulikin vedettyä kaksi lautasellista rajusti maustettuna sipulilla ja sinapilla sekä kunnon paahtoleipää päälle. Illalla ohjelmassa maastavetoa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Quarter kirjoitti:18
Mokasit, eilenkin oli 18! Dorkka.
Älä löi! En ole hurrit!
SaintJohnPerse

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Sheetlord kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Voin tosin maksaa n 100 € suorasta lennosta.
Wow, big spender! Satasella ei kyllä taida päästä Taikamaa-retkellä edes puoliväliin 8)

[oli paska läppä, tiedän]
Mietittyäni vartin verran, tajusin vitsin...

Se oli hauska, ihan oikeasti...
BettyB.

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kimmen kirjoitti:Dorkka.
Hurri!

Opetellaas taas:

Inkoo (Ingå) - Inkooseen
Porvoo (Borgå) - Porvooseen
Hanko (Hangö) - Hankoon

Kengät/housut laitetaan jalkaan, ei päälle.

Ja Jörkka sanoo dorka, urpå!
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

BettyB. kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:Dorkka.
Hurri!

Opetellaas taas:

Inkoo (Ingå) - Inkooseen
Porvoo (Borgå) - Porvooseen
Hanko (Hangö) - Hankoon

Kengät/housut laitetaan jalkaan, ei päälle.

Ja Jörkka sanoo dorka, urpå!
Noi on ihan fiilispohjaisia juttuja. Mä vedän ainakin housut aina päälle. Miltä sekin näytäisi jos vetäisisin housut jalkaan, eihän niillä ole mitään virkaa jalassa vaan ne pitää pukea päälle asti.

Ja Jörkka on mun kaveri, silläkin on ärrävika.
Älä löi! En ole hurrit!
prosessi

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Kimmen kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Kengät/housut laitetaan jalkaan, ei päälle.

Ja Jörkka sanoo dorka, urpå!
Noi on ihan fiilispohjaisia juttuja. Mä vedän ainakin housut aina päälle. Miltä sekin näytäisi jos vetäisisin housut päähän.
Pankkirosvolta, jos ne olis sukkikset.
Vastaa Viestiin