Tänään on kyllä torstai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
BettyB.

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kimmen kirjoitti:Noi on ihan fiilispohjaisia juttuja. Mä vedän ainakin housut aina päälle. Miltä sekin näytäisi jos vetäisisin housut jalkaan, eihän niillä ole mitään virkaa jalassa vaan ne pitää pukea päälle asti.
Niinku minkä päälle? Pään päälle?
Sheetlord

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Mulli75 kirjoitti:Mitä sillä henkivakuutuksella enää tekee kun on hainruokana meressä tai kerosiinilla grillattuina paloina maastossa.
Merkkaa mut edunsaajaksi :) Lupaan kirjoittaa susta kirjan tai ainakin ponnistella määrätietoisesti Mullin Muistopäivän saamiseksi kalenteriimme ;)

Nojoo. Huonoa läppää.
Tällaisen lentopelkoisen ihmisen ei pitäisi lukea onnettomuustilastoja tai toisten matkakertomuksia ilmakuopista tms. Joka kerran kun näen ison matkustajakoneen nousevan kentältä ilmaan, epäilen silmiäni. "Eihän tuollainen rohjo VOI pysyä ilmassa".

Olenko mä tosiaan kirjoittanut 1555 viestiä tällä nimimerkillä? Jeesus. Mihin se elämä katosi?
Viimeksi muokannut Sheetlord, 20.09.2007 13:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
prosessi

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

BettyB. kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:Noi on ihan fiilispohjaisia juttuja. Mä vedän ainakin housut aina päälle. Miltä sekin näytäisi jos vetäisisin housut jalkaan, eihän niillä ole mitään virkaa jalassa vaan ne pitää pukea päälle asti.
Niinku minkä päälle? Pään päälle?
Alaruumiin, toivottavasti. Mäki oon jurri eiku hurri.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

BettyB. kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:Noi on ihan fiilispohjaisia juttuja. Mä vedän ainakin housut aina päälle. Miltä sekin näytäisi jos vetäisisin housut jalkaan, eihän niillä ole mitään virkaa jalassa vaan ne pitää pukea päälle asti.
Niinku minkä päälle? Pään päälle?
No itseni päälle. Päälle on käsittääkseni synonyymi sanalle ylle (ei ruotsalainen ylle= suomeksi villa). Sen verran luulen osaavani suomea, että "pukea jotakin ylle" on korrektia suomea. Vedetäänkö haalarit päälle vai ylle?
Älä löi! En ole hurrit!
BettyB.

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kimmen kirjoitti:No itseni päälle. Päälle on käsittääkseni synonyymi sanalle ylle (ei ruotsalainen ylle= suomeksi villa). Sen verran luulen osaavani suomea, että "pukea jotakin ylle" on korrektia suomea. Vedetäänkö haalarit päälle vai ylle?
No ei ne kyllä ole ihan sama asia vrt. laittaa lamppu kaapin päälle - laittaa lamppu kaapin ylle. Dorka!

Ootte te hurrit kyllä outoja.
Pyry-Matias

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

BettyB. kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:No itseni päälle. Päälle on käsittääkseni synonyymi sanalle ylle (ei ruotsalainen ylle= suomeksi villa). Sen verran luulen osaavani suomea, että "pukea jotakin ylle" on korrektia suomea. Vedetäänkö haalarit päälle vai ylle?
No ei ne kyllä ole ihan sama asia vrt. laittaa lamppu kaapin päälle - laittaa lamppu kaapin ylle. Dorka!

Ootte te hurrit kyllä outoja.
Kyllä haalarit voi mun puolesta ja kaikessa rauhassa vetää yllekin, samalla tavalla kuin paidankin. Molempi parempi. Tapakäytäntöä, joka pesee joskus logiikan. Tosin kyllähän haalarit on hartijalinja yläpuolella => ylle.
Viimeksi muokannut Pyry-Matias, 20.09.2007 14:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
prosessi

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

BettyB. kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:No itseni päälle. Päälle on käsittääkseni synonyymi sanalle ylle (ei ruotsalainen ylle= suomeksi villa). Sen verran luulen osaavani suomea, että "pukea jotakin ylle" on korrektia suomea. Vedetäänkö haalarit päälle vai ylle?
No ei ne kyllä ole ihan sama asia vrt. laittaa lamppu kaapin päälle - laittaa lamppu kaapin ylle. Dorka!

Ootte te hurrit kyllä outoja.
Niin, mutta onhan vähintään yhtä outoa, jos ne haalarit pitää laittaa ihon ylle eikä päälle, eiku -tööt. Onneksi vaihdoin virallisesti äidinkieleni suomeksi, joten nyt kukaan ei ihmettele vaikka laahaankin housuja tietä pitkin toinen lahje puettuna jalkaan. Ihmettelisivät varmasti jos vieläkin olisin hurri.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

BettyB. kirjoitti:Ootte te hurrit kyllä outoja.
Voi olla, mutta samalla tavattoman mukavia! :]
Älä löi! En ole hurrit!
BettyB.

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kimmen kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Ootte te hurrit kyllä outoja.
Voi olla, mutta samalla tavattoman mukavia! :]
No joo, järjestätte kyllä yleensä ihan kivoja rapujuhlia, joissa onnistun juomaan jopa hurritkin mukaviksi.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

BettyB. kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Ootte te hurrit kyllä outoja.
Voi olla, mutta samalla tavattoman mukavia! :]
No joo, järjestätte kyllä yleensä ihan kivoja rapujuhlia, joissa onnistun juomaan jopa hurritkin mukaviksi.
Aah, lämpöiset muistot tulvivat mieleeni. Sinulla oli aina niin lämmin suhde ystäviini, joskus jopa tulinen (ellei räjähtävä). :lol:
Älä löi! En ole hurrit!
Sheetlord

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Päivän Hämmentävä Linkkivinkki:
www.willitblend.com

Kiistattoman ammattitaitoisissa videoissa - komeat musiikit ja hyvälaatuinen kuva - labratakkinen äijä tunkee erilaisia esineitä tehosekoittimeen tutkiakseen "blendautuvatko ne?"

Kipeimmässä pätkässä jätkät vetävät videokameran blenderissa jauhoksi, lapioivat jauhot kirjekuoreen ja menevät valittamaan asiasta kameran myyneeseen liikkeeseen - piilokameran kuvatessa :mrgreen:
didi

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja didi »

Ihan kuin olisin nukkunut viimeiset kolmisen tuntia silmät auki. Ihmeen puutunut olo. Täytyy varmaan seuraavan neljän viikon työlistaan ruinata yksi vapaa viikonloppu.

Toi facebook on muuten ihan liian addiktoiva :shock:
prosessi

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Meillä on 666 rekisteröitynyttä käyttäjää.
Pyry-Matias

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

prosessi kirjoitti:Meillä on 666 rekisteröitynyttä käyttäjää.
Joo, ja uusin tekee asiasta julmaa pilaa.
ninnithequeen

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

prosessi kirjoitti:Meillä on 666 rekisteröitynyttä käyttäjää.
ANTTI PERKELE!!!
Vihtahousu

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Silitin kauluspaidan ja laitoin aftershavet naamariin. Lähden reffeille, heippa ja hauskaa iltaa muillekin 8)
ninnithequeen

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihtahousu kirjoitti:Silitin kauluspaidan ja laitoin aftershavet naamariin. Lähden reffeille, heippa ja hauskaa iltaa muillekin 8)
Muista kortsu!
ninnithequeen

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Juu täälläkin kastuttiin, ja ihan kybällä. Ja kyllä vitutti. Kerrankin kun pääsee ajoissa kotiin, niin eiköhän tule ukkostamallakin (pelottaa) vaakasuoraan vettä.

Kotona oli sentään jo kivaa. Sain kiukussa imuroitua ja pestyä keittiön, (paitti tiskit, jotka periaatteesta jätän miehekkeelle) pestyä pyykkiä tarpeeksi ja pyyhkeiltyä pölyt. Kohta saadaan lihapullia ja valkosipuliperunoita, jonka jälkeen loistavaa seksiä, kiitos. Ainakin unissani, mä kun nukahan nykyään ihan liian aikasin. No ainakin nukahdan sen rakkaimman viereen, jotain positiivista.
1108

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:ANTTI PERKELE!!!
Kävi mielessä mutta en toteuttanut.

Ja nikkinä olisi ollut joku raflaavempi... Ja pedonluku ei ole 666.
Muun muassa Egyptin Oksyrhynkhoksesta löytyneistä papyruksista on löydetty 200- tai 300-luvulta peräisin oleva versio Ilmestyskirjasta, jossa pedon luku esiintyy muodossa 616. Tutkimuksen ovat julkaisseet Oxfordin yliopiston tutkijat. Kyseessä saattaa olla myös käsikirjoituksille tyypillinen kopiointivirhe, tai poliittisista tai teologisista motiiveista tehty muutos.
Lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/Pedon_luku#616
ninnithequeen

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Luin toiveikkaana ekan rivin, että kohtalotoveri. Mut joo, siihen se tyssäsikin. Mä en saa kiukustuneena aikaiseksi muuta kuin kiukkua, ja mitä vittua on loistava seksi???
Auttaako yhtään että se tiskaa nyt ja mä äkäilen että tiskaa huonosti..?
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

prosessi kirjoitti:Meillä on 666 rekisteröitynyttä käyttäjää.
Tämä on 666. viestini.
Älä löi! En ole hurrit!
Bliss

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kimmen kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Meillä on 666 rekisteröitynyttä käyttäjää.
Tämä on 666. viestini.
Maailmanlopun enteitä :shock:
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Blääh. Pitäisi pakata kamat ja painua päivän toisiin treeneihin. Joskus ei vaan huvita, mutta ei uskalla jättää menemättä ettei lintsamisesta tulisi tapa (kokemusta on).
Älä löi! En ole hurrit!
Vastaa Viestiin