Unohdettu Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Julmia ootte.

Weekend! Finally!
Mulli75

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta

Perhanan Ninni ehdit ennen mua. Kotona avasin Kitinän ja ajattelin että parempi tuhlata aikaa töissä kitisemiseen ja avata perjantai.

Joopa joo, jos lähtis kahvin keittoon ja sitten vois katsella pienoismalleja joita teippailla ajankuluksi ennen kuin kaverit tulee töihin.

EKA TPK !
chevilyn

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Väsy. Huomenna nukun pitkään.
Vihtahousu

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta, toka tpk. Yöllä nukuttu luvattoman vähän, pakko ottaa päikkärit töissä.
Rouva Pupu

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vapaapäivä :h: Siivousta ja kouluhommien tekemistä. Illalla mies vie leffashoppailemaan, joten leffaostolakkoni päättynee siihen. Vois myös juhlistaa vakituisex pääsemistä, mutta taitaa neljä viikko kestänyt flunssa hillitä nämäkin halut.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta!
Miksi en voi omistaa sateenvarjoa? Kastuin ihan läpimäräks äsken.. Tosin vaikka mulla semmonen varju sattuis olemaan, en mä sitä muistais kumminkaan ottaa mukaan.
Onneks on perjantai, tänään voi ottaa lungisti.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Thank God It's Friday.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
didi

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja didi »

Tpk!

Lähes kunnolliset yöunet tekevät ihmeitä. Jos vielä ensiyön saan nukuttua yssikseen, niin jo alkaa väsymys haihtua. Eilen meinasin tulla kunnon itkupotkuraivari töissä ihan vain väsyn takia.

Pakko päästä tänään illalla kokeilemaan itsetehtävää kasvonaamiota. jei!
Vihtahousu

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

didi kirjoitti: Lähes kunnolliset yöunet tekevät ihmeitä. Jos vielä ensiyön saan nukuttua yssikseen
Nukuin 4h, kuolen ihan just. Lisukkeena pieni darra ja flunssan poikanen, kiva lähteä kesälomalla!
didi

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja didi »

Vihtahousu kirjoitti: Nukuin 4h, kuolen ihan just. Lisukkeena pieni darra ja flunssan poikanen, kiva lähteä kesälomalla!
Voi sua *voimahali* Troppaat itses kuntoon teellä ja vitamiineilla, niin eiköhä se siitä. Ja kunnon yöunilla, ei sit lähdetä minnekään hillumaan tänään.
Geetzu

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mukavan piristävä aamulenkki kun taivas päätti revetä ja hölmö olin lähteny capreissa ja puolhihasessa siggegalsassa paidassa!!11 Mut piristihän se ja kääriydyin fiksusti lämpimän suihkun jälkeen vielä villaan ja sylissä tuhiseva aamutuoksuinen tyttö lämppäs sekin. Nyt työkaverit kiikuttaa teetä. Ihan superiperjantai, kuudelta kotiin ja kodista mökille. Eka mökki, joka ei oo saaressa, ei sitä oikein osaa ees laittaa ns. talvikuntoon mut sen takia sinne nyt muka sit mennään. Hmmh. Taidan relata ja nukkua.
Rouva Pupu

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

didi kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Nukuin 4h, kuolen ihan just. Lisukkeena pieni darra ja flunssan poikanen, kiva lähteä kesälomalla!
Voi sua *voimahali* Troppaat itses kuntoon teellä ja vitamiineilla, niin eiköhä se siitä. Ja kunnon yöunilla, ei sit lähdetä minnekään hillumaan tänään.
Oox te pari?
Pyry-Matias

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

TamU taipui, mutta eniten harmittaa Petrescun huikean maalin tavallaan mitätöityminen. Oli se tasoero joukkueilla kuitenkin niin iso, että lisää reeniä ja hilloo vaan Tampereelle. Voi ajatella, että onneksi en mennyt väijyyn paikanpäälle 8)

Ei tässä kummempaa, kaksoisveli lähtee huomenna sinne pokerimaaotteluun. Harmitteli hieman sitä, että mukaan on tungettu turhia julkkiksia valovoimaa tuomaan. Luin just niiden reissuohjelman.

Töitä tämä ja huominen, niiin perussettii...
Vihtahousu

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Rouva Pupu kirjoitti:
didi kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Nukuin 4h, kuolen ihan just. Lisukkeena pieni darra ja flunssan poikanen, kiva lähteä kesälomalla!
Voi sua *voimahali* Troppaat itses kuntoon teellä ja vitamiineilla, niin eiköhä se siitä. Ja kunnon yöunilla, ei sit lähdetä minnekään hillumaan tänään.
Oox te pari?
Ihan kavereita ollaan.
Ja mökille lähen hillumaan tänään... no ei vaineskaan, meen vähän töitä tekeen sinne. Teetä ja vitamiineja :D
Sheetlord

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Viimeisen huoneen tapetointi alkoi. Jumalauta, erehdyin "vähän"repäisemään yhdestä nurkasta vanhaa tapettia -> revi kaksi seinää puhtaaksi. Perseestä, hidastaa hommaa ihan hitosti.
NuoriDaavid

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Heräsin jo ennen kellon soittoa, koska pojan 9v. synttärit jännittivät (päästiin avaamaan XBox). Maatessani sängyssä tajusin MOSFET-transistorin toiminnasta asian, jota en ollut eilen tajunnut. Olin onnellinen.
didi

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja didi »

Vihtahousu kirjoitti:Ihan kavereita ollaan.
Ja mökille lähen hillumaan tänään... no ei vaineskaan, meen vähän töitä tekeen sinne. Teetä ja vitamiineja :D
Aijaa, koskas meinasit mulle sanoa? HÄ!? ... =P mulle tuli kyllä enemmän äiti kuin tyttöystävä mieleen.

No hetelmiä paljon. Hunajateetä. Kunnon neiteilyä nääs.

Tänään oon muuten menossa shoppailemaan. Tahtoo kaikkia kivoja naamamömmöjä, jalkahoitoja yms yms.. ja uusia alusvaatteita.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Sheetlord kirjoitti:Viimeisen huoneen tapetointi alkoi. Jumalauta, erehdyin "vähän"repäisemään yhdestä nurkasta vanhaa tapettia -> revi kaksi seinää puhtaaksi. Perseestä, hidastaa hommaa ihan hitosti.
Voj nej! Oletko sinäkin "niitä" jotka tapetoivat tapettien päälle? Vetäse nyt samalla pari kerrosta maalia siihen väliin että tapetin poisto tulevaisuudessa on mahdollisimman vittumaista. Olet toki tervetullut käyttämään, kämppäni edellisen omistajan tavoin, erikeeperiä irronneiden saumojen kiinnittämiseen. Äläkä säästele sitä liimaa ettei saumat vahingossakaan ala lepattamaan!
Älä löi! En ole hurrit!
masa

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Kimmen kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:Viimeisen huoneen tapetointi alkoi.
Voj nej! Oletko sinäkin "niitä" jotka tapetoivat tapettien päälle?

Uh. Käyttääkö joku tänäpäivänä vielä tapetteja? Kertokaa nyt että teillä on vielä kokolattiamatotkin lattiassa?
BettyB.

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:Uh. Käyttääkö joku tänäpäivänä vielä tapetteja? Kertokaa nyt että teillä on vielä kokolattiamatotkin lattiassa?
No nyt täytyy kompata. Tapetit on saatanasta ja erityisesti kaikki ns. laskuitutapetoijat pitäisi mestata aamunkoitteessa. No okei, myönnettäköön että nykysin on tullut markkinoille ihan kivojakin tapettivaihtoehtoja ja materiaaleja, mutta kyllä toi maalaaminen on vaan niin paljon helpompaa...

Päivän eka palaveri takana, kenen idea on järjestää niitä alkamaan 7:30?? Hullua. Nyt syön rusnoita silmät sikkurassa ja odottelen seuraavaan paltsua alkavaksi. Mitään töitä ei nimittäin tässä koomassa tehdä.
Geetzu

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

BettyB. kirjoitti:No okei, myönnettäköön että nykysin on tullut markkinoille ihan kivojakin tapettivaihtoehtoja ja materiaaleja, mutta kyllä toi maalaaminen on vaan niin paljon helpompaa...
Olin aina ennen tapetteja vastaan mut nyt löyty niin ihanat (siis valmiiks jo uuden mestan seinillä kaikissa makkareissa), etten kyllä varmasti revi alas niitä. Parista kohtaa olivat revenneet aika tylysti mut kovasti äijä vakuutti muksun leluarkun ja sängyn peittävän kohat... Ne on ihanat sellaset jännän suttuset niin ku ne tapetit! Harmaan eri sävyjä silleen päällekäin lomittain, buenot! Selkee selitys, mut oon siis nykyään vähän tapettimyönteinen. :]

En jaksais tehä töitä. Ei kukaan huomaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

aasi kirjoitti:Thank God It's Friday.
Yhdyn tähän.

Taidan olla aika kaheli. Kävelin sitten kaatosateessa - ilman sateenvarjoa - virne naamalla duuniin kuunnellen James Bluntia ja laulaen kovaäänisesti mukana, ennen kuin havahduin siihen, että olin yleisellä paikalla ja joku käveli takanani.

Kaikkein hulluinta tässä lienee se, että kuuntelin James Bluntia.
masa

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Zeesas perkele että ruusut on kalliita muuten. 16 kpl ruusuja, yht 60 euroa :shock:
Geetzu

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

masa kirjoitti:Zeesas perkele että ruusut on kalliita muuten. 16 kpl ruusuja, yht 60 euroa :shock:
Pääskö tyttis suojaikään?!!! Onnee ponnee!!!1
masa

Re: Unohdettu Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Geetzu kirjoitti:Pääskö tyttis suojaikään?!!! Onnee ponnee!!!1
Meinaat siis että mä deittaan 16 vuotiasta misua vai? :shock:
Vastaa Viestiin