Tänään on kyllä torstai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

Ja älkää edes kysykö, miksi olen vielä hereillä!
ninnithequeen

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

:swirl:
isohaara

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Ja kuumettakin ton väsymyksen lisäksi. Nukun niin päikkärit töitten jälkeen.
Vihtahousu

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Eka TPK! Kahvia nabaan ja häti! Tänään meen illalla kaakunan kans syömään statiin ja huomenna vaihteeksi landelle. Jibii!
didi

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja didi »

Toka tpk!

Olipa mielenkiintoinen työmatka. Melkein eksyin.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vihtahousu kirjoitti:Kahvia nabaan ja häti!
Nimenomaan! Huomenta vain. Oon noin kolmas TPK.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Bliss

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

didi kirjoitti:Melkein eksyin.
:shock:

Aamulla, juuri ennen herätyskellon mölyä, olin ihan varma että on lauantai eikä tarvitse nousta sängystä eikä pukeutua eikä tehdä töitä :?
Sheetlord

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

^ Työmatka sängystä sohvalle, eikä tarvinnut pukeutua. Eläköön etätyö!
Bliss

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sheetlord kirjoitti:Eläköön etätyö!
Etätyötä se on täälläkin, mutta saattaisivat päiväkodissa katsoa hiukan pitkään, jos vien pojan sinne pukeutuneena pelkkiin Hello Kitty-boxereihin :P
Mulli75

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti: Aamulla, juuri ennen herätyskellon mölyä, olin ihan varma että on lauantai eikä tarvitse nousta sängystä eikä pukeutua eikä tehdä töitä :?
Mulla tuntui eilen että oli perjantai, ehdin jo hehkuttaa viikonlopun alkamista. Työkaverit palautti minut maan pinnalle.

XTPK

Kohta kahvia ja kakkua.
Sheetlord

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Bliss kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:Eläköön etätyö!
saattaisivat päiväkodissa katsoa hiukan pitkään, jos vien pojan sinne pukeutuneena pelkkiin Hello Kitty-boxereihin :P
Vedät ne bokserit kainaloihin sillai Obelix-tyyliin ja toteat suureen ääneen "eikö rouvat tiedä, että tämä on uusinta kuumuutta a la Paris?"
NuoriDaavid

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pariin päivään ei ole ahdistanut eikä vituttanut, en tiedä mistä moinen.

Eilen hetkisen aikaa harmitti, kun en meinannut millään tajuta bipolaaritransistorin toiminnan perusteita (lähinnä miten eletronit voivat ylittää reverse biased p-n liitoksen, mutta nyt luulen tajuavani).

Sitten opiskelin Field-effect transistorin toimintaa ja se olikin varsin yksinkertainen. Tänään MOSFETin pariin.
Geetzu

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti:Pariin päivään ei ole ahdistanut eikä vituttanut, en tiedä mistä moinen.
Sitä se flörtti aiheuttaa, hyvää fiilistä!

Tämäkin päivä on aika pyllystä. 12 tuntiset duunipäivät, pikaliikunnat ja perheen hätänen 10 min näkeminen aamupalan ääressä kyllä saavat odottamaan viikonloppua ihan eri tavalla kuin perusarkena... Ja äitiyslomaa.

Pikkujätkä potkii jo mutsin kylkiä, herätessä sattu niin vtusti, että meinasin hetken lähteä pakkosynnyttämään johonkin. Kaveri lupas opettaa tänään mua rentoutumaan, jumppaamaan ja venyttelemään silleen et jätkäl on hyvä olla eikä tartte purkaa angsteja kylkiini. Ihkuu. Onneks se opettaa työajalla ni pääsen shoppaa meikkejä töiden jälkeen.

7 työpäivää!!!11
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

haukotus maximus..

Mies tuli työporukan illallisilta klo 2.50 ja halusi kertoa mulle (pikkupoika se vielä on!) sammankonreisistä ja jättikatkaravuista ym. Hönkäili omien sanojensa mukaan viettelevästi mun suuntaan ja mä olin takakiree. Kerroin että herra haisi, omien sanojensa mukaan valkosipulia. Ehkä parilla brandyllä ja oluilla oli osuutta asiaan :twisted:

Jep, hirvee kiire heti aamusta. Eilen sain pomolta ns. puhuttelun, missä kysyttiin mun työmotivaatiosta (tai sen puutteesta) ja siitä että viihdynkö edes. 1400€/kuussa ilman lisiä viikonloppuineen laskee kenen tahansa motivaatiota.. ryhdyn siis vähän topakammin katselemaan sitä uutta duunia. (P.S. pomo meni ihan shokkiin kun rupesin puhumaan siitä että kyllä mä olin ajatellut tässä jossain vaiheessa irtisanoutuakin ja mennä muihin töihin; oli sitä mieltä ettei hän missään nimessä halunnut että irtisanoudun, halusi vain kysyä tilannettani).

:idea:
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:Eilen sain pomolta ns. puhuttelun, missä kysyttiin mun työmotivaatiosta (tai sen puutteesta) ja siitä että viihdynkö edes. 1400€/kuussa ilman lisiä viikonloppuineen laskee kenen tahansa motivaatiota.. ryhdyn siis vähän topakammin katselemaan sitä uutta duunia.
Samansuuntaisia kelailuita. (On täälläkin päässä NIIN lähellä, etten jo tänään sanois itseäni irti..) Perustetaanko oma firma? Sä voisit hoidella elukoita, ja mä olla vastaanottotiskillä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
SaintJohnPerse

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

sipsi kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Eilen sain pomolta ns. puhuttelun, missä kysyttiin mun työmotivaatiosta (tai sen puutteesta) ja siitä että viihdynkö edes. 1400€/kuussa ilman lisiä viikonloppuineen laskee kenen tahansa motivaatiota.. ryhdyn siis vähän topakammin katselemaan sitä uutta duunia.
Samansuuntaisia kelailuita. (On täälläkin päässä NIIN lähellä, etten jo tänään sanois itseäni irti..) Perustetaanko oma firma? Sä voisit hoidella elukoita, ja mä olla vastaanottotiskillä.
Mulla oli sama keskustelu tiistaina. Ensi viikolla sitten lopetellaan.... Koeaika on kiva asia puolin ja toisin.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja sipsi »

SaintJohnPerse kirjoitti:Ensi viikolla sitten lopetellaan....
Joo, mä poistinki jo sun puhelinnumeron kännykästä. Ei oo kiva lähetellä tekstiviestejä toisen entiselle pomolle. :wink:
Mut tsemppiä työnhakuun.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
William Somerset

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Tänään on kylläkin tankkaus ja lepopäivä. Onneksi en lähtenyt mankeloimaan töihin. Jalat on ihan snadisti hapoilla eilisen jäljiltä, joten olisi ollut melkoista itsemurhaa lähteä tuonne tuuleen ja sateeseen rääkkäämään ruhoa. Reisissä on pieni kihelmöinti koko ajan. No ei se pahasta ole, vaan hyvästä. Jaa... Pitäisköhän taas syödä - vain syömällä voit kasvaa.
SaintJohnPerse

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

sipsi kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Ensi viikolla sitten lopetellaan....
Joo, mä poistinki jo sun puhelinnumeron kännykästä. Ei oo kiva lähetellä tekstiviestejä toisen entiselle pomolle. :wink:
Mut tsemppiä työnhakuun.
Thaimaaseen saisi lennon 900 €... viettäisikö kuukauden siellä?
Elukka

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti::swirl:
:komp:
Ihme juttu, 2 ihan hyvin nukuttua yötä takana ja vieläkin vätystää.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja sipsi »

SaintJohnPerse kirjoitti:
Thaimaaseen saisi lennon 900 €... viettäisikö kuukauden siellä?
Joo! Toi on hyvä idea. Tekisin saman, jos ois millään lailla mahdollista.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Mulli75

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

SaintJohnPerse kirjoitti:Thaimaaseen saisi lennon 900 €...
Mille firmalle ajattelit maksaa tuosta lystistä 900 € ?
Edullisemminkin lentää Thaimaaseen.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

THAI-MAA eikä mikään Thaimaase! Yrittäkääpäs pojat uudestaan tuota taivuttamista.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Mulli75

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Lolita kirjoitti:THAI-MAA eikä mikään Thaimaase! Yrittäkääpäs pojat uudestaan tuota taivuttamista.
Ei pysty, liian hapokasta ja olen sokerihumalassa.
Viimeksi muokannut Mulli75, 20.09.2007 11:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stinky

Re: Tänään on kyllä torstai.

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Töissä. Olo edelleen paska mutta kyllä mä kaks päivää jaksan...

Kummityttö täyttää tänään 4 vuotta ♥♥♥ Olenko mä tylsä täti jos ostan vaatteita enkä barbia? Ku sillä niitä nukkeja on jo miljuunasti ja vaatteita se tarttee kuitenkin..
Vastaa Viestiin