Coca-Cola Light vs. Zero

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Me thinks diz will rock me moor:

Light on paree.
4
14%
Zero on paree.
10
36%
Olen puudeli enkä tiedä vittujakaan. Miksi?
14
50%
 
Ääniä yhteensä: 28

Vihtahousu

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Zerossa käytetään vanhaa kunnon Aspartaamia.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Coca-Cola
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja Niba »

Miksi vitussa pitää juoda jotain limsoja?
HEI HALOO!
Lapset juo limsaa, ettekö pysty irtoamaan lapsuudestanne vai jatkuuko lapsuutenne hautaan asti? :lol: :lol: :lol:
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja masa »

Niba kirjoitti: Lapset juo limsaa,
Ja puliukot olutta.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Ihan sama, mikä vaan laittikura menee. En ole juonut sokerilimuja teini-iän jälkeen ja kun epähuomiossa maistoin, luulin limsaa pilaantuneeksi. Makeutusainemakuihin on jo niin tottunut vaikken käytä limuja edes viikottain.

Zeron I'll manage!-mainos huvittaa vieläkin, siitä kiitoksena voisin ostaa tänään ko. tuotetta.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Zeroa preferoin koska olen laihiksella. 8)

Samoin kuin Matti "Zero" Vanhanen. :idea:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
masa

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja masa »

Homeboy65 kirjoitti:Zeroa preferoin koska olen laihiksella.

No mikä on tällä hetkellä tilanne ja kauanko on mennyt?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

masa kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Zeroa preferoin koska olen laihiksella.

No mikä on tällä hetkellä tilanne ja kauanko on mennyt?
No pari kuukautta oon ruokavaliota lähinnä keventänyt ja yrittänyt liikkua enemmän. Liikkuminen on kyllä jäänyt aika vähiin. Vaa'alla en ole käynyt, MuTu näyttäis että tuloksia ei ole vielä pahemmin tapahtunut. :(
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Zero. Sukraloosiversio maistuu vehkeelle, ja paskat nakkaan aspartaamin terveysvaikutuksista kun en sitä litratolkulla läträä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
masa

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja masa »

Homeboy65 kirjoitti: Vaa'alla en ole käynyt
Siinäpä se virhe onkin. Tsekkaa joka päivä paino ja pidä syödyt kalorit alle 2000:ssa per päivä. Taatusti putoaa paino ilman liikkumistakin.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

masa kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti: Vaa'alla en ole käynyt
Siinäpä se virhe onkin. Tsekkaa joka päivä paino ja pidä syödyt kalorit alle 2000:ssa per päivä. Taatusti putoaa paino ilman liikkumistakin.
Kiitos vaan neuvosta, nyt taidankin siirtyä RL:n pariin... 8)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Sheetlord

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

SaintJohnPerse kirjoitti:Ei sitä jumalten nektaria viitsi millään paskalla pilata.
Itse asiassa kolmitähtinen maistuu sen verran tikkuviinalle, etten sitä paljaaltaan juo ellei ole aivan pakko. "Makuasia", sanoi Musti kun muniaan nuoli.
masa

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja masa »

Sheetlord kirjoitti:Itse asiassa kolmitähtinen maistuu sen verran tikkuviinalle, etten sitä paljaaltaan juo ellei ole aivan pakko.
Miksi juoda *** jallua, kun * jalluakin on saatavilla. Ykkönen pesee kolmosen ihan kirkkaasti, ja se maistuu ilman blandiksia.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

masa kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:Itse asiassa kolmitähtinen maistuu sen verran tikkuviinalle, etten sitä paljaaltaan juo ellei ole aivan pakko.
Miksi juoda *** jallua, kun * jalluakin on saatavilla. Ykkönen pesee kolmosen ihan kirkkaasti, ja se maistuu ilman blandiksia.
Tuo on harvinaisen totta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Sheetlord

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

masa kirjoitti:Ykkönen pesee kolmosen ihan kirkkaasti, ja se maistuu ilman blandiksia.
Ei pysty uskomaan, että asia on noin. Onhan Kolme Tähteä enemmän kuin Yksi ;)
masa

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja masa »

Sheetlord kirjoitti: Ei pysty uskomaan, että asia on noin. Onhan Kolme Tähteä enemmän kuin Yksi

Joo, mut kolmannen luokan palovammakin on paljon pahempi, kuin ekan luokan.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja nexie »

Kaikki makeutusaineella raiskatut colat ovat merkistä riippumatta varsin kammottavia, pahuuskilpailussa häviäisivät ainoastaan light-siidereille. Sokerisotkutkin uppoavat vain tuunattuina versioina (esim. vaniljacola on ihan jees).
Don't Panic!
Bliss

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Homeboy65 kirjoitti:oon ruokavaliota lähinnä keventänyt ja yrittänyt liikkua enemmän.
"Laitan vähemmän majoneesia kaiken syömäni ruuan päälle, olen korvannut A-oluen kolmosella ja surffailen ahkerammin eri tv-kanavien välillä... saahan siinä kaukosäädinsormi ainakin liikuntaa" :roll:
Sheetlord

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

masa kirjoitti:kolmannen luokan palovammakin on paljon pahempi, kuin ekan luokan.
Hyvä ( o Y o ) stus!

^ Rupesin Homeboyn laihikseen liittyen miettimään, notta paljonkos siemennesteessä olikaan kaloreita (viitaten kuolematon "Opettele ottamaan itseltäsi suihin") - keskustelunavauksensa :laatta:
SaintJohnPerse

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

masa kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:Itse asiassa kolmitähtinen maistuu sen verran tikkuviinalle, etten sitä paljaaltaan juo ellei ole aivan pakko.
Miksi juoda *** jallua, kun * jalluakin on saatavilla. Ykkönen pesee kolmosen ihan kirkkaasti, ja se maistuu ilman blandiksia.
*komppaus hymiö*
Herra Manala

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

masa kirjoitti: Ei kai kokikseen enää aspartaamia käytettäkään, vaan sukraloosia.
Lightissa on sukraloosia, Zero on kuitenkin makeutettu aspartaamilla ja asesulfaami-K:lla. Muutoin Zeron ja Lightin erot ovat lähinnä colauutteen määrässä; Zerossa uutetta on enemmän, ja se on suunnattu "miehisempään" makuun voimakkaammanmakuisella sekoituksellaan. Light tosiaan maistuu ikäänkuin laimennetulta Zeroon tottumisen jälkeen.

Mitä noihin päivittäisiin suositusmääriin tulee niin:

Viranomaisten määräämä aspartaamin ADI-arvo (Acceptable Daily Intake) eli hyväksyttävä päivän saantiannos on 40 mg painokiloa kohti.
60-kiloinen aikuinen voisi näin ollen nauttia 2400 mg aspartaamia turvallisin mielin joka päivä.
Asesulfaami K:n ADI-arvo on 9 mg painokiloa kohti. 60-kiloinen aikuinen voisi näin ollen nauttia 540 mg asesulfaami K:ta päivittäin.
Käytännössä tämä tarkoittaa, että keinomakeutettuja virvoitusjuomia voi nauttia 4-5 litraa päivässä ennen kuin raja ylittyy. Siidereitä voi nauttia noin 10-11 litraa.


Eli satakiloisen äijän nyt ei pitäisi ihan heti pelätä myrkytysoireita, kun suosituksetkin antavat myöten imeä noin 6 kappaletta puolentoista litran pulloja päivässä. Itse en ainakaan ole tainnut koskaan juoda enempää kuin yhden puolentoista litran pullon päivässä.
PerttiMakimaa

Re: Coca-Cola Light vs. Zero

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Valkkaapa noista. Toinen maistuu ahdistavan täyteen aromia tungetulta ja toinen on laitti kokis.

Tosin light näkyy menevän (taas) aika kivasti vodkan kyytipoikana.

:miitti:
Vastaa Viestiin