Unohdettu Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SaintJohnPerse

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Tuli sitten eilen juostua kuntoon nähden hieman liikaa. Töölö-Lauttasaari-Kuusisaari-Munkkiniemi, jossa oli pakko hypätä spåraan. Ei ikinä enää lenkille itseään parempi kuntoisen ja nuoremman naikkosen kanssa... ... tai sitten harjoittelen salaa...

Jalkoihin sattuu... Au, au..
Elukka

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

TPK 5.0 (?)
swirl kirjoitti:
aasi kirjoitti:Thank God It's Friday.
Yhdyn tähän.
Minä myös.
masa

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Sissos saatana, että tossa subtv espanjalaisessa saippuasarjassa on hyvännäköisiä daameja. Ihan uskomattomia kissoja. :shock:

Tuhkimotarina tjn.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuka on pöllinyt meikäläisen työinnon?

Ehdin jo pakata tarvittavat speksitkin muuttolaatikkoon, taidan pakata koneenkin ja möllöttää tyhmänä loppupäivän.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Mulli75

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

masa kirjoitti:Sissos saatana, että tossa subtv espanjalaisessa saippuasarjassa on hyvännäköisiä daameja. Ihan uskomattomia kissoja. :shock:

Tuhkimotarina tjn.
Niin on, itsekin katson sitä sarjaa kieliopillisista syistä. Puhuvat vähän liian nopeasti niin ei kaikkea ehdi oppia, joten katseluksi se meinaa jäädä.

!Está puta madre!
Googlebot

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

sipsi kirjoitti:Huomenta!
Miksi en voi omistaa sateenvarjoa? Kastuin ihan läpimäräks äsken.. Tosin vaikka mulla semmonen varju sattuis olemaan, en mä sitä muistais kumminkaan ottaa mukaan.
Onneksi olen insinöörismielinen suunnitelmallinen ihminen, joten mulla on varavarjoja sijoiteltuna vähän kaikkialle strategisesti tärkeisiin paikkoihin. Työpaikalla on aina yksi siltä varalta että alkaa sataa työpäivän aikana, ja autossakin kaksi, yksi pieni mukanapidettävä ja yksi iso kävelykeppimallinen jonka alle mahtuu useampi ihminen ja joka kestää tuulenpuuskia rikkoutumatta. Nyt käytössä tuo isompi.

Huomenta. Kiva sade. Tykkään sateesta, siinä on kiva ajella. Näyttäisi siltä että tässä olisi tulossa mahdollisesti kaksi ruokaravintolailtaa peräkkäin (pe + la), mutta mitäs pienistä.
Stinky

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

♥Perjantai ♥

Mä oon varmaan vieläkin kipee, koska eilen kun kävin ostaa kummitytölle lahjaa, kävin samalla sen miljuunassa kenkäkaupassa :shock:
Miksi? Mä vihaan kenkien ostoa ja sovittelua kun on niin vaivaset jalat. Lenkkarit on parhaat ja silti mulla on nytkin kipittimet jalassa.
Googlebot

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

BettyB. kirjoitti:
masa kirjoitti:Uh. Käyttääkö joku tänäpäivänä vielä tapetteja? Kertokaa nyt että teillä on vielä kokolattiamatotkin lattiassa?
No nyt täytyy kompata. Tapetit on saatanasta ja erityisesti kaikki ns. laskuitutapetoijat pitäisi mestata aamunkoitteessa. No okei, myönnettäköön että nykysin on tullut markkinoille ihan kivojakin tapettivaihtoehtoja ja materiaaleja, mutta kyllä toi maalaaminen on vaan niin paljon helpompaa...
Tosin, jos edellinen asukki on porannut seinän täyteen useita kymmeniä auki revenneitä reikiä ja monttuja jotain kotiteatterisysteemiään tms. varten, saattaa tapetointi monesti olla nopeampi ja helpompi tapa saada ko. seinä siistin näköiseksi sen sijaan että yrittää paklata ja hioa jokaikisen epätasaisuuden pois ennen maalausta. Vaikeuskerrointa tosiaankin lisää jos seinässä on jo ennestään kaksi vanhaa tapettikerrosta jotka eivät suostu lähtemään edes kosteutettuina kuin mössönä raaputtelemalla pois.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Huomenta =)

Juup, ei mitään asiaa kirjoitan kuitenkin ilmaistakseni olemassaoloni etten ole kadonnut vaikka nukkumaan tekisi mieli. Voisi mennäkin oikeastaan.

Hyvää perjantaita.
masa

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Googlebot kirjoitti: Tosin, jos edellinen asukki on porannut seinän täyteen useita kymmeniä auki revenneitä reikiä ja monttuja jotain kotiteatterisysteemiään tms. varten, saattaa tapetointi monesti olla nopeampi ja helpompi tapa saada ko. seinä siistin näköiseksi sen sijaan että yrittää paklata ja hioa jokaikisen epätasaisuuden pois ennen maalausta. Vaikeuskerrointa tosiaankin lisää jos seinässä on jo ennestään kaksi vanhaa tapettikerrosta jotka eivät suostu lähtemään edes kosteutettuina kuin mössönä raaputtelemalla pois.
Tapetin alta ne kuopat ja montut vasta näkyvätkin!?
Googlebot

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

masa kirjoitti:Tapetin alta ne kuopat ja montut vasta näkyvätkin!?
Ei mielestäni, ainakaan ne muutamaa senttiä kapeammat montut. Kun maalattuun seinään osuu valo sopivassa kulmassa, yhtäkkiä jokaikinen pienikin reikä pistää silmään, ja kohdat jotka luuli hioneensa täysin tasaisiksi erottuvat silti selvästi muusta seinästä. Tapetointi antaa paljon enemmän anteeksi kuin pelkkä maalaus.

Omalla kohdallani valitsin silti pelkän maalauksen, koska en jaksanut lopulta välittää tarpeeksi vaikka missasin muutaman kolon ja epätasaisuuden. Ehkä joskus tapetoin päälle jos en jaksa enää katsella sitä.
pix
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 15.08.2005 22:35
Paikkakunta: jkl

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja pix »

voi kökkö kun pitäs lähtee justiinsa kouluun..ei oikeen huvittas nimittäin!!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Googlebot kirjoitti:Omalla kohdallani valitsin silti pelkän maalauksen, koska en jaksanut lopulta välittää tarpeeksi vaikka missasin muutaman kolon ja epätasaisuuden.
Noilla erikoismaalausjutuilla saa epätasaisuudet helposti katoamaan, itseasiassa esimerkiksi lasyyrin kanssa epätasaisuudet vain lisäävät efektiä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Huh...Yhtäkkiä alkoi ihan suunnaton kysyntä tästä asunnosta :shock:
Kaksi välittäjää soittelee koko ajan ja varailee näyttöaikoja, ja kyselee tarkennuksia remontista. Tulis nyt asiakkailleen kunnon korotuskilpailu, en pistä yhtään vastaan, vaikka hinta nousisi pyyntihintaa korkeammaksi :twisted:
Pyry-Matias

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Hain apteekista Coolix tabletteja. Köhään ja karkeuteen. Saa imeskellä kymmenenkin päivässä. Niin kirpakoita, et ei taida pakki kestää.

Ei oikein jaksa nämä pintakaasuhommat kiinnostaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No, tänäänhän nyt näyttää menevän kaikki putkeen. Heitin ensin veitsen ja sit sen jälkeen jälkiruokakulhon duunin ruokalan lattialle. Kulho meni miljooniks säpäleiks, ja tuli kamala sotku keittiötytön siivottavaks. (Tarjouduin tekee sen itse, mutta en saanut osallistua. Hmm.) Nyt en kehtaa näyttäytyä koko keittiössä, vaik kahvia tekiskin sairaasti mieli.

Illalla pysyn kyllä himassa. Ei kannata lähteä kekkaloimaan mihinkään, ku mikään ei oikein onnistu.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
SaintJohnPerse

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Viimeinen(?) asiakastapaaminen peruuntui, joten en jaksanut tänään raahautua turhan takia työmaalle. Ehkä saisin täällä kotona jotain oikeasti aikaiseksi. Esim. siivota?
BettyB.

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Jaaha. Pudotin kommarin lattialle, kylläkin ihan pehmeälle kokolattiamatolle, mutta nyt kansi ei suostu menemään kunnolla kiinni. Voi v*ttu että v*tuttaa!
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

BettyB. kirjoitti:Jaaha. Pudotin kommarin lattialle, kylläkin ihan pehmeälle kokolattiamatolle, mutta nyt kansi ei suostu menemään kunnolla kiinni. Voi v*ttu että v*tuttaa!
Klumpig! Vie se huoltoon, tai tiputa se maaliämpäriin.
Älä löi! En ole hurrit!
Sheetlord

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Bliss kirjoitti:Huh...Yhtäkkiä alkoi ihan suunnaton kysyntä tästä asunnosta :shock:
Mä bongasin myymäni vanhan asunnon MYYTÄVÄNÄ-palstalta. Hintapyyntö useamman tonnin enemmän. Tuskin se siitä niin paljoa saa... toivottavasti ei.

Mie luulen että ns isojen asuntojen myyntiaikojen pidentyessä korkojen nousun takia välittäjät alkavat tapella ns. keskikokoisista asunnoista. Pitäähän niillä loisilla jotain myytävää olla.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Eilisestä ketjusta lainailin...
Bliss kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Meillä on 666 rekisteröitynyttä käyttäjää.
Tämä on 666. viestini.
Maailmanlopun enteitä :shock:
Ja viimeisin rekisteröitynyt käyttäjä on kukas muukaan kuin itse Sielunvihollinen :shock:
BettyB.

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kimmen kirjoitti:Klumpig! Vie se huoltoon, tai tiputa se maaliämpäriin.
Jälkimmäinen jekku on jo kokeiltu että jos vaihteeksi veisin vaikka huoltoon. Tai sitten en :]
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Heippa!

Reilu tunti enää töitä ja viikonlopun viettoon! Eilinen salamointi pisti koneet POX, mutta nyt onneksi pelittää.. Eläinlääkäri kävi tiputtamassa koiransa tähän heti aamusta; me mennään sit kahdestaan julkisilla kotiin :h: IhQuu.. koira hoidossa koko viikonlopun!!

Huomenna syömään namiruokaa - hei niinQ loves loves vaan kaikille. Mä oon väsy, huomaaks? :shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Pääsit sittenkin :]

Meneppäs muokkaamaan miittiin jos tarvetta on. Mua harmittaa etten pääse huomenna mukaan. Nyyh.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:Huh...Yhtäkkiä alkoi ihan suunnaton kysyntä tästä asunnosta :shock:
Kaksi välittäjää soittelee koko ajan ja varailee näyttöaikoja, ja kyselee tarkennuksia remontista. Tulis nyt asiakkailleen kunnon korotuskilpailu, en pistä yhtään vastaan, vaikka hinta nousisi pyyntihintaa korkeammaksi :twisted:
Juu,, Vandaaliassakin tulee kyselyitä sellaisille jotka ovat jotain puhisseet välittäjiin päin suunnitelmistaan!
Vedät hinnat pilviin koska seuraavakin asuntosi ei ole ilmainen jos sen ostat!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin